Hydra Ιούλιος 4, 2009 #61 Ιούλιος 4, 2009 Είναι ένα site με χιλιάδες προ'i'όντα ,των οποίων οι τιμές ανανεώνονται σχεδόν κάθε μέρα-παραμέρα.Το θεωρείτε τόσο δύσκολο να μην υπάρξουν λάθη?Ακόμα και σε τακτά χρονικά διαστήματα. (???) :suicide2:Δεν ειναι ρομποτ,ανθρωποι ειναι και απ'οσο βλεπω σε κανεναν απο αυτους που εχουν προβλημα,το μαγαζι τους αναγκασε να αγορασουν το προ'ι'ον στην κανονικη τιμη του αντι για την αναγραφομενη(που ηταν και λανθασμενη).Δε σας εβαλε κανεις το μαχαιρι στο λαιμο...Εκαναν ενα λαθος απο εκει και περα δεν αγοραζετε το προ'ι'ον.
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #62 Ιούλιος 4, 2009 Χιλιάδες προϊόντα που φτάνει στο σημείο να κάνει 1 μήνα να στα φερει?
Hydra Ιούλιος 4, 2009 #63 Ιούλιος 4, 2009 Οτι παιρνω εδω και 3 χρονια το παιρνω απο e-shop,σε 2 μερες τα εχω σπιτι και προβλημα ειχαν μια φορα οι μνημες μου φετος,τις πηγα στο καταστημα στο Πειρεα και μου τις αλλαξαν επι τοπου.Μηπως τα παραλες?Εδω κατι αγνωστα και σε αργουν το πολυ 5 μερες,το e-shop φοβασαι εσυ?
Arxagelos Ιούλιος 4, 2009 #64 Ιούλιος 4, 2009 Απλά το έχετε στην μπούκα το μαγαζί και με το παραμικρό βρίσκετε τρόπο να του τα χώνετε. Είμαι σίγουρος οτι ακόμα και αμα γινόταν οι παραγγελίες στις αναγραφόμενες τιμές θα βγαίνατε και θα το κράζατε γιατι δεν θα προλαβαίνατε και σεις να επωφεληθείτε προφανώς, αλλά το κράξιμο κράξιμο. Και ξέρω ξέρω το rma του e-shop sucks, να μην ξεχνιόμαστε....:to_pick_ones_nose:
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #65 Ιούλιος 4, 2009 Κοίτα επειδή ψονίζω πολύ περισσότερα χρόνια πιστεύω μου δίνει 1 δικαίωμα παραπάνω και πίστεψε με τις μ****ς που έχω ακούσει και τις κλεψιές που έχουν κάνει σε κάποιους γνωστούς μου και που επιχείρησαν να κάνουν και σε μένα δεν μου αλλάζουν τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο κατάστημα sry.
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #66 Ιούλιος 4, 2009 Όσον αφορα το 5-6 ημέρες και την ταχύτητά τους δεν θα το ελέγα βέβαια άμα δεν με πιστεύεις μπορείς να διαβάσεις και άλλα παράπονα ή κάτι ανάλογο και σε άλλα site
Arxagelos Ιούλιος 4, 2009 #67 Ιούλιος 4, 2009 Omerta απο θέμα ταχύτητας παράδοσης το e-shop είναι πολύ μπροστά. Να σου πω? την διαθεσιμότητα την τσεκάρεις όταν παραγγέλνεις? Άμα δεν είναι διαθέσιμα τα προϊόντα περιμένω και γω 5-6 μέρες ανάλογα. Όποτε έχω παραγγείλει με πλήρη διαθεσιμότητα και πρωινές ώρες (είμαι σε νησί), έρχεται την επομένη και στην χειρότερη την μεθεπόμενη. Απο ταχύτητα παράδοσης είναι άψογοι. :hi:
Kosmos Ιούλιος 4, 2009 Author #68 Ιούλιος 4, 2009 Παλι τα ιδια Το κραξιμο προκειπτει απο την στιγμη που καποιος προσπαθει να δικαιολογησει τα αδικιολογητα ή να κανει τον δικηγορο του διαβολου... Αφου κατι το προβλεπει ο νομος και επισης υπαρχει ηδη μεγαλη δυσαρεσκεια για το συγκεκριμενο καταστημα...τι να κανουμε να βγουμε και να πουμε "Μπραβο!Κι'αλλα τετοια!" οταν κανουν @@ριες? Οσο εσυ λες οτι το κραζουμε αδικα, τοσο θα βρισκονται ατομα να σου λενε 1002 γεγονοτα που αποδεικνυουν το αντιθετο. Και επειδη ειναι αυτοι ανθρωποι, να εχουν και ανθρωπινες τιμες...και οχι 320ε ο Ε6600 πριν ενα χρονο και ξαφνικα τωρα 50ε(για να μην σου πιστωνουν αμα καει τα λεφτα σου!)Και χωρις να αναγραφεται αυτη η αλλαγη πουθενα!Εδω κολλαει το ΕΛΕΟΣ
deninho Ιούλιος 4, 2009 #69 Ιούλιος 4, 2009 α. Συνήθως στα souper market η απόκλιση είναι προς τα πάνω πάντα ενώ εδω στην περίπτωση μας είναι 60% κάτω. 109€ στο "ράφι", και σου ζητάνε 252€ στο ταμείο. μιλάμε για 131% πάνω. β. Δεν νομίζω να βρεθεί υπηρεσία που θα ρίξει πρόστιμο σε μαγαζί για ποσό 60% κάτω απο την πραγματική τιμή πώλησης που είναι προφανές τυπογραφικό λάθος και στο κάτω κάτω δεν ζημιώνεται ο καταναλωτής αλλά θα μπορούσε να επωφεληθεί. Τυπογραφικό λάθος είναι να μου γράψει 25,2, το 552, το 255 κλπ αντί για 252. Το 109 με το 252 δεν έχουν καμία σχέση, και επομένως δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, απ'όποια άποψη και να το δεις. Βλακεία ίσως, τυπογραφικό λάθος με την καμία
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #70 Ιούλιος 4, 2009 Επειδή μου φένεται δεν ξέρουμε τι λέμε http://www.skroutz.gr/m/3/E-shopΑγοράζω προϊόντα εδώ και 6 χρόνια τώρα τι να λέμε..
Arxagelos Ιούλιος 4, 2009 #71 Ιούλιος 4, 2009 Παλι τα ιδιαΤο κραξιμο προκειπτει απο την στιγμη που καποιος προσπαθει να δικαιολογησει τα αδικιολογητα ή να κανει τον δικηγορο του διαβολου... Αφου κατι το προβλεπει ο νομος και επισης υπαρχει ηδη μεγαλη δυσαρεσκεια για το συγκεκριμενο καταστημα...τι να κανουμε να βγουμε και να πουμε "Μπραβο!Κι'αλλα τετοια!" οταν κανουν @@ριες? Οσο εσυ λες οτι το κραζουμε αδικα, τοσο θα βρισκονται ατομα να σου λενε 1002 γεγονοτα που αποδεικνυουν το αντιθετο. Και επειδη ειναι αυτοι ανθρωποι, να εχουν και ανθρωπινες τιμες...και οχι 320ε ο Ε6600 πριν ενα χρονο και ξαφνικα τωρα 50ε(για να μην σου πιστωνουν αμα καει τα λεφτα σου!)Και χωρις να αναγραφεται αυτη η αλλαγη πουθενα!Εδω κολλαει το ΕΛΕΟΣ Ελεύθερη αγορά υπάρχει, ελεύθερο εμπόριο άρα δεν μπορείς να τους υποδείξεις πόσο θα βάλουν τις τιμές, εσύ κάνεις έρευνα αγοράς και αποφασίζεις δεν σε αναγκάζει κανείς που δώσεις τον οβελό σου. Τρώγεστε με τα ρούχα σας.
Dante80 Ιούλιος 4, 2009 #72 Ιούλιος 4, 2009 Δεν ισχυει αυτο που αναφερεις. Ο νομος αναφερει ρητα πως το αγοραζεις στην τιμη που ηταν στο ραφι. Αν αυτο ειναι "κλεψια" ή οχι ουδολως με ενδιαφερει μιας και το οριζει ο νομος."Ποια τιμή θα πρέπει να πληρώσω στο Super Market, εάν διαπιστώσω ότι η τιμή που αναγράφεται στο προϊόν ή στην πινακίδα του ραφιού διαφέρει από αυτήν που χρεώνεται στο ταμείο (από την ανάγνωση του barcode, κλπ);Σύμφωνα με το Ν. Δ 136/46 (Περί Αγορανομικού Κώδικα) η τοποθέτηση ή ανάρτηση πινακίδων, που μεταξύ των άλλων αναγράφουν την τιμή λιανικής πώλησης των αγαθών στα καταστήματα, είναι υποχρεωτική. Με βάση, λοιπόν, την τιμή πινακίδας, ο καταναλωτής, κατά την ταμειακή του συναλλαγή με το Super Market, καλείται να καταβάλλει τη συνολική αξία ενός ή περισσοτέρων ειδών που αγοράζει, που προκύπτει με βάση την αναγραφόμενη στην πινακίδα τιμή πώλησης και την ποσότητα των ειδών. "http://efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/822-faq-times.htmlΜορφέας, και πάλι δεν κατάλαβες. Αφενός στο παράδειγμα ο ταμίας στην περίπτωση που αναφέρουμε ΔΕΝ πέρασε διαφορετική τιμή στο ταμείο-απόδειξη (αρα δεν τίθεται καν ζήτημα αναντιστοιχίας μεταξύ bar code και τιμής ραφιού, μιας και δεν πραγματοποιήθηκε πώληση - άσε που δεν μιλάω για super market), αφετέρου δεν με ενδιαφέρει καν ο νόμος. Το ζήτημα το κοιτάω ηθικά........Παίδες, κατά την γνώμη μου ο πονηρίδης που θα πάει μέσω νόμου και καταγγελίας επιχείρηση για περιστατικό λανθασμένης υποτιμολόγησης (ειδικά την στιγμή που δεν εκτελείται η παραγγελία σε μεγαλύτερη τιμή, δεν αποταμιεύεται ποσό, ΚΑΙ ενημερώνεται για το λάθος από την επιχείρηση), είναι απατεώνας, τέλος. Είναι ίδιος και απαράλλαχτος με τον άλλο πονηρίδη που χαλάει επίτηδες την κάρτα γραφικών του και μετά βαράει καταγγελία γιατί δεν του την κάνουν RMA στο e-shop ώστε να πάρει τελευταίο μοντέλο με το πιστωτικό. Τελευταία έχουμε πολλούς και από τις δύο κατηγορίες. Το να χτυπήσεις την παραγγελία και αν σου κάτσει καλώς, το καταλαβαίνω. Το να απαιτείς να σου κάτσει, όχι. Είναι πασιφανές πως ΔΕΝ πρόκειται για περίπτωση υπερ-προσφοράς το συγκεκριμένο ζήτημα, αλλά για λάθος. Αν δεν ήταν λάθος αλλά προσφορά, θα έδινε επεξεργαστές στον λαό, μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων. Αν ήθελε να αυξήσει την κίνηση (το ακούσαμε ΚΑΙ αυτό), δεν θα το έκανε εισπράττωντας αρνητική διαφήμιση. Και όχι, σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ισχύει το "οποιαδήποτε διαφήμιση, είναι καλή διαφήμιση).
deninho Ιούλιος 4, 2009 #73 Ιούλιος 4, 2009 για ποσό 60% κάτω απο την πραγματική τιμή πώλησηςΕλεύθερη αγορά υπάρχει, ελεύθερο εμπόριο άρα δεν μπορείς να τους υποδείξεις πόσο θα βάλουν τις τιμέςφάσκεις και αντιφάσκεις τώρα... Από τη μία λες ότι υπάρχει συγκεκριμένη τιμή πώλησης, και από την άλλη λες ότι ο καθένας βάζει ότι τιμή θέλει, και, κάνοντας ένα συλλογισμό, σε συνδυασμό με όλα τα άλλα που έχεις γράψει, αν θέλει δεν τηρεί την τιμή που ο ίδιος όρισε στην ελεύθερη αγορά που έχουμε.
Arxagelos Ιούλιος 4, 2009 #74 Ιούλιος 4, 2009 Μπράβο ρε Dante80 τα ειπες όλα. φάσκεις και αντιφάσκεις τώρα... Από τη μία λες ότι υπάρχει συγκεκριμένη τιμή πώλησης, και από την άλλη λες ότι ο καθένας βάζει ότι τιμή θέλει, και, κάνοντας ένα συλλογισμό, σε συνδυασμό με όλα τα άλλα που έχεις γράψει, αν θέλει δεν τηρεί την τιμή που ο ίδιος όρισε στην ελεύθερη αγορά που έχουμε. έβαλα quote. Άλλο το να άλλο το άλλο μην μπερδεύεσαι.
Hydra Ιούλιος 4, 2009 #75 Ιούλιος 4, 2009 109€ στο "ράφι", και σου ζητάνε 252€ στο ταμείο. μιλάμε για 131% πάνω. Τυπογραφικό λάθος είναι να μου γράψει 25,2, το 552, το 255 κλπ αντί για 252. Το 109 με το 252 δεν έχουν καμία σχέση, και επομένως δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, απ'όποια άποψη και να το δεις. Βλακεία ίσως, τυπογραφικό λάθος με την καμία Γιατι να μην ειναι λαθος?Επειδη δεν μοιαζουν τα νουμερα μεταξυ τους,ετσι ωστε να τα μπερδεψει και να προκυψει λαθος τιμη?Εχει ενα καταλογο με ολες τις τιμες και τις περναει στα ραφια,δεν γινεται να μπερδευτει και να δει την απο κατω τιμη?Η τελοσπαντων με τον ιδιο τροπο και στο site.Καθιστε ρε παιδια,εσεις ειστε τελοιοι στγ δουλεια σας?Τα λαθη αυτα γινονται απο ατομα που πληρωνονται με 700 ευρω(πολλα ειναι? ) το μηνα και αν.Τι κερδος να εχουν αμα σας "αποπλανησουν" ?
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #76 Ιούλιος 4, 2009 Διαφήμιση πολύ χαμηλών τιμών?Αγορά με την άλλη την τιμή?Προσέλκυση πελατών?
Dante80 Ιούλιος 4, 2009 #77 Ιούλιος 4, 2009 Διαφήμιση πολύ χαμηλών τιμών?Αγορά με την άλλη την τιμή?Προσέλκυση πελατών?Τι σημαίνει αυτό? Αφού προφανώς η μη παράδοση δημιουργεί τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Απόδειξη αυτό το thread, όπως και τα υπόλοιπα σε τεχνικά forum...σε όρους marketing, κάτι τέτοιο ονομάζεται αυτογκόλ...
deninho Ιούλιος 4, 2009 #79 Ιούλιος 4, 2009 Βγαίνετε και λέτε για το ηθικό του πράγματος. Λοιπόν: Έχουμε το μούλτι, που κάνει λάθος σε 2 προϊόντα, και παρ'όλα αυτά τα δίνει στις τιμές που αναφέρει στο κατάστημα Έχουμε το e-shop, που σε δύο (τόσες έχω παρατηρήσει) περιπτώσεις, κάνει λάθος, και μετά δεν τα δίνει τα προϊόντα Ποιος είναι ο τίμιος απέναντι στον πελάτη; Το multirama ή το e-shop? Είναι ίδιες περιπτώσεις, οπότε δεν υπάρχει απάντηση "και οι δύο" κλπ. Αν είναι το multirama, τότε συμφωνείτε ότι κακώς το e-shop τα γυρνάει στα e-mail του. Αν είναι το e-shop, βγείτε ελεύθερα να κράξετε το multirama που τα έδωσε στις τιμές που ανέφερε στο σάιτ @Hydra: Σε τέτοια περίπτωση, δεν είναι τυπογραφικό, αλλά βλακεία. Και του υπαλλήλου που πέρασε λάθος τις τιμές, και της εταιρίας που δεν φροντίζει να ελεγχθούν κι από δεύτερο άτομο οι διορθωμένες τιμές.
Dante80 Ιούλιος 4, 2009 #80 Ιούλιος 4, 2009 Κράχτης στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα προϊόν που χρησιμοποιείς ως βιτρίνα στο μπουκέτο προσφοράς σου, για να φέρεις κόσμο που μαζί με αυτό θα αγοράσουν έτερα, συμπληρωματικά και μη προϊόντα. Την στιγμή που ο κράχτης δεν πωλείται, δεν είναι κράχτης σε αυτό το είδος αγοράς (δεν μιλάμε για τσολιά στα βλάχικα)...απλά τα πράγματα...deninho περί ηθικής,νομίζω πως καταλαβαίνεις την διαφορά ανάμεσα σε ψύκτρες με περιορισμένη διαθεσιμότητα και αποθέματα και σε δημοφιλείς επεξεργαστές των 260€. Αλλά και αυτό να μην ίσχυε (όπως και το γεγονός πως τα margin call είναι εντελώς διαφορετικά), θα γκρινιάξω επειδή το e-shop δεν με αφήνει να το κλέψω, ή δεν κάθεται να του τον φορέσω επειδή έκανε λάθος. Αλλά μέχρι εκεί.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.