kert Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24, 2009 Παιδια , θα ηθελα την αποψη σας στο εξης. Χθες βραδυ εκανα μια παραγγελια απο το plaisio.gr και συγκεκριμμενα εναν mtron 7500pro 32gb στην τιμη των 25ευρω(ηταν προσφορα). Μου ηρθε αμεσα το πρωτο επιβεβαιωτικο μυνημα αλλα σημερα το δευτερο e-mail μου ελεγε οτι υπαρχει προβλημα διαθεσιμοτητας. Επικοινωνησα μαζι τους με e-mail οπου ζητουσα την εκτελεση της παραγγελιας μου. Λιγο αργοτερα με πηρε τηλ. ο υπευθυνος του τμηματος internet και μου ειπε οτι η παραγγελια μου ακυρωθηκε γιατι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα (μου επιβεβαιωσε οτι το προιον ηταν σε προσφορα). Υπαρχει κατι που μπορω να κανω ωστε να απαιτησω το αυτονοητο δηλ. να εκτελεστει κανονικα η παραγγελια μου ; Γενικα τι ισχυει σε αυτες τις περιπτωσεις ; Θα με ενδιεφερε πολυ η γνωμη σας , πριν επικοινωνησω με την Γενικη Γραμματεια Κατανωαλωτη , καθως θεωρω οτι τετοιες συμπεριφορες ειναι απαραδεκτες και τον τελευταιο καιρο εμφανιζονται πολλες μαζεμενες. Ευχαριστω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Ιούλιος 24, 2009 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Πως να εκτελεστει κανονικα η παραγγελια σου όταν δεν υπάρχει απόθεμα? Πρώτη φορά πέφτεις στο Πλ@ισιο σε λαθος απόθεμα?Και να σου πω, οι mtron έχουν εξαφανιστεί καιρό, από που και πότε τους παρήγγειλες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 24, 2009 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Όταν πας στον φούρνο και το ψωμί έχει τελειώσει και δεν έχει να σου δώσει, τους κάνεις μύνηση?Δεν σου είπαν πώς η τιμή είναι λάθος και θα στον δώσουν στα 400€, αλλά πώς δεν υπάρχει πλέον διαθέσιμος και δεν μπορούν να το βρούνε, άρα τέλος και η προσφορά ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 24, 2009 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Πολλα λαθη τωρα τελευταια στο Πλαισιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιούλιος 24, 2009 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Όταν πας στον φούρνο και το ψωμί έχει τελειώσει και δεν έχει να σου δώσει, τους κάνεις μύνηση?Δεν σου είπαν πώς η τιμή είναι λάθος και θα στον δώσουν στα 400€, αλλά πώς δεν υπάρχει πλέον διαθέσιμος και δεν μπορούν να το βρούνε, άρα τέλος και η προσφορά !οταν ομως ο φουρνος εχει τεραστιες ταμπελες και λεει ψωμι 10 λεπτα η φραντζολα και τρεχεις και χανεις το χρονο σου και τελικα ειχε μονο μια φραντζολα προς πωληση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 24, 2009 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 οταν ομως ο φουρνος εχει τεραστιες ταμπελες και λεει ψωμι 10 λεπτα η φραντζολα και τρεχεις και χανεις το χρονο σου και τελικα ειχε μονο μια φραντζολα προς πωληση?Αν πας και έχει μία μεγάλη ουρά και μέχρι να φτάσεις στο ταμείο το ψωμί τελειώσει δεν το αποδέχεσαι;Τελικά κάνουν κάποια λάθη τα καταστήματα (αυτό δεν είναι ένα από αυτά), αλλά ο καταναλωτής δεν είναι ευχαριστημένος με τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 24, 2009 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Μιλώντας ρεαλιστικά, δεν μπορεί να γίνει τπτ σε αυτήν την περίπτωση.Ένα έχει, ενα θα πουλήσει, ένας θα φάει.Τώρα εαν χάσεις όσο χρόνο λές για ένα "ψωμί", είναι δική σου επιλογή και ο φουρναρης και ο κάθε φούρναρης δεν μπορεί να στον επιστρέψει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kert Ιούλιος 24, 2009 Author #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Και γιατι εγω πιστευω οτι εγινε απλα λαθος τιμολογηση και τωρα προσπαθουν να τα μπαλωσουν ; Τη στιγμη της παραγγελιας δεν υπηρχε πουθενα η ενδειξη "προσφορα" η' κατι αντιστοιχο. Το παραδειγμα του φουρνου ειναι ατυχες , με την εννοια οτι το plaisio.gr ειναι διαδικτυακο μαγαζι και η ενημερωση των αποθεματων θα επρεπε να γινεται realtime , δεν ειναι τοσο δυσκολο.Αν δεν μπορουν να το κανουν , ας πουλανε μονο απο τα καταστηματα. Η "προσφορα" αυτη ανεβηκε για πολυ λιγο χρονο και δεν εγινε αντιληπτη ευρεως , μονο ενα ατομο σε ενα αλλο forum το ανεφερε εμμεσα χωρις να γινει συγκεκριμμενος , αρα δεν εχουμε να κανουμε με εξαντληση των αποθεματων λογω μαζικης παραγγελιας. Θα το καταλαβαινα αν καποιος απο το πλαισιο μου ελεγε "συγνωμη, καποιος πληκτρολογησε λαθος νουμερα" , αλλα το να πουν ψεματα δειχνει ελλειψη σεβασμου απεναντι στος πελατες του. Δεν προκειται να χασω πολυ απο τον χρονο μου , δικηγορος ειμαι θα την βρω την ακρη , απλα δεν εχω ασχοληθει ξανα με τετοια περιπτωση. Αφηστε που θα ειναι και μια χρησιμη εμπειρια για τη δουλεια μου. Ακομη κι αν τελικα δεν πετυχω τον στοχο μου , καλο ειναι να ενημερωθουν οσοι επιλεγουν για τις αγορες τους το συγκεκριμμενο καταστημα για την πολιτικη που εφαρμοζουν. Θα σας ενημεωνω για τις εξελιξεις απο εδω αλλα και απο το blog που διατηρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 24, 2009 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Οκ, τα κομμάτια ήταν ελάχιστα και τα προλάβανε άλλοι αφού το SSD ήταν σηκωμένο 2 ημέρες με αυτήν την τιμή. Μέινανε 10 παραπονεμένοι πελάτες που βάλανε τις παραγγελίες τους πρίν από εσένα και τους άλλους 9.Η τιμή του είναι έτσι τουλάχιστον 1 μήνα, αλλά λόγω χαμηλού αποθέματος είχε πέσει απο το site. Άμα πήγαινες σε μαγαζί που είχε απόθεμα, πάλι η τιμή του τόσο ήταν.Και τώρα άμα πάς και ρωτήσει την τιμή του, πάλι τόσο είναι. Και σε έναν μήνα, πάλι τόσο θα έιναι.Σου εξήγησα όλο το πράγμα πώς έχει, σου είπα όλη την αλήθεια, δεν περιμένω να με πιστέψεις άμα δεν σου αρέσουν αυτά που λέω, καλή τύχη με την άκρη που ψάχνεις ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kert Ιούλιος 24, 2009 Author #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Θα μου επιτρεψεις να μην σε πιστεψω και οχι γιατι δεν με συμφερουν αυτα που λες. Πως μπορει η τιμη του να ειναι 25ευρω οταν στο εξωτερικο , απο μια γρηγορη ματια που εριξα , πουλιεται γυρω στα 400ευρω ; Και για να ειμαι ειλικρινης , αυτο που με εξοργισε περισσοτερο ηταν ο τροπος του υπευθυνου που μιλησε μαζι μου , χωρις ενα εστω τυπικο "συγνωμη , λαθος". Να ξερετε πως στο εξωτερικο τετοιες πρακτικες τιμωρουνται απο τις εκει επιτροπες ελεγχου , καθως η νομοθεσια προστατευει τους καταναλωτες απο παραπλανητικες διαφημισεις (ακομη και αυτες χωρις δολο , οπως στην συγκεκριμμενη περιπτωση). Ημουν ενας απο τους ευχαριστημενους πελατες του πλαισιου , οχι για τις τιμες η' την διαθεσιμοτητα που εχει, αλλα για την πολιτικη τους. Και δεν εχασε μονο εμενα απο πελατη αλλα και οσους εμπιστευονται τη γνωμη μου (και δεν ειναι λιγοι). Αλλα οταν συμβιβαζομαστε με τετοιες πρακτικες και λεμε "ε! σιγα μωρε τι εγινε" , μην περιμενουμε να αλλαξει τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Ιούλιος 24, 2009 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 δική σου επιλογή να "μαυρίσεις" το συγκεριμένο κατάστημα :flower:καλή τύχη από δω και πέρα λοιπόν με τα άλλα μαγαζιάαυτή είναι η αχαριστία του Έλληνα, αν 9 φορές μείνει ευχαριστημένος από κάτι και 1 δυσαρεστηθεί, αυτή η μία θα του μείνει :giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kert Ιούλιος 24, 2009 Author #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 δική σου επιλογή να "μαυρίσεις" το συγκεριμένο κατάστημα :flower:καλή τύχη από δω και πέρα λοιπόν με τα άλλα μαγαζιάαυτή είναι η αχαριστία του Έλληνα, αν 9 φορές μείνει ευχαριστημένος από κάτι και 1 δυσαρεστηθεί, αυτή η μία θα του μείνει :giveup: Δεν ηξερα πως θα επρεπε να μενω ευχαριστημενος για το αυτονοητο , να κανω μια παραγγελια και να εκτελεστει κανονικα. Χαρη μου κανουν , δεν πληρωνω ; Ειναι σοβαρα αυτα που λες ; Αν εσυ ανεχεσαι να σου λενε ψεματα και μπορεις να το παραβλεψεις , τοτε δικη σου επιλογη να συνεχισεις τις αγορες σου απο εκει. Οσο για τα αλλα μαγαζια , εχω μαυρισει εδω και πολυ καιρο το e-shop , περιπου για τους ιδιους λογους. Δεν εχουμε παντως μονο 2 επιλογες σε αυτην τη χωρα και αν ειναι πραγματι μονο 2 τοτε ας απαιτησουμε με τη σταση μας να υπαρξει και τριτη. Γιατι κατι μου λεει πως αν ο τιτλος ηταν "προβλημα με e-shop.gr" τα μυνηματα θα ηταν του τυπου "συνεχισε , μην αφηνεις να σε δουλευουν" κ.τ.λ. ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathewgx Ιούλιος 24, 2009 #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 billy23 , συμφωνω με οσα λες. Απλα εδω μεσα ειμαστε πολυ ανεκτικοι με το πλαισιο , κυριως λογω ¨"καλης διαγωγης" στο παρελθον. Αλλα ισως αυτο τους εχει κανει λιγο απροσεκτους τον τελευταιο καιρο , πληθαινουν τα ατυχη περιστατικα με τον καιρο. Παντως εγω πιστευω πως περισσοτερα χανουν με το να χαλαει η εικονα τους παρα με το να διαορθωναν το λαθος τους. Πριν μια εβδομαδα που εψαχνα για νεο συστημα , απερριψα το πλαισιο (λογω ενος περιστατικου με ενα φιλο μου) και πηγα και το πηρα απο ενα μαγαζι στη γειτονια μου. Μπορει να πληρωσα περισσοτερα (οχι πολυ περισσοτερα) αλλα τουλαχιστον ξερω οτι αν εμφανιστει προβλημα θα εχω την αντιμετωπιση που πρεπει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 24, 2009 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Θα μου επιτρεψεις να μην σε πιστεψω και οχι γιατι δεν με συμφερουν αυτα που λες. Πως μπορει η τιμη του να ειναι 25ευρω οταν στο εξωτερικο , απο μια γρηγορη ματια που εριξα , πουλιεται γυρω στα 400ευρω ; Και για να ειμαι ειλικρινης , αυτο που με εξοργισε περισσοτερο ηταν ο τροπος του υπευθυνου που μιλησε μαζι μου , χωρις ενα εστω τυπικο "συγνωμη , λαθος". Και στο ξαναλέω για τρίτη φορά...το Προϊόν έιναι καταργημένο εδώ κανα μήνα(ίσως και παραπάνω) και ούκ ολίγες φορές, πράγματα στο Πλάισιο που είναι καταργημένα, τα σκοτώνουν για να φύγουν και να μην τα κοιτάνε.Έχει γίνει και στο παρελθόν και θα ξαναγίνει και στο μέλλον και γίνεται και κάθε μέρα σε καταστήματα σε παλιά προϊόντα.Δεν ήταν λάθος, γιατί να σου πέι συγνώμη?? επειδή είχε τελειώσει το συγκεκριμένο προϊον? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kert Ιούλιος 24, 2009 Author #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Δεν ήταν λάθος, γιατί να σου πέι συγνώμη?? επειδή είχε τελειώσει το συγκεκριμένο προϊον? Ακριβως , επειδη ειχε τελειωσει το συγκεκριμμενο προιον και εξακολουθουσε να υπαρχει διαθεσιμο για αγορα. Το θεωρεις ασημαντο λογο ; Που ξερεις αν εγω περιμενα τον σκληρο για μια σημαντικη δουλεια και εχασα ετσι πολυτιμο χρονο ; Κια το ξαναλεω , αν δεν μπορει να υπολογιζει τα ακριβη αποθεματα που εχει ας σταματησει να πουλαει μεσω διαδικτυου , ειναι υποχρεωση του. Σε επικοινωνια που ειχα με συναδελφο μου , μου ειπε πως το καταστημα ειναι καλυμμενο για ελλειψη διαθεσιμοτητας μονο σε περιπτωση που αναγραφεται η ενδειξη "περιορισμενο αποθεμα" κατι το οποιο δεν υπηρξε , οπως μπορω να αποδειξω απο το screenshot. Γι'αυτο και στις προσφορες που γινονται μεσω διαφημισης στην τηλεοραση , αναγραφεται η ενδειξη στα ψιλα γραμματα για να μην εχουν συνεπειες. Σε αντιθετη περιπτωση θεωρειται παραπλανητικη διαφημιση και τιμωρειται με προστιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 24, 2009 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 το όλο θέμα γίνεται γιατί δεν δείχνει real-time απόθεμα όπως π.χ. το you.gr για μένα το real-time είναι πολύ σημαντικό..........διασφαλίζει κάποια πράγματα που για την κάθε μεριά φαίνονται αυτονόητα και που άλλη πλευρά δεν αντιλαμβάνεται. στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως νομίζω άδικα φωνάζει ο billy23. η τιμή των mtron για εκείνους που παρακολουθούν καιρό το site του πλαισίου δεν είχε κάτι το μεμπτό......επίσης ήταν προσφορά τελευταίων κομματιών όπως συνήθως κάνει το πλαίσιο οπότε και δε μπορεί κανείς να κατηγορήσει το πλαίσιο που δεν πρόλαβε. και μην ξεχνάμε πως η πολιτική του πλαισίου χρόνια τώρα είναι να πληρώνει τα λάθη του όποτε αυτά γίνονται και να θυμίσω πρόσφατο παράδειγμα τους Ε8400 στην τιμή του Ε8300 παρότι θα μπορούσε να βγει να πει "συγγνώμη λάθος τιμή.άκυρες όλες οι παραγγελίες" και 8400 πήρα στα 90ευρώ και χωρις καν να χρησιμοποιήσω μέσα πίεσης ή να βρίζω στα τηλέφωνα αν με παίρνανε για ακύρωση της παραγγελίας. εδώ όμως με τους mtron ήταν απλά περιορισμένα κομμάτια. Αν ήμουν ο billy η συγγνώμη που θα έψαχνα στο τηλέφωνο θα ήταν μόνο παρηγοριτκή με την έννοια "ατυχία δε πρόλαβα"....και όχι "συγγνώμη που δεν είχαμε 100.000 κομμάτια να εφοδιάσουμε τη μισή Ελλάδα" δεν ξέρω ρε billy πως συνεχίζεις να το βλέπεις αλλά νομίζω είσαι λάθος.....ήταν προσφορά που τελείωσε.τι να κάνει ο υπάλληλος του πλαισίου?να γεννήσει mtron ενώ έχει εντολές από τα κεντρικά οτι ο κωδικός ξεπουλάει τα τελευταία κομμάτια για phase out? το νόημα στην τελική όμως είναι οτι όλα τα μαγαζιά έχουν ατέλειες......π.χ. και γω ψάχνω ένα ανταλλακτικό από turbo-x laptop στα τηλέφωνα του πλαισίου και με πάνε από βδομάδα σε βδομάδα....γενικά όμως είμαι υπερευχαριστημένος 9 στις 10 φορές. οπότε είναι λίγο άδικο να μαυρίζουμε το πλαίσιο με την γενικά καλή πολιτική του και να το βάζουμε στην ίδια μοίρα με το e-shop και άλλα περίπτερα. (ευτυχώς εδώ και μια βδομάδα πάνε καλά οι μετοχές) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathewgx Ιούλιος 24, 2009 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Απο οτι καταλαβα ο φιλος ειναι απογοητευμενος με τη σταση του πλαισιου απεναντι του και οχι τοσο με τον δισκο. Gorillakos , δεν μιλας με κανενα υπευθυνο μπας και ξυπνησουν και βρεθει καμμια λυση ; Ειναι κριμα να χαλαει ετσι την εικονα του το πλαισιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 24, 2009 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Απο οτι καταλαβα ο φιλος ειναι απογοητευμενος με τη σταση του πλαισιου απεναντι του και οχι τοσο με τον δισκο. Gorillakos , δεν μιλας με κανενα υπευθυνο μπας και ξυπνησουν και βρεθει καμμια λυση ; Ειναι κριμα να χαλαει ετσι την εικονα του το πλαισιο.αν ήμουν εγώ ο υπάλληλος που θα τον ενημέρωνε για το τέλος του αποθέματος θα του έλεγα "συγγνώμη που δεν προλάβατε.λυπάμαι ειλικρινά.μήπως θέλετε να κοιτάξουμε κάποιο άλλο sdd και να σας κάνουμε κάποια έκπτωση?"πράγμα που γίνεται από άλλους υπαλλήλους του plaisio και υπάρχουν αρκετοί να το επιβεβαιώσουν.ο συγκεκριμένος υπάλληλος απάντησε όπως απάντησε γιατί μπορεί να είχε νεύρα το προηγούμενο βράδυ με την κοπέλα του.....να έφαγε κλήση στο αυτοκίνητο η για 1002 άλλους λόγους........και μην έχετε πάντα και τόσες πολλές απαιτήσεις.....αν έχεις δουλέψει έστω και λίγους μήνες στη ζωή σου ξέρεις τι σημαίνει να έχεις bad day at the office.......το να πεις και μια έξτρα συγγνώμη σε πελάτη ίσως να είναι too much και να μην περάσει καν από το θολωμένο μυαλό σου.σχετικά πάντως με το Gorillako εγώ βλέπω οτι πάντα τρέχει για πράγματα που δεν είναι υποχρεωμένος και κάθεται και τρώει μουρμούρα ενώ δεν είναι υποχρεωμένος.....και αντί καμιά φορά να το εκτιμά εκείνος που έχει πρόβλημα με το πλαίσιο (είτε άδικα είτε δίκαια) του μιλάει λες και είναι και γω δε ξέρω τι.sorry αλλά καλοκαίριασε και φέτος δεν έχει διακοπές και παλεύω να μην είμαι στην τσίτα ακόμα:to_pick_ones_nose: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 24, 2009 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Εγώ είμαι ο υπέυθυνος product manager για τους SSD και για άλλες κατηγορίες.Και επειδή εγώ αλλάζω τιμές, status και όλα τα συναφή του λέω τα πράγματα απο πρώτο πρώτο χέρι.Όσον αφορά το online απόθεμα, το θέμα έιναι τεχνικό και δεν θα μπώ σε λεπτομέριες.Ο billys έχει δίκιο έν μέρει αλλά του εξηγώ πώς ο δίσκος τελέιωσε και δεν γίνεται να τον ξαναφέρουμε-βρούμε. Εξαντλήθηκε το απόθεμα και τέλος.Όσον αφορά το νομικό, θα επεκταθώ λίγο παραπάνω και θα πώ πώς υπάρχουν κάποια stauts προϊόντων(είναι εσωτερικά σε κάθε εταιρία και όχι για τους πελάτες) που δηλώνουν νομικά τι είναι το κάθε προϊόν καθώς και τις ημερομηνίες αλλαγής των τιμών τους. Έτσι λοιπόν,αυτό το προϊόν ξαναλέω πώς έιναι καταργημένο πάνω απο έναν μήνα. @mathew δηλαδή τι εννοέις να βρεθέι λύση ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathewgx Ιούλιος 24, 2009 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2009 Τιποτα ιδιαιτερο , αυτο που ειπε και ο @greekfragma , να βρεθει μια λυση να παρει το παιδι εναν αλλον ssd. Δεν εχετε κανενα χρησιμοποπιημενο να του το δωσετε τζαμπα ; Παντως , θα ηθελα να ειναι καλυτερη η εικονα που παρουσιαζουν τα ηλεκτρονικα καταστημα και ιδιαιτερα το πλαισιο (απο εκει πηρα τον πρωτο μου υπολογιστη , εχω ενα συναισθηματικο δεσιμο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.