Jump to content



MechWarrior Online


GruntGR

Recommended Posts

Το τελευταίο ήταν το 4, το πρώτο απλά θυμάμαι που έπρεπε να τρέξω πρώτα το simcga για κάνω emulation στην hercules και ποιο πριν να κάνω release την μνήμη γιατί από τα 640ΚΒ έτρωγε αρκετά το simulation της cga... τι σου λέω τώρα και σένα, πρέπει να είχες ακόμα πιπίλα... :p

Πιπίλα ξεπιπίλα, μάλλον δεν έπαιζες online για να λες ότι το MW δεν έχει στρατηγική.

Παραθέτω κάτι που απάντησα σε έναν που υποστήριζε πάνω-κάτω το ίδιο (μην τα ξαναγράφω):

Θανάση το έχω παίξει εγώ και νικάει όποιος ρίξει πρώτος....αλλά είναι ωραίο παιχνιδάκι
Δεν ξέρω πως και ποιο έπαιξες, άλλα αυτό απλά ΔΕΝ ισχύει. Και για να καταλάβει ο Άλεξ που δεν έπαιξε κανένα (δεν χρειάζεται να έχεις παίξει κάποιο MW για να καταλάβεις αυτό που θα πω): βλέπεις ότι το "όποιος ρίξει 1ος νικάει" δεν ισχύει ούτε στο BF, που ο παίχτης ουσιαστικά είναι ένα σώμα και τα όπλα όλα ρίχνουν σφαίρες. Άλλα επειδή ακριβώς το ένα σώμα έχει διαφορετικά body parts και τα όπλα διαφορετικό damage, μπορεί εσύ να βαράς κάποιον πρώτος άλλα να γυρίσει και να σε φάει (πόσες φορές δεν έχει γίνει αυτό; ). Γιατί εσύ τον βαρούσες πχ. στα πόδια με σιγαστήρα, και αυτός γύρισε και σε έκανε headsehot με sniper.

Αν λοιπόν το "όποιος ρίξει 1ος νικάει" δεν ισχύει στο BF που είναι arcade fps, πόσο μάλλον δεν ισχύει στο MW, που είναι Mech simulator, όπου το κάθε mech έχει διαφορετικά body parts, το κάθε body part έχει πρώτα ασπίδα και μετά είναι ο σκελετός, επίσης έχεις δεκάδες όπλα με διαφορετικό damage που επίσης προκαλούν διαφορετικό knock-back στον αντίπαλο. Βάλε και τα jets, τις διαφορετικές κλάσσεις (assault, scout κτλ) με διαφορετικές ταχύτητες/όπλα/ασπίδες/σκελετούς, και το γεγονός ότι μπορείς να συνεχίσεις και χωρίς χέρια... καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δεν ισχύει (και έτσι γινότανε στα MP που έπαιζα στο ΜW4).

Στα παραπάνω πρόσθεσε τα διαφορετικά game modes όπως τα κλασσικά teamplay-all-the-way CTF και King of the Hill, επίσης την ποικιλία των terrain (urban maps VS. open maps με δάση, λίμνες, βουνά κτλ)...

Στο βίντεο βλέπεις μονομαχία 1v1 (2v1) σε ανοιχτό map μεταξύ 3 διαφορετικών κλάσσεων mechs. Για αυτό λέω ότι αν συμπεραίνεις από το συγκεκριμένο βίντεο ότι το MW δεν έχει στρατηγική, τότε μάλλον δεν έχεις παίξει MW.

Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply
Φίλε @ARMAGEDDON σβήσε κανένα ''α'' στο παραπάνω ποστ σου γιατί ξεχείλωσες το πλάτος του νήματος...

Τσέκαρε [ATTACH]48737[/ATTACH]

σε ανάλυση 1680 * 1050 nο problem αλλά το έκανα fix για να μην λες :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα "φιλικά πάντα" τι τα βάζετε στο τέλος...? Τα θεωρώ ολίγον "γκομενίστικα"...

Λοιπόν, τελικά τώρα που το λες μάλλον παρα είναι στρατηγικό παιχνίδι, δεν ξέρω αν μπορώ να αντέξω τόση στρατηγική συσσωρευμένη σε ένα μόνο παιχνίδι... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

ποτε θα παιξουμε ομως λεει πουθενα??
Q. When will we get more info on MechWarrior® Online™'s gameplay and release date?

A. We will release information when it becomes available. We are going to be working closely with everyone in the community as well so information will be steady as we go through development. The exact release date is still to be determined but it will be in 2012!

MechWarrior Online | Support

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dev Blog 6 - MechLab

καλό διάβασμα! librarian2.gif

PS: πολύ σημαντική διαφορά με τα παλιά MW είναι πλέον ότι το ammo είναι "φυσικά" πάνω στο mech και, όπως έχουνε πει, άμα εκτεθεί (αφού φύγει το armor), μπορεί να γίνει μεγάλο "μπουμ". Επομένως, πρέπει να δοθεί επιπλέον προσοχή στο που θα μπει το ammo depot + πόσο armor πρέπει να διαθέσετε για την κάλυψή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=oWtkCWEPFnw]MechWarrior Online - Video Preview - YouTube[/ame]

Καλά, η πυράκτωση της ασπίδας είναι όλα τα λεφτά! Και γενικά η CryEngine 3 δίνει ρέστα (animations, map deisgn, cockpit κτλ).

Επίσης, φαίνονται στιγμιότυπα από το MechLab που και αυτό έχει γίνει τούμπανο. Αναλυτικότερες φώτο στο site του ign.

Γενικά πάμε καλά, αν και θα προτιμούσα το MWO να είναι σε φάση PlanetSide 2. Άλλα one step at a time :)

ΥΓ: Ένας mod ας αλλάξει το topic σε MechWarrior Online (όχι Reboot).

Link to comment
Share on other sites

MechWarrior Online – Beta news next week, game will feature destructible trees

Piranha Games is working very hard to ensure MWO has servers in every major region, and they are also exploring an official option for VoIP at the moment.

Internal components of mechs will be destroyable, and both skins and cameo specs/patterns will be supported.

Unfortunately though, legs or arms cannot be blown off. Players will be able to do critical damage, meaning that the leg or arm can become useless and the mech will start limping. And no, Piranha Games will not release an SDK or Editor to the public.

Mechwarrior Online looks interesting and is powered by Crytek’s CryEngine 3. The game’s PC minimum requirements will be announced within the next couple of weeks.

Link to comment
Share on other sites

MechWarrior Online Early Access Starts July 17th

Per today's press release, the packages are broken down as follow:

Elite Founder's Package ($60 USD)

-Exclusive custom “Founder's BattleMech.” This Mech includes a lifetime, per-match C-Bill booster.

-$80 value of in-game currency* for in-game item purchases.

-Two-month premium account to MechWarrior Online at launch: Earn XP & C-Bills faster.

-Founder's Tag - sets your status apart from the crowd & get noticed in-game and on the forums.

-Early access to the game along with Founder's assets availability starts July 17th.

Veteran Founder's Package ($30 USD)

-40 value of in-game currency* for in-game item purchases.

-One-month premium account to MechWarrior Online at launch: Earn XP & C-Bills faster.

-Founder's Tag - sets your status apart from the crowd & get noticed in-game and on the forums.

-Early access to the game along with Founder’s assets availability starts July 17th.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.