mimidon Ιούλιος 30, 2009 #41 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Λες και τους κάνεις χάρη που ψωνίζεις απο το κατάστημά τους.Βρε ουστ!Απο το υποκαταστημα Γιαννιτσων στην Θεσσαλονικη.Ίδιο κλίμα και στο κατάστημα στη Στουρνάρη - Αθήνα. Βέβαια, σε αυτό παίζουν ρόλο και οι εργασιακές συνθήκες, οπότε επιφυλάσσομαι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eloydark Ιούλιος 30, 2009 #42 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Μπα, τα ίδια και στην Πάτρα, ειδικά αν πας κάτι για RMA σε κοιτάνε λες και τους σκότωσες την γκόμενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimidon Ιούλιος 30, 2009 #43 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Μπα, τα ίδια και στην Πάτρα, ειδικά αν πας κάτι για RMA σε κοιτάνε λες και τους σκότωσες την γκόμενα... :triniti: :no: Όχι αν την σκότωσες... :dance3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούλιος 30, 2009 #44 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Γλυφαδα σχετικά νορμαλ το κλίμα εκει... Μονο όμως οταν δεν τους επιστρέφεις κατι Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 30, 2009 #45 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Στουρνάρι: Επιστροφή MP4 player Innovator πέρσι. Λίγο έλειψε να ρωτήσω τον υπάλληλο τι κακό του είχα κάνει έτσι όπως με κοίταγε.Περιστέρι, τότε με την ιστορία με τις θήκες της ACRyan. Ο τεχνικός εξαιρετικό άτομο και με γνώσεις. Ο υπεύθυνος ευγενέστατος, ένας μουσάτος υπάλληλος όμως θεωρούσε υπέρτατη υποχρέωση το πως θα με παραπλανήσει. Το κακό είναι όμως ότι ακόμα και αν βρεις άτομα που μιλιούνται, τους γειώνουν από τα κεντρικά αν είναι σοβαρό το θέμα και όπως αποδείχτηκε στην περίπτωσή μου δεν την γλυτώνεις την ταλαιπωρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giogio Ιούλιος 30, 2009 #46 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 που να δεις στο μπουρναζι πριν περασεις την εισοδο να μπεις μεσα απο την πορτα σου φωναζουν ΓΕΙΑ ΣΑΣ δυνατα και καθαρα και μολις τελειωσει η παραγγελια σου λεει ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ τροπος του λεγειν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιούλιος 30, 2009 Author #47 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 που να δεις στο μπουρναζι πριν περασεις την εισοδο να μπεις μεσα απο την πορτα σου φωναζουν ΓΕΙΑ ΣΑΣ δυνατα και καθαρα και μολις τελειωσει η παραγγελια σου λεει ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ τροπος του λεγειν γιατι μου παει αλλου το μυαλο μου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιούλιος 30, 2009 Author #48 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 εχουμε νεα απο το μπου,εχμ καταστημα... μετα απο εναμιση μηνα συνολικα ζητησε επιστροφη χρηματων,και του ειπαν οτι δεν γινεται,και θα του δωσουν πιστωτικο,αλλα με ΛΙΓΟΤΕΡΑ λεφτα γιατι τα πραγματα εχουν χασει την αξια τους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kert Ιούλιος 30, 2009 #49 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Στα Γιαννενα τα παιδια ειναι πολυ εξυπηρετικα. Αντιθετα , στην Πρεβεζα ο υπαλληλος ειναι για σφαλιαρες. Αγενεστατος , χωρις καμμια διαθεση για εξυπηρετηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo_mich Ιούλιος 30, 2009 #50 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 κατερινη τα παιδια ειναι πολυ εξυπηρετικα απλα πρεπει να μιλας αργα και καθαρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
aGka8lz Ιούλιος 30, 2009 #51 Κοινοποίηση Ιούλιος 30, 2009 Χανια και Μεσολογγι και εκει ειναι άριστοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiliconMan Ιούλιος 31, 2009 #52 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2009 Εγώ πανω από την άλλη όσες εμπειρίες είχα από eshop δεν μου βγήκαν "ξυνές". Παραδείγματος χάριν: Μια AGP VGA βγήκε off μετά από 2,5 χρόνια, αγορασμένη τότε 180€, και έχοντας 3 χρόνια εγγύηση με πίστωσαν, καθώς δεν υπήρχε σε stock πια, με 146 ζεστά € (τελευταία τιμή που είχε το προιόν πριν "αποσυρθεί").Βέβαια επειδή δεν μου αρέσουν γενικα οι μονοπωλιακές τακτικές, για διαφορές στις τιμές της τάξης του 5% καλό είναι να κοιτάμε και πιο μικρά μαγαζιά όπως το MSystems που λέει και ο CENTRAL που μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις μέχρι τώρα.Αυτό ρε παίδες να σου κόβουνε πιστωτικό στη τρέχουσα τιμή του προϊόντος είναι καινούργιο κόλπο? Διότι παλιά δεν θυμάμαι να υπήρχε κάτι τέτοιο. Πρώτη φορά που μου το έκαναν αυτό ήταν για ένα dvd-rw στο πλαίσιο αλλά ευτυχώς η διαφορά ήταν 2ευρώ ήταν και καλοκαίρι, τα Χριστούγεννα τους είχα κάνει καταγγελία για άλλο προϊόν, ε και δεν άντεχα να κάνω φασαρία για 2 ευρώ. Όσο για το service, όχι μόνο του e-shop αλλά όλων των ελληνικών καταστημάτων είναι στα ίδια επίπεδα. Το μονο που αλλάζει είναι εαν τη μέρα που θα πας, μήπως και πέσεις σε κάποιον που ξέρει κάποια πράγματα ή σε κάποιον που δεν ξέρει και θα σου βγάλει το λάδι. Η ασχετοσύνη αυτών έγκειται στο ότι το κάνουν αυτό λόγω ανάγκης και όχι επειδή το γουστάρουν. Από κει και πέρα, όταν αγοράζεις πολλά προϊόντα από το e-shop λογικό είναι να επισκέπτεσαι και το service του περισσότερο όπως αντίστοιχα ισχύει και για το πλαίσιο αλλά και για όλα τα καταστήματα. Από προσωπική εμπειρία πάντως, περισσότερο με έχει ταλαιπωρίσει το service του πλαισίου στη Ζαΐμη ( το τονίζω, διότι στη Μεταμόρφωση πχ που έχουν και έκει service μπορεί τα πράγματα να είναι διαφορετικά ) παρά το service του e-shop που τους πήγα χαλασμένο ρουτερ Παρασκευή και τη Δευτέρα το απόγευμα είχα καινούργιο. Τα καλά να λέγονται !. Δεν λέω ότι στο πλαίσιο δεν έκανα τη δουλειά μου, αλλά άμα είναι μετά από 500 τηλεφωνήματα, μερικές εβδομάδες αναμονή και στο τέλος καταγγελία να κάνεις τη δουλειά σου να το βράσω. Από την άλλη όπως ανέφερε ο φίλος Kostas007 για τον φίλο του που πήρε pc με 872ευρώ, να πω και γω δικιά μου περίπτωση φίλου που τον συμβούλεψα να πάρει το pc του από πλαίσιο. Το pc που πήρε ο φίλος μου είχε γύρω στα 2200-2500ευρώ επι εποχής που η 8800 GTX είχε 550 ευρώ και τα 2 GB DDR3 400-500ευρώ.Προφανώς, το μηχάνημα είχε και 8800 GTX και 2GB DDR3 μνήμες, φανταστείτε τα υπόλοιπα specs.Έρχεται το μηχάνημα, πάμε να βάλουμε windows δεν έβλεπε τους δίσκους με τίποτα. Τι να κάνουμε, το παίρνουμε παραμάσχαλα και πίσω στο service.... τελικά είχαν ξεχάσει να συνδέσουν τα sata καλώδια. Τέλος το παλικάρι ακόμα τρέχει καθώς παρουσιάστηκαν και άλλα προβλήματα με θερμοκρασίες με με με. Μήπως να πω για περίπτωση που ήμουν και μπροστά, όπου έφερε ένα παιδί το pc του στο service του πλαισίου με πρόβλημα υψηλής θερμοκρασίας στη cpu όπου το μηχάνημα έκλεινε αυτόματα και κατέληξε να αγοράσει καινούργιο σκληρό για να του κάνουν backup και ξανα-πέρασμα windows ενώ τέλος πλήρωσε 160ευρώ. Τι πιο απλό από το να του αφαιρούσαν τη ψυχτρα, να έβαζαν λίγο πάστα και να το ξανα-έβαζαν πάλι να δουλέψει. Άντε στη χειρότερη να του έβαζαν μία aftermarket ψύχτρα.... Βέβαια ο άνθρωπος που πήγε το μηχάνημα δεν ήξερε και τα ακούμπησε....Για μένα δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο service. Όλα στο ίδιο επίπεδο είναι με μικρο-διαφορές ενώ επίσης δεν υπερασπίζομαι ούτε το πλαίσιο ούτε το e-shop. Τη τσέπη μου και τη προσωπική μου υγεία κοιτάω όπως και αυτοί κοιτούν τη δικιά τους.Όσο για το doa7 του e-shop, όσο ισχύει το 4-24 ώρες για το service του πλαισίου άλλο τόσο ισχύει και το doa7 για το e-shop.Είπαμε... όταν κριτικάρουμε να είμαστε ίσοι προς ΟΛΟΥΣ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 31, 2009 #53 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2009 Την περασμενη βδομαδα εστειλα εναν γνωστο μου να παρει μια μνημη για λαπτοπ. Παει την αγοραζει οταν την ειδα εφριξα!:flag: Ηταν σε ενα κουτακι που δεν ηταν καν δικο της τριχες κολλημενες πανω s/n γραμμενο με στιλο. Την βαζω πανω να μην δουλευει με τιποτα. εβγαζε errors στο memtest. Την επομενη μερα παω στο καταστημα. Εξηγησα στον υπευθυνο τι εχει γινει και μου την αλλαξε αμεσως. μεσα σε 5' λεπτα ειχα πιστωτικο στα χερια μου. Να λεμε τα στραβα αλλα να λεμε και τα καλα το καλο που ειναι δλδ ; Οτι πηρες μια καινουργια αρκουδισια μνημη και δε δουλευε ; Η οτι σου την αλλαξανε αμεσως ; Επρεπε να την ειχες παει μετα απο 4 μηνες που θα ειχε χαλασει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Ιούλιος 31, 2009 Author #54 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2009 φιλε SiliconManδεν ειναι θεμα γνωσεων service αυτο το προβλημα του eshop,ειναι θεμα οι κομπινες και οι απατες που κανουν στα κεντρικα του service ωστε να μην σου αλλαξουν το χαλασμενο προιον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 31, 2009 #55 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2009 Όπως τα λέει ο Kostas007. Στην περίπτωση τη δική μου ο τεχνικός του Περιστερίου μια χαρά είχε κάνει τον έλεγχο και μια χαρά είχε διαπιστώσει το πρόβλημα. Αν όμως δεν με ταλαιπωρούσαν όσο έπρεπε ίσως να ήταν αναγκασμένοι να κάνουν το αυτονόητο. Να σταματήσουν να πουλάνε την εν λόγω παρτίδα σε ανυποψίαστους πελάτες από την στιγμή που υπήρχε υποψία ότι αυτή ήταν προβληματική. Προφανώς αυτό δεν τους συνέφερε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.