Jump to content



Πτυχίο σε 3 χρόνια: Ριζική αλλαγή δεδομένων στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.


alexis2044

Recommended Posts

Και μετα καποιοι θα σου πουν δεν ειναι δουλεια των ΑΕΙτζιδων αυτη...:wall:

:shout: Επειδή το είπα εγώ λίγο παραπάνω και δε θέλω κανένας να χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο εξαιτίας μου :dance3: ξαναλέω ότι το ζήτημα είναι ότι η κοπέλα θα μάθει να χρησιμοποιεί το πολύμετρο σε 10 λεπτά. Κάποιος που ξέρει το πολύμετρο, θέλει πολύ περισσότερο χρόνο για να μάθει όσα ξέρει η κοπέλα.

@Dolly

Γενικά συμφωνώ με το Σωτήρη. Ωστόσο, τα ιδρύματα που αναφέρεις είναι ανταγωνιστικά. Τα ιδιωτικά μαγαζιά τους εδώ δεν είναι και ποτέ δε θα είναι. Δεν ελέγχονται ποτέ! Δε θυμάστε ένα ντοκιμαντέρ που ο ίδιος ο ελεγκτής έλεγε ότι δεν πατάνε ποτέ;

@Jaco

Ο εργοδότης δεν ψάχνει πάντα τον καλύτερο, αλλά τον αποδοτικότερο (value for money). Παράλληλα, όταν δει CV χωρίς μάστερ το έχει για ξεσκονόπανο.

Και κάτι άλλο περί μεταπτυχιακών που είπαν παραπάνω. Υπάρχουν και μεταπτυχιακά με 6 μαθήματα στο εξάμηνο, με 2-3 (hands on) εργασίες ανά μάθημα και χωρίς εξεταστικές Σεπτέμβρη. Κόπηκες; Next year...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply
Παράλληλα, όταν δει CV χωρίς μάστερ το έχει για ξεσκονόπανο

Τουλάχιστον για ότι αφορά επαγγέλματα τεχνολογικού τομέα, αυτό που μετράει είναι η προϋπηρεσία γενικά, η προηγούμενη εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα και η εξειδίκευση στα εργαλεία που χρειάζεται αυτή η δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

@Jaco

Ο εργοδότης δεν ψάχνει πάντα τον καλύτερο, αλλά τον αποδοτικότερο (value for money). Παράλληλα, όταν δει CV χωρίς μάστερ το έχει για ξεσκονόπανο.

Αν βγεις με αυτήν την λογική στην αγορά εργασίας, μαύρο φίδι που σε έφαγε.

Και κάνοντας την ηχώ στα λόγια του Jaco, σου λέω ότι τουλάχιστον στην πληροφορική κοιτάνε με σειρά προτίμησης: 1ον) Προϋπηρεσία, 2ον) Certifications πάνω στη δουλειά σου 3ον) ό,τι άλλο έχεις κάνει και μέσα το πτυχίο ή το master σου. Μη κάνετε όνειρα θερινής νυκτός ότι με ένα master υπάρχει εξασφαλισμένη δουλειά, αυτό ίσχυε 15 χρόνια πριν.

Link to comment
Share on other sites

:shout: Επειδή το είπα εγώ λίγο παραπάνω και δε θέλω κανένας να χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο εξαιτίας μου :dance3: ξαναλέω ότι το ζήτημα είναι ότι η κοπέλα θα μάθει να χρησιμοποιεί το πολύμετρο σε 10 λεπτά. Κάποιος που ξέρει το πολύμετρο, θέλει πολύ περισσότερο χρόνο για να μάθει όσα ξέρει η κοπέλα.

Mα εμεις μιλαμε για ενα συγκεκριμενο πραγμα το πολυμετρο...οχι για ολα αυτα που ξερει η κοπελα...και η κοπελα για να μαθει να χρησιμοποιει πολυμετρο και ολα τα αλλα οργανα θα κανει εξισου τον ιδιο χρονο με αυτον που θα εκανε ενας που εχει εφεση στο πραγμα για να μαθει ολα αυτα που ξερει η κοπελα...

Με λιγα λογια λες οτι οι ΤΕΙτζιδες νοητικα ειναι κατωτερου επιπεδου.....?

Link to comment
Share on other sites

feanorian82 : με ποια λογικη η κοπελα θα μαθει το πολυμετρο μεσα σε 10λεπτα ; επειδη ειναι αποφοιτος πανεπιστημιου σημαινει οτι εχει τη μεθοδο στο να αποτυπωνει γρηγοροτερα καποια πραγματα ;

Εγω που ουτε ΤΕΙ εχω βγαλει ουτε ΑΕΙ , με τι μυαλο το εμαθα ; Η ειμαι λιγοτερο "εξυπνος" απο τη κοπελα ;

Link to comment
Share on other sites

feanorian82 : με ποια λογικη η κοπελα θα μαθει το πολυμετρο μεσα σε 10λεπτα ; επειδη ειναι αποφοιτος πανεπιστημιου σημαινει οτι εχει τη μεθοδο στο να αποτυπωνει γρηγοροτερα καποια πραγματα ;

Εγω που ουτε ΤΕΙ εχω βγαλει ουτε ΑΕΙ , με τι μυαλο το εμαθα ; Η ειμαι λιγοτερο "εξυπνος" απο τη κοπελα ;

H λογική λέει ότι αν κατέχεις την θεωρία, μπορείς να περάσεις πολύ πιο γρήγορα και σωστά στην πράξη. Το τι συμβαίνει βέβαια στην "πραγματική ζωή" είναι πολύ διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

feanorian82 : με ποια λογικη η κοπελα θα μαθει το πολυμετρο μεσα σε 10λεπτα ; επειδη ειναι αποφοιτος πανεπιστημιου σημαινει οτι εχει τη μεθοδο στο να αποτυπωνει γρηγοροτερα καποια πραγματα ;

Εγω που ουτε ΤΕΙ εχω βγαλει ουτε ΑΕΙ , με τι μυαλο το εμαθα ; Η ειμαι λιγοτερο "εξυπνος" απο τη κοπελα ;

To αν η κοπελλα δεν ξερει να πιασει το πολυμετρο δεν εχει να κανει ΟΥΤΕ με το IQ της, ουτε με το αν τελειωσε το ΑΕΙ ουτε με το αν πηγε σε ΤΕΙ, ουτε αν εχει 2/23 ιδια χρωμοσωματα με τον Tesla...

Δηλαδη εμας στο ΤΕΙ Ηλεκτρονικης σε 11 (ολογραφως: εντεκα) εργαστηρια που ειχαν ολα πολυμετρο και σε κανενα δεν ηρθε ενας χριστιανος να μας εξηγησει ΠΟΤΕ τί ειναι και πού το βαζουνε, πώς το βαζουνε κλπ κλπ τι σημαινει? Αυτο τι δειχνει για το επιπεδο του ΤΕΙ?? Οτι ειναι καλο και υψηλο το επιπεδο και σου μαθαινουνε να χρησιμοποιεις πολυμετρο? Ελα μην ακουω βλακειες...

Και ο τυπος που ξερει να χρησιμοποιει το πολυμετρο χωρις να ξερει τιποτα για το πολυμετρο και ο τυπος που ξερει τα παντα για το πολυμετρο χωρις να ξερει απο που να το πιασει εχει μια χρησιμοτητα σε αυτη την κοινωνια....

Στην Ελληνικη αγορα εργασιας βεβαια δεν εχει θεση κανενας απο τους 2... :p

Link to comment
Share on other sites

H λογική λέει ότι αν κατέχεις την θεωρία, μπορείς να περάσεις πολύ πιο γρήγορα και σωστά στην πράξη. Το τι συμβαίνει βέβαια στην "πραγματική ζωή" είναι πολύ διαφορετικό.

Στην πραγματική ζωή, είναι αδύνατον να μάθεις όταν τα ξέρεις όλα, και ιδιαιτέρως από κάποιον που θεωρείς υποδεέστερο.

Link to comment
Share on other sites

To αν η κοπελλα δεν ξερει να πιασει το πολυμετρο δεν εχει να κανει ΟΥΤΕ με το IQ της, ουτε με το αν τελειωσε το ΑΕΙ ουτε με το αν πηγε σε ΤΕΙ, ουτε αν εχει 2/23 ιδια χρωμοσωματα με τον Tesla...

Δηλαδη εμας στο ΤΕΙ Ηλεκτρονικης σε 11 (ολογραφως: εντεκα) εργαστηρια που ειχαν ολα πολυμετρο και σε κανενα δεν ηρθε ενας χριστιανος να μας εξηγησει ΠΟΤΕ τί ειναι και πού το βαζουνε, πώς το βαζουνε κλπ κλπ τι σημαινει? Αυτο τι δειχνει για το επιπεδο του ΤΕΙ?? Οτι ειναι καλο και υψηλο το επιπεδο και σου μαθαινουνε να χρησιμοποιεις πολυμετρο? Ελα μην ακουω βλακειες...

Και ο τυπος που ξερει να χρησιμοποιει το πολυμετρο χωρις να ξερει τιποτα για το πολυμετρο και ο τυπος που ξερει τα παντα για το πολυμετρο χωρις να ξερει απο που να το πιασει εχει μια χρησιμοτητα σε αυτη την κοινωνια....

Στην Ελληνικη αγορα εργασιας βεβαια δεν εχει θεση κανενας απο τους 2... :p

σε ποιο τει ηλεκτρονικης εισαι?

Link to comment
Share on other sites

«Τα ιδρύματα» είναι ΠΑΡΑ πολύ γενικό.

Δηλαδή ένας μηχανολόγος πχ από το Imperial ή το UCL δεν θα είναι ανταγωνιστικός τουλάχιστον με κάποιον από το ΕΜΠ?

Δεν θα πω καλύτερος γιατί θα έχει και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο λόγω τρελών χορηγήσεων και μοντέρνων εργαστηρίων?

Τι δεν επαρκεί από ένα αντοίστιχα καλό ίδρυμα δηλαδή?

Θα σου απαντήσω ευθέως.

Κατά μέσο όρο θα είναι καλύτερος και πιο ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας.

Από το Imperial όμως.

Από το παράρτημα του Imperial στην Ελλάδα (που δεν νομίζω να ασχοληθεί το Imperial με εν ελλάδι παράρτημα αλλά λέμε τώρα) θα είναι καλύτερο?

Δηλαδή το παράρτημα είναι το ίδιο με το κεντρικό?

Δεν το νομίζω.

Διαφωνώ με τα παραρτήματα γενικότερα.

Δηλαδή στη Γερμανία για παράδειγμα έχουν κατακλύσει με Πανεπιστήμια οι Άγγλοι?

Δεν τους έχω για τόσο βλάκες τους Γερμανούς.

Εδώ στην Ελλάδα όμως το κουτόχορτο πάει σύννεφο.

Τα ιδιωτικά ελληνικά τα θεωρώ κατά φαντασίαν Πανεπιστήμια.

"Οιωνεί" Πανεπιστήμια αν θέλετε με άλλη -ταυτόσημη- έκφραση.

Το "κόλπο" είναι στο "χαρτί". Αν λέει το χαρτί "Imperial" και δεν αναφέρει "Ελλαδιστάν" πάνω, τα πιάσαμε τα λεφτά μας ;)

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό δεν Διαφωνώ ΚΑΘΟΛΟΥ.

Έχω δει τα παραρτήματα στην Ελλάδα και αν πεις πως είναι για τον πέο είναι το understatement of the century.

Αλλά η κουβέντα αυτή είχε και παρανομαστή που είναι και η αναγνώριση / εξίσωση και των ξένων πανεπιστημίων.

Και όπως αντίστοιχα συγκρίναμε το ΕΜΠ με το Imperial έτσι αντίστοιχη σύγκριση μπορεί να γίνει και για άλλα ιδρύματα «χαμηλότερου» επιπέδου / κύρους. Δεν έχει μόνο το ΕΜΠ η Ελλάδα στο κάτω κάτω.

Τώρα για παραρτήματα του πανεπιστημίου του «north Hanslow» που μοιράζουν χαρτιά νόμιμα με απλό αντίτιμο, δεν αξίζει να μιλάμε αλλά έμμεσα φέρνουν και σε άλλα Ελληνικά που το «αντίτιμο» είναι η ΠΑΣΠ ή η ΔΑΠ.

Και ναι το να είμαι σε ΤΕΙ ηλεκτρολογίας και να μην έρθει ένας χριστιανός να μου δείξει τι και πως για ένα πολύμετρο θεωρώ πως ναι είναι σε ένα βαθμό αντιπροσωπευτικό του τι μπορεί να γίνεται εκεί.

Βέβαια αυτή η κουβέντα είναι ατέρμονη a priori για μένα καθώς όπως είπα και στην σελίδα 2 του θρεντ, ο άνθρωπος και η θέληση είναι αυτά που σε πάνε μπροστά, και όχι κάτι που κρέμεται από τον τοίχο σου, αυτό είναι για να σου ανοίξει την πρώτη πόρτα, μετά το αν θα την διαβείς και που θα καταλήξεις* εξαρτάτε από εσένα.

* και μην μου πείτε εξαρτάτε από εσένα εκτός αν είσαι στο δημόσιο, γιατί και το να ΜΠΕΙΣ στο δημόσιο από εσένα πέρασε.

Link to comment
Share on other sites

Πω πω αρπαγμένοι! Δεν είπα κανέναν ηλίθιο! Αυτό που είπα είναι το εξής απλό:

για να μάθω την ύλη από 4 μαθήματα σχετικά με ηλεκτρισμό μπορεί να θέλω 6 μήνες. Για να μάθω πως δουλεύει το πολύμετρο είτε 10 λεπτά με έναν άνθρωπο να μου δείξει, είτε 5 βιντεάκια στο videojug.

Όσο για τα CV. Σε τεχνικό κομμάτι όπως τα λες, έχω δει μπροστά μου, σε 2 εταιρίες να παίρνουν CV, να μην κοιτάνε ιδιωτικά/ΤΕΙ, να ρίχνουν μια ματιά σε ΑΕΙ για καμία εξαιρετική περίπτωση εμπειρίας, και στη συνέχεια να κοιτάνε αποκλειστικά αυτά που έχουν μάστερ. ΕΧΕΙΣ δίκιο! όχι ότι το μάστερ ανοίγει την πόρτα. αλλά εδώ που έχουμε φτάσει δουλεύει σαν φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Αφου οι του πανεπιστημίου πιστεύουν οτι μαθαίνουν πιο εύκολα μιας και έχουν εξασκηθεί καλύτερα στο διάβασμα, και αποδίδουν καλύτερα από τους άλλους, τειτζήδες και κολλεγίου, τι σας νοιάζει και να γίνούν όλα ίδια; Πάλι εσείς θα είστε καλύτεροι. Ή μήπως φοβάστε τον ανταγωνισμό;

Link to comment
Share on other sites

Στο δημόσιο τομέα φοβάμαι τα βύσματα.

Στον ιδιωτικό δεν φοβάμαι κάτι.

Σε γενικές γραμμές; Εϊναι θέμα ηθικό. Όταν μας είπαν (γονείς, κοινωνία) σκιστείτε να μπείτε σε ένα καλό ΑΕΙ, όταν βγάλαμε τα μάτια μας στις πανελλήνιες, και κάναμε 6 χρόνια να τελειώσουμε ένα ΑΕΙ, με μαθήματα βουνό και τρελές απαιτήσεις, στην ουσία δεν θα γίνει αναβάθμιση των ΤΕΙ αλλά υποβάθμιση των ΑΕΙ. Όσο για τα κολλέγια δεν το συζητάω. Ξέρω άτομα που είχαν απολυτήριο 5 και με ένα πτυχίο από Astanapane τους δέχτηκαν έξω για μεταπτυχιακά σε καλά πανεπιστήμια. Τον έπαιρνες για δουλειά;

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω άτομα που είχαν απολυτήριο 5 και με ένα πτυχίο από Astanapane τους δέχτηκαν έξω για μεταπτυχιακά σε καλά πανεπιστήμια.

Παράδειγμα????, γιατί καλά πανεπιστήμια ΔΕΝ σε παίρνουν για μεταπτυχιακό απο το άστα να πάνε εκτός και αν βγάλεις distinction και πάλι ζόρικα.

ΚΑι ειδικά αν είσαι απο παράρτημα και @@.

Εξω τα standards κρατάνε.

Link to comment
Share on other sites

Και μετα καποιοι θα σου πουν δεν ειναι δουλεια των ΑΕΙτζιδων αυτη...:wall:

Άρα οι overclockers είναι ένα είδος επιστήμονα/τεχνολόγου που κάνουν τόσα πράγματα με ελάχιστη ή και καθόλου θεωρητική κατάρτιση μέσα από εκλαϊκευμένους οδηγούς.

Αυτοί που φτιάχνουν ωραιότατα αμάξια στο "pimp my ride", επιστήμονες και αυτοί, μηχανικοί για την ακρίβεια.

@DJD

Θεωρήτικά και με απολυτήριο Λυκείου, αν αξίζεις μπορεί να πετύχεις πολλά στην ζωή σου, αλλά:

1. Το δημόσιο πανεπιστήμιο με τις άκρως ανταγωνιστικές εξετάσεις διασφαλίζει κάποιο μίνιμουμ επίπεδο γνώσεων και αντίληψης για αυτούς που θα μπουν. Καθηγητής μας έλεγε για το υψηλό επίπεδο των αποφοίτων των ελληνικών οικονομικών σχολών σε σύγκριση με έξω όχι τόσο λόγω του επιπέδου των ελληνικών ΑΕΙ όσο λόγω της ποιότητας των φοιτητών.

Αν δεις σαν βιομηχανία το Πανεπιστήμιο, η πρώτη ύλη(φοιτητές) παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

2. Μια δύσκολη και αυστηρή σχολή που διδάσκει προχωρημένη ύλη θα σε αναγκάσει να μπεις σε κάποιο πρόγραμμα και να μάθεις πράγματα που μόνος σου θα βαριόσουν να καταπιαστείς ενώ θα πιστοποιήσει και ότι τα κατέχεις.

Φαντάζεσαι έναν απόφοιτο ΙΕΚ παραϊατρικών επαγγελμάτων να δηλώνει λάτρης της ιατρικής και να παροτρύνει ανθρώπους να εξετασθούν από αυτόν με την αιτιολογία ότι πράγματα που δεν του δίδαξε το ΙΕΚ τα έμαθε μόνος του επειδή είχε μεράκι;

Φαντάζεσαι έναν αντίστοιχο οικονομικό διευθυντή(για αυτούς που τα οικονομικά είναι της πλάκας) να υπογράφει ισολογισμούς δισεκατομμυρίων με συνέπειες για τράπεζες, μετόχους, εργαζόμενους και δεν συμμαζεύεται;

Και μιας που ο Σωτήρης αναφέρθηκε στην πληροφορική....μου έγινε πρόταση μέσα από σεμινάριο πληροφορικής να εργαστώ σε σχετική εταιρεία ως υποστηρικτής προγράμματος DB(όχι προγραμματιστής βέβαια) μετά από παρακολούθηση σεμιναρίων και διαρκή επιμόρφωση, χωρίς να έχω σχέση με πληροφορική. Βέβαια αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει σε άλλα επαγγέλματα.

Γνώμη μου είναι πάντως ότι όποιος βάζει υπογραφή άσχετά με το πόσο μάγκας και μερακλής είναι πρέπει να διαθέτει πιστοποίηση από έγκυρο ίδρυμα δημόσιο ή ιδιωτικό μετά από αξιολόγηση του κράτους όπου λειτουργεί το παράρτημα* και όχι του κράτους που εδράζεται το ξένο πανεπιστήμιο**.

Αφου οι του πανεπιστημίου πιστεύουν οτι μαθαίνουν πιο εύκολα μιας και έχουν εξασκηθεί καλύτερα στο διάβασμα, και αποδίδουν καλύτερα από τους άλλους, τειτζήδες και κολλεγίου, τι σας νοιάζει και να γίνούν όλα ίδια; Πάλι εσείς θα είστε καλύτεροι. Ή μήπως φοβάστε τον ανταγωνισμό;

Εύκολα αντιστρέφεται το ερώτημα. Είναι και τα περί υπογραφής που λέω πιο πάνω.

Υ.Γ: *Συν καθηγητές με διδακτορικό, διδακτέα ύλη αντίστοιχη του δημόσιου πανεπιστημίου, σύστημα εξετάσεων που θα ορίσει και θα επιβλέπει το κράτος κτλ.

** Αν και ο Έλληνας νομοθέτης κάποιο λόγο θα είχε όταν συμπεριλάμβανε στο Σύνταγμα το Άρθρο 16.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, αν τεθεί θέμα πιστοποίησης θα ξεσηκωθούν αμφότεροι - όπως είχε γίνει και παλαιότερα - με τη δικαιολογία ότι απαξιώνονται τα χρόνια σπουδών που έχουν κάνει. Προσωπικά είμαι υπέρ της πιστοποίησης, αλλά πάνω σε συγκεκριμένη ύλη όχι όπως στις εξετάσεις των καθηγητών που σου λέει διάβασε το Β και να σου βάζει θέματα από το Α έως το Ω.

Link to comment
Share on other sites

Πιστοποίηση είναι μεγαλη κουβεντα ειδικα για τις σχολες με ιδιο αντικειμενο.... ( πχ ΑΕΙ-ΤΕΙ Νοσηλευτικής)

εδω και χρονια γινεται χαμος.... Ποιος θα καθορισει την υλη....Δεν τη δεχονται αυτοι που θα δωσουν...Φαυλος κυκλος..

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό δεν Διαφωνώ ΚΑΘΟΛΟΥ.

Έχω δει τα παραρτήματα στην Ελλάδα και αν πεις πως είναι για τον πέο είναι το understatement of the century.

Αλλά η κουβέντα αυτή είχε και παρανομαστή που είναι και η αναγνώριση / εξίσωση και των ξένων πανεπιστημίων.

Και όπως αντίστοιχα συγκρίναμε το ΕΜΠ με το Imperial έτσι αντίστοιχη σύγκριση μπορεί να γίνει και για άλλα ιδρύματα «χαμηλότερου» επιπέδου / κύρους. Δεν έχει μόνο το ΕΜΠ η Ελλάδα στο κάτω κάτω.

Άρα δηλαδή το πρόβλημα είναι το ΔΙΚΑΤΣΑ, το οποίο αν ισχύσει ο νόμος θα καταργηθεί?

Κι εγώ θεωρώ ότι κακώς υπάρχει για αξιόλογα Πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Πού θα τραβήξεις όμως τη διαχωριστική γραμμή?

Μην ξεχνάς ότι είναι και "όνειρο" του έλληνα να σπουδάσει τα παιδιά του (κατ'εμέ σωστό, διότι θεωρώ θετικό να έχει κάποιος μόρφωση, κι ας τη βάλει στο συρτάρι), και γι' αυτό κατακλύζουμε τα Πανεπιστήμια της Αγγλίας.

Στη Γερμανία (απ'όσο θυμάμαι από ό,τι είχα διαβάσει) οι στόκοι κόβονται από το δημοτικό και δεν έχουν τελικά δικαίωμα να μπουν σε Πανεπιστήμιο, αφού φοιτούν σε 2ης τάξης Λύκειο (τύπου τεχνικό επαγγελματικό εκπαιδευτήριο που έχουμε εδώ και διεκδικούν μόνο θέσεις ΤΕΙ).

Αυτός είναι ο στόχος?

Για μένα είναι off target κάτι τέτοιο.

Βέβαια αυτή η κουβέντα είναι ατέρμονη a priori για μένα καθώς όπως είπα και στην σελίδα 2 του θρεντ, ο άνθρωπος και η θέληση είναι αυτά που σε πάνε μπροστά, και όχι κάτι που κρέμεται από τον τοίχο σου, αυτό είναι για να σου ανοίξει την πρώτη πόρτα, μετά το αν θα την διαβείς και που θα καταλήξεις* εξαρτάτε από εσένα.

* και μην μου πείτε εξαρτάτε από εσένα εκτός αν είσαι στο δημόσιο, γιατί και το να ΜΠΕΙΣ στο δημόσιο από εσένα πέρασε.

Αυτό είναι σαφές. Ο άνθρωπος όμως και η θέληση είναι κάτι ατομικό, αυτό που κοιτάς στις συγκεκριμένες περιπτώσεις είναι οι μέσοι όροι. Και το ΕΜΠ μπορεί να έχει φοιτητή καλύτερο από το MIT. Τι θα πει αυτό, ότι είναι καλύτερο? Το θέμα είναι ο μέσος όρος των π.χ. ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ και των ηλεκτρολόγων του MIT, όχι ο ένας (ο οποίος είναι τυχαίο περιστατικό και μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε).

Εκτίμησα ιδιαίτερα έναν ομιλητή πριν 2-3 χρόναι από το University of Bolton όταν μας είχε πει "παιδιά, το πανεπιστήμιό μας είναι πατος".

Σημαίνει ότι ξέρει τι λέει.

Εδώ, μπαίνεις στο ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας και νομίζεις ότι ξανα-ανακάλυψες την γενική θεωρία της σχετικότητας, για να μην πω ότι αν ακούσεις κάποιον να μιλάει για αυτή θα πεις "τι λέει ρε ο μαλλλλλάκας (λ εκ βορρά)", με το γνωστό ελληναριστικό ύφος.

Και έρχομαι στην επερώτηση:

ποιος νομίζετε ότι θα οφεληθεί με τα ιδιωτικά?

Ο φτωχός πλην τίμιος λαός?

Δείτε λίγο ρεαλιστικά για ποια ιδιωτικά μιλάμε.

Μην κρίνετε σκεπτόμενοι το Imperial, γιατί δεν νομίζω ότι έχουμε ιδιωτικό εφάμιλλο του Imperial στην Αθήνα, εκτός αν τό χω χάσει τελείως!

Όσο για τις λίστες με τα Πανεπιστήμια, δεν λένε πάντα την αλήθεια δυστυχώς. Τουλάχιστον όχι για το επίπεδο των φοιτητών, δείγμα του ότι όποιος πάει έξω για μεταπτυχιακό δεν "χάνεται". Ακόμη και οι λυκειακές σπουδές, στην Ελλάδα, θεωρούνται σε πολύ καλό επίπεδο.

Σαν ύλη και γνώση, επειδή σκιζόμαστε στο διάβασμα, όχι σαν υποδομή και σαν βιβλία/καθηγητές ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.