Jump to content



Νεα τελη κυκλοφοριας


ea6gka

Recommended Posts

Μας βάζουν να πληρώσουμε ένα καπέλο, που στην δικιά μου περίπτωση είναι 50ευρω..και σκέφτομαι εγώ, γιατί να πληρώσω ακόμα ένα φόρο στο ελληνικό κράτος, ο οποίος δεν θα έχει αντίκρισμα σε εμένα σαν πολίτη;

Μηπως για να κλεισει λιγο η τρυπα του προυπολογισμου?(βλ. επισης περαιωση,ρυθμιση ημιυπαιθριων,εκτακτη εισφορα στα μεγαλου κυβισμου ΙΧ,σκαφη και λοιπες φορο-αρπαχτες που σχεδιαστηκαν κυριολεκτικα στο ποδι)

Κι εστω οτι ολα πανε καλα και συγκεντρωνονται τα νουμερα που ειχαν υπολογισει...

Του χρονου,που θα ειναι πολυ χειροτερη η χρονια,τι αλλο θα φορολογηθει???(ανεξαρτητα απο το "χρωμα" που θα εχει η κυβερνηση τοτε)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Καλησπερούδια

Το μέτρο που μας έρχεται εφ'όσον βασίζεται στις προδιαγραφές EURO μας αρέσει δε μας αρέσει είναι σωστό. (Και εμένα με χαλάει που το 1300ρι μου 10ετιας πια θα καπελώνεται με 100 ευρά αλλά με 75000 χλμ έχω πάρει απόφαση ότι θα μου κρατάει συντροφιά για πολλά χρόνια ακόμα). Αυτό που διαφεύγει απο τους φωστήρες είναι ότι στην υπόλοιπη Κουτοφραγκία (και παραέξω) φορολογουν βασή των προδιαγραφών του EURO ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ με την ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ και όχι με τα κυβικά πράγμα που πιστεύω πως είναι ευνόητα δικαιότερο. Για αυτό βλέπεις μηχανάκι του 93 (π.χ. ZXR400) με 68 άλογα και μηχανάκι του 2008 (π.χ. ΜΤ 03 660) με 52 άλογα. Μαγικό ??

Τέλος να σας δώσω και μια ιδέα τι γίνεται με τις ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ παραέξω μιας και έχω λάβει γνώση: για ένα όχημα 1600 κυβικών βενζίνη 2006 τα ασφάλιστρα ανέρχονται στα 800 περίπου ευρά ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΚΤΗ ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερούδια

Το μέτρο που μας έρχεται εφ'όσον βασίζεται στις προδιαγραφές EURO μας αρέσει δε μας αρέσει είναι σωστό. (Και εμένα με χαλάει που το 1300ρι μου 10ετιας πια θα καπελώνεται με 100 ευρά αλλά με 75000 χλμ έχω πάρει απόφαση ότι θα μου κρατάει συντροφιά για πολλά χρόνια ακόμα). Αυτό που διαφεύγει απο τους φωστήρες είναι ότι στην υπόλοιπη Κουτοφραγκία (και παραέξω) φορολογουν βασή των προδιαγραφών του EURO ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ με την ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ και όχι με τα κυβικά πράγμα που πιστεύω πως είναι ευνόητα δικαιότερο. Για αυτό βλέπεις μηχανάκι του 93 (π.χ. ZXR400) με 68 άλογα και μηχανάκι του 2008 (π.χ. ΜΤ 03 660) με 52 άλογα. Μαγικό ??

Τέλος να σας δώσω και μια ιδέα τι γίνεται με τις ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ παραέξω μιας και έχω λάβει γνώση: για ένα όχημα 1600 κυβικών βενζίνη 2006 τα ασφάλιστρα ανέρχονται στα 800 περίπου ευρά ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΚΤΗ ασφάλεια.

Όταν τα μισθά και η κυβερνώντες γίνουν και αυτοί EURO τότε θα μου αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Το μέτρο μπορεί να είναι σωστό αλλά εδώ είναι ΕΛΛΑΔΑ. Δεν έχεις υποδομές δεν έχεις δρόμους δεν έχεις σημάνσεις δεν έχεις σωστές κλήσεις στις στροφές, μία ριμάδα εθνική ΑΘΗΝΩΝ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 20 χρόνια ακόμα δεν την έχουν φτιάξει, και κατα τ'αλλά πληρώνουμε τόσα χρόνια τέλη κυκλοφορίας και διόδια.

Δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να ζητάς όταν δεν προσφέρεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Πώ ρε φίλε..Πήρα ~1250cc αμάξι (Punto Sporting) για να είναι απο κάθε άποψη πιό οικονομικό ώστε να μπορώ να το συντηρώ μόνος μου και εκεί που έλεγα οτι θα πληρώνω ένα πράσινο για τέλη και όλα οκ ξαφνικά μπήκε και το καφετούλι χρωματάκι μέσα :cry: Πφ...:TD: Πάνω τα τέλη ,πάνω οι βενζίνες ,πάνω όλα...Μήπως τελικά να τα πουλήσουμε και να πάρουμε ποδήλατα ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Kωνσταντινε δεν εχεις αδικο

αλλα εχε υποψιν οτι αυτα τα συγκεκριμενα μετρα ειναι οδηγιες.

εχουν προαποφασιστει προ πολλου εξω απο το μικρο μας b00ρδελακι

οι δικοι μας σ'αυτο το θεμα απλα εκτελουν

και οσο για το να "φυγουμε απο δω"...

αν ειχαμε ολοι τη δυνατοτητα αυτη, μπορει και να το καναμε

αλλα επειδη δεν την εχουμε, μαλλον αυτοι πρεπει να φυγουν

φαγανε, ηπιανε, συνουσιαστηκαν παρα φυσιν και δια της βιας

ε αρκετα ως εδω δεν νομιζεις?

καιρος να πανε στον αγυριστο κι ακομα παραπερα

και για ναμην παρεξηγηθω

οχι πως ελπιζω σε πολλα για τους αλλους που θα ρθουν

αλλα μακαρι να ειναι τουλαχιστον χορτοφαγοι και να χρησιμοποιησουν προφυλακτικο αυτη τη φορα...

ναι αυτα τα μέτρα μπορεί να είναι οδηγίες, αλλα δεν ανταποκρίνονται στην ελληνική πραγματικότητα..τωρα, όσο αναφορά το τι αποτελεί πραγματικότητα στην ελλάδα του 2009..αυτο είναι άλλη ιστορία.. που την ζούμε όλοι..

και ναι, στο να φύγουν αυτοι από εδω, συμφωνώ απόλυτα..αλλα δεν το βλέπω. Επίσης, όπως και αυτοί ετσι και οι επόμενοι, θα κοιτάξουν να φάνε οσο πιο πολλά μπορούν, αυτό ειναι η ελληνική πραγματικότητα κατα την γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά....

οι άνθρωποι μας ακουμπάνε 20+ χρόνια τώρα ολόκληρες καραβιές με φράγκα. ΔΕΝ το έχουν κάνει γιατί ''... γκρις χας γκρειτ χιστορυ, παρθενον εντ ναις μαρμπλες..'' αλλά για να τους προφτάσουμε. Δεν προχωράω παρακάτω γιατί αφενός θα βγώ οφ τοπικ αφετέρου θα γίνω κακός. Καταλάβατε όμως ελπίζω.

Link to comment
Share on other sites

Καλά είπε ο Χάρη Κλήν "Είμαστε η μόνη Αφρικανική χώρα με άσπρους κατοίκους". Ελλαδισταν. Ότι έχει σχέση με εισπρακτικό μέτρο εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή Ένωση τα υπόλοιπα στα @@ τους.

Το μόνο που δεν έχουν φορολογήσει ακόμα είναι τα pc&laptops., αφού το αμάξι έγινε πολυτέλεια για την Ελληνική Οικογένεια πρέπει να γίνουν και τα κομπιούτερς.

Μετά απ' όλα αυτά διερωτώνται κιόλας γιατί έχει έξαρση η Τρομοκρατία στην χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

κοιταξε...

Αστοχος μαλλον καποιος αλλος ειναι....

Και επειδη οπως ειπα η γνωμη σου δεν με ενδιαφερει (οπως και ολονων εδω μεσα θελω να πιστευω)γιατι δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα , σταματω να ασχολουμαι....

μεχρι τοτε καλο βολεμα με τα λεφτα του "μπαμπα"

Δεν ασχοληθηκα εγω μαζι σου(αλλη ορεξη δεν ειχα) αλλα εσυ αρα η γνωμη μου σε ενδιεφερε αλλιως δεν θα ασχολιοσουν.Απλο...

Link to comment
Share on other sites

Στον αέρα η "έκτακτη εισφορά σε εισοδήματα πάνω των 150.000€" μετά απο δικαστική απόφαση.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!!!

Έτσι έτσι, και καλά τους κάναν. Όλοι στα Δικαστήρια και για τα τέλη να γίνει κόλαση με αρχηγό τον Sebastian. :happy2:

Link to comment
Share on other sites

Στον αέρα η "έκτακτη εισφορά σε εισοδήματα πάνω των 150.000€" μετά απο δικαστική απόφαση.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!!!

Έτσι έτσι, και καλά τους κάναν. Όλοι στα Δικαστήρια και για τα τέλη να γίνει κόλαση με αρχηγό τον Sebastian. :happy2:

ινφο πλιζ

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το άκουσα στο βραδινό δελτίο, προφανώς πολλοί που αναγκάστηκαν να πληρώσουν την "έκτακτη εισφορά" με εισόδημα πάνω των 150.000€ προσφύγαν στα δικαστήρια και δικαιώθηκαν με αποτέλεσμα να μένει εκτεθειμένη η Κυβέρνηση.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι άκυρο να βάζεις κατηγοριοποίηση στους ρύπους ανάλογα με την προδιαγραφή euro. Το σωστό είναι όπως γίνεται στη Γαλλία, με βάση το CO2.

Όλα τα αυτοκίνητα αναγράφουν το εκπεμπόμενο CO2, και είναι σαφώς πιο σωστό.

Σίγουρα και πάλι μούφα είναι το μέτρο, διότι π.χ. στην Αθήνα αν θέλουν προστασία του περιβάλλοντος ας στείλουν στο διάολο τους ταρίφες που μας γ@μάνε με τα πολυκυκλικά του diesel και γράφουν και ένα κάρο χιλιόμετρα, αλλά φοβούνται βέβαια το ταριφο-συνδικάτο.

Αλλά ο μέσος ******* οδηγός που δεν έχει συνδικάτο θα πληρώσει ό,τι του πούνε ;)

@Arxagelos: μη φοβάσαι, δεν θα πληρώσουν οι άνω των 150.000€. Ο απλός κόσμος θα πληρώσει που βγάζει max 50.000€ ;)

Link to comment
Share on other sites

πχ το fiesta, και η άδεια του εκδοθεί την 31η Δεκεμβρίου του 2003, θα ανήκεις στην κατηγορία Β και θα πληρώνεις 50 ευρώ παραπάνω.. ενώ αν αγοράσεις το ίδιο μοντέλο και η άδεια του εκδοθεί την 2/1/2005, θα πληρώνεις -18ευρω..οποιος βρει λογική σε αυτό ............

ε αυτο λεω τοση ωρα , μοντελο που κυκλοφορει απο το 2003 εως το 2008 θεωρειτε μεχρι το 2005 ρυπογονο και μετα καθαρο ενω εχει τις ιδιες μηχανες κατω απο το καπο , ειναι να τραβας τσι κωλοτριχες σου . Ναι να πληρωσει ο ρυπαντης αλλα ελεος με βαση καποιο περιβαλλοντικο κριτηριο (CO2) , τι σχεση εχει η παλαιοτητα...τι οτι ναναι

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά με τον έναν η τον άλλο τρόπο εμείς θα δουλεύουμε για να πληρώνουμε στο τέλος τις τράπεζες. Και αυτό θα διαιωνίζεται διότι αντίδραση από τους αποβλακωμένους...ΜΗΔΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά με τον έναν η τον άλλο τρόπο εμείς θα δουλεύουμε για να πληρώνουμε στο τέλος τις τράπεζες. Και αυτό θα διαιωνίζεται διότι αντίδραση από τους αποβλακωμένους...ΜΗΔΕΝ.

Καλά αυτό με τις τράπεζες . . . συναλλαγή και . . . συχώριο!

Συνέχεια τρώνε.

Πρέπει μαζί με τα ροζ τηλέφωνα να είναι ο πιο απάτη κλάδος στον πλανήτη.

Αλλά όταν το κράτος δεν έχει νόμους και βασιλεύει η ανομία, το τέρας μεγαλώνει, μέχρις ότου ξεπερνάει πλέον σε τάξη μεγέθους αυτό που μπορείς να το περιορίσεις νομικά.

Με άλλα λόγια λέγεται και διαπλοκή στην πολιτική αργκό.

Στην εποχή του αέρα, τα συνοικειακά super market κλείνουν και γίνονται τράπεζες.

Στο τέλος θα μασάμε το χρήμα, μέχρι στιγμής αναμασάμε μόνο τη βλακεία.

Και όποιος πει "ας προσέχει να μην έχει πιστωτικές κλπ." μάλλον θα πρέπει να γνωρίζει ότι αυτό που κάνουν οι τράπεζες στην διαδικτυακή ορολογία λέγεται phising. Ban θέλουν όλες τους, άλλωστε με τα παρόντα επιτόκια καλύτερα να τα έχεις κάτω από το στρώμα, είναι και πιο ασφαλή από το να τα έχεις στα πιράνχας.

ε αυτο λεω τοση ωρα , μοντελο που κυκλοφορει απο το 2003 εως το 2008 θεωρειτε μεχρι το 2005 ρυπογονο και μετα καθαρο ενω εχει τις ιδιες μηχανες κατω απο το καπο , ειναι να τραβας τσι κωλοτριχες σου . Ναι να πληρωσει ο ρυπαντης αλλα ελεος με βαση καποιο περιβαλλοντικο κριτηριο (CO2) , τι σχεση εχει η παλαιοτητα...τι οτι ναναι

Επειδή θυμάμαι που είχα κάνει μια πρόχειρη μέτρηση, το peugeot μου (309 1.4 του 91 που δεν πρέπει να έχει euro προδιαγραφή ο κινητήρας, με euro 1 νομίζω είχε πέσει 5 άλογα) έβγαζε περίπου 2 φορές όσο ένα panda 1.2 καινούριο.

Κι εμένα μου κακοφαίνεται γιατί πήρα ένα punto του 2003 (και μάλιστα Δεκέμβρη) το οποίο έβγαινε ίδιο μέχρι το 2005, και είχε κυκλοφορήσει 3-4 μήνες το 2003, και αναγκαστικά σκάω +50. Δεν λέω ότι δεν βγάζει πολύ CO2, βγάζει 156 gr/denkserwti αλλά θα προτιμούσα να πλήρωνα +50 λόγω των gr CO2 (που στο κάτω κάτω ο τζηπέλληνας με τα 200 και 250 gr/denkserwti θα πρέπει να δώσει ακόμη περισσότερα).

Επίσης μου τη δίνουν τα μέτρα που δεν είναι αναλογικά. Δηλαδή το προαναφερθέν πεζώ ως 1400 πλήρωνε γύρω στα 150-200, τώρα θα πάει στα 300! 100% αύξηση. Ενώ όταν τα τέλη είναι 450 ευρώ και 550, ε, 150/450ή550 είναι λιγότερο.

Ιδιαίτερη αδικία είναι όταν συγκρίνεις ένα μικρό ευρωπαϊκό αυτοκίνητο π.χ. 5ετίας (ένα fiat panda) με μια μεγάλη σύγχρονη αμερικανιά (ένα Jeep Compass 2.4 καινούριο).

Είναι δυνατόν να πληρώνει ΛΟΓΩ ΡΥΠΩΝ περισσότερο το . . . Panda?

Αυτοί που τρίβουν τα χέρια τους βέβαια είναι οι απατεώνες οι έμποροι αυτοκινήτων, κυρίως των καινούριων, αλλά και οι αρχι-απατεώνες μαντράδες, διότι π.χ. ένας με το μοντέλο του 90 θα σκεφτεί να το αλλάξει με κάτι του 2000.

Και στο bottom line τρίβουν τα χέρια τους οι τράπεζες λόγω των δανείων.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα και πάλι μούφα είναι το μέτρο, διότι π.χ. στην Αθήνα αν θέλουν προστασία του περιβάλλοντος ας στείλουν στο διάολο τους ταρίφες που μας γ@μάνε με τα πολυκυκλικά του diesel και γράφουν και ένα κάρο χιλιόμετρα, αλλά φοβούνται βέβαια το ταριφο-συνδικάτο.

Βρήκες τη ρίζα του προβλήματος εσύ :p

Τα ταξί φταίνε ναι. Κάνε μια βόλτα και μη φιλτράρεις τα ταξί, αντίθετα κοίτα πόσες Merc, BMW και λοιπά μεγάλα "οικογενειακά" και SUV μεγάλων κυβικών θα δεις. Μετά, σύγκρινε με τα ταξί. Μη ξεχνάμε ότι στο κέντρο είναι και το Κολωνάκι.

Το πιθανότερο μάλιστα είναι ότι όλα όσα θα δεις θα είναι μετά του 2005, άρα δεν κάνουν κακό στο περιβάλλον :hehe:

Edit: Σαφώς και όλο το μέτρο είναι για να σπρωχτεί ο κόσμος να πάρει νέο αυτοκίνητο. Γλυκάθηκε πολύ κοσμάκης τώρα με τη μείωση τελών κυκλοφορίας, πήγαν πήραν όλοι οι μην-πω SUV και RS-OPC-GT για να κάνουν το κομμάτι τους. Μετά από 2-3 χρόνια που θα έχουμε φισκάρει στα ριπογόνα, θα παίξει ξανά το μετράκι προσθετικό με τα CO2, να γιομίσουν ξανά οι τσέπες.

Link to comment
Share on other sites

Βγήκαν στα κανάλια οι έμποροι αυτοκινήτων και είπαν τα αυτονόητα...θετικό το μέτρο, θα μπορούσε να διατηρήσει όμως και το 50% στα τέλη ταξινόμησης, καλό για να κινηθεί η αγορά....

Το πρόβλημα μας έχω την εντύπωση ότι σκεπτόμαστε μονάχα απ'την πλευρά μας...δεν μπαίνουμε στην θέση του άλλου....και ανακοινώνονται μέτρα χωρίς μια διαβούλευση πρώτα μεταξύ όλων των πλευρών....Ακούστηκε τίποτα από την αντιπολίτευση; Όταν έρθει κυβέρνηση θα το ακυρώσει - βελτιώσει (με βαση τα c02 gr/km); ή γαργάρα αφού η αντίπαλη παράταξη θα έχει επωμιστεί το πολιτικό κόστος;

Ανίκανη κυβέρνηση με ανίκανα στελέχη ...όμως αλήθεια πιστευει κανείς οτι η αντιπολίτευση θα τα βελτιώσει τα πράγματα;

εν τω μεταξύ ψάχνω να βρώ την άποψη του κ.Σταθάκη πρώην βουλευτή του κυβερνώντος κόμματος που παραιτήθηκε για λόγους αρχής (http://news247.gr/a/3!35490)/url] Κατα την γνώμη μου είναι ο πλέον ειδικός και αξιόλογος άνθρωπος που είδε και απηύδησε με την όλη κατάσταση στην βουλή....είχε καινοτόμες προτάσεις εξορθολογισμένες με βάση την ελληνική πραγματικότητα αλλά τα συμφέροντα ήταν στην αντίπερα όχθη.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου περιγράψει λίγο κάποιος τη διαδικασία πληρωμής τέλους με βάση τις εκπομπές CO2?

Θα βγάζουμε κάρτα καυσαερίων και θα πηγαίνουμε στο υπουργείο συγκοινωνιών ή την εφορία και βάσει αυτής θα πληρώνουμε, ή θα βλέπουμε τις εκπομπές που δίνει ο κατασκευαστής και θα φορολογούμαστε βάσει αυτών;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.