charly13 Ιούλιος 23, 2009 #41 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Τόσο το δικό μου όσο και το αυτοκίνητο της γυναίκας μου «πέφτουν» στην κλάση Β σύμφωνα με το μοντέλο του υπουργείου. Πρόκειται για άριστα συντηρημένα αυτοκίνητα που εκπέμπουν κατά κανόνα πολύ κάτω από τα όρια (σύμφωνα με την κάρτα καυσαερίων). Θεωρώ κοροϊδία να επιβαρυνθώ 100 ευρώ χωρίς λόγο. Δε λέω ότι είναι πολλά σε απόλυτο νούμερο. Είναι όμως πάρα πολλά για ένα κράτος που σαν οδηγό δε μου προσφέρει το παραμικρό! Ίσα –ίσα, με κατακλέβει σε κάθε ευκαιρία!!! Επίσης αισθάνομαι αδικημένος όταν βλέπω άλλα αυτοκίνητα του ίδιου έτους κυκλοφορίας να καπνίζουν, να κυκλοφορούν σε εξαθλιωμένη κατάσταση και φυσικά να πληρώνουν τα ίδια τέλη με το δικό μου…μπορεις να πεις ποσο co2 εκπεμπουν και ποσα κυβικα ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 23, 2009 #42 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ακριβώς γιατί το τι εκπέμπουν έχουν να κάνουν και με τι Euro είναι συμβατά, κυβικά, πειράγματα και ΜΕΤΑ συντήρηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CENTRAL Ιούλιος 23, 2009 #43 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 μπορεις να πεις ποσο co2 εκπεμπουν και ποσα κυβικα ειναι?Ένα πολυμορφικό 1800 (που δεν κινείται σχεδόν ποτέ) και ένα χιλιαράκι. Gia to CO2 πρέπει να έχω την κάρτα μπροστά μου.Το επιχείρημα μου όμως είναι το εξής: όσο CO2 και αν βγάζουν δύο κατα τ' άλλα όμοια αυτοκίνητα το ίδιο θα πληρώνουν. Αυτό που μετράει είναι η κατηγορία που ανήκουν και όχι η συντήρηση τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 23, 2009 #44 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ρε συ charly, ελεγα να αντι-τρολλαρω στις ακραια φανατισμενες ασυναρτησιες που γραφεις, αλλα ισως και να μην εχει νοημα. Ενα πραγμα θα σε ρωτησω μονο. Οδηγω μια 33 του 1992 (καταλυτικη), που αποδιδει 132 ιππους, και ο Dolly απο πανω μια MiΤo turbo του 09 που αποδιδει 155. Πιστευεις οτι σε καθημερινη οδηγηση ρυπαινω περισσοτερο? Η να το θεσω αλλιως, πιστευεις οτι ρυπαινω ΤΟΣΟ περισσοτερο ωστε να εχω 168€ επιβαρυνση σε σχεση με αυτον? Η μηπως το cinque 1100 του 95 ειναι κατα 118€ πιο ρυπογονο απο μια MiTo με 3πλασια ιπποδυναμη?Τον dolly τον χρησιμοποιω σαν παραδειγμα, γιατι εχουμε πει και 2 κουβεντες παραπανω και δεν νομιζω να με παρεξηγησει. Feel free να βαλετε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο σαν παραδειγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #45 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ρε συ charly, ελεγα να αντι-τρολλαρω στις ακραια φανατισμενες ασυναρτησιες που γραφεις, αλλα ισως και να μην εχει νοημα. Ενα πραγμα θα σε ρωτησω μονο. Οδηγω μια 33 του 1992 (καταλυτικη), που αποδιδει 132 ιππους, και ο Dolly απο πανω μια MiΤo turbo του 09 που αποδιδει 155. Πιστευεις οτι σε καθημερινη οδηγηση ρυπαινω περισσοτερο? Η να το θεσω αλλιως, πιστευεις οτι ρυπαινω ΤΟΣΟ περισσοτερο ωστε να εχω 168 επιβαρυνση σε σχεση με αυτον? Η μηπως το cinque 1100 του 95 ειναι κατα 118 πιο ρυπογονο απο μια MiTo με 3πλασια ιπποδυναμη?Τον dolly τον χρησιμοποιω σαν παραδειγμα, γιατι εχουμε πει και 2 κουβεντες παραπανω και δεν νομιζω να με παρεξηγησει. Feel free να βαλετε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο σαν παραδειγμα.Τα πραγματα ειναι απλα και μαλλον εσυ λες ασυναρτησιες δες τις εκπομπες ρυπων του οχηματος σου και μετα δες τις εκπομπες της mito και πες μου.Η MITO που λες βγαζει 153 CO2 (g/km) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Ιούλιος 23, 2009 #46 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 ειδα εγω τις δικες μου...149 ειναι...λογικα λιγοτερα και απο spresv και απο dolly ..θα μου δωσεις 100E?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CENTRAL Ιούλιος 23, 2009 #47 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ελπίζω να αντιλαμβανόμαστε ότι η σύγκριση αυτή είναι τελείως αβάσιμη… Αν έχουμε δύο mito ολόιδιες… Ο ένας οδηγός την πάει μέχρι 4000 στροφές – έτσι οδηγάει ο χριστιανός. Ο άλλος με το καλημέρα τη λυσάει και είναι μονίμως στα κόκκινα. Πληρώνουν όμως το ίδιο! Αν ήθελαν να προστατέχουν λοιπόν το περιβάλλον οι κύριοι του υπουργείου, θα ενσωμάτωναν την επιβάρυνση στα καύσιμα. Με αυτό τον τρόπο, αν θέλω πολλά κυβικά ή άλογα, τα πληρώνω. Αν θέλω να τρέχω το πληρώνω. Αν δεν συντηρώ σωστά πάλι πληρώνω…διαλέγω λοιπόν και παίρνω. Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν στην ευρύτερη κατηγορία «φοροεισπρακτικά μέτρα». Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιούλιος 23, 2009 #48 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ότι να ναι. Και αν το αυτοκίνητο κινηθεί 1 μέρα και το άλλο το ΜΗ ΡΥΠΟΓΟΝΟ κινηθεί 10? Ποιο θα ρυπαίνει πιο πολύ; Οπότε τα παραμύθια με τους ρύπους ας τα αφήσουν. Θες να φορολογήσεις σύμφωνα με τους ρύπους; Βγάλε χιλιόμετρα εισόδου στο 2010, μέτρηση C02, χιλιόμετρα εξόδου από το 2010, υπολόγισε και έναν συντελεστή και βγάλε στο τέλος τους έτους ένα χαράτσι που αναλογεί στα χιλιόμετρα που έκανες. Γιατί μια φορά να μην πληρώσουμε τα "δεδουλευμένα"? Και εκεί ναι..ΒΑΡΑ όσο θες.. Τουλάχιστον προειδοποίησες τους καταλανωτές.Edit: Η αυτό με τα καύσιμα που λέει ο central... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούλιος 23, 2009 Author #49 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Τα πραγματα ειναι απλα και μαλλον εσυ λες ασυναρτησιες δες τις εκπομπες ρυπων του οχηματος σου και μετα δες τις εκπομπες της mito και πες μου.Η MITO που λες βγαζει 153 CO2 (g/km)για πες και εδω , fiesta 1.4 2004 μοντελο το οποιο εχει κινητηρα ιδιο και απαραλαχτο `με ΟΛΑ τα μοντελα που κυκοφορουσαν μεχρι το 2008 οποτε και ηρθε το καινουριο , ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΩΣΩ 50 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ με τα καινουρια? λοιπον ειπες κατι για ασυναρτησιες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CENTRAL Ιούλιος 23, 2009 #50 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 @snips & ea6gka+1! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 23, 2009 #51 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 να ρωτησω ρε παιδια.τα τελη κυκλοφοριας λεει στο in.gr οτι παει συμφωνα με την αδεια κυκλοφοριαςαν εγω κανω μεταβιβαση αδειας στο ονομα μου..θα πληρωνω ποσα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #52 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ρε συ charly, ελεγα να αντι-τρολλαρω στις ακραια φανατισμενες ασυναρτησιες που γραφεις, αλλα ισως και να μην εχει νοημα. Ενα πραγμα θα σε ρωτησω μονο. Οδηγω μια 33 του 1992 (καταλυτικη), που αποδιδει 132 ιππους, και ο Dolly απο πανω μια MiΤo turbo του 09 που αποδιδει 155. Πιστευεις οτι σε καθημερινη οδηγηση ρυπαινω περισσοτερο? Η να το θεσω αλλιως, πιστευεις οτι ρυπαινω ΤΟΣΟ περισσοτερο ωστε να εχω 168 επιβαρυνση σε σχεση με αυτον? Η μηπως το cinque 1100 του 95 ειναι κατα 118 πιο ρυπογονο απο μια MiTo με 3πλασια ιπποδυναμη?Τον dolly τον χρησιμοποιω σαν παραδειγμα, γιατι εχουμε πει και 2 κουβεντες παραπανω και δεν νομιζω να με παρεξηγησει. Feel free να βαλετε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο σαν παραδειγμα.Το αμαξι του 93 που αποδιδει 132 ιππους ποσα κυβικα ειναι?Μηπως ειναι 2000cc?Μερικοι λενε μονο οτι τους συμφερει.Εφοσον εχεις τα λεφτα για την συντηρηση του που ειναι πολλα δεν νομιζω να εχεις προβλημα για τα τελη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CENTRAL Ιούλιος 23, 2009 #53 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 να ρωτησω ρε παιδια.τα τελη κυκλοφοριας λεει στο in.gr οτι παει συμφωνα με την αδεια κυκλοφοριαςαν εγω κανω μεταβιβαση αδειας στο ονομα μου..θα πληρωνω ποσα ;Φαντάζομαι πως αναφερόμαστε πάντα στην 1η έκδοση της άδειας που αναφέρεται πάνω σε όλες τις επόμενες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιούλιος 23, 2009 #54 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Το αμαξι του 93 που αποδιδει 132 ιππους ποσα κυβικα ειναι?Και που κινείται? Σε πόλη; Εκτός πόλης; Ο οδηγός τι βάρος έχει; Έχει αεροτομή για καλύτερη αεροδυναμική και άρα μικρότερη κατανάλωση καυσίμων; Μήπως τα λάστιχα δεν είναι στην φυσιολογική πίεση και "χάνουμε" πάλι καύσιμα; charlie μαζί σου και γω για την ρύπανση, αλλά χάνουμε την ουσία με τέτοια μέτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 23, 2009 #55 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Ρε παιδιά τί κάθεστε και τσακώνεστε, είναι απλά τα πράγματα.Στις βιντεοκάμερες σου πουλάνε την μπαταρία και τα τσιπάκια μνήμης πιο ακριβά και από την κάμερα και δεν σου επιτρέπουν να κοτσάρεις δικό σου φθηνο και καλό usb stick.Στις κάρτες γραφικών προσθέτουν 10.000 πολύγωνα στο παιχνίδι, βάζουν και μια μούφα super enchanced direct x-10 lighting(θυμήθηκα το stalker) με φωτό πριν και μετά του στυλ "βρείτε την διαφορά και κερδίστε ταξίδι στην Ιταλία" και σου λένε ότι αυτή η σχεδόν ανύπαρκτη βελτίωση θέλει 50% καλύτερη κάρτα για να τρέξει.Στα στερεοφωνικά ως δια μαγείας κάθε χρόνο κυκλοφορούν συστήματα αξεπέραστης ηχητικής ποιότητας.Ε, κάτι έπρεπε να βρουν και για τα αυτοκίνητα και τελικά το βρήκαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιούλιος 23, 2009 #56 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Mε μια διαφορά. Στις πολιτικές για τις βιντεοκάμερες, τις GPU και τα ηχοσυστήματα δεν βάζει το χέρι του το ελληνικό κράτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #57 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Και που κινείται? Σε πόλη; Εκτός πόλης; Ο οδηγός τι βάρος έχει; Έχει αεροτομή για καλύτερη αεροδυναμική και άρα μικρότερη κατανάλωση καυσίμων; Μήπως τα λάστιχα δεν είναι στην φυσιολογική πίεση και "χάνουμε" πάλι καύσιμα; charlie μαζί σου και γω για την ρύπανση, αλλά χάνουμε την ουσία με τέτοια μέτρα.Δεν ειναι ετσι ακριβως γιατι με βαση αυτο το μετρο + το μετρο της αποσυρσης μπορει να αλλαξει ριζικα ο στολος των οχηματων που κυκλοφορουν στην ελλαδα με καινουργια που εχουν τεραστια διαφορα στην ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια αλλα που να το καταλαβουν αυτοι που δεν βλεπουν περα απο την μυτη τους.Αυτοι το μονο που βλεπουν ειναι οτι εχουν αμαξι του 93 και θα πληρωσουν 100 ευρω παραπανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 23, 2009 #58 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 @snipsΜα φυσικά. Πώς θα σε αναγκάσει η Οπελ ή η Ρενό να αλλάξεις αυτοκίνητο;Θα σου απαγορέψουν να κινείσαι σε καινούργιους δρόμους όπως λέει και το ανέκδοτο με τον bill gates και την general motors;Το κράτος όμως μπορεί να το κάνει ακόμα και αυτό.Αυτοι το μονο που βλεπουν ειναι οτι εχουν αμαξι του 93 και θα πληρωσουν 100 ευρω παραπανω.Αν κάτσεις και υπολογίσεις πόσους φόρους πληρώνει συνολικά ο μέσος μισθωτός για φόρο εισοδήματος, φόρο τόκων καταθέσεων, (νέο)φόρο στις μετοχές, φόρο κατοικίας, ΦΠΑ, κτλ. θα διαπιστώσεις ότι είναι κατ'ουσίαν "παντρεμένος" με το κράτος αφού τα μισά και πλέον χρημάτά του πάνε σε αυτό.Τα 100 ευρώ είναι μόνο ένα μέρος από τους καινούργιους φόρους που διαρκώς προστίθενται και η επιβολή του είναι εντελώς παράλογη. Βλέποντας κανείς τον πίνακα της Ε.Ε. με τον διαχωρισμό όχι βάσει κάρτας καυσαερίων αλλά βάσει χρονολογίας αντιλαμβάνεται αμέσως τα ποταπά τους κίνητρα. Αν θέλουμε τα πουσ..νια της Ε.Ε, όπως ο καταδικασθείς στον παρελθόν για δωροδοκία και νυν ευρωπαίος επίτροπος Μπαρό, να υπάρχει κίνηση στην αγορά αυτοκινήτου, να αφήσουν τους ανθρώπους να ανασάνουν οικονομικά. Ακόμα και τα 100€ είναι κοροϊδία να τους τα δίνουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούλιος 23, 2009 #59 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Εμένα το παπάκι μου που είναι 105 κυβικά με άδεια του 2001 πόσο παραπάνω ρυπαίνει από τότε που το αγόρασα μέχρι σήμερα που έχω κάνει 14.000χλμ και μου ζητάει από 18€ να πληρώσω 68€!!! Μιλάμε για αύξηση πάνω από 100%. Αυτοί που πήρανε τα μέτρα είναι αυτοί που όταν πρέπει να κάνουν παροχές επικαλούνται την οικονομική κρίση; Στους κατόχους αυτοκινήτων δεν υπάρχει οικονομική κρίση και τους βάλανε αυτά τα χαράτσια; Σε ένα 900αράκι και σε ένα δίλιτρο η αύξηση στα τέλη είναι 100 ευρώ. Δηλαδή το ίδιο ρυπαίνει το 900αράκι και το ίδιο το δίλιτρο που αγοράστηκαν μεταξύ 1996 με 1999; Τα σαΐνια τόσο πολύ γνωρίζουν από ρύπους που βάλανε την ίδια οικονομική επιβάρυνση σε κινητήρες με διαφορετική περιβαλλοντολογική επιβάρυνση; Μάλλον πως να τα αρπάζουν γνωρίζουν, παρά πως να ασκούν οικολογική πολιτική. Τα κρατικά αυτοκίνητα που είναι 10ετίας και βάλε θα τα πετάξουν για να δώσουν το καλό παράδειγμα; Αυτοί που τους υποστηρίζουν, ξέρουν τι θα πει να έχεις ανάγκη το αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου; Και εντάξει, κάποιοι ναι ρυπαίνουν με το αμάξι τους. Λες αν είχαν τη δυνατότητα για καινούργιο να μην το αγοράζανε; Και αυτοί οι κάποιοι ρυπαίνουν με ένα αμάξι και όχι με μία ολόκληρη βιομηχανία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 23, 2009 #60 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2009 Τέλος, ο Central τα είπε όλα.-Δίκαια πράγματα, όσο καις, μολύνεις. Όσο μολύνεις, πληρώνεις. Αυτό θα ήταν πράσινο μέτρο κι όχι ότιδήποτε άλλο.Έτσι το δικό μου 1400αράκι θα πληρώσει 50€ πρόστιμο γιατί είναι παλιό, ενώ ένα νέο δίλιτρο που βγάζει τα κέρατα του, έχει 18€ έκπτωση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.