Jump to content



Multirama (multirama.gr) = Καφενείο ??


ChSin7

Recommended Posts

Η προσφορα του φυλλαδίου του μουλτιραμα αναφερόταν στον sd-4 απο τιμή 1299 στα 899. Το παράδοξο ήταν οτι στο site υπηρχε το sd-2 απο 1249 σε 899 επίσης,κάτι που πραγματικά δε στέκει καθώς το sd2 είναι σαφέστατα καλύτερο άρα δε μπορεί να πουλιέται στην ίδια τιμη.

Ημουν απο τους τυχερους φαίνεται καθώς πήρα το sd2 αλλά πραγματικά έδωσα την παραγγελία τη μέρα που κυκλοφόρησε το φυλλάδιο με τις προσφορές.Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μου είπαν οτι υπάρχει μόνο στο κατάστημα της γλυφάδας και έπρεπε να το φέρουν απο κει,πραγμα που σημαίνει οτι μάλλον θα είχαν κανα-δυό και θέλαν να τα ξεφορτωθουν στην τιμή αυτή.

Με'γεια σου.

Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να δικαιολογήσεις. Διάβασε παραπάνω. Μέχρι την Πέμπτη υπήρχαν κομμάτια, την Τετάρτη βράδυ υπήρχαν 11.

Μια-δυο βδομάδες πρίν που έκανα έρευνα αγοράς, το SD4 ήταν στα 1299 και το SD2 στα 1249, δεν είναι "περίεργο" να έχει ένα κατάστημα 2 παρόμοια προϊόντα με υψηλότερη τιμή στο υποδεέστερο (πχ q9400box, q9400tray). Αν σου φαίνεται περίεργο και τα δύο να είναι στα 899, πώς σου φαίνεται το SD2 να πουλιέται 50 ευρώ φθηνότερα από το SD4 ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Σήμερα έλαβα το παρακάτω email από στέλεχος του Multirama :

Αγαπητή κ. Σ,

Θέλω να σας ευχαριστήσω που μπήκατε στον κόπο να επικοινωνήσετε μαζί μου. Καθώς η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι πρωταρχικός μας στόχος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μας να μαθαίνουμε πότε αυτό δεν το έχουμε καταφέρει. Αυτό μας βοηθάει να αντιλαμβανόμαστε τα θέματα που υπάρχουν με σκοπό πάντα να βελτιωνόμαστε και να προσφέρουμε άριστη εξυπηρέτηση στον πελάτη.

Νομίζω θα πρέπει ήδη να έχετε ενημερωθεί** οτι το θέμα που μας αναφέρατε έχει λυθεί. Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία που σας υποβάλαμε και σαν αποζημίωση για αυτήν σας στείλαμε μια δωροεπιταγή των 100€ για όποια επόμενη αγορά σας στα Multirama.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι στη Μultiramaέχουμε πάντα σαν στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγοράς και εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, προσπαθούμε και δημιουργούμε τις προϋποθέσεις ώστε να συμβαίνει αυτό σε όλο το δίκτυο μας.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για όλες τις επόμενες αγορές σας στην Multirama.

Με τιμή

Κ. Τ.

**Έλαβα άλλο ένα email λίγα λεπτά πριν από αυτό που με ειδοποιούσε ότι το laptop που ζήτησα θα με περιμένει από τις 21/7/2009 (????) στο κατάστημα της Σταυρούπολης (???? Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτό ????) μαζί με με δωροεπιταγή 100Ευρώ.

---------------------------------------------------------------

Τελικά δεν είναι και τόσο "καφενείο" το Multirama και φαίνεται ότι έστω και καθυστερημένα μπορεί να εξυπηρετήσει αρκεί να έχει διάθεση κάποιος να "πιέσει" και τον χρόνο να κάνει υπομονή.

Ευχαριστώ για την προσφορά τους αλλά δεν μπορώ να την δεχτώ. Έχω ήδη παραγγείλει το μηχάνημα που χρειάζομαι για την δουλειά μου.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα ΟΛΑ τα παιδιά του multirama που παρακολουθούν το thelab.gr και μακάρι να βλέπαμε τέτοια εξυπηρέτηση και απο "κιτρινόμαυρες" εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Update μετά την ακύρωση της παραγγελίας :

Κα Σ.,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί κατόπιν απαίτηση σας, η δωροεπιταγή των 100€ ισχύει και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε σε όποια επόμενη αγορά σας.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για κάθε επιπλέον πληροφορία

Μ. Τ.

Website Manager

:T:

Link to comment
Share on other sites

Ναι... μπράβο τους... Πάρτε μια επιταγή για να μη μας κράζετε στα forum... (μπράβο το λέμε τώρα... :TD:)

Μου θυμίζει που πριν μερικά χρόνια είχα πρόβλημα με μια παραγγελία, το χα γράψει εδώ μέσα, και μετά μου λεγε ο υπεύθυνος στο multirama "Δεν χρειαζόταν να το γράψεις, θα το λύναμε άμεσα"

Δεν ξαναπάτησα...

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον Spanaks......κατόπιν εορτής δε μου λέει κάτι η δωροεπιταγή.

τουλάχιστον βέβαια δεν είναι τριτοκοσμική κατάσταση σαν κάτι άλλα περίπτερα που ουτε καν τσίπα δεν έχουν για να κάνουν τέτοιο δώρο....αλλά από αυτό το σημείο στο να πούμε μπράβο νομίζω απέχει.:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όφειλα να ενημερώσω το thread σχετικά με αυτό. O καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του και πράτει ανάλογα.

Εμένα προσωπικά δεν με έχασαν από πελάτη αλλά αν μου τύχη παρόμοιου προβληματος τότε :nono:

Link to comment
Share on other sites

εγώ αυτό που κατάλαβα είναι πως άμα το θέμα είχε γίνει στο e-shop και είχε ίδια κατάληξη (δωροεπιταγή) τότε θα νομίζαμε πως oλo το topic είναι φάρσα ή ανέκδοτο.

*πορείες στο κέντρο τις πόλις για να κλείσει το e-shop

(on topic) το θέμα είναι πως πάλι καλά έστω κατόπιν εορτής είχαν λίγη τσίπα πάνω τους, και ισ ανωτερα.

btw εγώ προσωπικά τα "μουλτιραμα" σε κάποιες custom υπηρεσίες τα έχω σε εκτίμηση

(off topic) και τα σέβη μου στους τεχνικούς που είναι στο πλαίσιο της τσιμισκής (θεσσαλονίκη).

όσες φορες τους χρειάστηκα μου συμπεριφέρθηκαν 10 φορες πάνω από το normal, σε βαθμό που ένιωσα υποχρεωμένος

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν είναι και τόσο "καφενείο" το Multirama και φαίνεται ότι έστω και καθυστερημένα μπορεί να εξυπηρετήσει αρκεί να έχει διάθεση κάποιος να "πιέσει" και τον χρόνο να κάνει υπομονή.

Χμμμ... Γιατί εμένα αυτό μου κάνει ως ο ορισμός του "καφενείου"?

Μια επιχείρηση, πρέπει να, δουλεύει με κανόνες και διαδικασίες που αποσκοπούν στην εύρυθμη λειτουργία της και την εξηπυρέτηση του πελάτη. Αν λοιπόν ως πελάτης οφείλω να "πιέζω" και να κάνω υπομονή για να σηκωθεί ο άλλος από την καρέκλα του για να κάνει τα αυτονόητα (!!!) και να του δώσω τα λεφτά μου, χαίρω πολύ!

Αυτό δεν είναι μαγαζί φίλε μου, είναι όντως καφενείο. Πάω παραδίπλα ή το πραγγέλνω από αλλού.

Ευχαριστώ για την προσφορά τους αλλά δεν μπορώ να την δεχτώ. Έχω ήδη παραγγείλει το μηχάνημα που χρειάζομαι για την δουλειά μου.

Ι rest my case...

Link to comment
Share on other sites

Εγω 3 φορες πηγα να αγορασω κατι απο Multirama και τρεις (100% Failure ) ειχαμε προβληματα και δεν βρεθηκε ακρη. Αυτο πιστευω γιατι οι υπαλληλοι που εχουν ειναι ασχετοι με το αντικείμενο. Δεν ξερω πως τους προσλαμβανουν, αλλα εχω ακουσει τρελες ατακες απο δ'αυτους. Πολλες φορες εχουν ακυρες τιμολογίσεις μέσα στο ιδιο το καταστημα, που με κανει αναρωτιεμαι, αυτος ο ερμος ο πωλητης δε το βλεπει ολη μερα μπροστα του ή δεν τον νοιαζει. Κατεληξα τελικα δεν τους πολυ νοιαζει. Δηλαδη ειναι klein mein ολοι τους ή ενα τερατιο ποσοστο των υπαλληλων τους. Φυσικα αν μιλησεις με ανωτερο προισταμενο κλπ λυνετε το θεμα, αλλα αν ειναι να τραβηξω αυτο το λουκι για ενα προιον δεν το προτειμω. Κακιστο service πραγματικα.

Να πω ομως οτι το Multirama Extreme είναι σαν διαφορετικο καταστημα. Καλη εξυπηρετηση και τα παιδια δειχνουν να το κατεχουν σε ικανοποιητικο βαθμο το hardware. Τα απλα καταστηματα των Multirama ειναι για φτυσιμο.

Προσωπικα επειδη με εχουν ταλαιπωρησει τοσο πολυ, εχω φτασει σε σημειο να φτηνω καθε φορα που περναω απο μπροστα.

Οπως ειπα, πρεπει να κανουν ριζικη ανανεωση. Δεν εχουν επικοινωνια ανώτεροι και πιθανον να μην μαθαινουν τα προβληματα ποτε.

Αυτα απο μενα

ελπιζω να βρεις ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Μην απορείτε. Οι προσλήψεις (όσον αφορά την επιλογή των ατόμων από πλευράς καταλληλότητας) γίνονται από έναν κομπλεξικό τύπο ο οποίος δεν κάνει ούτε μία ουσιαστική ερώτηση* στον υποψήφιο υπάλληλο και ενφιαφέρεται μόνο για το αν <<ανταποκρίνεται>> σε κάποια γενικά στάνταρ του πωλητή και ας μην ξέρει την τύφλα του από τεχνολογία. Εξαίρεση βέβαια σε αυτό αποτελεί ο αδερφός του τον οποίο βόλεψε διευθυντή καταστήματος χωρίς πολλά πολλά! :hehe: Θεωρώ ότι στο lab συχνάζουν κυρίως γνώστες, ή έστω άτομα τα οποία ασχολούνται λίγο παραπάνω με το αντικείμενο. Οπότε μην παραξενεύεστε εάν το Multirama σας απογοητεύει, γιατί ο κύριος αυτός δεν ενδιαφέρεται για σας όταν διαλέγει υπαλλήλους. Και αυτό επειδή ξέρει ότι δε θα μασήσετε με την φοβερή εξυπηρέτηση (του στυλ χαμογέλασα, είπα το ποιηματάκι μου στον πελάτη, δεν τον άφησα να περιμένει πολλή ώρα κτλ) την οποία προσπαθεί να εμφυσήσει σε αυτούς τους οποίους επιλέγει να προσληφθούν κι ας μην ξέρουν τι διαφορά έχει το MHz από το MegaByte. <<Το 80% των πελατών είναι άσχετοι και σε αυτούς θα πουλήσουμε. Ας πιάσουμε το 80% της αγοράς (τρομάρα του που θα πιάσει και 80%) και τους άλλους ας τους χάσουμε, δεν πειράζει>>. Γνωστή του ατάκα είναι και το <<πωλητές είμαστε δεν θα πάμε και στον παράδεισο!>>. Αυτή λοιπόν είναι η νοοτροπία του και παίρνει στο λαιμό του τόσο κόσμο και όλη την αλυσίδα άρα μην παραξενεύεστε. Δεν ξέρω πότε θα τον πάρουν είδηση οι προϊστάμενοί του και θα τον σουτάρουν μαζί με το σόι του και τις φαϊνές του αντιλήψεις περί μπακαλοπληροφορικής-telemarketing! Μέχρι τότε οι χαμένοι θα είναι οι μέτοχοι και οι πελάτες...

Link to comment
Share on other sites

:OT:

πολύ ξινίλα για 1ο ποστ και ειδικά μέσα στο κατακαλόκαιρο.......ακόμα ειδικότερα με τόσο στοχευμένη ξινίλα.........καλωσήρθες......να φανταστώ οτι τα αγαπημένα σου χρώματα είναι το κίτρινο και το μαύρο?

[ontopic]

Δε το κλείνουμε κι αυτό μιας και η υπόθεση έχει τελειώσει?η Chsin7 πήρε από αλλού laptop.....η δωροεπιταγή έμεινε.το θέμα εξαντλήθηκε.

:lock:

Link to comment
Share on other sites

Ναι... μπράβο τους... Πάρτε μια επιταγή για να μη μας κράζετε στα forum... (μπράβο το λέμε τώρα... :TD:)

Μου θυμίζει που πριν μερικά χρόνια είχα πρόβλημα με μια παραγγελία, το χα γράψει εδώ μέσα, και μετά μου λεγε ο υπεύθυνος στο multirama "Δεν χρειαζόταν να το γράψεις, θα το λύναμε άμεσα"

Δεν ξαναπάτησα...

+1

Συν ότι εμένα μου φαίνεται σαν πρόταση "βιτρίνα", σιγουράτζα δηλαδή αφού είδανε πως έχεις παραγγείλει ήδη από αλλού laptop είπανε ας της ρίξουμε μια προσφορά δήθεν ( που ξέρουμε ήδη ότι θα αρνηθεί :D ).

Δεν μου αρέσει να το παίζω καχύποπτος κλπ, αλλά πραγματικά έτσι μου φαίνεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

:OT:

πολύ ξινίλα για 1ο ποστ και ειδικά μέσα στο κατακαλόκαιρο.......ακόμα ειδικότερα με τόσο στοχευμένη ξινίλα.........καλωσήρθες......να φανταστώ οτι τα αγαπημένα σου χρώματα είναι το κίτρινο και το μαύρο?

[ontopic]

Δε το κλείνουμε κι αυτό μιας και η υπόθεση έχει τελειώσει?η Chsin7 πήρε από αλλού laptop.....η δωροεπιταγή έμεινε.το θέμα εξαντλήθηκε.

:lock:

μπορει να μη θελει να αποκαλυφτει η πραγματικη του ταυτοτητα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ο υπεύθυνος εδώ κοίταξε ειλικρινώς να ζητήσει συγνώμη από τον πελάτη που αδικήθηκε δίνοντάς του την δώρο-επιταγή. Το τελευταίο mail όμως εμένα μου φαίνεται ποιο πολύ ως προσπάθεια αντιστροφής του κλίματος, προσπάθεια το παρόν thread να μετατραπεί σε διαφημιστικό thread. Σε ένα forum που έχει αυξημένη κίνηση, 100€ δώρο-επιταγή μάλλον φαντάζει ποιο φτηνή και ποιο αποτελεσματική διαφήμιση από την ανάρτηση ενός μπάνερ, πολύ περισσότερο αν λάβουμε υπόψιν το κράξιμο που δικαίως τρώει καθημερινά το e-shop.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.