Jump to content



Λανθασμένες τιμές-Aρμόδιες αρχές


Kosmos

Recommended Posts

Ελα ρε συ που ψειριζουμε το ποστ του φιλου...αφου νοημα βγαζουμε και πεντακαθαρο...αλλο ειναι το θεμα μας.

Φιλε OSX, αν ηταν προς τα πανω δεν θα το μαθαιναμε ποτε...Απλα δεν θα συμπεριλαμβαναν το προϊον σε καποιο καταλογο.Μονο στο ραφι θα ηταν ας πουμε, θα το επαιρνε καποιος κακομοιρης και μολις αναγνωριζαν το λαθος τους απλα θα διωρθωναν την τιμη και αμα τους ελεγες και τπτ του στυλ "Μα πως χτες εκανε 150ε και σημερα κανει 50ε" θα σου απανταγαν..."τεχνολογια ειναι αυτη, χτες ηταν αυτο...σημερα βγηκε κατι αλλο και επεσε η τιμη".

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply
Αυτό που σου είπε ο γνωστός σου είναι μια π@π@ριά και μισή, σόρρυ κιόλας.

Πώς ακριβώς θα το δεί ο πελάτης αφού πάνω στα είδη δεν υπάρχουν κολλημένες τιμές ;;;;

O ταμίας σκανάρει το είδος και είτε ο πελάτης κοιτάει στην οθόνη την περιγραφή και την τιμή και το πιάνει από εκεί, αλλά έχει ήδη περάσει στην απόδειξη, είτε ο πελάτης το καταλαβαίνει μετά αφού πληρώσει και πάρει την απόδειξη.

Και η αλλαγή asap που αναφέρει ο γνωστός είναι δεύτερη μπουρδάρα.

Τα καταστήματα ΔΕΝ έχουν δικαιοδοσία να αλλάζουν τις τιμές, το σύστημα είναι κλειδωμένο.

Μπορούν μόνο να ελέγχουν τις τιμές.

Οι αλλαγές τιμών γίνονται από τα κεντρικά πάνω στο AS400, μετά αποστέλλονται τα αρχεία με τις αλαγές στα καταστήματα και μετά ενημερώνετε το ταμειακό...

(δεν έχεις ιδέα πόσες ώρες πέρνει αυτό για να γίνει)

Αυτό που κάνουν σε περίπτωση που καταλάβουν το λάθος είναι αμέσως να κόψουν επιστροφή χρημάτων και να δώσουν την διαφορά στον πελάτη χωρίς μα μου...

Επιστροφή χρημάτων έκαναν εδώ και 15 χρόνια χωρίς να λένε τίποτα, ήταν η πολιτική τους ανέκαθεν...

δηλαδη εσυ οταν πας και ψωνιζεις κατι το παιρνεις στη τυχη χωρις να εχεις κοιταξει τιμη...?

τιμη γραφει στο ραφι.

5 ευρω ας πουμε

παει στο ταμειο και οταν το χτυπαει στο bar code γραφει στην οθονη 6,το λεει στον ταμια,ο ταμειας το ακυρωνει ωστε να μη χτυπηθει στην αποδειξη,πεφτει σημα στον υπευθυνο,παει στο ραφι αλλαζει το ταμπελακι

που ειναι το δυσκολο να το καταλαβεις?

Ελα ρε συ που ψειριζουμε το ποστ του φιλου...αφου νοημα βγαζουμε και πεντακαθαρο...αλλο ειναι το θεμα μας.

Φιλε OSX, αν ηταν προς τα πανω δεν θα το μαθαιναμε ποτε...Απλα δεν θα συμπεριλαμβαναν το προϊον σε καποιο καταλογο.Μονο στο ραφι θα ηταν ας πουμε, θα το επαιρνε καποιος κακομοιρης και μολις αναγνωριζαν το λαθος τους απλα θα διωρθωναν την τιμη και αμα τους ελεγες και τπτ του στυλ "Μα πως χτες εκανε 150ε και σημερα κανει 50ε" θα σου απανταγαν..."τεχνολογια ειναι αυτη, χτες ηταν αυτο...σημερα βγηκε κατι αλλο και επεσε η τιμη".

εαν ηταν προς τα πανω θα το ποσταραμε στις προσφορες που μενουν στ χρονο thread και θα γελουσαμε . Παλι θα το παιρναμε χαμπαρι

Καταρχάς το e-shop δεν είναι σε καμία περίπτωση αθώο αυτό έχουν δειξει και οι συναλλαγές αλλά και η εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα.Καθώς διάβαζα το συγκεκριμένο thread είπε κάποιος ένα πολύ σωστό πράγμα που βέβαια είναι μια γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα.Όταν από το εργοστάσιο το ίδιο μειώνονται οι τιμές και παρόλα αυτά υπάρχουν καταστήματα που πουλάνε στην παλιά τιμή αυτό μπορώ να το αποκαλέσω εσχροκέρδια.Όταν πάει ένα άτομο που έρχεται πρώτη φορά σε επαφή με το αντικείμενο και δεν έχει γνώσεις πάνω σε αυτό και του πασσάρει ο πονηρός πωλητής το εν λόγω προϊόν και την επόμενη ή την παραεπόμενη μέρα το μειώσουν κατά ένα σεβαστό ποσό τότε δεν υπάρχει καμιά περεξήγηση όταν όμως γίνεται το αντίθετο υποστηρίζουν πως είναι λάθος.Αυτή είναι η άποψη μου.Απαράδεκτοι απλά:dots:

εαν ηταν προς τα πανω θα το ποσταραμε στις προσφορες που μενουν στ χρονο thread και θα γελουσαμε . Παλι θα το παιρναμε χαμπαρι

Προφανως δεν μιλαω για ατομο που ασχολειται και γνωριζει;)

Τεσπα δικαστες δεν ειμαστε, αποψη εκφερουμε ολοι...αυτο που προσωπικα υποστηριζω ειναι οτι οπως οταν ο νομος ειναι προς το συμφερον τους και τον " "εξαντλουν" " μεχρι αηδιας, ετσι και οταν ειναι υπερ του καταναλωτη να τηρειται εξισου!

Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να αρνηθούν πώληση, εκτός της περίπτωσης που έγινε λάθος τιμολόγησης. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, το μαγαζί θέλει να αγοράσεις την προσφορά.

Όταν τρέχεις online store με αρκετές χιλιάδες κωδικούς, με πολλούς από αυτούς να ανανεώνονται συχνά (ειδικά στον "popular" τομέα των επεξεργαστών) λάθη θα γίνονται. Και όχι, δεν υποχρεούται η εταιρία ντε και καλά να μας εκτελέσει την παραγγελία. Ούτε ηθικά (λες και δεν ήξερε αυτός που πάταγε το κουμπί πως ήταν λάθος, ή λες και πλήρωσε προκαταβολικά για το προϊόν ώστε να απαιτεί παράδοση), ούτε τεχνικά (για λόγους αποθέματος, πολιτικής ή απλά επειδή έτσι γουστάρουν).

Για το παράδειγμα με το ράφι. Αν πάρεις κάτι από το ράφι και πας στο ταμείο, και ο πωλητής δει πως είναι λάθος η τιμή (όπως γίνεται εδώ), θα σε ενημερώσει πως είναι λάθος και πως θα πρέπει αν το θέλεις να το πληρώσεις στην σωστή τιμή. Αν θες πληρώνεις, αν θες το αφήνεις πίσω. Αν τον μανουριάσεις για την τιμή (ΕΙΔΙΚΑ αν είσαι και πονηρίδης και κατάλαβες το λάθος από πριν), θα σε πετάξει ορθώς έξω με τις κλωτσιές, ή θα σου αρνηθεί εξυπηρέτηση (πράγμα που μπορεί να κάνει, μιας και δεν είναι υποχρεωμένος ως επιχείρηση να σε εξυπηρετήσει αν δεν θέλει). Τα παραπάνω τα γράφω από την ηθική πλευρά του ζητήματος, ενδέχεται νομικά ο πελάτης να έχει αξίωση για εκτέλεση παραγγελίας. Δεν με απασχολεί, για μένα είναι κλεψιά (όπως και το αντίθετο είναι κλεψιά από τον πωλητή αυτή την φορά, όποτε συμβαίνει. Το αν καλύπτει κάποιον ο νόμος να κλέβει, είναι άσχετο με το αν πρέπει να το κάνει).

Σε αντίστοιχη περίπτωση που υπάρχει σαφές θέμα λάθος υπερτιμολόγησης, ο πελάτης μπορεί μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να αναστρέψει την πώληση εύκολα.

Όταν από το εργοστάσιο το ίδιο μειώνονται οι τιμές και παρόλα αυτά υπάρχουν καταστήματα που πουλάνε στην παλιά τιμή αυτό μπορώ να το αποκαλέσω εσχροκέρδια.Όταν πάει ένα άτομο που έρχεται πρώτη φορά σε επαφή με το αντικείμενο και δεν έχει γνώσεις πάνω σε αυτό και του πασσάρει ο πονηρός πωλητής το εν λόγω προϊόν και την επόμενη ή την παραεπόμενη μέρα το μειώσουν κατά ένα σεβαστό ποσό τότε δεν υπάρχει καμιά περεξήγηση όταν όμως γίνεται το αντίθετο υποστηρίζουν πως είναι λάθος.Αυτή είναι η άποψη μου.Απαράδεκτοι απλά:dots:

Μην τα μπλέκουμε τα πράματα, όταν το εργοστάσιο μειώσει τις τιμές του αυτό ΔΕΝ σημαίνει πάντα ότι το κατάστημα πρόλαβε να παραγγήλει και να παραλάβει την ίδια ακριβώς μέρα τα προϊόντα με τις νέες τιμές.

Αν λοιπόν τα έχει στόκ από παλιότερα τότε μπορεί να πουλάει με την παλιά τιμή ή μπορεί να την μειώσει λίγο και να πουλήσει με χασούρα ειδικά αν υπάρχει ανταγωνισμός από άλλους.

Επίσης ούτε και οι πωλητές ξέρουν πότε θα πέσουν οι τιμές, δεν μιλάμε για αυτοκίνητα (εκεί όντως ξέρουν τις περισσότερες φορές) αλλά χιλιάδες μικροπράγματα...

Το να πιάσει κορόϊδο τον πελάτη τώρα πουλώντας του κάτι άσχετο, ακριβό ή ότι άλλο αυτό δεν χαρακτιρίζει το κατάστημα αλλά τον ίδιο τον πωλητή περισσότερο και γίνεται παντού ειδικά όταν οι πωλητές δουλεύουν με ποσοστά επί των πωλήσεων...

Μην τα μπλέκουμε τα πράματα, όταν το εργοστάσιο μειώσει τις τιμές του αυτό ΔΕΝ σημαίνει πάντα ότι το κατάστημα πρόλαβε να παραγγήλει και να παραλάβει την ίδια ακριβώς μέρα τα προϊόντα με τις νέες τιμές.

Αν λοιπόν τα έχει στόκ από παλιότερα τότε μπορεί να πουλάει με την παλιά τιμή ή μπορεί να την μειώσει λίγο και να πουλήσει με χασούρα ειδικά αν υπάρχει ανταγωνισμός από άλλους.

Επίσης ούτε και οι πωλητές ξέρουν πότε θα πέσουν οι τιμές, δεν μιλάμε για αυτοκίνητα (εκεί όντως ξέρουν τις περισσότερες φορές) αλλά χιλιάδες μικροπράγματα...

Το να πιάσει κορόϊδο τον πελάτη τώρα πουλώντας του κάτι άσχετο, ακριβό ή ότι άλλο αυτό δεν χαρακτιρίζει το κατάστημα αλλά τον ίδιο τον πωλητή περισσότερο και γίνεται παντού ειδικά όταν οι πωλητές δουλεύουν με ποσοστά επί των πωλήσεων...

Καταρχάς όταν αυτοί παίρνουν μεγάλες ποσότητες για τη μεγιστοποίηση κέρδους και μετά την πληρώνει τελικά την χασούρα που σίγουρα θα μπορούν να τη διορθώσουν μέσω ενός άλλου προϊόντος τότε αυτό δεν το θεωρώ ηθικό.Δεν μπορείς δηλαδή να το πουλάς σε μια χ τιμή και την επόμενη να το ρίχνεις στη μισή μιας και πούλησες στον ανυποψίαστο και δεν μιλάω φυσικά για προσφορά αλλά για το σκεπτικό "βάζω ότι μ βολεύει στον βλάκα τον αγοραστή".Σε αντιθετη περίπτωση φυσικά το λάθος τους δεν το αναγνωρίζουν.Δηλαδή άμα κάποιος πήγαινε στο κατάστημα τους και το έπαιρνε από έναν υπάλληλο ανίδεο όπως ήταν μάλλον αυτός που έκανε αυτή τη μπαρούφα και του έκοβε απόδειξη και μετά αναγνώριζε το λάθος τι θα έλεγε α συγγνώμη έχει γίνει λάθος στην τιμή?

Δεν γνωρίζω άμα το κάνει το πλαίσιο αυτό βέβαια ρε greekfragma δεν παραπάει να πέφτει στην μισή τιμή την μεθεπόμενη ημέρα το ίδιο προιόν?Μετά πως κάποιος που δεν γνωρίζει από pc να προβεί σε μια αγορά με τέτοια στάση?Εκτός των άλλων σου βάζουν ότι θέλουν και άμα τους πεις μα το άλλο έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι φθηνότερο και δείξεις ότι έχεις γνώσεις σου αρχίζουν τις αρλούμπες!

Για το παράδειγμα με το ράφι. Αν πάρεις κάτι από το ράφι και πας στο ταμείο, και ο πωλητής δει πως είναι λάθος η τιμή (όπως γίνεται εδώ), θα σε ενημερώσει πως είναι λάθος και πως θα πρέπει αν το θέλεις να το πληρώσεις στην σωστή τιμή. Αν θες πληρώνεις, αν θες το αφήνεις πίσω. Αν τον μανουριάσεις για την τιμή (ΕΙΔΙΚΑ αν είσαι και πονηρίδης και κατάλαβες το λάθος από πριν), θα σε πετάξει ορθώς έξω με τις κλωτσιές, ή θα σου αρνηθεί εξυπηρέτηση (πράγμα που μπορεί να κάνει, μιας και δεν είναι υποχρεωμένος ως επιχείρηση να σε εξυπηρετήσει αν δεν θέλει).

Δεν ισχυει αυτο που αναφερεις. Ο νομος αναφερει ρητα πως το αγοραζεις στην τιμη που ηταν στο ραφι. Αν αυτο ειναι "κλεψια" ή οχι ουδολως με ενδιαφερει μιας και το οριζει ο νομος.

"Ποια τιμή θα πρέπει να πληρώσω στο Super Market, εάν διαπιστώσω ότι η τιμή που αναγράφεται στο προϊόν ή στην πινακίδα του ραφιού διαφέρει από αυτήν που χρεώνεται στο ταμείο (από την ανάγνωση του barcode, κλπ);

Σύμφωνα με το Ν. Δ 136/46 (Περί Αγορανομικού Κώδικα) η τοποθέτηση ή ανάρτηση πινακίδων, που μεταξύ των άλλων αναγράφουν την τιμή λιανικής πώλησης των αγαθών στα καταστήματα, είναι υποχρεωτική. Με βάση, λοιπόν, την τιμή πινακίδας, ο καταναλωτής, κατά την ταμειακή του συναλλαγή με το Super Market, καλείται να καταβάλλει τη συνολική αξία ενός ή περισσοτέρων ειδών που αγοράζει, που προκύπτει με βάση την αναγραφόμενη στην πινακίδα τιμή πώλησης και την ποσότητα των ειδών. "

http://efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/822-faq-times.html

Ωραιος για ακομα μια φορα ο morfeas-dsl- !:T:

Και για το αν υπηρχε δολος, κατι που ειχα αναρωτηθει και εγω στα πρωτα ποστ, φαινεται να ειναι λιγο αληθεια.

...

Και αυτο με την ωρα που λεει ο p_under...να προσθεσω ακομα οτι αν δεν αλλαξε η τιμη.Δηλαδη αν πριν το λαθος ηταν 258ε και μετα το λαθος ηταν 258ε παλι...ποιος ο λογος να γινει η αλλαγη?Μηπως κανουν ερευνα ποσο ευκολα ψαρωνουν τα geeks :p ?

τη πρωτη φορα που εγινε ειπα οκ λαθος ειναι ας μην ειμαστε γυφτοι και περιεργοι. Στο 3ο κατα σειρα λαθος σε ενα εξαμηνο πλεον εχω πειστει οτι οι τυποι μας δουλευουν ψιλο γαζι , γιατι αραγε η τιμη αλλαξε σε 252 , μετα σε 109 και ξανα παλι σε 252 που ηταν εξ αρχης η διορθωμενη τιμη? σιγουρα αν ηταν λαθος θα πηγαινε 264-109-252. Εδω πηγε 264-252-109-252 και συγγνωμη για το λαθος. Οσοι τα πιστευουν πλεον ειναι αξιοι να ψωνιζουν απο τετοια μαγαζια.

Σιγά να μην το κάνουν για να προσελκύσουν πελατεία ρε παιδιά ήμαρτον, αφου σου στέλνει μήνυμα και σε ενημερώνει οτι έγινε λάθος και μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία. Μην αρχίζουμε το κυνήγι μαγισσών.

Και μην συγκρίνεται τα souper market που μπορεί η τιμή απο το ράφι μεχρι το ταμείο να έχει μια απόκλιση λεπτών έως ευρώ, εδώ μιλάμε για 150€ διαφορά στην περίπτωσή μας και είναι προφανές τυπογραφικό λάθος. Το πάτε απο δω το πάτε απο κει πάλι ¨δόλο¨ του e-shop βγάλατε. :getlost:

Με τους WD η "προσφορα" που ειχε κανει το e-shop...τελικα επιβεβαιωσε κανεις οτι πηρε οντως σκληρο σε τιμη "προσφορας"?

Θα ηθελα πολυ να δω τι κινηση ειχε το site την ωρα της αλλαγης της τιμης, γιατι παρα το οτι ηταν πολυ αργα αρκετοι που συχναζουμε στο νετ και σε φορουμς τυχαινει τετοιες ωρες να μας πιανει το αγοραστικο μας παθος και να ψαχνουμε για νεο hw...

Ρε συ Arxagelos, τα ειπαμε και πιο πανω...δικαστες δεν ειμαστε...τεκμηρια για δικαστηριο δεν εχουμε!Παραθετουμε γεγονοτα.Αλλα οπως ειπε και ο dellman πιο πανω συνεχομενα λαθη του ιδιου τυπου σε κραχτες...δεν ειναι λογικα πραγματα...

Και ο νομος δεν διαχωριζει τα προϊοντα αναλογα με τις τιμες...Εχει παραθεσει τοσα πραγματα ο morfeas-dsl- παραπανω για τις υποχρεωσεις τον καταστηματων στις τιμες που αναγραφονται στις ταμπελες/κτλ/κτλ.

Το θρεντ το εκανα για να ρωτησω τι λεει ο "νομοθετης" και απαντηση πηρα, νομιζω ολοι. Απο δω και περα αν συνεχιστει το θρεντ μονο αποψεις μπορουμε να πουμε και ικασιες...οποτε να μην ειμαστε απολυτοι.

Και μην συγκρίνεται τα souper market που μπορεί η τιμή απο το ράφι μεχρι το ταμείο να έχει μια απόκλιση λεπτών έως ευρώ

α. σε προϊόντα, αξίας >5€, μια απόκλιση της τάξεως του 1€ είναι 20% διαφορά.

β. Για τέτοιες αποκλίσεις, πολλές υπεραγορές έχουν δεχτεί πρόστιμα της τάξεως χ*10.000 €

Αν γινόταν μια καταγγελία, με αποδείξεις κλπ, για το ξεσοπ, και για το όποιο ξεσοπ, που άλλα γράφει τώρα, και μετά μας το παίζει κινέζος, τι πρόστιμο θα έπεφτε;

Δεν πήγα να επωφεληθώ από την προσφορά/λάθος/κλπ, αλλά όταν επαναλαμβάνονται αυτού του είδους τα λάθη, καταντάει κουραστικό. Και το multirama, καθώς μας είπε ο Γιώργος (Κοπρίτης), έκανε λάθος με την Copper (αλλά και με τον q9550), αλλά τήρησε αυτό που βγήκε στον αέρα.

Αν δεν έχουν τα φρύδια να τηρήσουν αυτά που λέει το σάιτ, αφενός να μην κάνουν τις αλλαγές την ώρα που ο εργαζόμενος πρέπει να κοιμάται -αφού αποδεδειγμένα, εκ του αποτελέσματος, δεν κάνει σωστά τη δουλειά του εκείνη την ώρα-, αφετέρου ας τα τριπλοτσεκάρουν.

α. Συνήθως στα souper market η απόκλιση είναι προς τα πάνω πάντα ενώ εδω στην περίπτωση μας είναι 60% κάτω.

β. Δεν νομίζω να βρεθεί υπηρεσία που θα ρίξει πρόστιμο σε μαγαζί για ποσό 60% κάτω απο την πραγματική τιμή πώλησης που είναι προφανές τυπογραφικό λάθος και στο κάτω κάτω δεν ζημιώνεται ο καταναλωτής αλλά θα μπορούσε να επωφεληθεί.

Τεσπ απορώ γιατί το συζητάμε όταν υπάρχει τόση προκατάληψη απο το site για το e-shop. Ότι και να έγινε η απόφαση έχει προδικαστεί. rip.

Η προκατάληψη υπάρχει όταν υπάρχει γνώμη/απόφαση χωρίς αποδείξεις. Εδώ το thelab είναι γεμάτος με τέτοιες αποδείξεις που συνηγορούν στη δημιουργία αρνητικής γνώμης για το e-shop.

Τεσπ απορώ γιατί το συζητάμε όταν υπάρχει τόση προκατάληψη απο το site για το e-shop. Ότι και να έγινε η απόφαση έχει προδικαστεί. rip.

Ότι πεις

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.