Jump to content



Πτυχίο σε 3 χρόνια: Ριζική αλλαγή δεδομένων στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.


alexis2044

Recommended Posts

Ο χρόνος θα δείξει...

Το άρθρο 16 είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, θα αλλάξει και θα ενσωματωθεί ο ευρωπαϊκός νόμος...

Η επαγγελματική αγορά εργασίας είναι πιο έξυπνη από όλους εμάς μαζί και θα κρίνει αυτή τι αξίζει και τι όχι... όλα τ' άλλα είναι προσωπικές απόψεις του καθενός μας, που δεν την επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο...

Edit:

Επίσης αυτό που δεν έχουν καταλάβει ορισμένοι είναι ότι η γνώση δεν είναι πλέον μυστικό των λίγων και δεν είναι συντεχνία... οποιοσδήποτε μπορεί να μάθει μόνος του οτιδήποτε, από λογιστική μέχρι πυρηνική φυσική... όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, δεν έχει δει πως έχει αλλάξει ο κόσμος γύρω του...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply
Ο χρόνος θα δείξει...

Το άρθρο 16 είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, θα αλλάξει και θα ενσωματωθεί ο ευρωπαϊκός νόμος...

Η επαγγελματική αγορά εργασίας είναι πιο έξυπνη από όλους εμάς μαζί και θα κρίνει αυτή τι αξίζει και τι όχι... όλα τ' άλλα είναι προσωπικές απόψεις του καθενός μας, που δεν την επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο...

Έξυπνη δεν θα τό λεγα.

Κοιτάει πιο πολύ το χρήμα από τον άνθρωπο, διότι είναι το καπιταλιστικό σύστημα τέτοιο, που απλά χρειάζεται τον άνθρωπο για να υπάρξει, αλλά το χρήμα κυριαρχεί.

Αυτό θα το διαπιστώσεις βλέποντας τι γίνεται π.χ. με τις φαρμακευτικές. Εδώ στην Δύση είμαστε λίγο στα @@ μας, αλλά αν ήσουν στον τρίτο κόσμο και πέθαινες από ελονοσία, που το εμβόλιο υπάρχει 50 χρόνια, αν είχες τη γνώση του τι γίνεται, θα αισθανόσουν και λίγο . . . μαλ@κας. Άποψή μου αυτή, προσωπικά έτσι θα αισθανόμουν (στον άλλο κόσμο βέβαια...).

Θα μου πεις πάει πολύ μακριά η συζήτηση.

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Δεν πάει τόσο μακριά, διότι στο Πανεπιστήμιο γίνεται έρευνα, και η έρευνα στοχεύεται σε τομείς. Αν δεν υπήρχε το δημόσιο Πανεπιστήμιο να στηρίζει τις . . . αποτυχημένες έρευνες, τα περισσότερα πράγματα δεν θα είχαν ανακαλυφθεί. Γιατί δεν μπορείς να προβλέψεις πάντα τι είναι επιτυχές, και επειδή ένας στόκος manager κάνει μια πρόβλεψη, δεν σημαίνει ότι είναι η Πυθία. Ο παράγων τύχη είναι πολύ σημαντικός. Αυτό το βλέπεις καθημερινά αν ασχολείσαι με κάτι τέτοιο. Υποθέτω ότι αφού κράζεις το ΕΚΕΦΕ το έχεις γνωρίσει και κατ'ιδίαν :)

Edit:

Επίσης αυτό που δεν έχουν καταλάβει ορισμένοι είναι ότι η γνώση δεν είναι πλέον μυστικό των λίγων και δεν είναι συντεχνία... οποιοσδήποτε μπορεί να μάθει μόνος του οτιδήποτε, από λογιστική μέχρι πυρηνική φυσική... όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, δεν έχει δει πως έχει αλλάξει ο κόσμος γύρω του...

Χεχε, για να στην πω -κι άλλο- λίγο, και κάτι άλλο που δεν έχουν καταλάβει κάποιοι άλλοι, είναι ότι σήμερα χρειάζεσαι πιστοποίηση :)

Δηλαδή εγώ μπορεί να δηλώνω ότι ξέρω και γαμώ τα λίνουξ (λέμε τώρα) αλλά μπορώ να το πιστοποιήσω?

Δεν μπορώ :)

Μην κοιτάς που στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις. Γενικά θες πιστοποίηση, και εφεξής, θα θέλεις πιο πολύ πιστοποίηση.

Στο κάτω κάτω το Πανεπιστήμιο ανοικτό ίδρυμα είναι, δώσε εξετάσεις, μπες, και πιστοποίησε τη γνώση που απέκτησες διαβάζοντας μόνος σου ;) (και σαφώς η πιστοποίηση γνώσης μιας επιστήμης δεν νομίζω ότι γίνεται σε ένα τρίωρο, δικαίως να είναι 3-4-5 χρόνια μια σχολή).

Για εξειδικευμένη γνώση υπάρχουν και σεμινάρια κλπ (π.χ. CCNA etc.).

Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης τα λέω.

Απλά είναι η άποψή μου.

Δεν είναι κάτι debatable, είναι το πώς τα βλέπω εγώ.

Καθείς με την οπτική γωνία του :)

Προσωπικά θα προτιμούσα να έχουμε ιδιωτικά γιατί θα είχα πάει και θα είχα ένα χαρτί στα 3 χρόνια εύκολα και άκοπα (για τους δικούς μου ρυθμούς, για να εξηγούμαστε).

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα προτιμούσα να έχουμε ιδιωτικά γιατί θα είχα πάει και θα είχα ένα χαρτί στα 3 χρόνια εύκολα και άκοπα (για τους δικούς μου ρυθμούς, για να εξηγούμαστε).

Αυτό είναι λάθος σου... δεν πας στο ιδιωτικό για να πάρεις ένα χαρτί να το ανεμίζεις, αλλά πας για να μάθεις... όταν μάθεις και πιάσεις δουλειά, ο εργοδότης σου δεν είναι χαζός, θα καταλάβει ότι σκαμπάζεις και θα δει αν δουλεύει αυτό που σχεδίασες-ανάπτυξες-κατασκεύασες ή δεν θα δουλεύει ποτέ τίποτα και θα σε διώξει...

Η έρευνα είναι καλή, σημαντική και απαραίτητη... δεν θα πω τίποτα για την έρευνα στην Ελλάδα στα πανεπιστήμια, ούτε για τον Δημόκριτο... μόνο ότι για τα δεδομένα της Ελλάδας, που αρεσκόμαστε να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, μια χαρά είναι... ίσως και πολύ καλά... από την άλλη την περισσότερη έρευνα την κάνουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ανά τον κόσμο, γιατί έχουν εμπορικό κέρδος από αυτό...

Τέλος, η πιστοποίηση είναι η αρχή και είναι αυτή που κάνει το πρώτο βήμα πιο εύκολο... δεν πρέπει να βλέπεις όσους δεν έχουν χαρτιά και περγαμηνές κατώτερούς σου, αλλά ως εν δυνάμει δασκάλους σου και εξυπνότερους από εσένα, από τους οποίους μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα... η ιστορία αλλά και η καθημερινότητα έχει διδάξει ότι ο άνθρωπος δεν είναι αυτό που δείχνει, αλλά αυτό που κάνει και αυτό δεν έχει να κάνει με κανένα χαρτί... αλλιώς δεν θα υπήρχαν άνθρωποι όπως ο Farady και χιλιάδες άλλοι αυτοδίδακτοι, των οποίων η μοναδική πιστοποίηση ήταν το μυαλό τους και οι πράξεις τους...

Link to comment
Share on other sites

Αν ήθελες να πας για να μάθεις θα έστρωνες τον κ*λο σου να μπεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Θέλεις να μου πεις ότι όσοι είναι σε ιδιωτικό είναι από επιλογή; Τους είπαν μπαίνεις Πολυτεχνέιο και είπαν άσε πάω Deree για να μάθω περισσότερα;

Link to comment
Share on other sites

μπαααα.....απλά οι περισσότεροι με το υπάρχον σύστημα μπαίνουν όπου να ναι......εγώ π.χ. μπήκα στην 6η επιλογή του μηχανογραφικού γιατί δεν έβρισκα κάτι πιο ενδιαφέρον να προσθέσω στο μηχανογραφικό.

πλέον γράφτηκα και στο I.S.T computer science για να πάρω ένα χαρτί πανεπιστημίου σε 3χρόνια που δε θα το παιρνα μιας και δεν έπιανα στα μόρια αντίστοιχα ΑΕΙ.........το ΤΕΙ είχε αποκλειστεί χρόνια τώρα μιας και προς το παρόν η αξία του χαρτιού του ΤΕΙ και η αναγνώρισή του είναι πιο μπερδεμένη ιστορία και από το γόρδιο δεσμό.

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες το βλέπω κι εγώ. Πτυχίο και 1ο μεταπτυχιακό ΑΕΙ. Στη συνέχεια όμως θα ήθελα κάθε 2-3 χρόνια να πηγαίνω σε ένα ιδιωτικό και να παίρνω ένα νέο χαρτί (π.χ. σε οικονομικά ή διοίκηση επιχειρήσεων) αντί για σεμινάριο. Αν είναι και αναγνωρισμένο τόσο το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήθελες να πας για να μάθεις θα έστρωνες τον κ*λο σου να μπεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Θέλεις να μου πεις ότι όσοι είναι σε ιδιωτικό είναι από επιλογή; Τους είπαν μπαίνεις Πολυτεχνέιο και είπαν άσε πάω Deree για να μάθω περισσότερα;

Δεν ξέρω αν έκανες σε πανεπιστήμιο... πάντως αν έκανες, εκεί αυτό που σίγουρα δεν ανάπτυξες είναι να ξεφλουδίζεις νοηματικά κρεμμύδια και να μένεις στον εξωτερικό φλοιό των λέξεων που έχουν μέσα τους το νόημα... οπότε στην περίπτωση αυτή κανένα πανεπιστήμιο δεν μπορεί να στο διδάξει...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα λόγια σου, αν και ελαφρώς προσβλητικά, αλλά δεν απαντάς στο ερώτημα μου. Πόσους ξέρεις που είναι σε ιδιωτικά απο επιλογή; που είχαν τη δυνατότητα να πάνε σε ένα ΑΕΙ και είπαν όχι; Ή μήπως όταν συμπληρώναμε το μηχανογραφικό έβαλαν πολλοί τα ΤΕΙ πάνω από τα ΑΕΙ; Μην κοροιδευόμαστε. Το είπε και ο Σωτήρης παραπάνω αλλά πέρασε έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα λόγια σου, αν και ελαφρώς προσβλητικά, αλλά δεν απαντάς στο ερώτημα μου. Πόσους ξέρεις που είναι σε ιδιωτικά απο επιλογή; που είχαν τη δυνατότητα να πάνε σε ένα ΑΕΙ και είπαν όχι; Ή μήπως όταν συμπληρώναμε το μηχανογραφικό έβαλαν πολλοί τα ΤΕΙ πάνω από τα ΑΕΙ; Μην κοροιδευόμαστε. Το είπε και ο Σωτήρης παραπάνω αλλά πέρασε έτσι...

Τα λόγια μου είχαν ίδια απόχρωση με το ύφος της ερώτησης... τέλος πάντων δεν έχω διάθεση να είμαι απότομος ούτε εγώ...

Στα ιδιωτικά πανεπιστήμια πάνε πολλοί από επιλογή τους... κυρίως αυτοί οι οποίοι δεν είναι διατεθειμένοι να μπουν στην αντι-εκπαιδευτική διαδικασία των πανελληνίων που είναι το αποκορύφωμα του "δωρεάν" δημόσιου αντι-εκπαιδευτικού μας συστήματος, όπως και αυτοί οι οποίοι δεν κατάφεραν να περάσουν με αυτό στην ειδικότητα την οποία είχαν στόχο καριέρας... αν αυτό δεν το θεωρείς αληθές, τότε δεν μπορώ να το αναλύσω περαιτέρω, απλά θα πω ότι αποτελεί απόρροια προσωπικών εμπειρίων δικών μου, αλλά και πολύ άλλου κόσμου, οπότε στατιστικά δεν είναι τυχαίο, αλλά γεγονός...

Αυτό που έχω καταλάβει, έπειτα από καιρό, γιατί δεν είχα την ίδια άποψη παλιότερα, είναι το εξής...: Κάποιοι πίστευαν παλιά ότι η πραγματικότητα που βιώνουμε είναι αποτέλεσμα των πληροφοριών που μεταφέρονται στον εγκέφαλο από ατελή αισθητήρια όργανα, όπως πχ τα μάτια και τα αυτιά... τα μεν πρώτα γιατί έχουν τυφλές περιοχές και δεν μεταφέρουν την πλήρη εικόνα στον εγκέφαλο και τα δεύτερα γιατί έχουν πεπερασμένο εύρος και απολαβή... τελικά όμως φαίνεται ότι η πληροφορίες αυτές είναι υπεραρκετές να βγάζει κανείς σαφή και λογικά συμπεράσματα, αλλά αυτό που αλλιώνει το αποτέλεσμα περισσότερο είναι ο ίδιος ο εγκέφαλος... θέλω να καταλήξω λέγοντας, δεν αρκούν μόνο αυτά που βλέπουμε και ακούμε, αλλά και ο τρόπος που συνδυάζουμε την πληροφορία που επεξεργαζόμαστε... αυτό ισχύει και για μένα που το λέω... οπότε θα πρέπει να βλέπουμε την γενικότερη εικόνα των πραγμάτων και όχι την δική μας σκοπιά... αρκετά έχω πει σε προηγούμενα ποστ, οπότε δεν τα επεναλαμβάνω...

Έχω υπόψη αρνητικά, των ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά ακόμα δεν έχω δει κάποιον να τα αναφέρει... θα το κάνω αργότερα...

Τέλος έχω σπουδάσει σε ελληνική σχολή, οπότε δεν είμαι πολέμιος επειδή δεν πέρασα από μέσα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι λάθος σου... δεν πας στο ιδιωτικό για να πάρεις ένα χαρτί να το ανεμίζεις, αλλά πας για να μάθεις... όταν μάθεις και πιάσεις δουλειά, ο εργοδότης σου δεν είναι χαζός, θα καταλάβει ότι σκαμπάζεις και θα δει αν δουλεύει αυτό που σχεδίασες-ανάπτυξες-κατασκεύασες ή δεν θα δουλεύει ποτέ τίποτα και θα σε διώξει...

Το ότι λέω εύκολα και άκοπα, δεν αναιρεί το ότι θα μάθαινα.

Απλά θα μάθαινα στο ρελαντί.

Να στο πω λίγο διαφορετικά:

έστω ότι έχω τις εξής επιλογές:

1. Computer Science στο IST studies

2. Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Θεωρώ ότι τα Μαθηματικά που έχει η Πληροφορική, θα με σκίσουν, και θα αναγκαστώ να διαβάσω σχετικά έντονα / εντατικά.

Υπάρχει πιθανότητα να υπάρχουν κι άλλα θεωρητικά μαθήματα (π.χ. Φυσική) τα οποία και αυτά να με σκίσουν.

Αντίθετα δεν νομίζω το IST studies να προσλάβει καθηγητές μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών για να μου κάνουν μαθηματικά. Δεν λέω ότι δεν θα μάθω καλά C/C++, λέω ότι στο μεν Πανεπιστήμιο υπάρχουν κάποιες αυξημένες απαιτήσεις, στο δε ιδιωτικό είναι λίγο (έως πολύ) πιο στρωτά τα πράγματα.

Παιδιά μην κοροϊδευόμαστε τώρα.

Αν τα πτυχία είναι ισοδύναμα και τα χρήματα δεν σε νοιάζουν, προφανώς θα πας στο πιο εύκολο τμήμα για να τελειώσεις on-time. Γι' αυτό στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο τελειώνεις στα n+2 και 2n, λόγω δυσκολίας.

Θέλω να μου υποδείξεις ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο με καθηγητή που περνάει 5-10 στους 100 / 200. Πιστεύω ότι ένας τέτοιος καθηγητής θα πάρει πόδι με το καλημέρα από το ιδιωτικό. Αυτό είναι καλό για το φοιτητή από άποψη χρόνου σπουδών, κακό από άποψη γνώσεων (αν ο καθηγητής είναι σωστός και διορθώνει κανονικά, απλά βάζει τσιμπημένα θέματα).

Τέλος, η πιστοποίηση είναι η αρχή και είναι αυτή που κάνει το πρώτο βήμα πιο εύκολο... δεν πρέπει να βλέπεις όσους δεν έχουν χαρτιά και περγαμηνές κατώτερούς σου, αλλά ως εν δυνάμει δασκάλους σου και εξυπνότερους από εσένα, από τους οποίους μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα... η ιστορία αλλά και η καθημερινότητα έχει διδάξει ότι ο άνθρωπος δεν είναι αυτό που δείχνει, αλλά αυτό που κάνει και αυτό δεν έχει να κάνει με κανένα χαρτί... αλλιώς δεν θα υπήρχαν άνθρωποι όπως ο Farady και χιλιάδες άλλοι αυτοδίδακτοι, των οποίων η μοναδική πιστοποίηση ήταν το μυαλό τους και οι πράξεις τους...

Πήγαινε εσύ ως αυτοδίδακτος και πες θέλω να δουλέψω στο όργανο που πήρατε και κάνει 750.000€, γιατί νομίζω ότι τό' χω. Θα σου ανοίξουν τις πόρτες τρέχοντας.

Δεν λέμε για έρευνα που γίνεται με συσκευές μηδενικού κόστους (όπως στην εποχή που μου αναφέρεις) αλλά για το αν πρέπει να δουλέψεις εξοπλισμό που απαιτεί τεχνογνωσία.

ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ σαν παράδειγμα την πληροφορική που ένα pc κάνει 500 ευρώ και είμαστε πολλοί αυτοδίδακτοι.

Επίσης το "αυτοδίδακτος" δεν αναιρεί τον Πανεπιστημιακό ή άλλο τίτλο.

Δηλαδή δεν μπορέι να είσαι αυτοδίδακτος και μετά να πήρες και έναν πανεπιστημιακό σχετικό τίτλο? Π.χ. Εγώ αν πάω και πάρω πτυχίο πληροφορικής, θα σταματήσω να είμαι αυτοδίδακτος? Απλά θα κατοχυρώσω κάποια extra δικαιώματα.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι λέω εύκολα και άκοπα, δεν αναιρεί το ότι θα μάθαινα.

Απλά θα μάθαινα στο ρελαντί.

Να στο πω λίγο διαφορετικά:

έστω ότι έχω τις εξής επιλογές:

1. Computer Science στο IST studies

2. Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Θεωρώ ότι τα Μαθηματικά που έχει η Πληροφορική, θα με σκίσουν, και θα αναγκαστώ να διαβάσω σχετικά έντονα / εντατικά.

Υπάρχει πιθανότητα να υπάρχουν κι άλλα θεωρητικά μαθήματα (π.χ. Φυσική) τα οποία και αυτά να με σκίσουν.

Αντίθετα δεν νομίζω το IST studies να προσλάβει καθηγητές μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών για να μου κάνουν μαθηματικά. Δεν λέω ότι δεν θα μάθω καλά C/C++, λέω ότι στο μεν Πανεπιστήμιο υπάρχουν κάποιες αυξημένες απαιτήσεις, στο δε ιδιωτικό είναι λίγο (έως πολύ) πιο στρωτά τα πράγματα.

Παιδιά μην κοροϊδευόμαστε τώρα.

Αν τα πτυχία είναι ισοδύναμα και τα χρήματα δεν σε νοιάζουν, προφανώς θα πας στο πιο εύκολο τμήμα για να τελειώσεις on-time. Γι' αυτό στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο τελειώνεις στα n+2 και 2n, λόγω δυσκολίας.

Θέλω να μου υποδείξεις ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο με καθηγητή που περνάει 5-10 στους 100 / 200. Πιστεύω ότι ένας τέτοιος καθηγητής θα πάρει πόδι με το καλημέρα από το ιδιωτικό. Αυτό είναι καλό για το φοιτητή από άποψη χρόνου σπουδών, κακό από άποψη γνώσεων (αν ο καθηγητής είναι σωστός και διορθώνει κανονικά, απλά βάζει τσιμπημένα θέματα).

Πήγαινε εσύ ως αυτοδίδακτος και πες θέλω να δουλέψω στο όργανο που πήρατε και κάνει 750.000, γιατί νομίζω ότι τό' χω. Θα σου ανοίξουν τις πόρτες τρέχοντας.

Δεν λέμε για έρευνα που γίνεται με συσκευές μηδενικού κόστους (όπως στην εποχή που μου αναφέρεις) αλλά για το αν πρέπει να δουλέψεις εξοπλισμό που απαιτεί τεχνογνωσία.

ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ σαν παράδειγμα την πληροφορική που ένα pc κάνει 500 ευρώ και είμαστε πολλοί αυτοδίδακτοι.

Επίσης το "αυτοδίδακτος" δεν αναιρεί τον Πανεπιστημιακό ή άλλο τίτλο.

Δηλαδή δεν μπορέι να είσαι αυτοδίδακτος και μετά να πήρες και έναν πανεπιστημιακό σχετικό τίτλο? Π.χ. Εγώ αν πάω και πάρω πτυχίο πληροφορικής, θα σταματήσω να είμαι αυτοδίδακτος? Απλά θα κατοχυρώσω κάποια extra δικαιώματα.

Σωτήρη, ο κόσμος περνάει τα μαθήματα στο ιδιωτικό όχι γιατί φοβούνται οι καθηγητές να τους κόψουν, αλλά γιατί οι φοιτητές πληρώνουν και σέβονται αυτό που πληρώνουν. Στα δημόσια χέστηκες αν χάσεις κι ένα εξάμηνο, μπορείς να το βγάλεις τα επόμενα 12 που θα το παίζεις φοιτηταράς. Στο ιδιωτικό όμως άμα δε περάσεις θα πρέπει να βάλεις το χέρι στη τσέπη και πονάει.

Κι επίσης συγκεκριμένα για το IST, δεν είχε καθηγητές από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά από το Πανεπιστήμιο Πατρών (δε ξέρω τι γίνεται πλέον). Μαθηματικά κάναμε τον πρώτο χρόνο.

Edit: Φυσικά και δεν ήταν όλα ρόδινα. Αλλά αντί να βγάζουν τα μάτια τους, το καλύτερο θα ήταν να μάθει ο ένας από τον άλλον και στην τελική να κερδίσει ο φοιτητής.. αλλά που. Οι μεν κοιτάνε το χρήμα γιατί το πανεπιστήμιο τους είναι μπίζνα, οι δε άλλοι είναι αδιάφοροι σε βαθμό κακουργήματος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην κοροϊδευόμαστε τώρα.

Αν τα πτυχία είναι ισοδύναμα και τα χρήματα δεν σε νοιάζουν, προφανώς θα πας στο πιο εύκολο τμήμα για να τελειώσεις on-time. Γι' αυτό στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο τελειώνεις στα n+2 και 2n, λόγω δυσκολίας.

Θέλω να μου υποδείξεις ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο με καθηγητή που περνάει 5-10 στους 100 / 200. Πιστεύω ότι ένας τέτοιος καθηγητής θα πάρει πόδι με το καλημέρα από το ιδιωτικό. Αυτό είναι καλό για το φοιτητή από άποψη χρόνου σπουδών, κακό από άποψη γνώσεων (αν ο καθηγητής είναι σωστός και διορθώνει κανονικά, απλά βάζει τσιμπημένα θέματα).

Ναι ας μην κοροϊδευόμαστε. Δηλώσεις του στυλ "10 παίρνει ο θεός, 9 ο Αϊνστάιν, 8 εγώ και από 7 και κάτω όλοι οι υπόλοιποι" ή τις ποσοστώσεις σε αυτούς που θα περάσουν το μάθημα μιας και όσο περισσότερους έχεις να το χρωστάνε τόσο μεγαλύτερο πρεστίζ έχεις ως καθηγητής, μόνο σε πανεπιστήμιο των μεγάλων πόλεων θα τα βρεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ας μην κοροϊδευόμαστε. Δηλώσεις του στυλ "10 παίρνει ο θεός, 9 ο Αϊνστάιν, 8 εγώ και από 7 και κάτω όλοι οι υπόλοιποι" ή τις ποσοστώσεις σε αυτούς που θα περάσουν το μάθημα μιας και όσο περισσότερους έχεις να το χρωστάνε τόσο μεγαλύτερο πρεστίζ έχεις ως καθηγητής, μόνο σε πανεπιστήμιο των μεγάλων πόλεων θα τα βρεις.

να σε ενημερωσω οτι στα τει της περιφερειας κοβουνε αβερτα,για να μη τελειωνουν οι φοιτητες και μεινουν χωρις πελατεια...

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη, ο κόσμος περνάει τα μαθήματα στο ιδιωτικό όχι γιατί φοβούνται οι καθηγητές να τους κόψουν, αλλά γιατί οι φοιτητές πληρώνουν και σέβονται αυτό που πληρώνουν. Στα δημόσια χέστηκες αν χάσεις κι ένα εξάμηνο, μπορείς να το βγάλεις τα επόμενα 12 που θα το παίζεις φοιτηταράς. Στο ιδιωτικό όμως άμα δε περάσεις θα πρέπει να βάλεις το χέρι στη τσέπη και πονάει.

Μα σίγουρα θέλουν διορθώσεις τα δημόσια.

Δεν υποστήριξα το αντίθετο.

Απλά το θέμα είναι τι μοντέλο θέλουμε να ακολουθήσουμε σαν χώρα.

Το θέμα της λαμογιάς (=παράρτημα του εκάστοτε Πανεπιστημίου του εξωτερικού)

ή να έχουμε ένα Δημόσιο Πανεπιστήμιο που να δουλεύει?

Δεν λέω ότι κακώς κάνει κάποιος που πάει στο IST.

Κι εγώ έχω σκεφτεί πολλές φορές να πάω, για να σπουδάσω ένα αντικείμενο και να το μάθω καλύτερα.

Μιλάω για το γενικότερο εκπαιδευτικό μοντέλο της Ελλάδας.

Αυτό που λες με τα μαθήματα είναι η μισή αλήθεια, και αυτό που λέω εγώ περί καθηγητών η άλλη μισή :)

Η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση:

1. Ούτε οι καθηγητές κόβουν όπως στα δημόσια

2. Ούτε οι φοιτητές πάνε αδιάβαστοι όπως στα δημόσια (όχι όλοι βέβαια).

Κι επίσης συγκεκριμένα για το IST, δεν είχε καθηγητές από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά από το Πανεπιστήμιο Πατρών (δε ξέρω τι γίνεται πλέον). Μαθηματικά κάναμε τον πρώτο χρόνο.

Αυτό δεν γνωρίζω αν επιτρέπεται νομικά.

Τουλάχιστον για μόνιμο προσωπικό δεν είμαι σίγουρος ότι επιτρέπεται να διδάσκει σε ιδιωτικά οιοδήποτε βαθμίδας (ούτε σε π.χ. Λύκεια).

Edit: Φυσικά και δεν ήταν όλα ρόδινα. Αλλά αντί να βγάζουν τα μάτια τους, το καλύτερο θα ήταν να μάθει ο ένας από τον άλλον και στην τελική να κερδίσει ο φοιτητής.. αλλά που. Οι μεν κοιτάνε το χρήμα γιατί το πανεπιστήμιο τους είναι μπίζνα, οι δε άλλοι είναι αδιάφοροι σε βαθμό κακουργήματος.

:)

Link to comment
Share on other sites

Δηλώσεις του στυλ "10 παίρνει ο θεός, 9 ο Αϊνστάιν, 8 εγώ και από 7 και κάτω όλοι οι υπόλοιποι" ή τις ποσοστώσεις σε αυτούς που θα περάσουν

Φαντασου οτι εχει μπουκαρει στο σπιτι σου η RIAA με τους καπς,εχει ψαξει τον σκληρο σου,εχει βρει 32432432GB gb protected content και πηγαινεις στον ανακριτη σκεπτομενος αν σου πηγαινει το λουκ του σκοφιλντ.

Θα ενιωθες πιο ανετα με εναν δικηγορο που διαβασε την Συνθεση Ποινικου φτου κι απτην αρχη 7 φορες και θυμαται απεξω μεχρι και τα φοντς των υποσημειωσεων η με εναν που την περασε μια φορα στο 8ο εξαμηνο και την ξεχασε??

Θελοντας δηλαδη να πω του στραβου το δικιο,σε υπευθυνα επαγγελματα,καλο ειναι να ειμαστε λιγο αυστηροι με οσους αμολαμε στην αγορα εργασιας...Ενας κοινωνιολογος πχ,αν κανει λαθος στις θεωριες του Bourdieu,ΟΚ,δεν θα πεθανουμε κιολας.Αλλα αν παιζεται να γινεις inmate,καλο ειναι να νιωθεις οτι εχεις στηριξει τις ελπιδες σου σε καποιον που ξερει αριστα τι κανει.

Link to comment
Share on other sites

Φαντασου οτι εχει μπουκαρει στο σπιτι σου η RIAA με τους καπς,εχει ψαξει τον σκληρο σου,εχει βρει 32432432GB gb protected content και πηγαινεις στον ανακριτη σκεπτομενος αν σου πηγαινει το λουκ του σκοφιλντ.

Θα ενιωθες πιο ανετα με εναν δικηγορο που διαβασε την Συνθεση Ποινικου φτου κι απτην αρχη 7 φορες και θυμαται απεξω μεχρι και τα φοντς των υποσημειωσεων η με εναν που την περασε μια φορα στο 8ο εξαμηνο και την ξεχασε??

Θελοντας δηλαδη να πω του στραβου το δικιο,σε υπευθυνα επαγγελματα,καλο ειναι να ειμαστε λιγο αυστηροι με οσους αμολαμε στην αγορα εργασιας...Ενας κοινωνιολογος πχ,αν κανει λαθος στις θεωριες του Bourdieu,ΟΚ,δεν θα πεθανουμε κιολας.Αλλα αν παιζεται να γινεις inmate,καλο ειναι να νιωθεις οτι εχεις στηριξει τις ελπιδες σου σε καποιον που ξερει αριστα τι κανει.

υπάρχει ποτέ περίπτωση να πάρουν τα ίδια χρήματα αυτοί οι 2? υπάρχει ποτέ περίπτωση (στην αναζήτηση υπεράσπισης) να βρεις τον πιο άσχετο ως συμφέρουσα επιλογή?

Link to comment
Share on other sites

Θα ενιωθες πιο ανετα με εναν δικηγορο που διαβασε την Συνθεση Ποινικου φτου κι απτην αρχη 7 φορες και θυμαται απεξω μεχρι και τα φοντς των υποσημειωσεων η με εναν που την περασε μια φορα στο 8ο εξαμηνο και την ξεχασε??

Θα ένιωθα πιο άνετα με ένα δικηγόρο που ξέρει το δικαστή. Όπως είχα ακούσει κάποτε "δεν έχει σημασια αν ο λογιστής που έχεις είναι καλός, αλλά αν έχει γνωριμίες".

Link to comment
Share on other sites

Θα ένιωθα πιο άνετα με ένα δικηγόρο που ξέρει το δικαστή. Όπως είχα ακούσει κάποτε "δεν έχει σημασια αν ο λογιστής που έχεις είναι καλός, αλλά αν έχει γνωριμίες".

Ο παράγοντας που εισάγεις είναι απίστευτα αστάθμητος. Αν ο δικαστής σου δεν ήτανε διεφθαρμένος λοιπόν ποιον θα επέλεγες;

Link to comment
Share on other sites

Χάνεις τη μεγάλη εικόνα. Δε θέλω δικηγόρο που να ξέρει απέξω τον αστικό κώδικα, θέλω κάποιον που να ξέρει να ελίσσεται. Αν βάζεις το κεφάλι κάτω και πας, κάποτε θα βρείς τοίχο.

Link to comment
Share on other sites

Χάνεις τη μεγάλη εικόνα. Δε θέλω δικηγόρο που να ξέρει απέξω τον αστικό κώδικα, θέλω κάποιον που να ξέρει να ελίσσεται. Αν βάζεις το κεφάλι κάτω και πας, κάποτε θα βρείς τοίχο.

Υπάρχει σε κάποια σχολή ειδικό μάθημα ελιγμών;

Κάποιος που όπως λες ξερει απέξω τον αστικο κωδίκα δεν έχει περισσότερες πιθανότητες να ξέρεις και θα τα παράθυρα του;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.