Jump to content



Λανθασμένες τιμές-Aρμόδιες αρχές


Kosmos

Recommended Posts

Προσφορά, δεν ήταν.

Περιοριμένο απόθεμα, δεν ήταν.

Κομμάτια δοκιμών, βιτρίνας κλπ, δεν ήταν.

Σιγά το θέμα δηλαδή και σιγά την τεράστια οικονομική ζημιά που υπέστησαν όσοι δεν κατάφεραν να πατήσουν πάνω σε ένα λάθος και να πάρουν κοψοχρονιά κάτι.

Σε λίγο θα κάνουμε και μηνύσεις για ηθική βλάβη.

Έλεος δηλαδή.

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Σε ένα ρητό λέι το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού και το τρις ουκ ανδρός....

Επαναλαμβανόμενο λάθος παύει να είναι λάθος....

Σιγά το θέμα δηλαδή και σιγά την τεράστια οικονομική ζημιά που υπέστησαν όσοι δεν κατάφεραν να πατήσουν πάνω σε ένα λάθος και να πάρουν κοψοχρονιά κάτι.

Σε λίγο θα κάνουμε και μηνύσεις για ηθική βλάβη.

Έλεος δηλαδή.

Ρε συ δεν νομιζω οτι εχει δωσει καποιος τετοια εντυπωση παραπανω...ουτε παμε να βγαλουμε απο την μυγα ξυγκι.

Απλα λεμε οτι οπως αν κανουν λαθος και τιμολογισουν ενα προϊον 150ε ενω η αξια του ειναι 50ε και καποιος ανιδεος το αγορασει....δεν θα τους ιδρωσει τ'αφτι(γιατι απο τα τιμολογια που κοβουν ξερουν ακριβως ποσο πρεπει να πουλησουν κατι) και δεν νομιζω μετα απο 2 μερες που θα καταλαβουν το σφαλμα τους να τον παρουν τηλεφωνο να του δωσουν τα εξτρα χρηματα πισω.Ετσι και εμεις ισως να πρεπει να διεκδικουμε καποια πραγματα.

Μην ξεχνατε οτι αν παει καποιος σε ενα μαγαζι και υποστηριξει οτι ο υπαλληλος του ειπε την παραμικρη ανακριβεια ειναι υποχρεωμενοι να δεχτουν το προϊον πισω και να του επιστρεψουν τα χρηματα του.Και απο την αλλη πλευρα "μετα την απομαρκυνση απο το ταμειο......και στην κορφη κανελα"Οποτε μην φοβομαστε, μια χαρα προστατευουν και τα καταστηματα τα "δικαιωματα" τους.Τα δικα μας ειναι το προβλημα...:dots:

και δεν νομιζω μετα απο 2 μερες που θα καταλαβουν το σφαλμα τους να τον παρουν τηλεφωνο να του δωσουν τα εξτρα χρηματα πισω.Ετσι και εμεις ισως να πρεπει να διεκδικουμε καποια πραγματα.

Για αυτόν τον λόγω και μόνο και εγώ θα το κυνηγούσα.

Γιατί όλα αυτά πρέπει να δουλεύουν αμφίδρομα.

Είμαι περίεργος τι θα σου πόυν φίλε μου.

BTW την True Copper την πήρα και εγώ και ήταν προσφορά (και λογική ίσως δεδομένου πως 120€ ήταν «λίγο» on the high side και ας ήταν ΠΟΛΥ συγκεκριμένο προϊών.)

γιατί υπάρχει διαφορά μεταξύ online και αγορών εξ αποστάσεως (εκτός εμπορικού καταστήματος) με την αγορά κατευθείαν από το ράφι.(εντός εμπορικού καταστήματος)

στα περισσότερα site επίσης που θέλουν να έχουν τον πωπό τους καλυμμένο αν διαβάσετε κάτω χαμηλά ή σε κάποια υποενότητα του faq θα δείτε και το εξής

"δεν ευθυνόμαστε για τυχόν τυπογραφικά λάθη στις τιμές"

Κι ομως δεν υπαρχει τετοιο faq.

εαν αποδειχθει οτι εχει διαφορετικη τιμη στο ραφι απ οτι στο ταμειο,μπορεις να κανεις μηνυσαρα και να παρεις και αποζημιωση.

απο γνωστο στο καρφουρ,εμαθα οτι σε περιπτωση που γινει τετοιο λαθος και το δει ο πελατης στο ταμειο,ο "εκπαιδευμενος" ταμειας ,δεν χτυπαει αποδειξη στο τεμαχιο,και ειδοποιει την διευθυνση και διορθωνουν το λαθος asap.

γιατι χωρις αποδειξη χτυπημενη δε κανεις τιποτα.

απο γνωστο στο καρφουρ,εμαθα οτι σε περιπτωση που γινει τετοιο λαθος και το δει ο πελατης στο ταμειο,ο "εκπαιδευμενος" ταμειας ,δεν χτυπαει αποδειξη στο τεμαχιο,και ειδοποιει την διευθυνση και διορθωνουν το λαθος asap.

γιατι χωρις αποδειξη χτυπημενη δε κανεις τιποτα.

Αυτό που σου είπε ο γνωστός σου είναι μια π@π@ριά και μισή, σόρρυ κιόλας.

Πώς ακριβώς θα το δεί ο πελάτης αφού πάνω στα είδη δεν υπάρχουν κολλημένες τιμές ;;;;

O ταμίας σκανάρει το είδος και είτε ο πελάτης κοιτάει στην οθόνη την περιγραφή και την τιμή και το πιάνει από εκεί, αλλά έχει ήδη περάσει στην απόδειξη, είτε ο πελάτης το καταλαβαίνει μετά αφού πληρώσει και πάρει την απόδειξη.

Και η αλλαγή asap που αναφέρει ο γνωστός είναι δεύτερη μπουρδάρα.

Τα καταστήματα ΔΕΝ έχουν δικαιοδοσία να αλλάζουν τις τιμές, το σύστημα είναι κλειδωμένο.

Μπορούν μόνο να ελέγχουν τις τιμές.

Οι αλλαγές τιμών γίνονται από τα κεντρικά πάνω στο AS400, μετά αποστέλλονται τα αρχεία με τις αλαγές στα καταστήματα και μετά ενημερώνετε το ταμειακό...

(δεν έχεις ιδέα πόσες ώρες πέρνει αυτό για να γίνει)

Αυτό που κάνουν σε περίπτωση που καταλάβουν το λάθος είναι αμέσως να κόψουν επιστροφή χρημάτων και να δώσουν την διαφορά στον πελάτη χωρίς μα μου...

Επιστροφή χρημάτων έκαναν εδώ και 15 χρόνια χωρίς να λένε τίποτα, ήταν η πολιτική τους ανέκαθεν...

τη πρωτη φορα που εγινε ειπα οκ λαθος ειναι ας μην ειμαστε γυφτοι και περιεργοι. Στο 3ο κατα σειρα λαθος σε ενα εξαμηνο πλεον εχω πειστει οτι οι τυποι μας δουλευουν ψιλο γαζι , γιατι αραγε η τιμη αλλαξε σε 252 , μετα σε 109 και ξανα παλι σε 252 που ηταν εξ αρχης η διορθωμενη τιμη? σιγουρα αν ηταν λαθος θα πηγαινε 264-109-252. Εδω πηγε 264-252-109-252 και συγγνωμη για το λαθος. Οσοι τα πιστευουν πλεον ειναι αξιοι να ψωνιζουν απο τετοια μαγαζια.

Θυμάστε λάθος του e-shop σε προϊόν που να μην χαρακτηρίζεται κράχτης? Εγώ πάντως όχι.

Να σας θυμίσω από το συμβάν με τους WD ότι στο Mail που στείλανε σαν απάντηση, πέρα των άλλων κωμικοτραγικών αλλά και προκλητικών ίσως σχολίων στο τέλος έγραφε και αυτό:

Τέτοιου είδους προσφορές -είτε στην εμπορική αποθήκη είτε στο stock house- ανακοινώνονται καθημερινά στο site μας, οι οποίες -σχεδόν πάντα- εξαντλούνται αμέσως, λόγω υπέρογκης ζήτησης.

Αν αυτός δεν είναι έμμεσος τρόπος διαφήμισης του site "βόλταρε καθημερινά στο site κορόιδο από το πρωί μέχρι το βράδυ μήπως και βρεις την προσφορά πρώτος", τότε τι είναι; Αντί να ζητήσουν τότε ειλικρινά συγνώμη, από την μία σε πρόσβαλαν ξεκάθαρα με σχόλια για prtsc και άλλα τέτοια χρωματιστά και από την άλλη προσπαθούσαν να σε κάνουν να τρως την μέρα σου βολτάροντας στο site τους για "προσφορές". Μέχρι να συνηθίσεις βέβαια το site τους σε τέτοιο βαθμό που να αρχίσεις να αγοράζεις τα πάντα από εκεί.

φιλε κοπριτη πρεπει να σε ενημερωσω οτι στο multirama για την copper δεν ειχε γινει λαθος απλα ηταν σε προσφορα μιας ημερας . ετσι μου ειπαν κ στο τηλ που πηρα ..

BTW την True Copper την πήρα και εγώ και ήταν προσφορά

αφου ετσι σας ειπαν απο το τηλεφωνο...πασο

τι παραπανω μπορει να ξερω εγω :innocent:

απλα για καποιους το cooler με το copper μοιαζουν πολυ...

Kαλα εμενα ενα μου κανει εντυπωση,πως γινεται για ολους να ειναι αθλιο και αναξιοπιστο το e-shop?Εγω και πολλα ατομα που ξερω ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι.Δεν το καταλαβαινω :fie:

Εντάξει ρε παιδιά το λάθος είναι εμφανές, δεν μιλάμε για 5-10€ διαφορά αλλά για 150€. Αμέσως να πέσετε να το φάτε το e-shop, και ποιος μας λέει οτι το παλικάρι που το έκανε αν έχει ακόμα την δουλειά του ή είναι άνεργος? Τεσπ μην το παρατραβάτε, άλλο θέμα το rma και άλλο μια λάθος τυπογραφιμμένη τιμή σε ένα προϊόν απο κάποιον απρόσεχτο. Νταξ το παλικάρι που παρήγγειλε έμεινε με την γλύκα αλλά σίγουρα ήξερε και αυτός τι παιζόταν όταν έκανε την παραγγελία, θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο να το διευκρινίσει. Σου λέει αμα περάσει πέρασε. :nerd:

"δεν ευθυνόμαστε για τυχόν τυπογραφικά λάθη στις τιμές"

Ως καταναλωτής, προστατεύεστε από τη νομοθεσία έναντι των καταχρηστικών ρητρών των συμβάσεων, αν συνάψετε σύμβαση με έναν επαγγελματία.

Συγκεκριμένα οι καταχρηστικές ρήτρες ρυθμίζονται από το άρθρο 2 του Ν. 2251/1994 «προστασία των καταναλωτών» (ΦΕΚ 191 Α’/1994), όπως αυτό έχει τροποποιηθεί από το άρθρο 10, παρ. 24 του Ν. 2741/1999 (ΦΕΚ 199 Α’/1999), με το οποίο επήλθε η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου σχετικά με τις καταχρηστικές ρήτρες των συμβάσεων (Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων αριθ. L 95 της 21.4.93, σ. 95).

Με δυο λόγια η νομοθεσία ορίζει ότι καταχρηστικές είναι οι ρήτρες που έχουν σαν αποτέλεσμα τη διατάραξη της ισορροπίας των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή.

Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι, εκτός από το γενικό ορισμό των καταχρηστικών ρητρών, η νομοθεσία περιλαμβάνει και έναν κατάλογο ρητρών που θεωρούνται καταχρηστικές.

Για παράδειγμα, αγοράζετε μια οικιακή ηλεκτρική συσκευή και οι γενικοί όροι πώλησης που εφαρμόζει ο πωλητής αποκλείουν κάθε ευθύνη του σε περίπτωση καθυστερημένης παράδοσης του προϊόντος, ή ακόμη διευκρινίζουν ότι η εταιρεία δεν είναι με κανέναν τρόπο υπεύθυνη για ζημίες που θα μπορούσαν να προκληθούν λόγω ενός ή περισσοτέρων μη εμφανών ελαττωμάτων της συσκευής.

Ο νόμος καθιερώνει επίσης το γενικό κανόνα που ορίζει ότι οι ρήτρες πρέπει να συντάσσονται με σαφή και κατανοητό τρόπο, στην ελληνική γλώσσα (εξαιρούνται οι γενικοί όροι των διεθνών συναλλαγών) και να εκτυπώνονται ευανάγνωστα.

Κατά την ερμηνεία τους λαμβάνεται υπόψη η ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ερμηνεύονται υπέρ του καταναλωτή.

Εάν συναντήσετε καταχρηστικές ρήτρες, έχετε δικαίωμα να τις αμφισβητήσετε ή απλώς να μην τις τηρήσετε, διότι οι ρήτρες αυτές δεν σας δεσμεύουν

http://efpolis.gr/el/ggk-genikes-plirofories.html

Αρα το οτι βαζουν κατι στο site τους δε σημαινει αυτοματα και οτι ισχυει. Ειναι καταχρηστικη ρητρα και αυτοματως δεν ισχυει

Εντάξει ρε παιδιά το λάθος είναι εμφανές, δεν μιλάμε για 5-10€ διαφορά αλλά για 150€. Αμέσως να πέσετε να το φάτε το e-shop, και ποιος μας λέει οτι το παλικάρι που το έκανε αν έχει ακόμα την δουλειά του ή είναι άνεργος? Τεσπ μην το παρατραβάτε, άλλο θέμα το rma και άλλο μια λάθος τυπογραφιμμένη τιμή σε ένα προϊόν απο κάποιον απρόσεχτο. Νταξ το παλικάρι που παρήγγειλε έμεινε με την γλύκα αλλά σίγουρα ήξερε και αυτός τι παιζόταν όταν έκανε την παραγγελία, θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο να το διευκρινίσει. Σου λέει αμα περάσει πέρασε. :nerd:

Στα multirama βγηκε ο q9950 για μια μερα στα 138 ευρω απο 300 που ειχε τοτε χωρις να λεει πουθενα "προσφορα" και οποιος τον παρηγγειλε τον πηρε κανονικα. Δεν ειναι λογικη αυτη οτι "ξερεις πως κανει λαθος αρα μην περιμενεις τιποτα" . Και επισης δε μπορουσε να παρει τηλεφωνο καθως η αλλαγη εγινε το βραδυ κατα τις 11 απο 251 στα 109 και ολως τυχαιως το πρωι στα 251 παλι..

Με δυο λόγια η νομοθεσία ορίζει ότι καταχρηστικές είναι οι ρήτρες που έχουν σαν αποτέλεσμα τη διατάραξη της ισορροπίας των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή.

..

Αν η τιμή ήταν λάθος προς τα "επάνω" θα ίσχυε το παραπάνω. Αν είναι προς τα κάτω δεν υπάρχει θέμα καταχρηστικής ρήτρας και δεν υπάρχει καμμία απολύτως παράβαση.

αφου ετσι σας ειπαν απο το τηλεφωνο...πασο

τι παραπανω μπορει να ξερω εγω :innocent:

απλα για καποιους το cooler με το copper μοιαζουν πολυ...

δεν σε καταλαβαινω.

Αν η τιμή ήταν λάθος προς τα "επάνω" θα ίσχυε το παραπάνω. Αν είναι προς τα κάτω δεν υπάρχει θέμα καταχρηστικής ρήτρας και δεν υπάρχει καμμία απολύτως παράβαση.

δεν αναφερομουν στην τιμη.H "λαθεμενη" τιμη ειναι αλλο θεμα και εμπιπτει στην κατηγορια του νομου 2251/1994 οπου αναφερεται σαν παραπλανητικη εμπορικη τακτικη

Άρθρο 9στ

Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών

Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε:

ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους

οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή

να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο

διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψιν του προϊόντος, της κλίμακας

διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»),

στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: αα)

άρνηση επίδειξης του διαφημιζόμενου προϊόντος στους καταναλωτές ή

ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες

πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο,

συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να

παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά,

ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω

και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση

συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής

Αναφερομουν σε αυτο που αναφερθηκε οτι μπορει το site να αναγραφει οτι πχ δεν ευθυνεται για λαθη, για καθυστερησεις κτλ. Αυτο ειναι καταχρηστικη ρητρα.

Επισης να αναφερθω και σε αλλη παρανομια του eshop οπου σε πολλα προιοντα αναφερει "η εγγυηση παρεχεται απο τον αντιπροσωπο".

Αυτο ειναι εντελως παρανομο το αναφερει ρητα το Ιnka πως εφοσον αγοραστει ενα προιον απο καποιον αυτος ειναι ο αντιπροσωπος για εμας και αυτος εχει ευθυνη για εγγυηση.

Εαν βρω χρονο αργοτερα θα ψαξω να γραψω και το νομο ακριβως αλλιως αν το βρει καποιος νωριτερα στο efpolis ας τον επικολλησει και αυτον

Αναφερομουν σε αυτο που αναφερθηκε οτι μπορει το site να αναφερει

:wassat:

oκ καντο αναγραφει να ειναι πιο ευηχο. ευτυχισμενος??

τωρα αν απο ολο το ποστ κολλησες σε μια λεξη που χρησιμοποιηθηκε δυο φορες σε μια σειρα τι να πω!..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.