Jump to content



Νεα τελη κυκλοφοριας


ea6gka

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Ναι, το περιβάλλον τους μάρανε!

Σα δε ντρέπονται πιά!

Αλλά βρίσκουν και τα κάνουν. Οι Άγγλοι κλέφτες ακόμη τράχουν να κρυφτούν, οι δικοί μας κάνουν τα ίδια!

Link to comment
Share on other sites

Με τους ευθέως καρκινογόνους ρίπους του νέφους, είναι το ποιο άμεσο μέτρο που θα μπορούσε να πάρει κανείς. Σίγουρα είναι άδικο για ορισμένους και ευνοεί κάποιους άλλους, αλλά ποτέ μέτρο δεν υπήρξε ευνοϊκό για όλους.

Άλλωστε τα 200 300€ δεν είναι ένα τεράστιο ποσό. Είναι δε, κλάσμα των χρημάτων που κοστίζει μια χημειοθεραπεία.

ωραια να τα πληρωσουν οι αθηναιοι + θεσ/νικεις τοτε , εμεις στην επαρχια δεν εχουμε νεφος

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις ποσα λεφτα θελεις για βενζινες για αμαξι 2000-2500cc 15ετιας?Μην λεμε και οτι να΄ναι?

Για κατσε ρε φιλαρακο, ποιος σου ειπε εσενα οτι το Bmw 520 2.000 κυβικα του 91 το κουνάμε απο το σπιτι?μονο για κατι ψωνια και απο δω και εκει στα σχολειά....

Δεν καιει και τα κερατα του αλλα όπως και να το κάνουμε τα service του ειναι ακριβά.

Για να καταλαβεις εχει γράψει μολις 99.000 klm + απο οταν το αγορασαμε...

Ερχονται τωρα και σου λεει βγαζεις πολλά καυσαέρια, ναι ρε πανέξυπνε υπουργέ με τοσα λιγα χιλιόμετρα τόσα χρονια ποσο εχω μολύνει?? Ας αλλαξουν τα 5346363 κυβικων μερτσεντες που εχουν για τον πισινο τους και υστερα να ερθουν να μας πουν για τα δικα μας...

Και κατι αλλο νομίζεις οτι ενα ''BRAVO 1.4 120hp 16V Dynamic'' χωράει μια 4/5 μελής οικογένεια? Αν ναι εισαι γελασμένος.

Link to comment
Share on other sites

Για κατσε ρε φιλαρακο, ποιος σου ειπε εσενα οτι το Bmw 520 2.000 κυβικα του 91 το κουνάμε απο το σπιτι?μονο για κατι ψωνια και απο δω και εκει στα σχολειά....

Δεν καιει και τα κερατα του αλλα όπως και να το κάνουμε τα service του ειναι ακριβά.

Για να καταλαβεις εχει γράψει μολις 99.000 klm + απο οταν το αγορασαμε...

Ερχονται τωρα και σου λεει βγαζεις πολλά καυσαέρια, ναι ρε πανέξυπνε υπουργέ με τοσα λιγα χιλιόμετρα τόσα χρονια ποσο εχω μολύνει?? Ας αλλαξουν τα 5346363 κυβικων μερτσεντες που εχουν για τον πισινο τους και υστερα να ερθουν να μας πουν για τα δικα μας...

Και κατι αλλο νομίζεις οτι ενα ''BRAVO 1.4 120hp 16V Dynamic'' χωράει μια 4/5 μελής οικογένεια? Αν ναι εισαι γελασμένος.

Αυτοκινητο 20ετιας 2000cc αυτο πρεπει να εχει και το προσωπικο συννεφο νεφους απο πανω του οταν κινειται για πες μου αν μπορεις τι εκπομπη co2 εχει γιατι τα καινουργια ακομα και τα tourbata παραπανω απο 155 δεν εχουν.

και που θα ξερει ο σουφλιας οτι εσυ δεν το κινεις?ειλικρινα δεν καταλαβαινω την λογικη καποιων που τα παιρνουν προσωπικα ολα "αφου δεν ειναι καλο για μενα δεν ειναι καλο για ολους".Η κυβερνηση εχει κανει τις απιστευτες μ@λ@κιες αλλα οταν κανει κατι σωστο πρεπει να το λεμε, και αυτη η ρυθμιση ειναι προς την σωστη κατευθυνση.

Link to comment
Share on other sites

ναι επιτρεπονται , ποσοι εχουν ομως? το 1% ας πουμε , πλην επαγγελματικων . Και ποια ειναι η κατευθηνση που λες οτι ειναι σωστη , οτι για να καθαρισει η ατμοσφαιρα πρεπει να παρουμε καινουριο αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

ναι επιτρεπονται , ποσοι εχουν ομως? το 1% ας πουμε , πλην επαγγελματικων . Και ποια ειναι η κατευθηνση που λες οτι ειναι σωστη , οτι για να καθαρισει η ατμοσφαιρα πρεπει να παρουμε καινουριο αμαξι?

Η σωστη κατευθυνση ειναι οτι οσοι ρυπαινουν να πληρωνουν παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Oπως μας συμφέρει;;; Μάλιστα...τα 1000 ευρώ και 2000 ευρώ κάνουν τεράστια διαφορά ...τώρα με 14000 ευρώ(!) παίρνω αυτοκίνητο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Που'ναι ο Σουφλιάς να του φιλήσω τα πόδια....Τα είχα μαζέψει στην τράπεζα τα μισά, θα πάρω δάνειο τα άλλα μισά και θα αλλάξω το εξαετίας αυτοκίνητο για το οποίο κιόλας είμαι υποχρεωμένος για έκδοση κάρτας καυσαερίων....εντωμεταξύ το δάνειο για το προηγούμενο δεν το έχω εξοφλήσει ακόμα.....

Καρτα καυσαεριων δε βγαζεις στην 6ετια.Απο το πρωτο ετος αγορας του αυτοκινητου τη βγαζεις (και καλα μην υπαρχει ελλατωμα στην εξατμηση απο το εργοστασιο)

Link to comment
Share on other sites

Και όποιος έχει απορία γιατί τα πήρα,η απάντηση είναι 1)γιατί τρώνε τον πολίτη για να ανέβει οικονομικώς η χώρα 2)θα φάμε και εμείς φόρο 3) την έβαψα όταν πάρω αμάξι γιατί δεν πρόκειτε να πάρω κάνα αυγό ίσα με το γραφείο από αυτά που βγάζουνε τα τελευταία χρόνια.

Ένα από τα τρία αυτοκίνητά μας είναι αντίκα του 78, μικρό και με απίστευτους για την κατηγορία χώρους, άριστα διατηρημένο, με τα ΚΤΕΟ του και όλα τα καλούδια. Δεν θέλουμε με τίποτα να το πετάξουμε, αλλά με την κατάργηση της σούπερ κυρίως και τα νέα τέλη θα μας αναγκάσουν. Έχεις δε δίκιο για τωρινά μικρά. "Τσόφλια" με ανύπαρκτα πορτμπαγκάζ που κάνουν μόνο για πόλη.

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο πάντως, είναι ειλικρινείς όταν λένε ότι νοιάζονται για το περιβάλλον. Αν εξετάσει κανείς τα πράγματα από ευρύτερη οπτική γωνία, τα άδεια ταμεία και η παραπαίουσα αυτοκινητοβιομηχανία της Γαλλίας και της Γερμανίας συνιστούν κομμάτι του περιβάλλοντος/κόσμου στο οποίο ζούμε και πρέπει να προστατεύσουμε. :sarcastic:

Είναι λογικό λοιπόν ένα καινούργιο 1800 twin turbo gt cupra supra να επιβαρύνεται με λιγότερα τέλη, αφου είναι φιλικό προς το ανωτέρω "περιβάλλον" της Μέρκελ και του Σαρκοζί. Έρε συγχωροχάρτια που θα εξέδωσε η Ε.Ε για το έλλειμμα και το χρέος με αντάλλαγμα αυτά τα μέτρα.:laughing:

"Απόλυτα ορθά και αναγκαία χαρακτήρισε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων τα μέτρα για την ανανέωση του στόλου που εξαγγέλθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ."

πηγή

Ποιους ωφελούν τελικά τα μέτρα;

Εσένα ωφελούν βρε, δεν το καταλαβαίνεις; Γιατί όταν τα τσεπώνουν οι λίγοι έστω και χωρίς την δική σου συγκατάβαση, δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας των 700 το μήνα. Σε άλλες εποχές με διαφορετικά οικονομικά συστήματα οι άνθρωποι ήταν όλοι τους άνεργοι.

Link to comment
Share on other sites

ωραια να τα πληρωσουν οι αθηναιοι + θεσ/νικεις τοτε , εμεις στην επαρχια δεν εχουμε νεφος

Αφού ρυπαίνεις το ίδιο. Απλά οι ρίποι διαλύονται γιατί είσαστε αραιωμένοι.

Να μου πεις γιατί δεν φτιάχνουν επιτέλους ποδηλατοδρόμους, αν θέλουν να καταπολεμήσουν ριζικά το νέφος, να σου πω μπράβο.

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα τρία αυτοκίνητά μας είναι αντίκα του 78, μικρό και με απίστευτους για την κατηγορία χώρους, άριστα διατηρημένο, με τα ΚΤΕΟ του και όλα τα καλούδια. Δεν θέλουμε με τίποτα να το πετάξουμε, αλλά με την κατάργηση της σούπερ κυρίως και τα νέα τέλη θα μας αναγκάσουν. Έχεις δε δίκιο για τωρινά μικρά. "Τσόφλια" με ανύπαρκτα πορτμπαγκάζ που κάνουν μόνο για πόλη.

Αν θελεις να το κυκλοφορεις ατυχισες.αν θελεις να το εχεις να το βλεπεις μπορεις να δηλωσεις ακινησια.Εξαλλου με την καταργηση της super ετσι και αλλιως δεν θα το κινεις τα τελη δεν σου αλλαζουν κατι.

Link to comment
Share on other sites

Το ΥΠΕΧΩΔΕ κατηγοριοποιεί -βάσει των κοινοτικών οδηγιών- τα οχήματα σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα τους.

Στην κλάση “Α” ανήκουν τα οχήματα με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές, τα οποία έχουν ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 1/1/2005, ενώ στην κλάση “Δ” βρίσκονται τα ιδιαίτερα ρυπογόνα οχήματα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31/12/1995.

Κλάσεις Οχημάτων

Περιβαλλοντική επιβάρυνση κινητήρα οχημάτων

Κλάση Α

Οχήματα με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/2005)

(EURO 4, 5)

Κλάση Β

Οχήματα με μέτριες εκπομπές

(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/2000)

(EURO 3)

Κλάση Γ

Οχήματα με υψηλές εκπομπές

(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/1996)

(EURO 2)

Κλάση Δ

Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές

(ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31/12/1995)

(EURO 1, 0, συμβατικά)

Περιβαλλοντικά Τέλη Κυκλοφορίας

Εφεξής τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα υπολογίζονται μόνο με βάση τον κυβισμό του κινητήρα, αλλά βάσει και της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης του κινητήρα των οχημάτων.

Τα "πράσινα" τέλη κυκλοφορίας θα τεθούν σε ισχύ το 2010 και αφορούν όλες τις κατηγορίες οχημάτων (Ι.Χ., δίκυκλα, φορτηγά κτλ.). Τα τέλη, δηλαδή, κυκλοφορίας για το 2010, που ως γνωστό καταβάλλονται στο τέλος του 2009, θα υπολογιστούν με το νέο τρόπο.

Η προμήθεια του σήματος των «περιβαλλοντικών» πλέον τελών κυκλοφορίας θα πραγματοποιείται -όπως και σήμερα- στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ. τράπεζες) με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος.

Τι ισχύει για τα αυτοκίνητα Ι.Χ.

Ουσιαστικά τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνει ο ιδιοκτήτης Ι.Χ. οχήματος μειώνονται κατά 18 ευρώ, αν το αυτοκίνητο ανήκει στην κλάση “Α”.

Αν, ωστόσο, το αυτοκίνητο ανήκει στην κλάση “Δ”, ο ιδιοκτήτης του θα πληρώσει χαράτσι 150 ευρώ.

Όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά οχήματα, παραμένουν μηδενικά για όσα είναι κάτω από 1.929 κυβικά, ενώ για εκείνα από 1.929 κυβικά και πάνω ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα κλάσης “Α”.

Πώς διαμορφώνονται τα “πράσινα” τέλη κυκλοφορίας βάσει κλάσης οχήματος

Κλάσεις Οχημάτων

Περιβαλλοντικά Τέλη

Κλάση Α

-18 ευρώ

Κλάση Β

+50 ευρώ

Κλάση Γ

+100 ευρώ

Κλάση Δ

+150 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Αφού ρυπαίνεις το ίδιο. Απλά οι ρίποι διαλύονται γιατί είσαστε αραιωμένοι.

Να μου πεις γιατί δεν φτιάχνουν επιτέλους ποδηλατοδρόμους, αν θέλουν να καταπολεμήσουν ριζικά το νέφος, να σου πω μπράβο.

δε νομιζω οτι ρυπαινω το ιδιο , οι κινητηρες στην επαρχια δουλευουν σχεδον τελεια σε σχεση με τη πολη οπου ειναι πρωτη δευτερα ξεκινα σταματα , υπερμπουκωμενοι και με χαλασμενους καταλυτες. επιπλεον οπως ειπες η διασπορα των ρυπων ειναι "καλυτερη" οποτε εγω γιατι να επιβαρυνθω το ιδιο με εναν κατοικο πολης ? Γιατι δεν εγινε η φορολογια με βαση τις εκπομπες , σιγουρα ενα 1000ρακι του 2001 δεν καιει οσο ενα 1400ρι τουμπανιασμενο TSI . Σε ολη την ευρωπη με βαση τις εκπομπες γινεται , υπαρχει λογος που αναγραφονται αυτες . Οσον αφορα τα ποδηλατα , καλα τι μου λες τωρα , να χαλαμε τσαμπα μελανι ? εδω προστατευουμε το αστικο περιβαλλον αγοραζοντας αμαξι EURO5...πως λεμε βομβαρδιζουμε για να φερουμε την ειρηνη

Link to comment
Share on other sites

Τόσο το δικό μου όσο και το αυτοκίνητο της γυναίκας μου «πέφτουν» στην κλάση Β σύμφωνα με το μοντέλο του υπουργείου. Πρόκειται για άριστα συντηρημένα αυτοκίνητα που εκπέμπουν κατά κανόνα πολύ κάτω από τα όρια (σύμφωνα με την κάρτα καυσαερίων).

Θεωρώ κοροϊδία να επιβαρυνθώ 100 ευρώ χωρίς λόγο. Δε λέω ότι είναι πολλά σε απόλυτο νούμερο. Είναι όμως πάρα πολλά για ένα κράτος που σαν οδηγό δε μου προσφέρει το παραμικρό! Ίσα –ίσα, με κατακλέβει σε κάθε ευκαιρία!!!

Επίσης αισθάνομαι αδικημένος όταν βλέπω άλλα αυτοκίνητα του ίδιου έτους κυκλοφορίας να καπνίζουν, να κυκλοφορούν σε εξαθλιωμένη κατάσταση και φυσικά να πληρώνουν τα ίδια τέλη με το δικό μου…

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.