Jump to content



Νεα τελη κυκλοφοριας


ea6gka

Recommended Posts

Δεν μπορεί κανείς να ξέρει και να έχει μηχανάκι counter σε ΚΑΘΕ αυτοκίνητο για να ξέρει το κράτος αν πας σαν κυρία, ή σαν να το έκλεψες.

Αυτό που είναι δυνατόν είναι να ελέγχουν βάση κάρτας κατασκευαστή και συμμόρφωσης του αυτοκινήτου με Euro 4/5/6/10 τους ρύπους και να φορολογούν.

Ένα αυτοκίνητο που βγάζει πχ 150χιλιογραμμόμετρα, ΟΣΟ τάπα και να το πας 300 ΔΕΝ θα βγάλει παρά μόνο αν του βάλεις φωτιά και το κάψεις.

Είναι σωστό όσο κινείσαι να πληρώνεις αλλά με εξαίρεσε τις εθνικές οδούς της Γαλλίας, δεν το έχω δει πουθενά αλλού να γίνετε και ειδικά σε κράτος σαν την Ελλάδα είναι κυριολεκτικά αδύνατο να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

θα συμφωνήσω με τον Central και το όσο καις και ρυπαίνεις να πληρώνεις......

επίσης όμως με στεναχωρεί που θα ξεκινήσουμε να σφαζομαστε παλι για το ποιανου το αμαξι καιει περισσοτερο αντι να σκεφτουμε γιατι φτασαμε εδω.......ποιος μας εκανε να φτασουμε εδω.......

έτσι...εδώ που φτάσαμε σκύφτε το κεφάλι και αλληλοκατηγορηθείτε.......δεν υπάρχει τρόπος να διορθωθεί η κατάσταση.

(τι μλκ ήμουν που δεν πήρα τότε το Aero του 05...και πήρα το linear του 04).......τσακ....

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι απλα και μαλλον εσυ λες ασυναρτησιες δες τις εκπομπες ρυπων του οχηματος σου και μετα δες τις εκπομπες της mito και πες μου.Η MITO που λες βγαζει 153 CO2 (g/km)

Αυτο ειναι το point μου, οτι οι μετρησεις αναφερονται σε ιδανικες συθηκες και ποτε δεν ανταποκρινονται σε καθημερινη οδηγηση, οπου τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα.

Το αμαξι του 93 που αποδιδει 132 ιππους ποσα κυβικα ειναι?Μηπως ειναι 2000cc?Μερικοι λενε μονο οτι τους συμφερει.Εφοσον εχεις τα λεφτα για την συντηρηση του που ειναι πολλα δεν νομιζω να εχεις προβλημα για τα τελη.

Μην και ειναι 1700? Αυτο τι σχεση εχει? Ο ογκος καυσαεριων ειναι ευθεως αναλογος με την αποδοση του οχηματος, και τα αλογα δεν ειναι στραγαλια, και ουτε καινε αερα κοπανιστο. Αν θελαν ενα δικαιο συστημα, ας φορολογουσαν με βαση την τρεχουσα τιμη (ή αξια αγορας, αλλα αυτο σηκωνει με μεγαλη συζητηση), και ας τα βαζαν ολα στο καυσιμο. Αυτος που γουσταρει να κανει την ταβλα του, οπως εγω και πολλοι αλλοι, δεν θα μιλαγε, και ουτε θα τον ετρωγε αδικως η θεια μου που περνει το αυτοκινητο 1 φορα τη βδομαδα για να παει super market.

Και για να χουμε καλο ρωτημα, ποτε εκανες τελευταια φορα συντηρηση στο αυτοκινητο μου και δεν το πηρα πρεφα? Γιατι φαινεσαι πολυ σιγουρος οτι πληρωνω πολλα (και αφου τα χω και τα πληρωνω αυτα τα οσα, ας μου βαλουν κι αλλα για να μαθω), εκτος αν μου διαφευγει κατι...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, ο Central τα είπε όλα.-

Δίκαια πράγματα, όσο καις, μολύνεις. Όσο μολύνεις, πληρώνεις. Αυτό θα ήταν πράσινο μέτρο κι όχι ότιδήποτε άλλο.

Έτσι το δικό μου 1400αράκι θα πληρώσει 50€ πρόστιμο γιατί είναι παλιό, ενώ ένα νέο δίλιτρο που βγάζει τα κέρατα του, έχει 18€ έκπτωση..

Thanx man!

Να είμαι λογικός προσπαθώ, τίποτα παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, ο Central τα είπε όλα.-

Δίκαια πράγματα, όσο καις, μολύνεις. Όσο μολύνεις, πληρώνεις. Αυτό θα ήταν πράσινο μέτρο κι όχι ότιδήποτε άλλο.

Έτσι το δικό μου 1400αράκι θα πληρώσει 50€ πρόστιμο γιατί είναι παλιό, ενώ ένα νέο δίλιτρο που βγάζει τα κέρατα του, έχει 18€ έκπτωση..

Κατα την γνωμη μου αυτη ειναι η πιο ακυρη και μπακαλιστικη συγκριση και εξηγουμαι.Δεν μπορεις να συγκρινεις ενα αμαξι παλιο 1400cc με ενα καινουργιο 2000cc, ειναι σαν να συγκρινεις μηλα με αγγουρια και αυτο γιατι εσυ που εχεις 1400cc πληρωνεις τελη τωρα 202 ευρω + 50 = 252 ενω ο αλλος πληρωνει τελη 446 - 18 ευρω = 428 δηλαδη μια διαφορα στα τελη 176 ευρω.Η συγκριση σου θα ηταν σωστη εαν ολα τα αμαξια ειχαν τα ιδια τελη κατι το οποιο θα ηταν καταφωρα αδικο, και μην μου πει κανεις οτι η διαφορα ειναι μονο 176 ευρω γιατι το αυτοκινητο 2000 cc εχει μεγαλυτερη ασφαλεια και φορολογια αρα ο ιδιοκτητης του πληρωνει πολυ παραπανω ηδη και δεν ξεκινατε απο την ιδια βαση.

Η σωστη συγκριση ειναι σε αυτοκινητα ιδιων κυβικων και μονο τωρα αν μου βρεις αμαξι euro 3 να εχει τις ιδιες εκπομπες με euro 5 δεν νομιζω να υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

ε ναι σε χωρες οπως η τανζανια , το σουδαν , το βιετναμ , ελλαδα

Δλδ σε αλλες "ανεπτυγμενες" χωρες εχουν το υπεραλγοριθμο που λαμβανει υποψιν του εκπομπες ρυπων, χιλιομετρα ανα ετος, τροπο οδηγησης και δεν ξερω εγω τι αλλο? Η εκπομπες ρυπων θα ηταν η αλλη ευκολη λυση αρκει να υπηρχε μια αξιοπιστη υπηρεσια για να τους μετραει.

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου αυτη ειναι η πιο ακυρη και μπακαλιστικη συγκριση και εξηγουμαι.Δεν μπορεις να συγκρινεις ενα αμαξι παλιο 1400cc με ενα καινουργιο 2000cc, ειναι σαν να συγκρινεις μηλα με αγγουρια και αυτο γιατι εσυ που εχεις 1400cc πληρωνεις τελη τωρα 202 ευρω + 50 = 252 ενω ο αλλος πληρωνει τελη 446 - 18 ευρω = 428 δηλαδη μια διαφορα στα τελη 176 ευρω.Η συγκριση σου θα ηταν σωστη εαν ολα τα αμαξια ειχαν τα ιδια τελη κατι το οποιο θα ηταν καταφωρα αδικο, και μην μου πει κανεις οτι η διαφορα ειναι μονο 176 ευρω γιατι το αυτοκινητο 2000 cc εχει μεγαλυτερη ασφαλεια και φορολογια αρα ο ιδιοκτητης του πληρωνει πολυ παραπανω ηδη και δεν ξεκινατε απο την ιδια βαση.

Η σωστη συγκριση ειναι σε αυτοκινητα ιδιων κυβικων και μονο τωρα αν μου βρεις αμαξι euro 3 να εχει τις ιδιες εκπομπες με euro 5 δεν νομιζω να υπαρχει.

δε μου απαντησες.

τι αμαξι εχεις και ποτε το αγορασες ;

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο στο εξωτερικό; Χλωμό να είναι δικιά μας πατέντα...συνήθως τα "εισάγουμε από προηγμένες χώρες του εξωτερικού" κάτι τέτοια και επιρρίπτουν ευθύνες στην απρόσωπη -κακιά Ε.Ε

Αυτό που ειπώθηκε με την βενζινη είναι το πιο λογικό ... μεσα στο παράλογο του πράγματος (ποιος ξέρει ...μπορεί να προλάβουμε να ζήσουμε την φορολόγηση του αέρα που αναπνέουμε....)...αλλά και αυτή η βενζίνη είναι υπερφορτωμένη....πρόσφατα μπήκαν κάποια λεπτά ως εκτακτη εισφορά...

Και κάτι άλλο...η κάρτα καυσαερίων θα είναι πλέον υποχρεωτική; αφού βγαίνουν οι αλγόριθμοι με βάση την παλαιότητα και τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και θα πληρώνω γιαυτό που μολυνω....

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου αυτη ειναι η πιο ακυρη και μπακαλιστικη συγκριση και εξηγουμαι.

Να εξηγηθώ και εγώ. Σ' αρέσει, δεν σ' αρέσει η άποψη μου, αυτή είναι. Όπως έχω σεβαστεί την δική σου, περιμένω να κάνεις το ίδιο. Δεν έχω κρίνει τα λεγόμενα σου, τα οποία μέχρι στιγμής ως γεγονός μόνο μπορώ να πω ότι είναι περιέργως αντίθετα με όλων των άλλων.

Κάνε συζήτηση με σεβασμό στον συνομιλητή σου, αλλιώς μην την κάνεις καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

ουτε στο δικο μου ονομα εχω αμαξι , αλλα τα σκαω τα 202Ε (και τωρα +150Ε) για ενα αμαξι του 91...( Τι να κανουμε αυτο μας εδωσε η οικογενεια....)

Εσυ σκας καθολου λεφτα για καμια παλιο λαμαρινα η οχι ;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.