ea6gka Ιούλιος 23, 2009 Author #81 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Δλδ σε αλλες "ανεπτυγμενες" χωρες εχουν το υπεραλγοριθμο που λαμβανει υποψιν του εκπομπες ρυπων, χιλιομετρα ανα ετος, τροπο οδηγησης και δεν ξερω εγω τι αλλο? Η εκπομπες ρυπων θα ηταν η αλλη ευκολη λυση αρκει να υπηρχε μια αξιοπιστη υπηρεσια για να τους μετραει.στις αναπτυγμενες χωρες σε φορολογουν αναλογα με το εισοδημα σου και πληρωνεις αναλογα με τις εκπομπες του αμαξιου σου. Ειναι πολυ απλο, αλλα φαινεται δεν γνωριζεις ή δεν θελεις να γνωριζεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #82 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 ουτε στο δικο μου ονομα εχω αμαξι , αλλα τα σκαω τα 202Ε (και τωρα +150Ε) για ενα αμαξι του 91...( Τι να κανουμε αυτο μας εδωσε η οικογενεια....)Εσυ σκας καθολου λεφτα για καμια παλιο λαμαρινα η οχι ; Αφου δεν ειναι δικα μου γιατι να τα σκαω?Οταν παρω δικο μου θα τα σκαω και εγω προς το παρον βολευομαι ετσι γιατι να το αλλαξω?? και πισω απο τις λεξεις,κρυβεται ο αλεξης... Την παλευεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 23, 2009 #83 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Αφου δεν ειναι δικα μου γιατι να τα σκαω?Οταν παρω δικο μου θα τα σκαω και εγω προς το παρον βολευομαι ετσι γιατι να το αλλαξω??πεστο ντεεεεε μια ωρα το εχεις και το κρατας.......Οταν λοιπον σταματησεις να βολευεσαι και να μιλας με τα λεφτα αλλων , τοτε εδω θα ειναι το thread να σε δω τι αποψη θα εχεις...μεχρι τοτε δε νομιζω να "μετραει" η γνωμη σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #84 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 πεστο ντεεεεε μια ωρα το εχεις και το κρατας.......Οταν λοιπον σταματησεις να βολευεσαι και να μιλας με τα λεφτα αλλων , τοτε εδω θα ειναι το thread να σε δω τι αποψη θα εχεις...μεχρι τοτε δε νομιζω να "μετραει" η γνωμη σουΔηλαδη οσοι εχουν παρει αμαξι μετα το 05 δεν πρεπει να εχουν αποψη?Ωραια λογικη.Και στην τελικη αμα σταματησω να βολευομαι και παρω καινουργιο θα πληρωνω -18 ευρω στα τελη οποτε το επιχειρημα σου ειναι αστοχο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 23, 2009 #85 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Δηλαδη οσοι εχουν παρει αμαξι μετα το 05 δεν πρεπει να εχουν αποψη?Ωραια λογικη.Και στην τελικη αμα σταματησω να βολευομαι και παρω καινουργιο θα πληρωνω -18 ευρω στα τελη οποτε το επιχειρημα σου ειναι αστοχο.εσύ ΔΕΝ έχεις πάρει αμάξι....το δανείζεσαι.....άλλος το πήρε..άλλος το συντηρεί και τα σκάει για όσα συζητάμε....οποτε μέχρι να πάρεις δικό σου άσε το υφάκι οτι θίγεσαι για την άποψη σου που κανείς άλλος δε συμμερίζεται στο thread. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιούλιος 23, 2009 #86 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Δηλαδη οσοι εχουν παρει αμαξι μετα το 05 δεν πρεπει να εχουν αποψη?Ωραια λογικη.Και στην τελικη αμα σταματησω να βολευομαι και παρω καινουργιο θα πληρωνω -18 ευρω στα τελη οποτε το επιχειρημα σου ειναι αστοχο.αφου δεν εχεις αμαξι να συντηρεις τι το ψαχνεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #87 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 εσύ ΔΕΝ έχεις πάρει αμάξι....το δανείζεσαι.....άλλος το πήρε..άλλος το συντηρεί και τα σκάει για όσα συζητάμε....οποτε μέχρι να πάρεις δικό σου άσε το υφάκι οτι θίγεσαι για την άποψη σου που κανείς άλλος δε συμμερίζεται στο thread.Δηλαδη εσυ ποσοι νομιζεις απο αυτους που απαντησαν στο thread εχουν ΔΙΚΟ τους αμαξι?Δηλαδη το πληρωσαν οι ιδιοι ουτε το 5% δηλαδη τι να κοροιδευομαστε μεταξυ μας?δεν λεει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 23, 2009 #88 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Charly, καλό είναι να ξέρεις πότε πρέπει να σταματάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 23, 2009 #89 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Δηλαδη οσοι εχουν παρει αμαξι μετα το 05 δεν πρεπει να εχουν αποψη?Ωραια λογικη.Και στην τελικη αμα σταματησω να βολευομαι και παρω καινουργιο θα πληρωνω -18 ευρω στα τελη οποτε το επιχειρημα σου ειναι αστοχο.κοιταξε...Αστοχος μαλλον καποιος αλλος ειναι....Και επειδη οπως ειπα η γνωμη σου δεν με ενδιαφερει (οπως και ολονων εδω μεσα θελω να πιστευω)γιατι δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα , σταματω να ασχολουμαι....μεχρι τοτε καλο βολεμα με τα λεφτα του "μπαμπα" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Ιούλιος 23, 2009 #90 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Βρήκανε τους μλκς τους Έλληνες που δεν αντιδρούν και τα κάνουν αλλιώς...Εγώ ακόμα ξεχρεώνω το μεταχειρισμένο που έχω πάρει και θα το πληρώνω άλλα 3 χρόνια. Δηλαδή τι θέλουν να με αναγκάσουν να πάω να το αποσύρω και να πάρω καινούργιο και να χρεωθώ για άλλα 10 χρόνια?? Ρε δεν πάνε καλα. Απο πότε στην Ελλάδα το ένα αυτοκινητάκι που έχεις έχει γίνει πολυτέλεια? Και γιατί πλήρωσα και έβαλα καινούργιο καταλύτη για να περάσω ΚΤΕΟ???ΟΕΟ??? ποιος θα μου δώσει πίσω τα λεφτά μου? Αν τυχόν και περάσει αυτό το μέτρο εγώ βγάζω πινακίδες και το αφήνω στην άκρη μέχρι να αλλάξει κυβέρνηση. Είναι μακράν οι πιο άχρηστοι πολιτικοί που έχω δει, το μόνο που ξέρουν είναι πως θα ευνοήσουν το κεφάλαιο και τίποτε άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsonb Ιούλιος 23, 2009 #91 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ξερεις ποσα λεφτα θελεις για βενζινες για αμαξι 2000-2500cc 15ετιας?Μην λεμε και οτι να΄ναι?Αυτό να το πεις σε καμιά οικογένια με κάνα 2000cc οικογενιακό που ανέφερα,που τώρα εκτός από τις βενζίνες που καίει η μηχανή λόγο κυβικών,θα πληρώνουν και τους φόρους διπλάσιους και βάλε λόγο "παλαιότητας".Εξακολουθώ όμως να πιστεύω ότι έκαναν ότι έκαναν για δικό τους συμφέρον,επειδή αν ήθελαν "πράσινη" πόλη θα έκαναν κάτι όπως:Να έδιναν επιδότηση κατόπιν απόσυρσης παλαιού οχήματος,και να ανέβαζαν τους φόρους αναλόγος το πόσο ρυπαίνει το κάθε οχήμα κάνοντας έλεγχο απ'την κάρτα καυσαερίων ή κάτι τέτοιο,γιατί το να πληρώνει κάποιος ένα ποσό τρελό σε σύγκριση τους παλιούς φόρους,για ένα αμάξι παλιό το οποίο μπορεί κάλιστα να έχει αλλαγμένη μηχανή και δεν ρυπαίνει τόσο,και να είναι καλά σηντηρημένο,και να πληρώνει ένας το ίδιο ποσό για ένα αμάξι που ανάβει και βήχει όλο το τετράγωνο,είναι απλά άδικο και σε υποχρεώνουν και από πάνω με το "πάρε καινούριο ή την έβαψες". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιούλιος 23, 2009 #92 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Βρήκανε τους μλκς τους Έλληνες που δεν αντιδρούν και τα κάνουν αλλιώς...Εγώ ακόμα ξεχρεώνω το μεταχειρισμένο που έχω πάρει και θα το πληρώνω άλλα 3 χρόνια. Δηλαδή τι θέλουν να με αναγκάσουν να πάω να το αποσύρω και να πάρω καινούργιο και να χρεωθώ για άλλα 10 χρόνια?? Ρε δεν πάνε καλα. Απο πότε στην Ελλάδα το ένα αυτοκινητάκι που έχεις έχει γίνει πολυτέλεια? Και γιατί πλήρωσα και έβαλα καινούργιο καταλύτη για να περάσω ΚΤΕΟ???ΟΕΟ??? ποιος θα μου δώσει πίσω τα λεφτά μου? Αν τυχόν και περάσει αυτό το μέτρο εγώ βγάζω πινακίδες και το αφήνω στην άκρη μέχρι να αλλάξει κυβέρνηση. Είναι μακράν οι πιο άχρηστοι πολιτικοί που έχω δει, το μόνο που ξέρουν είναι πως θα ευνοήσουν το κεφάλαιο και τίποτε άλλο.ω ναι αυτο θελουν.πρωτα με τις εκπτωσεις των 500 ευρω,(ας παρουμε μαρικα αμαξι με 360 δοσεις)Αυτό να το πεις σε καμιά οικογένια με κάνα 2000cc οικογενιακό που ανέφερα,που τώρα εκτός από τις βενζίνες που καίει η μηχανή λόγο κυβικών,θα πληρώνουν και τους φόρους διπλάσιους και βάλε λόγο "παλαιότητας".ενα διλιτρο σε ταξιδι καιει λιγοτερο απ οτι ενα 1.0 η 1.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Ιούλιος 23, 2009 #93 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Δηλαδη εσυ ποσοι νομιζεις απο αυτους που απαντησαν στο thread εχουν ΔΙΚΟ τους αμαξι?Δηλαδη το πληρωσαν οι ιδιοι ουτε το 5% δηλαδη τι να κοροιδευομαστε μεταξυ μας?δεν λεει...Το λεει μεσα στο προφιλ του καθενος και το ξερεις? Μου φαινεται επιβεβαιωνεσαι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 23, 2009 #94 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Μπορούμε να επιστρέψουμε στο θέμα μας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constandinos Ιούλιος 23, 2009 #95 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Οκ ρε παιδιά, ας αφήσουμε το ποιανού αμάξι μολύνει λιγότερο, γιατί ένα diesel του 2004 μολύνει λιγότερο από ένα καταλυτικό το 1990,κατι που κανείς δεν ανέφερε. Μας βάζουν να πληρώσουμε ένα καπέλο, που στην δικιά μου περίπτωση είναι 50ευρω..και σκέφτομαι εγώ, γιατί να πληρώσω ακόμα ένα φόρο στο ελληνικό κράτος, ο οποίος δεν θα έχει αντίκρισμα σε εμένα σαν πολίτη; Μήπως θα βελτιώσουν το οδικό δίκτυο, θα επενδύσουν σε καλύτερο εξοπλισμό στα κτεο; η μήπως προσπαθούνε να εκσυγχρονίσουν τον γερασμένο στόλο ΙΧ της χώρας; με τι; με την απόσυρση των 1000ευρω; εδώ η μέση ελληνική οικογένεια δεν μπορεί να καλύψει τις βασικές ανάγκες της, θα πάει να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο των 15000..δεν τούς φτάνει που είμαστε ένα από τα κράτη με την μεγαλύτερη φορολογική επιβάρυνση του μισθωτού στην ευρωζώνη που η οικονομία καταρρέει, που οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, και αυτοί βάζουν καινούριους φόρους αντί να πάρουν μέτρα για την αναζωογόνηση της οικονομίας, όπως γίνεται σε όλα τα σοβαρά κράτη της Ευρώπης .. αναλογίστηκε κανείς από τους καλοπληρωμένους πολίτικους που ζουν στον κόσμο τους, της μίζας και των σκανδαλών, τις επιπτώσεις του "έκτακτου¨ φορολογικού πακέτου στον μέσο Έλληνα; και εσείς κάθεστε και ασχολείστε με το πιο αμάξι βγάζει περισσότερους ρύπους .. έλεος.. μάλλον ήρθε η ώρα να τα μαζέψουμε και να φύγουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Ιούλιος 23, 2009 #96 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Όχι φίλε δεν θα τα μαζέψουμε εμείς και θα φύγουμε θα τους πάρει ο διάολος όλους και τους 300ους. ps: άρε πατρίδα 3καλο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Ιούλιος 23, 2009 #97 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 χαζη ερωτηση... ΕΣΤΩ... οτι γινεται και θελω να αλλαξω κινητηρα στο αμαξι με εναν παρομοιου μοντελου απλως λιγο νεοτερου για να εμπιπτει στο -18€... το κρατος θα με αφησει...? η θα μου πει "οχι.. ρυπαινεις υπερβολικά απο τα τακακια των φρενων οταν τα χρησιμοποιεις..." ? τι διαφορα θα εχει πλεον στις εκπομπες ρυπων (ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ..) το παλιο αμαξι με το "νεο" κινητηρα...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιούλιος 23, 2009 #98 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Οκ ρε παιδιά, ας αφήσουμε το ποιανού αμάξι μολύνει λιγότερο, γιατί ένα diesel του 2004 μολύνει λιγότερο από ένα καταλυτικό το 1990,κατι που κανείς δεν ανέφερε. Μας βάζουν να πληρώσουμε ένα καπέλο, που στην δικιά μου περίπτωση είναι 50ευρω..και σκέφτομαι εγώ, γιατί να πληρώσω ακόμα ένα φόρο στο ελληνικό κράτος, ο οποίος δεν θα έχει αντίκρισμα σε εμένα σαν πολίτη; Μήπως θα βελτιώσουν το οδικό δίκτυο, θα επενδύσουν σε καλύτερο εξοπλισμό στα κτεο; η μήπως προσπαθούνε να εκσυγχρονίσουν τον γερασμένο στόλο ΙΧ της χώρας; με τι; με την απόσυρση των 1000ευρω; εδώ η μέση ελληνική οικογένεια δεν μπορεί να καλύψει τις βασικές ανάγκες της, θα πάει να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο των 15000..δεν τούς φτάνει που είμαστε ένα από τα κράτη με την μεγαλύτερη φορολογική επιβάρυνση του μισθωτού στην ευρωζώνη που η οικονομία καταρρέει, που οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, και αυτοί βάζουν καινούριους φόρους αντί να πάρουν μέτρα για την αναζωογόνηση της οικονομίας, όπως γίνεται σε όλα τα σοβαρά κράτη της Ευρώπης .. αναλογίστηκε κανείς από τους καλοπληρωμένους πολίτικους που ζουν στον κόσμο τους, της μίζας και των σκανδαλών, τις επιπτώσεις του "έκτακτου¨ φορολογικού πακέτου στον μέσο Έλληνα; και εσείς κάθεστε και ασχολείστε με το πιο αμάξι βγάζει περισσότερους ρύπους .. έλεος.. μάλλον ήρθε η ώρα να τα μαζέψουμε και να φύγουμε...Kωνσταντινε δεν εχεις αδικοαλλα εχε υποψιν οτι αυτα τα συγκεκριμενα μετρα ειναι οδηγιες.εχουν προαποφασιστει προ πολλου εξω απο το μικρο μας b00ρδελακιοι δικοι μας σ'αυτο το θεμα απλα εκτελουνκαι οσο για το να "φυγουμε απο δω"...αν ειχαμε ολοι τη δυνατοτητα αυτη, μπορει και να το καναμεαλλα επειδη δεν την εχουμε, μαλλον αυτοι πρεπει να φυγουνφαγανε, ηπιανε, συνουσιαστηκαν παρα φυσιν και δια της βιαςε αρκετα ως εδω δεν νομιζεις?καιρος να πανε στον αγυριστο κι ακομα παραπερακαι για ναμην παρεξηγηθωοχι πως ελπιζω σε πολλα για τους αλλους που θα ρθουναλλα μακαρι να ειναι τουλαχιστον χορτοφαγοι και να χρησιμοποιησουν προφυλακτικο αυτη τη φορα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constandinos Ιούλιος 23, 2009 #99 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 χαζη ερωτηση... ΕΣΤΩ... οτι γινεται και θελω να αλλαξω κινητηρα στο αμαξι με εναν παρομοιου μοντελου απλως λιγο νεοτερου για να εμπιπτει στο -18€... το κρατος θα με αφησει...? η θα μου πει "οχι.. ρυπαινεις υπερβολικά απο τα τακακια των φρενων οταν τα χρησιμοποιεις..." ? τι διαφορα θα εχει πλεον στις εκπομπες ρυπων (ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ..) το παλιο αμαξι με το "νεο" κινητηρα...?[/quoteφίλε, δεν τους ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που έχεις στην κατοχή σου ρυπαίνει, αν τους ενδιέφερε θα βάσιζαν τον νόμο στην εκπομπή καυσαερίων, το μονό που τους ενδιαφέρει είναι να πάρουν χρήματα.. Στην υποθετική περίπτωση που αναφέρεις, απλά δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνουν, γιατί ο νόμος βασίζεται στην έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας.. δλδ, αν εσύ πάρεις ένα συγκεκριμένο μοντέλο, πχ το fiesta, και η άδεια του εκδοθεί την 31η Δεκεμβρίου του 2003, θα ανήκεις στην κατηγορία Β και θα πληρώνεις 50 ευρώ παραπάνω.. ενώ αν αγοράσεις το ίδιο μοντέλο και η άδεια του εκδοθεί την 2/1/2005, θα πληρώνεις -18ευρω..οποιος βρει λογική σε αυτό ............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Ιούλιος 23, 2009 #100 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Για τα δίκυκλα είπαν κάτι? η μηχανή μου 2004 μοντέλο πληρεί Euro3 αν θυμάμαι καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.