Jump to content



Προβλημα με plaisio.gr


kert

Recommended Posts

μικρή παρένθεση.....κάθε χρόνο που καλοκαιριάζει και αρχίζουν οι άδειες όλα τα καταστήματα υπολειτουργούν....δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω.....αλλά δυστυχώς έτσι είναι.....και συνήθως όταν μένουν λίγοι πίσω έχουν αναλογικά περισσότερο φορτίο να κουβαλήσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply
Δεν ηξερα πως θα επρεπε να μενω ευχαριστημενος για το αυτονοητο , να κανω μια παραγγελια και να εκτελεστει κανονικα. Χαρη μου κανουν , δεν πληρωνω ; Ειναι σοβαρα αυτα που λες ;

μάλλον πρώτη φορά που σου συνέβη, μου έχει τύχει πάμπολες φορές, και μπορεί να τύχει σε πρόσφορές.Απλά δεν πρόλαβες! Άμα είχε 3 ssd, πως να ικανοποιηθούν πχ 10 παραγγελίες? εγώ πάντως δεν μπορώ να μαυρίσω το Πλ@ισιο για το κακό SAP του, πόσα πράγματα λένε ότι έχει απόθεμα και είναι λάθος, δεν μπορεί αυτό να αμαυρώσει την όλη του εικόνα, που είναι έτη φωτός μπροστά από όλους τους άλλους...

Αν εσυ ανεχεσαι να σου λενε ψεματα και μπορεις να το παραβλεψεις , τοτε δικη σου επιλογη να συνεχισεις τις αγορες σου απο εκει.

συνεχίζω γιατί αυτό που λες δεν συμβαίνει κάθε μέρα. Ιδιαίτερα τώρα με τις εκπτώσεις, συμβαίνει σε πολλά προιόντα, τα οποία υπάρχουν σε ελάχιστο stock. το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι πως αυτή η προσφορά βρήκε τον δρόμο της για το site ενώ συνήθως τέτοιες σούπερ ευκαιρίες είναι σε προιόντα που έχουν μείνει ελάχιστα στα καταστηματα και μόνο όταν δεν υπάρχει stock στην αποθήκη.:to_pick_ones_nose3:

Οσο για τα αλλα μαγαζια , εχω μαυρισει εδω και πολυ καιρο το e-shop , περιπου για τους ιδιους λογους. Δεν εχουμε παντως μονο 2 επιλογες σε αυτην τη χωρα και αν ειναι πραγματι μονο 2 τοτε ας απαιτησουμε με τη σταση μας να υπαρξει και τριτη.

το eshop δεν μπορεί να το βάζεις στην ίδια κατηγορία με το Πλ@ίσιο :crazy:

Γιατι κατι μου λεει πως αν ο τιτλος ηταν "προβλημα με e-shop.gr" τα μυνηματα θα ηταν του τυπου "συνεχισε , μην αφηνεις να σε δουλευουν" κ.τ.λ. ;

γιατί το eshop κάνει λάθη κατά συρροή, και επαναλαμβανόμενο λάθος, παύει να είναι λάθος :mamba:

Link to comment
Share on other sites

@junior-21 , αν ειχε 3 ssd ας εκτελουσε 3παραγγελιες και στη συνεχεια να απεσυρε το προιον απο την ιστοσελιδα. Δεν μπορω να καταλαβω , ανεξαρτητα απο το αν συμφωνειτε η' οχι μαζι μου , δεν θεωρειτε πως η realtime ενημερωση ειναι πολυ σημαντικη ;

Δεν εβαλα το e-shop στην ιδια κατηγορια με το πλαισιο , μονο του τα καταφερε... Ισως η συμπεριφορα των υπαλληλων στα καταστηματα να ειναι καλυτερη , αλλα εγω μενω επαρχια και δεν εχω αυτην την επιλογη.

Το μονο που ηθελα ηταν να παρω εναν ssd για δοκιμη (και καθως δεν μπορουσα να διαθεσω πολλα χρηματα , βρηκα αυτην την ευκαιρια και τον παρηγγειλα) αλλα μου το εβγαλαν ξινο.

Link to comment
Share on other sites

@junior-21 , αν ειχε 3 ssd ας εκτελουσε 3παραγγελιες και στη συνεχεια να απεσυρε το προιον απο την ιστοσελιδα. Δεν μπορω να καταλαβω , ανεξαρτητα απο το αν συμφωνειτε η' οχι μαζι μου , δεν θεωρειτε πως η realtime ενημερωση ειναι πολυ σημαντικη ;

Δεν εβαλα το e-shop στην ιδια κατηγορια με το πλαισιο , μονο του τα καταφερε... Ισως η συμπεριφορα των υπαλληλων στα καταστηματα να ειναι καλυτερη , αλλα εγω μενω επαρχια και δεν εχω αυτην την επιλογη.

Το μονο που ηθελα ηταν να παρω εναν ssd για δοκιμη (και καθως δεν μπορουσα να διαθεσω πολλα χρηματα , βρηκα αυτην την ευκαιρια και τον παρηγγειλα) αλλα μου το εβγαλαν ξινο.

Αν ο υπαλληλος που μιλησα ηταν το ιδιο ευγενικος με τον @gorillakos και μου εξηγουσε με καλη διαθεση τι ειχε συμβει , τοτε πραγματικα δεν θα σχολουμουν. Ο τροπος ομως που μου μιλησε ηταν αποτομος και μου εδωσε την εντυπωση οτι ηθελε να με ξεφορτωθει. Και αυτο δεν μπορω να το αφησω ετσι.

Παντως , ευχαριστω ολους οσους κααεθετετε την αποψη σας , ειτε θετικη ειτε αρνητικη. Δεν ειναι κακο να γινεται μια τετοια συζητηση , μπορει κατι να διορδωθει στο τελος προς οφελος ολων μας , πελατων αλλα και καταστηματων.

Link to comment
Share on other sites

@junior-21 , αν ειχε 3 ssd ας εκτελουσε 3παραγγελιες και στη συνεχεια να απεσυρε το προιον απο την ιστοσελιδα. Δεν μπορω να καταλαβω , ανεξαρτητα απο το αν συμφωνειτε η' οχι μαζι μου , δεν θεωρειτε πως η realtime ενημερωση ειναι πολυ σημαντικη ;

είναι - και πολύ μάλιστα - αλλά εκεί πολλές φορές πάσχει το Πλαίσιο :(

σημερινό παράδειγμα - έχει το Νοκια Ε51 στο site, διαθέσιμο εντός 24 ωρών, το οποίο ήθελε φίλος, και τελικά υπήρχε μόνο ένα τεμάχιο στον Ταύρο - και το κινητό είναι σε phase out :hehe:

Link to comment
Share on other sites

billy23 : κυνηγησε το , ενημερωσου απο τους αναλογους φορεις και πραξε αναλογα.

δεν εχει σημασια το ονομα του καταστηματος...Σημασια εχει αν πιστευεις εσυ οτι εχεις δικαιο.Αν εχεις , τοτε θα δικαιωθεις αν οχι τοτε το μονο που θα εχεις κερδισει ειναι εμπειρια με το εν λογω καταστημα.

Απλως να ξερεις οσοι κυνηγανε νομικα τα δικαιωματα τους σαν καταναλωτες με το eshop , τις περισσοτερες φορες δικαιωνονται.Με το πλαισιο δεν ακουγονται συχνα αντιστοιχα προβληματα.

αυτα.

Οποτε βλεπεις και πραττεις αναλογως.

Link to comment
Share on other sites

είναι - και πολύ μάλιστα - αλλά εκεί πολλές φορές πάσχει το Πλαίσιο :(

σημερινό παράδειγμα - έχει το Νοκια Ε51 στο site, διαθέσιμο εντός 24 ωρών, το οποίο ήθελε φίλος, και τελικά υπήρχε μόνο ένα τεμάχιο στον Ταύρο - και το κινητό είναι σε phase out :hehe:

δεν ειναι το ιδιο,οταν ειναι προσφορα,και εντελως τυχαια δεν υπαρχει ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο κραχτης...:TD:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι το ιδιο,οταν ειναι προσφορα,και εντελως τυχαια δεν υπαρχει ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο κραχτης...:TD:

αλήθεια, χρειάζεται το Πλαίσιο κράχτη? :to_pick_ones_nose:

Link to comment
Share on other sites

αλήθεια, χρειάζεται το Πλαίσιο κράχτη? :to_pick_ones_nose:

καμμια δουλεια δε μενει στασιμη στη πελατεια μαν...

σαφως παντα προσπαθεις για το καλυτερο δυνατον.Δε μιλαω για το συγκεκριμενο γεγονος αλλα σιγουρα πεφτει πολυ marketing απο πισω ωστε και να μη χασει τους ηδη μονιμους πελατες αλλα και να κερδισει κιαλλους.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας τα σχολια σας και μετα απο επικοινωνια ενος μελους μαζι μου (if you know what i mean) σταματαω εδω το θεμα. Μπορει τελικα να μην επεκτησα εναν ssd αλλα καταλαβα οτι ειναι λαθος να κρινεις ενα καταστημα και τους εργαζομενους του απο την συμπεριφορα ενος υπαλληλου.

Συνεχιζω να πιστευω οτι εχω δικιο (ηθικα τουλαχιστον , νομικα δεν το εψαξα ακομη) η' τουλαχιστον οτι δεν εχω αδικο.

Ας ειναι αυτη μια ευκαιρια να βελτιωθουν καποια πραγματα στη χωρα μας οσο αφορα τις πωλησεις ηλεκτρονικων ειδων και ας γινουμε και εμεις πιο απαιτητικοι , πιο διεκδικητικοι ως προς τα δικαιωματα μας, δεν θα μας τα χαρισει κανεις.

Ευχαριστω ολους σας.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας τα σχολια σας και μετα απο επικοινωνια ενος μελους μαζι μου (if you know what i mean) σταματαω εδω το θεμα. Μπορει τελικα να μην επεκτησα εναν ssd αλλα καταλαβα οτι ειναι λαθος να κρινεις ενα καταστημα και τους εργαζομενους του απο την συμπεριφορα ενος υπαλληλου.

Συνεχιζω να πιστευω οτι εχω δικιο (ηθικα τουλαχιστον , νομικα δεν το εψαξα ακομη) η' τουλαχιστον οτι δεν εχω αδικο.

Ας ειναι αυτη μια ευκαιρια να βελτιωθουν καποια πραγματα στη χωρα μας οσο αφορα τις πωλησεις ηλεκτρονικων ειδων και ας γινουμε και εμεις πιο απαιτητικοι , πιο διεκδικητικοι ως προς τα δικαιωματα μας, δεν θα μας τα χαρισει κανεις.

Ευχαριστω ολους σας.

επεσε λαδωμα?:haha:

σιγουρα δε κρινεις απο εναν υπαλληλο,αλλα γενικα κοιτας τα αρνητικα και τα θετικα του καθε καταστηματος συνολικα απο οσα εχεις δει και κρινεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν όμως ένα κατάστημα χωρίς realtime ενημέρωση του stock έχανε πωλήσεις υπέρ καταστημάτων που το διαθέτουν δεν θα έμπαιναν οι υπεύθυνοι στην διαδικασία να εκτιμήσουν κατά πόσο πρέπει να υλοποιηθεί αυτό το σύστημα ή όχι ?

Νομίζω το λιγότερο που θα έπρεπε να γίνει σ'αυτή την περίπτωση είναι μια επιστολή (ναι, snail mail).

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας τα σχολια σας και μετα απο επικοινωνια ενος μελους μαζι μου (if you know what i mean) σταματαω εδω το θεμα. Μπορει τελικα να μην επεκτησα εναν ssd αλλα καταλαβα οτι ειναι λαθος να κρινεις ενα καταστημα και τους εργαζομενους του απο την συμπεριφορα ενος υπαλληλου.

Συνεχιζω να πιστευω οτι εχω δικιο (ηθικα τουλαχιστον , νομικα δεν το εψαξα ακομη) η' τουλαχιστον οτι δεν εχω αδικο.

Ας ειναι αυτη μια ευκαιρια να βελτιωθουν καποια πραγματα στη χωρα μας οσο αφορα τις πωλησεις ηλεκτρονικων ειδων και ας γινουμε και εμεις πιο απαιτητικοι , πιο διεκδικητικοι ως προς τα δικαιωματα μας, δεν θα μας τα χαρισει κανεις.

Ευχαριστω ολους σας.

Δυστυχώς billy23 έχεις απόλυτο δίκιο και ηθικά και νομικά αλλά ζούμε σε μια χώρα στην οποία όλα ( η σχεδόν όλα για να μην είμαι απόλυτος ) λειτουργούν ερασιτεχνικά.

.

Εγώ είμαι ο υπέυθυνος product manager για τους SSD και για άλλες κατηγορίες.

Και επειδή εγώ αλλάζω τιμές, status και όλα τα συναφή του λέω τα πράγματα απο πρώτο πρώτο χέρι.

Όσον αφορά το online απόθεμα, το θέμα έιναι τεχνικό και δεν θα μπώ σε λεπτομέριες.

Ο billys έχει δίκιο έν μέρει αλλά του εξηγώ πώς ο δίσκος τελέιωσε και δεν γίνεται να τον ξαναφέρουμε-βρούμε. Εξαντλήθηκε το απόθεμα και τέλος.

Όσον αφορά το νομικό, θα επεκταθώ λίγο παραπάνω και θα πώ πώς υπάρχουν κάποια stauts προϊόντων(είναι εσωτερικά σε κάθε εταιρία και όχι για τους πελάτες) που δηλώνουν νομικά τι είναι το κάθε προϊόν καθώς και τις ημερομηνίες αλλαγής των τιμών τους. Έτσι λοιπόν,αυτό το προϊόν ξαναλέω πώς έιναι καταργημένο πάνω απο έναν μήνα.

@mathew δηλαδή τι εννοέις να βρεθέι λύση ?

Δεν μπορεί φίλε GoriLLakoS μια εταιρεία με εκατομμύρια ευρώ τζίρους ετησίως να ονομάζεται σοβαρή και να έχει επαγγελματισμό χωρίς να έχει real time απόθεμα στις πωλήσεις της στο διαδίκτυο. Εννοείται πως πρέπει να βρεθεί μια λύση για το συγκεκριμένο συμβάν και εσύ ένα παραπάνω ως υπεύθυνος κάποιου τμήματος της εταιρείας να ενημερώσεις τους προϊσταμένους σου για το ατυχές γεγονός γιατί έχει συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν και αν δεν αλλάξει άμεσα κάτι θα συμβεί και αρκετές φορές στο μέλλον. Δικαιολογημένα θέλεις να υποστηρίξεις την εταιρεία γράφοντας διάφορα εδώ ( από την οποία τρως το ψωμί σου) αλλά επέτρεψε μου να διαφωνήσω κάθετα στα λεγόμενά σου και πάντα και χωρίς παρεξήγηση μη έχοντας κάτι απέναντί σου αφού δεν σε γνωρίζω προσωπικά. Και αν δεν θέλουνε η δεν μπορούνε να αλλάξουν κάτι καλυτέρα να αποσύρουνε τις on line πωλήσεις τους και να ασχολούνται μόνο με τα καταστήματα τους.

αυτή είναι η αχαριστία του Έλληνα, αν 9 φορές μείνει ευχαριστημένος από κάτι και 1 δυσαρεστηθεί, αυτή η μία θα του μείνει :giveup:

Φίλε junior21 όταν είμαι πελάτης και πληρώνω κάτι το οποίο δεν μου το χαρίζουνε απαιτώ να είμαι 10 στις 10 φορές ευχαριστημένος. Και αυτό δεν έχει σχέση αν είμαι Έλληνας, Γερμανός , Γάλλος η οτιδήποτε άλλο σ' αυτό τον πλανήτη.

Αλλά δυστυχώςκαι πάλι το "Ελλάς καφενείο" έτσι λειτούργει σε σχεδόν όλους τους τομείς και αν δεν αρχίσουμε σιγά ,σιγά εμείς να διαμαρτυρόμαστε και να αντιδρούμε όπως πολύ καλά κάνει ο φίλος μας billy23 ο όποιος έχει απόλυτο δίκιο θα δεχόμαστε και θα συνεχίζουμε να δεχόμαστε καθημερινά αδικίες εις βάρος μας.

Όσο για το πλαίσιο σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό ερασιτεχνικό μαγαζί απλά κι εδώ σε σύγκριση με τους άλλους ισχύει το ρητό : " στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος"

Link to comment
Share on other sites

εγω το μονο που εχω να πω ειναι οτι ΑΝ το πλαισιο εδινε τα λεφτα που δινει για τα φυλλαδια, σε καμια σοβαρη εταιρεια να του φτιαξει το site -αν ειναι δυνατον να μην μπορεις να βαλεις 2 φιλτρα μαζι ή π.χ. να εχει στις καρτες γραφικων χρονισμους απο πυρηνες...ετσι θα ψαχνουμε δηλαδη;- και μαζι real time update θα ελυνε πολλα προβληματα τετοιου τυπου.

α, και να εχει διαφορες επιλογες για την αποστολη προιοντων. μου φαινεται αδιανοητο απο εξωτερικο παραγγελιες Πεμπτης-Παρασκευης να φτανουν Δευτερα, και απο ελλαδα να θελουν 5 εργασιμες, κοινως αμα παρεις κατι Πεμπτη μετα τις 15:00, την αλλη Δευτερα θα το χεις στην επαρχια...προφανως και δε φταιει στο μεγαλυτερο βαθμο το πλαισιο -hint hint ΕΛΤΑ- αλλα...

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω πως το λάθος είναι ότι βγήκε δημόσια στο site 25 ευρώ ο δίσκος αυτός για να επωφεληθούν όσοι πελάτες προλάβουν (μιας κ έξω έχει τα 15πλάσια) και δεν καταναλώθηκε εσωτερικά... για να μην έχει να γκρινιάζει κανείς...

για το real time θα συμφωνήσω αλλά φαντάζομαι μπλέκει γτ το Πλαίσιο έχει κ πολλά φυσικά καταστήματα που δεν γίνεται να παρακολουθηθεί το απόθεμα, έστω όμως για τα κομμάτια αποθήκης θα καλό θα ήταν να υπάρχει. αν και υπάρχει ένδειξη. εφώσον είναι στο site πάνω σημαίνει >10 στην αποθήκη νομίζω... απλά ο πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι αν πέσουν 20 παραγγελίες, ένα τέτοιο site είναι πολύ δύσκολο να ενημερώνεται στο δευτερόλεπτο που θα πέφτει η 10η...

πάντως να θυμίσω πως κ σε μαγαζιά με real time και ένδειξη αποθέματος μέχρι κ σε ποια υπο-αποθήκη, έχουν γίνει άπειρα τέτοια περιστατικά, οπότε δεν είναι πανάκεια αυτό...

Link to comment
Share on other sites

εγω το μονο που εχω να πω ειναι οτι ΑΝ το πλαισιο εδινε τα λεφτα που δινει για τα φυλλαδια, σε καμια σοβαρη εταιρεια να του φτιαξει το site -αν ειναι δυνατον να μην μπορεις να βαλεις 2 φιλτρα μαζι ή π.χ. να εχει στις καρτες γραφικων χρονισμους απο πυρηνες...ετσι θα ψαχνουμε δηλαδη;- και μαζι real time update θα ελυνε πολλα προβληματα τετοιου τυπου.

Αν δεν κάνω λάθος περίπου 1 φορά το χρόνο γίνεται μεγάλο update και κατά καιρούς γίνονται μικρές βελτιώσεις.

Άλλα sites κάνουν update κάθε 4-5 χρόνια, με βασιλιά ένα με κίτρινο χρώμα που η Web 2.0 εποχή, που κοντεύει να τελειώσει, πέρασε και αίσθηση δεν έκανε..

Link to comment
Share on other sites

Παιδια πολυ το κουρασατε το θεμα. Μια προσφορα ηταν και παει....

Ο ανθρωπος τον πηρε απο το πλαισιο και του ειπε τελος το αποθεμα και τελος απο την αγορα του αποσυρμενου προιοντος. Αρα η παραγγελια ακυρωνεται, δεν βλεπω κατι λαθος.

Εγω παντα πριν παρω κατι Online απο το πλαισιο τους περνω τηλ και ρωταω για αποθεμα και με την μια το κανω κρατηση.

Εγω λαθος δεν βλεπω πουθενα απο την στιγμη και σε μαγαζια με οnline αποθεμα μου εχουν τυχει κουφα...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.