Jump to content



Νεα τελη κυκλοφοριας


ea6gka

Recommended Posts

ή θα βλέπουμε τις εκπομπές που δίνει ο κατασκευαστής και θα φορολογούμαστε βάσει αυτών;

Αυτό για νέα αυτοκίνητα, ίσως για πιο παλία να χρειάζετε κάρτα λόγω παλαιότητας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Χαχαχ, θα δούμε από blanco –το Cayenne Turbo μου, από 600 σε 170- μέχρι φουλ πλαστά 

Είναι παράδεισος για Ελλάδα.

Σκέψου την κυριούλα στην εφορία, που θα διαβάζει «4500 κυβικά, τζιπ, εκπομπές ρύπων < από ένα super mini»

Αλλά μάλλόν δεν θα γίνει αυτό, γιατί θα έχει λίστα η κυρία για αντιπαραβολή! ΚΑΛΟ Ε.

(συγχωρέστε την φαιδρότητα)

Link to comment
Share on other sites

στις αναπτυγμενες χωρες σε φορολογουν αναλογα με το εισοδημα σου και πληρωνεις αναλογα με τις εκπομπες του αμαξιου σου. Ειναι πολυ απλο, αλλα φαινεται δεν γνωριζεις ή δεν θελεις να γνωριζεις.

Μα δεν ειπα οτι γνωριζω, απλα ακουω εδω να λεει ο καθενας πραγματα που δεν ειναι τοσο εφικτα.

Link to comment
Share on other sites

Στις ανεπτυγμένες χωρες ομως εχουν και δρομους και πολιτικη που εξασφαλιζει οτι τα χρηματα σου

πανε για την προστασια του περιβαλλοντος....

οι οποιες χωρες ειναι οι?

Link to comment
Share on other sites

Βρήκες τη ρίζα του προβλήματος εσύ :p

Τα ταξί φταίνε ναι. Κάνε μια βόλτα και μη φιλτράρεις τα ταξί, αντίθετα κοίτα πόσες Merc, BMW και λοιπά μεγάλα "οικογενειακά" και SUV μεγάλων κυβικών θα δεις. Μετά, σύγκρινε με τα ταξί. Μη ξεχνάμε ότι στο κέντρο είναι και το Κολωνάκι.

Το πιθανότερο μάλιστα είναι ότι όλα όσα θα δεις θα είναι μετά του 2005, άρα δεν κάνουν κακό στο περιβάλλον :hehe:

Υπάρχει μια παραφιλολογία του ειδικού τύπου εναντίον των κυβερνήσεων και της πολιτικής για τα diesel. Μη βασίζεσαι σε αυτά που γράφουν οι άσχετοι των περιοδικών για να κρίνεις τους ρύπους ενός αυτοκινήτου.

Ένα diesel βγάζει περισσότερους ρύπους από το βενζινοκίνητο, και ας καίει και το μισό, γιατί βγάζει πιο επικίνδυνους ρύπους που από βενζίνη έχεις μηδενική εκπομπή.

Τα ταξί είναι ΟΤΙ χειρότερο κυκλοφορεί στην Αθήνα.

Αυτό γιατί:

1. κάνουν άπειρα χιλιόμετρα (δεν νομίζω ότι ο τύπος με την ML 55 AMG την έχει κάνει ταριφάδικο, πάει στη δουλειά του και την παρκάρει)

2. δεν συντηρούν τα αυτοκίνητα, ή τα συντηρούν έτσι ώστε απλά να δουλεύουν, διότι η συντήρηση στοιχίζει. Συνέπεια να βλέπεις octavia 3-4 ετών turbo diesel (γαμάτο αυτοκίνητο δηλαδή) να βγάζει από πίσω ντουμάνι. Αυτό το ντουμάνι αντιστοιχεί σε περίπου 100 βενζινοκίνητα, μη σου πω περισσότερα.

3. κάνουν τη χειρότερη οδήγηση για ρύπους, σταμάτα ξεκίνα παντού, προκαλώντας επιπλέον ρύπους λόγω των συχνών στάσεων και από τα άλλα αυτοκίνητα. Απλά σκέψου ότι σε ένα φρενάρισμα ελευθερώνεις υλικό τριβής από τα τακάκια (που παλιά είχε αμίαντο. . .) και υλικό τριβής από συμπλέκτη για να ξεκινήσει.

Μετά μην αναρρωτιέσαι γιατί όλοι έχουν καρκίνο στην Ελλάς του 2000.

Γιατί αντί να περπατήσουν ένα χιλιόμετρο παίρνουν τον ταρίφα.

Απόδειξη της συμφόρησης είναι ότι όταν απεργούν οι ταρίφες στο κέντρο πάμε σφαίρα.

Μιλάμε για 1/5 του χρόνου και πιο κάτω.

Η λύση είναι μετρό παντού με πυκνά δρομολόγια (ώστε να σε συμφέρει να το παίρνεις καθημερινά) και ελάττωση δικαιωμάτων στην κίτρινη φυλή.

Μπορεί να μου περιγράψει λίγο κάποιος τη διαδικασία πληρωμής τέλους με βάση τις εκπομπές CO2?

Θα βγάζουμε κάρτα καυσαερίων και θα πηγαίνουμε στο υπουργείο συγκοινωνιών ή την εφορία και βάσει αυτής θα πληρώνουμε, ή θα βλέπουμε τις εκπομπές που δίνει ο κατασκευαστής και θα φορολογούμαστε βάσει αυτών;

Όχι, πιστεύω (θα) πάει με βάση αυτά που δηλώνει ο κατασκευαστής.

Στη Γαλλία γίνεται αυτό στο ειδικό τέλος ταξινόμησης (δηλαδή προτού κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο).

Σήμερα όλες οι εταιρίες λένε πόσο CO2 βγάζει (και αφορά κάποια πιστοποιημένη συγκεκριμένη μετρητική διαδικασία που δεν γνωρίζω, αλλά δεν νομίζω ότι είναι κάτι που μπορείς να το κάνεις μόνος σου, ίσως ο κινητήρας να μην είναι εντός του αυτοκινήτου όταν τον μετράνε).

Γενικά τα παλιά δεν νομίζω ότι θα την παλέψουνε. Μιλάμε κυρίως για την αδικία στα μετά 2000 μοντέλα. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν:

1) Να πληρώνει ΓΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ το panda πιο πολύ από την Cayenne

2) Να πληρώνει ΓΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ ένα Ι.Χ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από αυτά ενός ταξί.

Αν σε ένα αμάξι 20ετίας το πρόστιμο είναι 150 ευρώ, στο ταξί θα έπρεπε να είναι 100 φορές πάνω = 15.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Και εαν καποιος μενει μεσα στον δακτυλιο και εχει αμαξι 15ετιας ??? ... και χωρις δυνατοτητα να αγορασει οτιδηποτε καινουριο .

http://www.revaindia.com/ τσεκαρετ κυριε μου...:p

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που για μια ακόμη φορά επαγγελματίες αυτοκίνησης είναι μόνο τα ταξί

Δηλαδή οι άλλοι επαγγελματίες του χώρου βγάζουν οξυγόνο και νερό από την εξάτμιση;

Όπως σε όλα τα επαγγέλματα , υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες (μειοψηφία) και λαμόγια (πλειοψηφία)

Υπάρχει το αυτοκίνητο ταξί που βγάζει ντουμάνι πίσω (ειδικά κάτι Nissan είναι φοβέρα) , όπως υπάρχει και το αυτοκίνητο ιδιώτη του 80 με βενζίνη Καλπάκη και πινακίδα τύπου ΜΤ ΧΧΧΧ από τις παλιές που βγάζει όσο 50 αυτοκίνητα μαζί , όπως και το φορτηγό με τα λιωμένα λάστιχα και την εξάτμιση να σέρνεται στην άσφαλτο , και και και...

Στο auto bild της προηγούμενης εβδομάδας είχε ειδικό άρθρο που αφορούσε το ΕΤΤ

Ταυτόχρονα , είχε και την ηλικία στόλου των ελληνικών οχημάτων σε σχέση με αυτά της ευρώπης

Χαρακτηριστικά .

μέση ηλικία επιβατικών στην ελλάδα τα 11 χρόνια , ευρώπη 7

ελαφρά φορτηγά 14 στην ελλάδα , 8 στην ευρώπη

μεσαία και βαριά φορτηγά 17 ελλάδα , 8 ευρώπη

λεωφορεία 13 ελλάδα , 8 ευρώπη

Τεύχος 94 , 17.7.09

Όσο δεν γίνεται σωστός και αδιάβλητος έλεγχος του στόλου των επαγγελματιών - και όχι μόνο - , και όλα λειτουργούν με βάση το βύσμα , το λάδωμα , τη φουστιά , θα έχουμε καθημερινά τέτοια φαινόμενα

Προσωπικά πάντως για κάθε 1 ταξί που βλέπω να βγάζει ότι και το εργοστάσιο λιγνίτη της ΔΕΗ από πίσω , βλέπω άλλα τρία τέσσερα 50άρια σκουτεράκια που σηκώνουν ένα νέφος μόνα τους

Συμφωνώ όμως με τη λογική του φίλου Σωτήρη στις τελευταίες γραμμές

Δεν είναι δυνατόν να εξισώσουν τη ρύπανση ενός αυτοκινήτου που κινείται 23/24 ώρες της ημέρας με αυτό που θα κινηθεί ζήτημα 1 ώρα την ημέρα , ούτε και την Murcielago με ένα Hyundai Accent

Link to comment
Share on other sites

Και εαν καποιος μενει μεσα στον δακτυλιο και εχει αμαξι 15ετιας ??? ... και χωρις δυνατοτητα να αγορασει οτιδηποτε καινουριο .

Το αποσύρει και διαλέγει με τα 3.200 οτιδήποτε από εδώ..http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=177&ca=v&ma=&mo=&va=&bpr=2500&tpr=4000&so=pr&or=a&bre=2000&tre=2009&rg=3&bmi=&tmi=&bpo=&tpo=&ben=&ten=&fu=1&co=&cr=0&hi=1&ag=&do=&nu=&tr=

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν εχει διευκρινιστεί :η επιδότηση αφορά για απόσυρση και αγορά νέου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (after 2005);

jpavly.: θα βρεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο κυκλοφορίας μετά το '05 (και καλά "πράσινο") με 3200;

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που για μια ακόμη φορά επαγγελματίες αυτοκίνησης είναι μόνο τα ταξί

Δηλαδή οι άλλοι επαγγελματίες του χώρου βγάζουν οξυγόνο και νερό από την εξάτμιση;

Όπως σε όλα τα επαγγέλματα , υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες (μειοψηφία) και λαμόγια (πλειοψηφία)

Υπάρχει το αυτοκίνητο ταξί που βγάζει ντουμάνι πίσω (ειδικά κάτι Nissan είναι φοβέρα) , όπως υπάρχει και το αυτοκίνητο ιδιώτη του 80 με βενζίνη Καλπάκη και πινακίδα τύπου ΜΤ ΧΧΧΧ από τις παλιές που βγάζει όσο 50 αυτοκίνητα μαζί , όπως και το φορτηγό με τα λιωμένα λάστιχα και την εξάτμιση να σέρνεται στην άσφαλτο , και και και...

Στο auto bild της προηγούμενης εβδομάδας είχε ειδικό άρθρο που αφορούσε το ΕΤΤ

Ταυτόχρονα , είχε και την ηλικία στόλου των ελληνικών οχημάτων σε σχέση με αυτά της ευρώπης

Χαρακτηριστικά .

μέση ηλικία επιβατικών στην ελλάδα τα 11 χρόνια , ευρώπη 7

ελαφρά φορτηγά 14 στην ελλάδα , 8 στην ευρώπη

μεσαία και βαριά φορτηγά 17 ελλάδα , 8 ευρώπη

λεωφορεία 13 ελλάδα , 8 ευρώπη

Τεύχος 94 , 17.7.09

Όσο δεν γίνεται σωστός και αδιάβλητος έλεγχος του στόλου των επαγγελματιών - και όχι μόνο - , και όλα λειτουργούν με βάση το βύσμα , το λάδωμα , τη φουστιά , θα έχουμε καθημερινά τέτοια φαινόμενα

Προσωπικά πάντως για κάθε 1 ταξί που βλέπω να βγάζει ότι και το εργοστάσιο λιγνίτη της ΔΕΗ από πίσω , βλέπω άλλα τρία τέσσερα 50άρια σκουτεράκια που σηκώνουν ένα νέφος μόνα τους

Συμφωνώ όμως με τη λογική του φίλου Σωτήρη στις τελευταίες γραμμές

Δεν είναι δυνατόν να εξισώσουν τη ρύπανση ενός αυτοκινήτου που κινείται 23/24 ώρες της ημέρας με αυτό που θα κινηθεί ζήτημα 1 ώρα την ημέρα , ούτε και την Murcielago με ένα Hyundai Accent

δεν ειναι μονο τα ταξι,αλλα αυτοι ειναι τα μεγαλυτερα λαμογια,και δεν τους ελεγχει κανεις,για ευνοητους λογους.

οσο για τα αυτοκινητα της ευρωπης ειναι λογικο να ειναι νεοτερα,γιατι και στην ευρωπη φτιαχνονται πολλα αμαξια,αρα αγοραζουν απο τις χωρες τους κατα πολυ φτηνοτερα,και εχουν και περισσοτερα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που για μια ακόμη φορά επαγγελματίες αυτοκίνησης είναι μόνο τα ταξί

Λάθος μου αυτό.

Όλοι ρυπαίνουν. (βέβαια ακόμη και ένα φορτηγό που κινείται στην Αθήνα (εννοώ τα κλασσικά σαράβαλα Mercedes που πάνε στα super market τα γιαούρτια) δεν νομίζω ότι κινούνται 24/7 όπως ένα ταξί με 3-4 βάρδιες.)

Απλά οι άλλοι υποτίθεται ότι χρειάζονται.

Τα ταξί είναι μια τεχνητή ανάγκη που έχουμε στην ελλάδα λόγω κακών ΜΜΜ.

Και είναι μεγάλο πρόβλημα στη ρύπανση της ατμόσφαιρας.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα όσα έχεις πει sotiris αλλά όχι τεχνητή ανάγκη. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν ταξί, ακόμα και σε αυτές με τις καλύτερες συγκοινωνίες. Απλά όταν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο και χρειάζεσαι ταχύτητα και ακρίβεια (ναι ξέρω και ακρίβεια :p) το ταξί είναι μονόδρομος.

Edit: Ναι θα μπορούσαν να είναι πολύ λιγότερα, να τα οδηγούν πιο επαγγελματίες, να τους γίνεται καλύτερος έλεγχος (η μάλλον γενικά έλεγχος) σε όχημα και υπηρεσίες αλλά τι να κάνουμε...Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα όσα έχεις πει sotiris αλλά όχι τεχνητή ανάγκη. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν ταξί, ακόμα και σε αυτές με τις καλύτερες συγκοινωνίες. Απλά όταν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο και χρειάζεσαι ταχύτητα και ακρίβεια (ναι ξέρω και ακρίβεια :p) το ταξί είναι μονόδρομος.

Edit: Ναι θα μπορούσαν να είναι πολύ λιγότερα, να τα οδηγούν πιο επαγγελματίες, να τους γίνεται καλύτερος έλεγχος (η μάλλον γενικά έλεγχος) σε όχημα και υπηρεσίες αλλά τι να κάνουμε...Ελλάδα.

Έχουμε πάρα πολλά στην Αθήνα.

Στο εξωτερικό έχουν, αλλά νομίζω πολύ λιγότερα (τουλάχιστον εκεί που έχω πάει εγώ ή εκεί που έχω ακούσει από άλλους!!).

Αυτούς που χαίρομαι είναι τους ταξιτζήδες που έχουν Prius.

Πρέπει νά 'ναι το ιδανικό όχημα για τη χρήση που κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα όσα έχεις πει sotiris αλλά όχι τεχνητή ανάγκη. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν ταξί, ακόμα και σε αυτές με τις καλύτερες συγκοινωνίες. Απλά όταν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο και χρειάζεσαι ταχύτητα και ακρίβεια (ναι ξέρω και ακρίβεια :p) το ταξί είναι μονόδρομος.

Edit: Ναι θα μπορούσαν να είναι πολύ λιγότερα, να τα οδηγούν πιο επαγγελματίες, να τους γίνεται καλύτερος έλεγχος (η μάλλον γενικά έλεγχος) σε όχημα και υπηρεσίες αλλά τι να κάνουμε...Ελλάδα.

το προβλημα με τα ταξι ειναι οτι αποτελουν το ευκολο χρημα,μπορει ο καθενας τελειωμενος,αμορφωτος ασχετος αναγωγος καιλας να παρει διπλωμα και να οδηγει ταξι.

και ενα μεγαλο ποσοστο ειναι παρανομα(χωρις αδεια),αλλα ειναι με πειραγμενο ταξιμετρο κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.