Jump to content



MechWarrior Online


GruntGR

Recommended Posts

CryEngine σε MadCat τιγκαρισμένο με LRMs + Pulse Rifles και ξερό ψωμί!! :dance3:

edit: Τώρα πρόσεξα και το PC EXCLSUIVE (αρχικά είχανε πει και για xbox), αυτά κι αν είναι ΝΕΑ! Οι ελπίδες για μη-κονσολοποίηση ενός SIMULATOR αναζοπυρώνονται!!

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Αν οντως θα ειναι PC Exclusive, τοτε αυτα ειναι πολυ χαρμοσυνα νεα..

Παραυτα δεν ξερω κατα ποσο σοφο ειναι να χρησιμοποιησουν μια μηχανη-βαρυδι.. Στο 2012 ειμαστε, ναι μεν, αλλα δεν εχουν ολοι 5970 και 2600K.. Αρκετος θα ειναι ο κοσμος που δεν θα μπορει να το παιξει αξιοπρεπως (συμπεριλαμβανομενων των laptops) :TD:

Αν οντως θα ειναι PC Exclusive, τοτε αυτα ειναι πολυ χαρμοσυνα νεα..

Παραυτα δεν ξερω κατα ποσο σοφο ειναι να χρησιμοποιησουν μια μηχανη-βαρυδι.. Στο 2012 ειμαστε, ναι μεν, αλλα δεν εχουν ολοι 5970 και 2600K.. Αρκετος θα ειναι ο κοσμος που δεν θα μπορει να το παιξει αξιοπρεπως (συμπεριλαμβανομενων των laptops) :TD:

Aν θυμάσαι όμως, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτός ήταν ο λόγος που η FASA έκλεισε (την έκλεισε η MS για την ακρίβεια άλλα τέσπα) και σταμάτησε στο MW4. Αν ψάξεις θα βρεις επακριβώς τα λόγια τους, άλλα ήταν κάτι του τύπου "we will continue the MechWarrior series when the technology reaches a level that our vision for the next-gen MW game can be realised".

Επίσης, η CryEngine 3 είναι πιο βελτιστοποιημένη σε σχέση με την 2. Ήδη το Enemy Front της CryTek την χρησιμοποιεί οπότε θα έχουμε μία πρώτη ένδειξη των απαιτήσεών της.

Προσωπικά πάντως, ένα system upgrade το ρίχνω για MechWarrior. Για μένα αυτό το παιχνίδι είχε πιο πολύ "βάθος" από το BF, και διότι είναι SIM και επειδή έχει ένα "universe" από πίσω. Καλό το BF, δεν λέω, και με ομάδα όταν παίζεις είναι ακόμη καλύτερο, άλλα την αίσθηση ενός Mech 50-80 τόνων, του να δέχεσαι αλλεπάληλα χτυπήματα και να αντέχεις, να κουτσαίνεις, να συνεχίζεις με 1 χέρι, να χτυπάνε 15 λαμπάκια στο cockpit, να ρίχνεις υγρά ψεκασμού & να εναλλάζεις όπλα και firing modes για να αποφύγεις shutdown, να κλείνεις radar για να μειώσεις το στίγμα σου, και βέβαια να έχεις μαεστρία/skill στο σημάδι (εδώ και αν το HEADSHOT/cockpit έπαιρνε άλλη βαρύτητα!)... και για ομαδικό παιχνίδι που ανέφερα, εκεί και αν ξεφεύγει. Ποιος δεν θυμάται τα κλασσικά CTF, εσύ με ένα Cougar να τρέχεις σε σοκάκια ή slaloms σε πεδιάδες με την σημαία (και την ψυχή στο στόμα!), να σφυρίζουν γύρω σου pulse rifles, LRMs, cannons κτλ και το αίσθημα όταν έβλεπες τους δικούς σου με τα Assault Mechs να έρχονται προς το μέρος σου να σε καλύψουν...

Ό,τι και να λέμε, αν δεν έχει παίξει κάποιος MechWarrior δεν μπορεί να καταλάβει γιατί τόσος ντόρος, και γιατί διατηρήθηκε μία community επί 10 χρόνια. Όπως και όλους τους εξομειωτές, θέλει ΠΟΛΥ χρόνο & επιμονή να γίνεις "pro", άλλα άπαξ και γίνεις, με το που μπαίνεις σε έναν server βαράνε οι άλλοι προσοχές :). Άλλα και εσύ ο ίδιος νιώθεις μία ικανοποίηση που κανένα arcade-style παιχνίδι δεν στη δίνει.

Ελπίζω μόνο να είναι πιστό στο SIM πνεύμα των προηγουμένων MW και το micro-transcaction σύστημα να υλοποιηθεί σωστά.

Aν θυμάσαι όμως, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτός ήταν ο λόγος που η FASA έκλεισε (την έκλεισε η MS για την ακρίβεια άλλα τέσπα) και σταμάτησε στο MW4. Αν ψάξεις θα βρεις επακριβώς τα λόγια τους, άλλα ήταν κάτι του τύπου "we will continue the MechWarrior series when the technology reaches a level that our vision for the next-gen MW game can be realised".

Κατι ειχα δει, και εγω απογοητευτηκα.. Το μονο ευχαριστο ηταν που εγινε το Mercenaries free μετα, και ειχε λιγο περισσοτερο κοσμο..

Επίσης, η CryEngine 3 είναι πιο βελτιστοποιημένη σε σχέση με την 2. Ήδη το Enemy Front της CryTek την χρησιμοποιεί οπότε θα έχουμε μία πρώτη ένδειξη των απαιτήσεών της.

Το Crysis 2 ηταν καπως ελαφρυτερο απο το 1ο, αυτο το θυμαμαι.. Αλλα ποσο πιο lightweight μπορει να ειναι η CryEngine 3? Μια κακομοιρη 8800GTS 512 και εναν Q6600@3.6 εχω..

Το Warhead δεν ειχε την ελαφρως βελτιωμενη CryEngine 2 επισης? Εκει νομιζω επιανα κανενα 50-60ρι (single player) με ολα full εκτος απο AA σε 1280x1024.. Αντε και πηραμε 10 φρεϊμς πες, ομως δεν νομιζω να μπορεις να παιξεις online με τετειο framerate, ιδιως οταν εχει ενα σκασμο mechs να κανει render.. Will see, I guess..

Προσωπικά πάντως, ένα system upgrade το ρίχνω για MechWarrior. Για μένα αυτό το παιχνίδι είχε πιο πολύ "βάθος" από το BF, και διότι είναι SIM και επειδή έχει ένα "universe" από πίσω. Καλό το BF, δεν λέω, και με ομάδα όταν παίζεις είναι ακόμη καλύτερο, άλλα την αίσθηση ενός Mech 50-80 τόνων, του να δέχεσαι αλλεπάληλα χτυπήματα και να αντέχεις, να κουτσαίνεις, να συνεχίζεις με 1 χέρι, να χτυπάνε 15 λαμπάκια στο cockpit, να ρίχνεις υγρά ψεκασμού & να εναλλάζεις όπλα και firing modes για να αποφύγεις shutdown, να κλείνεις radar για να μειώσεις το στίγμα σου, και βέβαια να έχεις μαεστρία/skill στο σημάδι (εδώ και αν το HEADSHOT/cockpit έπαιρνε άλλη βαρύτητα!)... και για ομαδικό παιχνίδι που ανέφερα, εκεί και αν ξεφεύγει. Ποιος δεν θυμάται τα κλασσικά CTF, εσύ με ένα Cougar να τρέχεις σε σοκάκια ή slaloms σε πεδιάδες με την σημαία (και την ψυχή στο στόμα!), να σφυρίζουν γύρω σου pulse rifles, LRMs, cannons κτλ και το αίσθημα όταν έβλεπες τους δικούς σου με τα Assault Mechs να έρχονται προς το μέρος σου να σε καλύψουν...

Ό,τι και να λέμε, αν δεν έχει παίξει κάποιος MechWarrior δεν μπορεί να καταλάβει γιατί τόσος ντόρος, και γιατί διατηρήθηκε μία community επί 10 χρόνια. Όπως και όλους τους εξομειωτές, θέλει ΠΟΛΥ χρόνο & επιμονή να γίνεις "pro", άλλα άπαξ και γίνεις, με το που μπαίνεις σε έναν server βαράνε οι άλλοι προσοχές :). Άλλα και εσύ ο ίδιος νιώθεις μία ικανοποίηση που κανένα arcade-style παιχνίδι δεν στη δίνει.

Κι εγω θα το εριχνα το upgrade, αλλα λεφτα που? :p

Οσο για τα υπολοιπα, αν και δεν ειμαι απο τους βετερανους (σχετικα noob και ευκολος στοχος ημουν παντοτε), μπορω να πω οτι το ειχα λατρεψει, σαν παιχνιδι, για τους ιδιους ακριβως λογους.. (Αν και, το μονο στο οποιο ημουν καλος, ηταν να τα εξοπλιζω και να πυροβολω στον γαμο του καραγκιοζη)

Οταν με το καλο βγει, εχω σκοπο να καθησω να ασχοληθω παραπανω, και να μαθω να παιζω καλυτερα απ οτι στα MW2 και MW4:Merc

Ελπίζω μόνο να είναι πιστό στο SIM πνεύμα των προηγουμένων MW και το micro-transcaction σύστημα να υλοποιηθεί σωστά.

Μεγαλη κουβεντα αυτο.. Εχω περασει απο διαφορα F2P παιχνιδια, και εχω να πω μοναχα το ιδιο πραγμα για ολα:

"Στην beta ειναι ολα τελεια, οταν τελειωσει η beta τοτε ερχετε η κατρακυλα.."

  • Ειτε θα γινει Pay2Win με exclusive Mechs/Weapons/Ammo/Δεν-ξερω-κι-εγω-τι..
  • Ειτε η "δωρεαν" εκδοση θα μας εχει σπαρτιατικα σε standard maps/gametypes, με bonus κανενα frame σπαστικων διαφημισεων (με delay πριν μπεις στο παιχνιδι), και δυνατοτητα για dedi μονο στο Premium.. κλπ..

Ελπιζω, με ολη μου την καρδια, να ακολουθησει το microtransaction-προτυπο του Hellgate: Global, και οχι του NFSWorld ή του Quake Live.

(Στο Hellgate,και το free και το premium currency εχουν ισορροπια μεταξυ τους, και οι παιχτες χρειαζονται/αξιοποιουν και τα δυο εξισου, καθ ολη την διαρκεια του παιχνιδιου.. Eπισης πολλα premium αντικειμενα, και δη τα απαραιτητα, ειναι tradeable.. Που σημαινει οτι και η εταιρια παιρνει τα λεφτα της, και καποιος μπορει να εχει ολο το παιχνιδι διαθεσιμο χωρις να πληρωσει δεκαρα, και αυτος που ειναι premium μπορει να εχει free-currency on demand.. Ολοι ευχαριστιμενοι)

  • 1 month later...

Βγήκε το 3ο dev blog με κάποιες σημαντικές game-play πληροφορίες! Η πιο σημαντική, ο Commander (να ακούει η Dice, εδώ άλλοι βάζουν commander και αυτοί βγάζουν :whip: )

Developer Interview 3: David Bradley, Bryan Ekman, Paul Inouye

MWO: How will different playstyles be encouraged in MechWarrior Online? (And what are your preferred playstyles?)

[PAUL]If you were to look at my BF2 stats, you’d see that my K/D ratio isn’t the greatest but I did a crazy amount of objective completions. I’m always the assault/support class pushing the frontline forward and I’m sure that’s how I’ll be playing in MWO. Probably a Medium or Heavy class Mech balanced between armor and weaponry. I’ll be the one capturing points, or defending a location, or defending the scout or commander class Mechs. I’ll be monitoring all communications to see where I can help out the team.

MWO: Can you guys explain how the Battlegrid works?

[DAVID] The BattleGrid is essentially a version of the minimap that has expanded to fill your screen and provide you with the ultimate tactical view in the game. From here you’ll be able to see your location, the locations of your allies, the location and status of objectives, the location of enemies in your line of sight, etc. You’ll also see any information that’s being shared by your allies. The BattleGrid is going to be the commander’s best friend when it comes to planning tactics, issuing orders, and calling down artillery strikes.

[PAUL] Imagine looking at a map of the environment you’re in. The more information fed to you from scouts or the commander, the more you’re going to see. Scouts will be able to relay tactical information to the commander who then relays that information back to everyone else on the field. The commander has the ability to issue orders, call-in support fire and recon sweeps. The more information shared on the battlefield, the more prepared all players will be when approaching hot spots on the map. All players will have access to the BattleGrid but only the commander will have interactivity with it. It would be in your best interest to keep him protected at all times.

MWO: How does the Line Of Sight/Display work?

[DAVID] The basic rule is that if you don’t have line of sight on an enemy ’Mech, then it’s not going to be targetable or even show up on your radar. Now, there are exceptions to this rule. The first is that if you see an opponent and then they disappear behind a building, there will be a few seconds before their information decays and disappears. The other exception is that teammates will be capable of relaying their information to you, and vice versa. There’s also support units, such as UAVs, that can be deployed to act as spotters for your ’Mech. On the whole, this is meant to increase the value of tactical information as well as the role of scout ’Mechs on the battlefield.

MWO: What kind of role will all the sensor gear (ECM, C3, etc) play in MechWarrior Online? Will a team need people with those things?

[DAVID] As someone once said, “Information is ammunition.” (And some other group may have equated knowing said information to being fifty percent of the battle, but we care less about them.) The sensors and communications equipment are all very useful, and will allow a player or team to have a greater situational awareness of the battlefield (or disrupt the other team’s awareness), but it won’t guarantee an instant win. Also, like with anything else, if you’re brining all this sensor gear, then there’s probably other stuff you won’t be able to bring with you. A well-coordinated lance might find that they can communicate through voice and text chat well enough that they prefer to bring extra weapons instead of more sensor gear.

[PAUL] All that sensor gear is part of the Information Warfare aspect of MWO. Sharing information is high in priority but not mandated. A team, who can successfully communicate what’s going on amongst themselves, will probably have a decent chance at winning without that gear. The only time you’re going to really have a problem in combat is if you decide to ignore information/communications completely.

Και CryEngine 3 είπαμε... πάλι 50αρια θα πιάσουμε το καλοκαίρι :dance3:

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

χαμός θα γίνει!!

το cockpit το έχουν κάνει τεεεεεεεεεεεεεεελλλλλλλεειιιιιιιιιοοοοοο (ακόμη καλύτερο με το αρχικό "απαγορευμένο" βίντεο) !!

εν τω μεταξύ το debut πρέπει να το έβαλαν πρώτα στο youtube, στο επίσημο site δεν το έχουν βάλει ακόμη :D

και το καλύτερο comment: I AM THROWING MY MONEY ON THE SCREEN AND NOTHING HAPPENS !!! :hehe:

edit: 31 σελίδες thread με το που έσκασε μύτη το trailer :blink:

dev_blog5_08.jpg

Επιτέλους το 1ο "actual in-game ss". Αν και νωρίς ακόμη, μπορούμε να πούμε ότι η CryEngine 3 θα δίνει ρέστα. Ελπίζω να δούμε και in-game video από GDC.

To ss είναι από το Dev Blog 5, το οποίο μόλις το διαβάσω θα ποστάρω το ρεζουμέ :)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MpgZhQHIvBk&feature=g-u-u&context=G28559d7FUAAAAAAAEAA]MechWarrior Online: GDC 2012 Gameplay Trailer [HD] - YouTube[/ame]

γουστάρω τρελάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Κάτι με χαλάει, αλλά δεν ξέρω ακόμα τι...

Ίσως η ιδέα ότι αυτό θα είναι online μάλλον και το ότι απλά ο ένας είναι απέναντι από τον άλλο και βαράνε συνεχώς μέχρι να αδειάσουν τα όπλα τους και να πέσει ο ένας από τους δυο... Δηλαδή δεν έχει καμία στρατηγική ή ακόμα στοιχεία αιφνιδιασμού κτλ, είναι βουρ στον πατσά και άδειασε όλο σου το οπλοστάστιο επάνω του...

Το single player και οι αποστολές του πάνε περισσότερο...

Κάτι με χαλάει, αλλά δεν ξέρω ακόμα τι...

Ίσως η ιδέα ότι αυτό θα είναι online μάλλον και το ότι απλά ο ένας είναι απέναντι από τον άλλο και βαράνε συνεχώς μέχρι να αδειάσουν τα όπλα τους και να πέσει ο ένας από τους δυο... Δηλαδή δεν έχει καμία στρατηγική ή ακόμα στοιχεία αιφνιδιασμού κτλ, είναι βουρ στον πατσά και άδειασε όλο σου το οπλοστάστιο επάνω του...

Το single player και οι αποστολές του πάνε περισσότερο...

:nada:

Jaco, έχεις παίξει κανένα από τα παλιότερα MW;

Όχι απλά είπα να ποστάρω για πλάκα...

Επειδή δεν κατάλαβες μάλλον, μιλάω για το online...

Όχι απλά είπα να ποστάρω για πλάκα...

Επειδή δεν κατάλαβες μάλλον, μιλάω για το online...

και εγώ για το MP μιλάω

δεν μου απάντησες όμως, ποιο MW έχεις παίξει;

Το τελευταίο ήταν το 4, το πρώτο απλά θυμάμαι που έπρεπε να τρέξω πρώτα το simcga για κάνω emulation στην hercules και ποιο πριν να κάνω release την μνήμη γιατί από τα 640ΚΒ έτρωγε αρκετά το simulation της cga... τι σου λέω τώρα και σένα, πρέπει να είχες ακόμα πιπίλα... :p

Φίλε [MENTION=14318]ARMAGEDDON[/MENTION] σβήσε κανένα ''α'' στο παραπάνω ποστ σου γιατί ξεχείλωσες το πλάτος του νήματος...

Τσέκαρε post-19449-1416075936,0507_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.