Jump to content



Πτυχίο σε 3 χρόνια: Ριζική αλλαγή δεδομένων στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.


alexis2044

Recommended Posts

Από αυτά που έχω δει είμαι πεπεισμένος ότι η γνώση έρχεται αφού τελειώσει η σπουδή στο ελληνικό πανεπιστήμιο...

Πολυ σωστοσΤ.... και θα ελεγα οτι συμφωνω μαζι σου

αλλα

Εκει που προβληματιζομαι ειναι (και το εχω δει να συμβαινει).

Πολλα παιδια γυρω μου που διαβαζαν στο πτυχιο αντιμετωπιζαν καλυτερα-ευκολοτερα καταστασεις στο μεταπτυχιακο. Αρα μηπως τελικα κατι διαολο μαθαινουμε (ή πρεπει να μαθουμε σε αυτο το κ@%λοπτυχιο) αλλα (ολοι) το γραφουμε στα παπακια μας?

Στην τελικη κατι σου μενει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Κοντά είσαι. Είναι κάτι αντίστοιχο με τον αποχή στις εκλογές. Δεν καίγομαι για το πτυχίο επειδή δεν θα μάθω τίποτα!!! Δεν ψηφίζω επειδή δεν θα αλλάξει τίποτα! Ε δεν μπορεί....Όλο και κάτι θα μάθεις από ένα βιβλίο....και πορνό να είναι......

Link to comment
Share on other sites

Πολλα παιδια γυρω μου που διαβαζαν στο πτυχιο αντιμετωπιζαν καλυτερα-ευκολοτερα καταστασεις στο μεταπτυχιακο. Αρα μηπως τελικα κατι διαολο μαθαινουμε (ή πρεπει να μαθουμε σε αυτο το κ@%λοπτυχιο) αλλα (ολοι) το γραφουμε στα παπακια μας?

Αλίμονο αν σε 5 χρόνια δεν μάθαιναμε 2 βασικά πράγματα... Σε καμιά περίπτωση όμως η ποσότητα των γνώσεων δεν αντιστοιχεί στον χρόνο που σπαταλήσαμε... Αναρωτήσου, τι πραγματικά θυμάσαι ή καλύτερα, τι πραγματικά νομίζεις ότι κατέχεις από αυτά που έμαθες στην σχολή...?

Αλλά άλλο να ξέρεις να γράψεις σε ένα χαρτί, πως γίνεται ένας μετασχηματισμός μιας συνάρτησης μεταφοράς από το πεδίο της συχνότητας στον χρόνο και να θυμάσαι και 5 στάνταρ αναστροφές και άλλο να ξέρεις τι είναι αυτό, τι σκοπό έχει, που χρησιμοποιείται, πως χρησιμοποιείται, που δεν χρησιμοποιείται και ας μην θυμάσαι απ' έξω ούτε το 1/s... Λείπουν δηλαδή βασικές γνώσεις, οι οποίες είναι οι πιο ουσιαστικές και οδηγούν στο δέσιμο της σούπας...

Επίσης το μεταπτυχιακό που λες είναι άλλη φάση... το 1/4+ του χρόνου, μαθαίνεις ότι έπρεπε να ξέρεις από την σχολή και τα υπόλοιπα 3/4 εμβαθύνεις σε τομείς που θα μπορούσες να είχες εμβαθύνει ακόμα και όταν ήσουν στο πτυχίο... επίσης η ψυχολογία του φοιτητή είναι διαφορετική και πιο ελιτιστική, καθώς αυτό είναι παράσημο και κοινωνικό στάτους, οπότε εκεί θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο και φυσικά θα σπαταλήσει λιγότερο χρόνο στην σχολή, καθώς τα μαθήματα είναι πλέον τα μισά σε κάθε εξάμηνο... Για τα διδακτορικά δεν μιλάω καν, απλά να πω ότι συναντάς πτυχιακές καλύτερες από διατριβές...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστοσΤ.... και θα ελεγα οτι συμφωνω μαζι σου

αλλα

Εκει που προβληματιζομαι ειναι (και το εχω δει να συμβαινει).

Πολλα παιδια γυρω μου που διαβαζαν στο πτυχιο αντιμετωπιζαν καλυτερα-ευκολοτερα καταστασεις στο μεταπτυχιακο. Αρα μηπως τελικα κατι διαολο μαθαινουμε (ή πρεπει να μαθουμε σε αυτο το κ@%λοπτυχιο) αλλα (ολοι) το γραφουμε στα παπακια μας?

Στην τελικη κατι σου μενει.

Αν κατάλαβα θες να πεις πως παιδιά που κουράζονται εδώ, παίρνουν το μεταπτυχιακό χωρίς να κουραστούν τόσο?

Αυτό πάλι είναι σχετική έννοια μέχρι αιδίας γιατί υπάρχουν και σε αυτόν το τομέα μεταπτυχιακά, και μεταπτυχιακά, που αν δεν διαβάσεις και πολύ μάλιστα θα πάρεις τα παπάκια σου 110% (όχι προσωπικά παράδειγμα αναφέρω). Όπως αντίστοιχα και άλλα ιδρύματα που είναι για τα πέη...

Link to comment
Share on other sites

Στο μεταπτυχιακό μου πάντως υπάρχουν απόφοιτοι ΤΕΙ με 7,5 οι γνώσεις των οποίων είναι σαφώς χαμηλότερες από έναν απόφοιτο ΑΕΙ με 6.5. Και όχι λόγω διαβάσματος αλλά λόγω της αδυναμίας να σκεφτούν λίγο παραπέρα. Κοιτάνε αυτό που γράφει ο πίνακας και το μαθαίνουν. Αν τους ζητήσεις να το χρησιμοποιήσουν ή να το εξελίξουν, να βρουν τις αδυναμίες του, τους είναι αδύνατον. Δε φταίνε βέβαια ούτε είναι ηλίθιοι! Έτσι τους μάθανε...

Από την άλλη αυτό που λες σχετικά με το επίπεδο του προπτυχιακού δεν ισχύει. Για το γεγονός ότι δεν μαθαίνουμε πολλά πράγματα φταίμε κυρίως εμείς που κάνουμε διακοπές. Τώρα, προσωπικά προτιμώ ύλη 15 μαθημάτων σε 2 παρά να περάσουν 2,4 εξάμηνα και να έχω διδαχθεί την αλφαβήτα. Το αν θα τα μάθω ποτέ όλα είναι δικό μου πρόβλημα. Σίγουρα όμως θα πάω πέρα από τα βασικά που διδάσκονται π.χ. σε ιδιωτικά κολλέγια...

Παράδειγμα; 2 μαθήματα μαθηματικών, απειροστικός λογισμός, άλλα 2 στατιστικής, στοχαστικές ανελίξεις

Σε ιδιωτικό; Ύλη από λύκειο. Οι βούρτσες με τις...:pleasantry:

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα θες να πεις πως παιδιά που κουράζονται εδώ, παίρνουν το μεταπτυχιακό χωρίς να κουραστούν τόσο?

Αυτό πάλι είναι σχετική έννοια μέχρι αιδίας γιατί υπάρχουν και σε αυτόν το τομέα μεταπτυχιακά, και μεταπτυχιακά, που αν δεν διαβάσεις και πολύ μάλιστα θα πάρεις τα παπάκια σου 110% (όχι προσωπικά παράδειγμα αναφέρω). Όπως αντίστοιχα και άλλα ιδρύματα που είναι για τα πέη...

Τι ειναι το "εδω" και το "τοσο" που λες?

anyway αν κρατησεις σταθερο το "εδω", ναι ειναι 99.99% σιγουρο οτι αν διαβασεις στο πτυχιο περισσοτερο απο εναν αλλον, θα συναντησεις λιγοτερα προβληματα στο ιδιο μετ/κο απο τον αλλον. Τωρα ποσο λιγοτερα κλπ κλπ ειναι το σχετικο μεχρι αηδιας που λες.

Επίσης το μεταπτυχιακό που λες είναι άλλη φάση... το 1/4+ του χρόνου, μαθαίνεις ότι έπρεπε να ξέρεις από την σχολή και τα υπόλοιπα 3/4 εμβαθύνεις σε τομείς που θα μπορούσες να είχες εμβαθύνει ακόμα και όταν ήσουν στο πτυχίο... επίσης η ψυχολογία του φοιτητή είναι διαφορετική και πιο ελιτιστική, καθώς αυτό είναι παράσημο και κοινωνικό στάτους, οπότε εκεί θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο και φυσικά θα σπαταλήσει λιγότερο χρόνο στην σχολή, καθώς τα μαθήματα είναι πλέον τα μισά σε κάθε εξάμηνο... Για τα διδακτορικά δεν μιλάω καν, απλά να πω ότι συναντάς πτυχιακές καλύτερες από διατριβές...

να σου πω την αληθεια οτι αποψη εχεις για τα διδακτορικα εχω εγω για τα μεταπτυχιακα :p. Απλα στην πλειονοτητα των σχολων τα θεωρω απλα ενα μικρο πτυχιο με λιγοτερα μαθηματα. το ελιτιστικο που λες, κραταει max τον πρωτο χρονο... Μετα αρχιζεις να προσγειωνεσαι απο τα αγγουρια. Αυτο σε σοβαρα μαστερ που κανεις και κατι... δεν πας απλα στην σχολη για να παρακολουθησεις μαθημα...

Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι το "εδω" και το "τοσο" που λες?

anyway αν κρατησεις σταθερο το "εδω", ναι ειναι 99.99% σιγουρο οτι αν διαβασεις στο πτυχιο περισσοτερο απο εναν αλλον, θα συναντησεις λιγοτερα προβληματα στο ιδιο μετ/κο απο τον αλλον. Τωρα ποσο λιγοτερα κλπ κλπ ειναι το σχετικο μεχρι αηδιας που λες.

«εδώ» = Ελλάδα.

«Τόσο» = Όσο κουράστηκαν ποσοτικά (ώρες, ψυχολογικά, κλπ) όσο κουράστηκαν για να πάρουν το πρώτο του πτυχίο.

Προφανώς αν διαβάσει το ίδιο μυαλό στο πρώτο πτυχίο 10 ώρες και το ίδιο 100, θα τα βρει το 2ό ΠΟΛΥ πιο εύκολα στο μάστερ.

Όπως το έγραψες ήταν σαν να λες πως οι εδώ σχολές στο 1ο πτυχίο είναι πολύ πιο δύσκολος από ένα μάστερ εξω (Αγγλία, Γαλλία, Αμερική) και εκεί ήταν και η απάντηση μου, γιατί δεν μου έκανε λογική να έγραψες απλά «αν διαβάζεις παραπάνω στο 1ο πτυχίο το μεταπτυχιακό θα είναι πιο εύκολο».

Link to comment
Share on other sites

Και αν αρχίσουν ορισμένοι να αραδιάζουν ονόματα από επιτυχημένους που βγήκαν από ελληνικές σχολές, ας γνωρίζουν ότι η επιτυχία δεν κρύβεται στην σχολή, αλλά στον άνθρωπο... αν θέλει κάποιος να διαπρέψει και να εξελιχθεί δεν πα να' ναι με απολυτήριο δημοτικού δε πα να' χει post doc από την H.M.M.Y. το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο... Η δουλειά και η εξέλιξη δεν κοιτάζει πανεπιστημιακά χαρτιά και περγαμηνές, κοιτάζει εμπειρία και προϋπηρεσία, τα οποία αποκτούνται μόνο από ικανότητες και τίποτα άλλο...

Έτσι μπράβο. Ας αφήσουν λοιπόν τα ψόφια περί αναγνώρισης οι απόφοιτοι ιδιωτικών πανεπιστημίων και ας αποδείξουν στον αξιοκράτη εργοδότη πόσο αξίζουν με την δουλειά τους και μόνον.

Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο; ΜΟΝΟ ιδιωτικός τομέας με τα πράγματα ως έχουν και τέλος.

Η ιατρική είναι άλλη υπόθεση. Δεν μπορούμε να αφήσουμε τον καθένα να παίζει με ανθρώπινες ζωές.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδειά συγνώμη γιατί θα τρελαθώ...μιλάμε τόση ώρα για τριτοβάθμια εκπαίδευση συζυτάμε,διαφωνούμε, ¨τσακωνόμαστε¨ κτλ κτλ...τι θα αλλάξει δηλαδή με το άνοιγμα αυτό? Θα αλλάξει η νοοτροπία του έλληνα? θα αλλάξει ο ωχ-αδερφισμός? θα αλλάξει η νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου? Ασχολούμαστε με τριτοβάθμια ενώ θα πρέπει να ασχολούμαστε με δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο...πρέπει να ασχολούμαστε με την οικογένεια και τι μυνήματα περνάμε στα παιδιά μας...με την διαπαιδαγώγηση από μικρές ηλικίες...το πρόβλημα δεν είναι η τριτοβάθμεια...όταν κάποιος φτάνει εκεί έχει ήδη απόψεις έχει ήδη διαμορφώσει χαρακτήρα και δυστυχώς κατά μεγάλη πιθανότητα είναι ήδη μαθημένος στη τεμπελιά..οπότε για να αλλάξει η νοοτροπία και να αδειάσουν σιγά σιγά τα καφέ από κόσμο που αντί να δουλεύει κ***βαράει (το μεγαλύτερο μερίδιο της νεολαίας) να αρχίσει να ψάχνεται και να βρίσκει λύσεις και όχι να βρίζει τους αλλουδαπούς που δουλεύουν στις οικοδομές και σκυλιάζουν για να αποκτήσουν ένα σπίτι...πρέπει να αλλάξουν ριζικά τα πράγματα από μικρές ηλικίες και να σταματήσουμε να επηρεαζόμαστε από τηλεοράσεις δημοσιογραφίσκους και λοιπά και να αρχίσουμε να αναπτύσουμε απόψεις και ιδέες που θα βοηθήσουν τους αλλήλους μας και όχι μόνο τους εαυτούληδες μας...τέσπα μεγάλο ζήτημα ας το αφήσουμε για άλλη φορά...

Link to comment
Share on other sites

To σκηνικό μου φέρνει την εξής εικόνα... δυο γιαπωνέζοι τρώγονται, πλακώνονται και τσακώνονται μεταξύ τους, σε μια αυλή με μαύρους ποιος την έχει μεγαλύτερη...

Υπερεκτιμάς λίγο τα ξένα Πανεπιστήμια, άποψή μου.

Δηλαδή δεν είναι όλα super, και ακόμη και τα super, σε ορισμένα θέματα είναι μούφα.

Θεωρείτε όλοι ότι η κατάσταση εδώ δεν μπορεί να εξυγιανθεί.

Ορθώς θεωρείτε.

Η λύση ποια είναι όμως?

Να κάνουμε το University of Hertfordshire το Εθνικό μας Πανεπιστήμιο, ή να κάτσουμε να φτιάξουμε το UoA, που στο κάτω κάτω της γραφής έχει και μια ιστορία?

Λέτε όλοι ναι στα ιδιωτικά κλπ κλπ, όμως ποια ιδιωτικά είναι ΣΟΒΑΡΑ στην Ελλάδα?

Και σοβαρά δεν λέω να έχουν εντυπωσιακή βιβλιοθήκη, πισίνα και κλειστό στίβο.

Αλλά όταν ο άλλος είναι σκράπας, να παίρνει 0, και όχι 5,6,7 και 10.

Πώς γίνεται στα ρημαδο-ιδιωτικά κολλέγια αυτός που δεν μπορεί να γράψει 5 στις Πανελλήνιες να περνάει στο αντίστοιχο μάθημα?

Στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο βέβαια ισχύει το άλλο άκρο, 19.5+ Πανελλήνιες και κόβεσαι στο αντίστοιχο μάθημα, και μάλιστα εύκολα. Ούτε με αυτό συμφωνώ, ούτε με την έλλειψη αξιολόγησης, ούτε με 1002 άλλα.

Αλλά κάποιοι έχετε αναγάγει ως υπέρτατη λύση να ανοίξει παράρτημα το Harvard στην Αθήνα.

Είμαστε σοβαροί? Το ίδιο είναι το παράρτημα με το ίδιο το Πανεπιστήμιο?

Απλά συγκρίνετε την υποδομή του Πανεπιστημίου Αθηνών στην Αθήνα, και πείτε μου ποιο ιδιωτικό μπορεί να την ξεπεράσει. Το ότι δεν λύνουμε αυτά που πρέπει να λυθούν (να στείλουμε στο διάολο τα κόμματα και τους τοποτηρητές), ή να εξυγιάνουμε λίγο το χώρο (αν και προσωπικά θεωρώ ότι το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ έχει χώρο και για επαγγέλματα που είναι θεωρητικά, της ανεργίας κλπ., δηλαδή αν κάποιος γουστάρει να σπουδάσει Θεολογία μαγκιά του, θα του το στερήσω εγώ?) δεν αναιρεί το ότι το Πανεπιστήμιο Αθηνών, και ναι, με τη Θεολογία του, την Παπαρολογία του κλπ. είναι σε ένα top something κάποιων πανεπιστημίων (όχι πολύ ψηλά), αλλά μια τάξη μεγέθους πάνω από το Hertfordshire, το American College of Astanapane (ντηρί, (το) παράγων ντηρήδες) κλπ.

Δεν διαφωνώ ότι μπορέι να πάει κάποιος που να αξίζει σε ένα τέτοιο, πολλοί που αξίζουν πάνε. Απλά επιλέγουν την "εύκολη" λύση της αγοράς του πτυχίου, και όχι της διεκδίκησής του. Ούτε θεωρώ ότι όποιος βγάζει black jack (21) στις Πανελλήνιες είναι ο μέλλοντας θεός της Επιστήμης ή της εκάστοτε Τέχνης (ΤΕΙ). Είναι όμως πιο ΠΙΘΑΝΟ να έχει μια ευκολία με τα μαθήματα, την οποία μπορεί και να τη διατηρήσει και στο Πανεπιστήμιο, μπορεί βέβαια και να αράξει.

Το βασικό είναι τα χρήματα και τα κονδύλια. Επειδή έχω δει και Πανεπιστήμια εκτός Ελλάδας, σε αντίθεση με πολλούς υπέρμαχους που έχουν μόνο θεωρητική άποψη, το βασικό είναι το χρήμα. ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ.

Το δεύτερο βασικότερο είναι η διασύνδεση με την αγορά εργασίας, που εδώ, στο Ελλάντα, κάποια ζώα (ψευτοαριστεροί που τρώνε από τα λεφτά του μπαμπά) δεν θέλουν να μπουν οι "εταιρίες" στα Πανεπιστήμια. Προφανώς, τα Πανεπιστήμια πρέπει να μασάνε μόνο τα λεφτά του κράτους.

Το τρίτο βασικότερο είναι η κάθαρση από τους άχρηστους καθηγητές και η στελέχωση με αξιόλογους = αξιολόγηση, πράγμα δύσκολο να γίνει λόγω κομμάτων.

Το τέταρτο λοιπόν βασικότερο να φύγουν τα διάφορα κόμματα από το Πανεπιστήμιο, που το κάνουν διαρκώς μπάχαλο και διαφημιστικό προεκλογικό περίπτερο.

Είναι πολλά τα προβλήματα λοιπόν, πολλές οι λύσεις, σε καμία περίπτωση όμως δεν θεωρώ ότι η λύση είναι η εξίσωση των πάντων.

Από κει και πέρα, όταν είναι για χειρουργίο, να πάτε στον εκ Ρουμανίας, ή ακόμη καλύτερα, στον Τεχνολόγο Ιατρικών Οργάνων που εξισώθηκαν τα δικαιώματά του με το γιατρό, γιατί ξέρει να δουλεύει καλύτερα το MRI από τον άσχετο γιατρό.

Link to comment
Share on other sites

Από κει και πέρα, όταν είναι για χειρουργίο, να πάτε στον εκ Ρουμανίας, ή ακόμη καλύτερα, στον Τεχνολόγο Ιατρικών Οργάνων που εξισώθηκαν τα δικαιώματά του με το γιατρό, γιατί ξέρει να δουλεύει καλύτερα το MRI από τον άσχετο γιατρό.

Είσαι φαιδρός. Τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη εσύ έκανες το ανάποδο, έβαλες όλα τα ιδιωτικά στο ίδιο τσουβάλι. Από εμπειρία από δύο, μπορώ να σου πω ότι κανένα πτυχίο δεν αγοράστηκε, μάλιστα ανάγκασαν πολλούς να πληρώσουν και 4ο και 5ο χρόνο για να το βγάλουν. Κι όπως πολύ καλά ξέρεις, το αν θα μάθεις ή όχι εξαρτάται από σένα, καμιά σχολή, πανεπιστήμιο, ΤΕΙ, ΑΕΙ, ΙΕΚ δε θα στα φυτρώσει στο κεφάλι. Αν έχεις όρεξη, κι από ΙΕΚ επιστήμονας θα βγεις.

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη εσύ έκανες το ανάποδο, έβαλες όλα τα ιδιωτικά στο ίδιο τσουβάλι. Από εμπειρία από δύο, μπορώ να σου πω ότι κανένα πτυχίο δεν αγοράστηκε, μάλιστα ανάγκασαν πολλούς να πληρώσουν και 4ο και 5ο χρόνο για να το βγάλουν. Κι όπως πολύ καλά ξέρεις, το αν θα μάθεις ή όχι εξαρτάται από σένα, καμιά σχολή, πανεπιστήμιο, ΤΕΙ, ΑΕΙ, ΙΕΚ δε θα στα φυτρώσει στο κεφάλι. Αν έχεις όρεξη, κι από ΙΕΚ επιστήμονας θα βγεις.

Εμπειρία σε τι τομέα Κώστα?

Γιατί έχει σημασία.

Καλώς ή κακώς εδώ έχετε σαν κέντρο την πληροφορική.

Είναι όμως μόνο η Πληροφορική η σχολή που υπάρχει?

Άλλο να μιλάς για πληροφορική (που άποψή μου είναι ότι λόγω αντικειμένου και πραγματικά διαρκούς εξέλιξης ίσως κάποιο ιδιωτικό να είναι πιο "in" σε ορισμένα θέματα) και άλλο για π.χ. Ιατρική. Θα πήγαινες σε γιατρό από ΙΕΚ? Και καλά για διάγνωση, θα πήγαινες να σε ανοίξει?

Θυμάμαι την περίπτωση με έναν γιατρό με ψεύτικο πτυχίο πριν διετίας, που έκανε εγχειρήσεις με 50% + θνησιμότητα.

Θεωρείς ότι είναι τυχαίο?

Δεν νομίζω ότι μπορείς να υπερκεράσεις τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, που καλώς ή κακώς κάτι τέτοιο γίνεται σε ιδιωτικά, ΙΕΚ κλπ., και να διατηρήσεις την επιστημονική, θεωρητική και τεχνική αρτιότητα.

Προσοχή, δεν θίγω αυτούς που έχουν πάει, ούτε τις ικανότητές τους.

Θίγω τα ιδρύματα, και θεωρώ ότι δεν "επαρκούν".

Αυτό αφορά το μέσο όρο αποφοίτων.

Αν κάποιος είναι αστέρι, και στις Ιχθυοκαλλιέργειες να πάει με βάση 8, το δρόμο του πιστεύω θα το βρει ;)

(και αντίστοιχα, αν κάποιος είναι "στόκος", και Ιατρική να μπει, μπορεί να ασχοληθεί όλη του τη ζωή με δουλειά τύπου να σφραγίζει βιβλιάρια - από ένα σημείο και μετά είναι και θέμα προτεραιοτήτων).

Το αν έχουμε τον πήχυ χαμηλότερα στην Πληροφορική απ'ότι π.χ. στην Ιατρική, είναι διαφορετική συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

μιας και διαβασα 4-5 σελιδες απο το θεμα θα πω το εξης:

μια φιλη μου καθεται και διαβαζει, συνεχεια ειναι στο πολυτεχνειο , γραφει καλα...ειναι καλη μαθητρια.λιωνει σε καθε εξεταστικη...

την ρωταω λοιπον μια μερα τι κανετε στη σχολη και στα εργαστηρια και στο καπακι της ζηταω να ερθει να μου μετρησει κατι σε ενα κυκλωμα..

Περιττο να σας πω οτι η αντιδραση της ηταν μια "εκθεση" απο ολο λογια , θεωριες και τι χρειαζεται και πως θα το μετρησει και αν αυτη η τιμη ειναι ετσι , θα πρεπει να ειναι ετσι το αλλο κτλ κτλ κτλ ,οσο λοιπον κουναγα το κεφαλι μου προς τα κατω δειχνοντας οτι συμφωνουσα...περιμενα να πιασει το πολυμετρο να την δω να μετραει αλλα ακομα περιμενω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρία σε τι τομέα Κώστα?

Προσοχή, δεν θίγω αυτούς που έχουν πάει, ούτε τις ικανότητές τους.

Θίγω τα ιδρύματα, και θεωρώ ότι δεν "επαρκούν".

«Τα ιδρύματα» είναι ΠΑΡΑ πολύ γενικό.

Δηλαδή ένας μηχανολόγος πχ από το Imperial ή το UCL δεν θα είναι ανταγωνιστικός τουλάχιστον με κάποιον από το ΕΜΠ?

Δεν θα πω καλύτερος γιατί θα έχει και το θεωρητικό και το πρακτικό υπόβαθρο λόγω τρελών χορηγήσεων και μοντέρνων εργαστηρίων?

Τι δεν επαρκεί από ένα αντοίστιχα καλό ίδρυμα δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

μιας και διαβασα 4-5 σελιδες απο το θεμα θα πω το εξης:

μια φιλη μου καθεται και διαβαζει, συνεχεια ειναι στο πολυτεχνειο , γραφει καλα...ειναι καλη μαθητρια.λιωνει σε καθε εξεταστικη...

την ρωταω λοιπον μια μερα τι κανετε στη σχολη και στα εργαστηρια και στο καπακι της ζηταω να ερθει να μου μετρησει κατι σε ενα κυκλωμα..

Περιττο να σας πω οτι η αντιδραση της ηταν μια "εκθεση" απο ολο λογια , θεωριες και τι χρειαζεται και πως θα το μετρησει και αν αυτη η τιμη ειναι ετσι , θα πρεπει να ειναι ετσι το αλλο κτλ κτλ κτλ ,οσο λοιπον κουναγα το κεφαλι μου προς τα κατω δειχνοντας οτι συμφωνουσα...περιμενα να πιασει το πολυμετρο να την δω να μετραει αλλα ακομα περιμενω :hehe:

Και μετα καποιοι θα σου πουν δεν ειναι δουλεια των ΑΕΙτζιδων αυτη...:wall:

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη μ', αυτό με τον γιατρό δεν είναι παράδειγμα... δεν ξέρω κανέναν να ζητάει το πτυχίο απ' τον γιατρό του, όλοι πάμε στο μιλητό, επειδή ήταν η θειά μου, η θειά του κλπ και είναι από τους καλύτερους και βρήκε αυτό που είχε ο μπάρμπας που δεν το βρήκαν άλλοι 10 κτλ... Το μοναδικό που πρέπει να αλλάξει στην ιατρική είναι να αποσύρουν τον όρκο του Ιπποκράτη και να βάλουν κάτι άλλο πχ "όρκος στον βωμό του χρήματος" ή κάτι τέτοιο, που αρμόζει περισσότερο...

Λοιπόν πέρα από την πλάκα και για να φιλοσοφήσουμε, επειδή η αλήθεια δεν είναι τίποτα άλλο παρά το αποτέλεσμα των εμπειριών του καθενός, δέχομαι ότι αυτά που λες τα εννοείς και είναι και αλήθεια, για σένα, όπως για μένα είναι αλήθεια αυτά που έχω δει και πιστεύω... μιας και η κβαντομηχανική λέει ότι ο κανόνας και η τάξη σε μακροσκοπικό επίπεδο, προέρχεται τελικά από τυχαία ανεξάρτητα γεγονότα στο μικροσκοπικό, βάση αυτής εξηγείται και το παρακάτω...: σίγουρα κάποιοι έχουν θετικές εμπειρίες και άποψη για το ελληνικό πανεπιστήμιο και κάποιοι αρνητικές, πράγμα έστω τυχαίο για τον καθένα που δεν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσει και πως... αν εμείς είμαστε ο μικροσκοπικός κόσμος, ο μακροσκοπικός θα είναι τι εντύπωση έχουν οι υπόλοιποι για μας, δηλαδή το αποτέλεσμα, το οποίο δεν ενδιαφέρεται για το κάθε άτομο ξεχωριστά...

Τελικά το αποτέλεσμα είναι ότι το καλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΕΜΠ), είναι το νο 303 βάση αυτής της λίστας... βασικά όποια λίστα και να δεις με ranking για πανεπιστήμια είμαστε εξίσου χαμηλά, οπότε αν το καλύτερο πανεπιστήμιο είναι αυτό, ο μέσος όρος που είναι...? Το χαμηλότερο που είναι...? Άρα το συνολικό αποτέλεσμα είναι ότι είμαστε πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό και σε ποιότητα, σε όλα τα επίπεδα...

Δεν λέει κανείς ότι οι έλληνες είναι άχρηστοι και δεν λέει κανείς ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι άχρηστα... ίσα-ίσα τα τσιμέντα των πανεπιστημίων είναι πολύ καλά και από καλά ελληνικά τσιμέντα "Ηρακλής"... το πρόβλημα είναι αυτοί που διοικούν μέσα στα τσιμέντα και οι φοιτητές οι ίδιοι με το μερίδιο ευθύνης τους... αντί να συγκρίνουμε ποιος την έχει μεγαλύτερη, ο τειτζής ή ο αειτζής ή ο ξενόφερτος, ας ξανασκεφτούμε καλύτερα τι απαιτήσεις έχουμε από την παιδεία, γιατί αυτό δεν είναι παιδεία...

Ακόμα πάντως δεν έχω διαβάσει ένα επιχείρημα, για την μη λειτουργία των ξένων πανεπιστημίων, που να έχει βάση...

Άλλωστε τα πανεπιστήμια για ποιο λόγο να φοβούνται...? Η αγορά θα διαλέξει τον καλύτερο, οπότε αν το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο βγάζει τους καλύτερους, θα παίρνει αυτούς, αλλιώς θα παίρνει από το ιδιωτικό ή και από τα δυο... ποιο είναι το πρόβλημα...?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.