Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #81 Ιούλιος 4, 2009 Άμα μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα αθώο λάθος deninho
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #82 Ιούλιος 4, 2009 Δηλαδή δεν μπορείς να πας στο κατάστημα και επειδη δεν έχει αυτό να σου πασάρει αυτό που θέλει ως εναλακτική λύση?Το να τονίζεις τα γράμματα πιστεύω είναι περιττο.
Hydra Ιούλιος 4, 2009 #83 Ιούλιος 4, 2009 Ποιος ειναι πιο τιμιος γενικως ,θα λεγα κανεις απο τους δυο,στον πελατη το Multi,ομως οταν μας τα δινουν σε αισχρα χαμηλες τιμες (και ειναι και λαθος) δεν μας πηραζει,οταν δεν μας τα δινουν μας πηραζει.Τι να κανουμε ομως που αυτο ειναι το απολυτα σωστο.Δηλαδη αμα μεθαυριο ο Γιαννης αρχισει και πουλαει με 70 % εκτπωση και εχει την GTX280 100 ευρω,θα πρεπει και εγω να την πουλησω τοσο για να ειμαι ενταξει απεναντι στον πελατη?300 ευρα ειναι η τιμη της,τοσο θα την παρεις.Καλα αμα βλεπει τον ι7 100 κατι ευρω οπως προχτες που ειχε γινει μπερδεμα καταλαβαινει και μονος του ο αλλος οτι ειναι λαθος.Δεν θα τρεξουμε σαν τους "γιφτους" να προλαβουμε μην αλλαξει η τιμη .@deninho αφου ειναι λαθος/βλακεια δεν το καναν επιτηδες για να μας τα παρουν .Δηλαδή δεν μπορείς να πας στο κατάστημα και επειδη δεν έχει αυτό να σου πασάρει αυτό που θέλει ως εναλακτική λύση?Το να τονίζεις τα γράμματα πιστεύω είναι περιττο.Δε το παιρνεις απλα,λες οχι ευχαριστω,δεν σε πιεσε κανεις.Και εγω ειχα παραγκηλει μια 9800GT απο e-shop το πασχα και σε 3 ωρες μου ηρθε e-mail εξηγωντας πως η καρτα δεν ηταν πλεον διαθεσιμη.Δεν με ενοχλησε ιδιεταιρα,ετσι και αλλιως δεν θα την επαιρνα εκεινη την μερα.Παρηγκειλα απο αλλου που ηταν και φτηνοτερη.Απλα τα πραγματα...To Πλαισιο πριν κανα χρονο δεν μου αλλαζε τη μητρικη γιατι ηταν για μια μερα εκτος εγγυησης.Ενταξει ενοχληθηκα λιγο,αλλα δεν μπορω να τους κατηγορησω και οι υπαλληλοι θα εβρισκαν τον μπελα τους και σωστο δεν ηταν.
Arxagelos Ιούλιος 4, 2009 #84 Ιούλιος 4, 2009 Βγαίνετε και λέτε για το ηθικό του πράγματος. Λοιπόν:Έχουμε το μούλτι, που κάνει λάθος σε 2 προϊόντα, και παρ'όλα αυτά τα δίνει στις τιμές που αναφέρει στο κατάστημα Έχουμε το e-shop, που σε δύο (τόσες έχω παρατηρήσει) περιπτώσεις, κάνει λάθος, και μετά δεν τα δίνει τα προϊόντα Ποιος είναι ο τίμιος απέναντι στον πελάτη; Το multirama ή το e-shop? Είναι ίδιες περιπτώσεις, οπότε δεν υπάρχει απάντηση "και οι δύο" κλπ. Αν είναι το multirama, τότε συμφωνείτε ότι κακώς το e-shop τα γυρνάει στα e-mail του. Αν είναι το e-shop, βγείτε ελεύθερα να κράξετε το multirama που τα έδωσε στις τιμές που ανέφερε στο σάιτ @Hydra: Σε τέτοια περίπτωση, δεν είναι τυπογραφικό, αλλά βλακεία. Και του υπαλλήλου που πέρασε λάθος τις τιμές, και της εταιρίας που δεν φροντίζει να ελεγχθούν κι από δεύτερο άτομο οι διορθωμένες τιμές. Γνώμη μου είναι καθαρά θέμα πολιτικής του καταστήματος. Πχ για μένα δεν ισχύει το ρητό "Πλαισιο=τέλειο RMA- E-shop=χάλια RMA". Ισχύει το "Πλαισιο=Ανοχή στο RMA ακόμα και όταν υπάρχει εμφανής υπαιτιότητα του χρήστη και E-shop= κανονικό RMA''. Κοινώς μην απαιτείται την ανοχή που δείχνει το τάδε κατάστημα να την έχετε και απο όλα τα άλλα.
Dante80 Ιούλιος 4, 2009 #85 Ιούλιος 4, 2009 Δηλαδή δεν μπορείς να πας στο κατάστημα και επειδη δεν έχει αυτό να σου πασάρει αυτό που θέλει ως εναλακτική λύση?Το να τονίζεις τα γράμματα πιστεύω είναι περιττο.Όχι, γιατί προφανώς η διαφορά της απόδοσης ή των χρημάτων είναι τέτοια, που δεν πρόκειται να τσιμπήσεις. Επαναλαμβάνω, αμφιβάλλεις πως από αυτή την κίνηση τσίμπησε μπινελίκια/αρνητική διαφήμιση το e-shop? Τα είδες τα σχετικά thread παντού, έτσι? Ή νομίζεις πως έκανε σεφτέ τώρα με τους επεξεργαστές που....δεν πούλησε ποτέ?Τονίζω σε μια φράση κάτι για να δώσω έμφαση, αλλά και να καθοδηγήσω τον αναγνώστη στο σκεπτικό μου, δεν έχω άλλο σκοπό...
deninho Ιούλιος 4, 2009 #86 Ιούλιος 4, 2009 α. Δεν εκμεταλλεύτηκα την προσφορά, ούτε το προσπάθησα. Μου ήταν αδιάφορηβ. Με ενοχλεί να με θεωρούν χαζό. Και αυτό μου βγάζει το e-shop το τελευταίο εξάμηνογ. Κανεις δεν απάντησε επί της ουσίας στο ερώτημα που έθεσα. Σε μία ίδια περίπτωση δεν μπορούμε να έχουμε διαφορετικά μέτρα και σταθμά, αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοίδ. dura lex sed lex@Hydra: ποτέ δεν είπα ότι το κάνανε εξ επί τούτου. Τα λάθη, όμως, πληρώνονται (ειδικά εαν τα κάνεις "εσύ", κι όχι η επιχείρηση...)
Dante80 Ιούλιος 4, 2009 #87 Ιούλιος 4, 2009 α. Δεν εκμεταλλεύτηκα την προσφορά, ούτε το προσπάθησα. Μου ήταν αδιάφορηβ. Με ενοχλεί να με θεωρούν χαζό. Και αυτό μου βγάζει το e-shop το τελευταίο εξάμηνο γ. Κανεις δεν απάντησε επί της ουσίας στο ερώτημα που έθεσα. Σε μία ίδια περίπτωση δεν μπορούμε να έχουμε διαφορετικά μέτρα και σταθμά, αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί δ. dura lex sed lex Μα δεν λέω βρε πως το έκανες, δεν μιλάω για κανένα προσωπικά. Είπαμε, το e-shοp έκανε λάθος, και κακώς. Αν θέλεις να το σεντράρεις γιατί δεν κάθεται κάτω από την μπάρα, ενώ άλλα μαγαζιά το κάνουν, τότε καλώς. Αλλά μέχρι εκεί, δεν νομιμοποιούμαστε ηθικά να απαιτήσουμε τπτ. Δεν μας προκαλεί ζημία το e-shop με το λάθος του, και η έννοια του διαφυγόντος δυνητικού χρηστικού κέρδους είναι απλά άκυρη, τουλ. με την δική μου ανάγνωση...
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #88 Ιούλιος 4, 2009 Ποιος ειναι πιο τιμιος γενικως ,θα λεγα κανεις απο τους δυο,στον πελατη το Multi,ομως οταν μας τα δινουν σε αισχρα χαμηλες τιμες (και ειναι και λαθος) δεν μας πηραζει,οταν δεν μας τα δινουν μας πηραζει.Τι να κανουμε ομως που αυτο ειναι το απολυτα σωστο.Το απόλυτο σωστό όμως όπως είπα είναι και να μας τα δίνουν και σε σωστές τιμές.Αυτό με πειράζει γιατί είχα περιστατικό λέμε που αγόρασε ένα προϊόν και τη μεθεπόμενη μέρα απο την παραγγελία αυτό είχε πεσει 50%.Αυτο είναι το σωστό?Όπου μπορούν να μας κλέβουν και όταν κάνουν απανοτά λάθη να τα ανερουν?Πιστεύω πως η συζήτηση δεν έχει πια νόημα και συνεχίζουμε να λέμε τα ίδια πράγματα..
Hydra Ιούλιος 4, 2009 #89 Ιούλιος 4, 2009 Το απόλυτο σωστό όμως όπως είπα είναι και να μας τα δίνουν και σε σωστές τιμές.Αυτό με πειράζει γιατί είχα περιστατικό λέμε που αγόρασε ένα προϊόν και τη μεθεπόμενη μέρα απο την παραγγελία αυτό είχε πεσει 50%.Αυτο είναι το σωστό?Όπου μπορούν να μας κλέβουν και όταν κάνουν απανοτά λάθη να τα ανερουν?Πιστεύω πως η συζήτηση δεν έχει πια νόημα και συνεχίζουμε να λέμε τα ίδια πράγματα.. Και αυτο κλεψια?Να μην βιαζοσουν τοσο και να το επαιρνες τη μεθεπομενη μερα.Μη μου λες τωρα οτι περιμεναν εσενα να το παρεις 100 ευρω και την αλλη μερα το χουν 50,γιατι την αλλη μερα θα το παρουν αλλοι τοσοι,την παραλλη θα το δινει τσαμπα δηλαδη?Αυτο δεν ειναι κλεψια και το ξερεις.Μπορει να ησουν εσυ αυτος που θα το παιρνε με τα 50.
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #90 Ιούλιος 4, 2009 Λοιπόν έχουμε και λέμε όταν πάει ένας χωρίς γνώσεις και του πουλάει ότι θέλει,ότι τελευταίο κομμάτι έχει εδώ και χρόνια και δεν το δίνει και είναι σκονισμένο προιόν και κάποιο 3 γενιές πριν που έχουν ξεχάσει καν ότι υπάρχει και όταν το θυμούνται και λένε από μέσα τους "άμα το πάρει το πήρε το κορόιδο"και μετά σκέφτονται "κάτσε να το μειώσουμε λίγο μήπως και το πάρει και κανά άλλο κορόιδο"Ε ναι όλα αυτά με ΄φέρνουν εξω φρενών.Και στο κάτω κάτω άμα ήταν έτσι να έπαιρνε το προιόν στην καινούρια τιμή!!!!Η μήπως ότι μας συμφέρει κάνουμε?Ε???Αυτό δεν είναι κλεψιά??????Απορώ!!!!!
Kosmos Ιούλιος 4, 2009 Author #91 Ιούλιος 4, 2009 Και αυτο κλεψια?Να μην βιαζοσουν τοσο και να το επαιρνες τη μεθεπομενη μερα. Νταξ τωρα τα εχω ακουσει ολα στην ζωη μου! Μετα μας πειραζει που αλλοι τσακωνονται για την Amd και την ιντελ ή την Ατι και την Nvidia Ααα και btw, για την κλεψια με την καμμενη καρτα...don't worry θα το εχουν προβλεψει να την ριξουν γυρω στο 50-60% της τιμης αγορας της ωστε με το πιστωτικο μονο αγραφα cd να μπορεις να αγορασεις...και οχι καλης μαρκας.
Hydra Ιούλιος 4, 2009 #92 Ιούλιος 4, 2009 Αλλαζεις απο το ενα θεμα στο αλλο πολυ γρηγορα Omerta. Και δε νομιζω να το κανει μονο το e-shop αυτο.Καπου υπαρχει αναλογο thread στο φορουμ με παραλογες τιμες απο παρα πολλα μαγαζια.Ψαξ'το.
Omerta1416003372 Ιούλιος 4, 2009 #93 Ιούλιος 4, 2009 Ϊσα ίσα προσπαθώ να μείνω στο θέμα αν και είναι πολύ δύσκολο με αυτά που ακούω και να μην αναφέρω την κατάντια....Αυτό το post έγινε σύμφωνα με το θέμα.Θέλω να πω το εξής:Όταν ένα προιόν είναι ακριβό,φωτιά ας πούμε,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα βγάζουμε απλά κέρδη και ούτε γάτα ούτε ζημιά ούτε κανένα τυπογραφικό λάθος όμως όταν σε άλλη περίπτωση υπάρχει περίπτωση έστω και λίγο να ζημειωθούμε τότε κινιτοποιούνται όλοι για να το διορθώσουν.... Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα:rant:Δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσω τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει .....!!!!!
Kosmos Ιούλιος 4, 2009 Author #94 Ιούλιος 4, 2009 Ο νομος λεει οτι αν αγορασω κατι με δοσεις και πεσει η τιμη του, εγω θα συνεχισω να πληρωνω τις δοσεις κανονικα στην τιμη που το αγορασα...και ας εχει περασει 1 χρονος.Αν το παρω ντουκου και παθει κατι (θεος φυλαξει) αλλο χρηματικο ποσο θα μου επιστρεψουν...Ας βγει καποιος ξεκαθαρος νομος για τα υπολοιπα ζητηματα και εσεις μην τον χρησιμοποιεται(οπως τωρα με τα τυπογραφικα).Αμα σας δινουν ολοκληρο το ποσο να τους αφηνετε την διαφορα για το γαμωτο...!Τελος αφου υπαρχει νομος θα πρεπει να τον σεβαστουν, και ας λεει ο καθε πικραμενος τα δικα του!
mini_fan Ιούλιος 4, 2009 #95 Ιούλιος 4, 2009 Λοιπον να καταθεσω κι εγω την αποψη μου?Ας δεχτω, για την οικονομια της συζητησης, οτι καποιοι ειναι "πονηροι" και θελησαν να εκμεταλλευτουν το λαθος αυτο(Διαφωνω βεβαιως με τον ορο "πονηροι"). Μια επιχειρηση την οποια την ενδιαφερει να διατηρησει ενα καλο προσωπο στην αγορα, καταπινει το λαθος, εκτελει τις παραγγελιες εστω και με χασουρα. Τωρα το αν θα στραφει εναντιον του υπαλληλου της για να καλυψει τη χασουρα ή θα την εγγραψει ως ζημια στα βιβλια της ειναι θεμα δικο της. Τουλαχιστον ετσι δουλευουν τα σοβαρα μαγαζια-γωνια(δλδ οι μεγαλες εταιριες). Ποτε δεν κρεμανε τους πελατες τους γιατι η προσελκυση πελατων ειναι πολυ δυσκολοτερη και χρονοβορα απο την απωλεια.
Occultist Ιούλιος 4, 2009 #96 Ιούλιος 4, 2009 Καταρχάς το e-shop δεν είναι σε καμία περίπτωση αθώο αυτό έχουν δειξει και οι συναλλαγές αλλά και η εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα.Καθώς διάβαζα το συγκεκριμένο thread είπε κάποιος ένα πολύ σωστό πράγμα που βέβαια είναι μια γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα.Όταν από το εργοστάσιο το ίδιο μειώνονται οι τιμές και παρόλα αυτά υπάρχουν καταστήματα που πουλάνε στην παλιά τιμή αυτό μπορώ να το αποκαλέσω εσχροκέρδια.Όταν πάει ένα άτομο που έρχεται πρώτη φορά σε επαφή με το αντικείμενο και δεν έχει γνώσεις πάνω σε αυτό και του πασσάρει ο πονηρός πωλητής το εν λόγω προϊόν και την επόμενη ή την παραεπόμενη μέρα το μειώσουν κατά ένα σεβαστό ποσό τότε δεν υπάρχει καμιά περεξήγηση όταν όμως γίνεται το αντίθετο υποστηρίζουν πως είναι λάθος.Αυτή είναι η άποψη μου.Απαράδεκτοι απλά Τακτική που εφαρμόζεται παραδοσιακά στα multirama - τουλάχιστον στη Στουρνάρη που πηγαίνω συνήθως. Ακόμα και αν εξηγήσεις στον πωλητή και ζητήσεις διευκρίνιση για το αν η 300% πάνω τιμή, για σειρά προϊόντων που έμειναν στο ράφι, ισχύει, παίρνεις απάντηση του στυλ όντως αυτή είναι καταχωρημένη στο σύστημα και δεν αλλάζει κλπ. Δηλαδή αν δεν έχεις κάποια επαφή με το αντικείμενο σε επίπεδο thelab πχ. στο πουλάνε κανονικά το 1 στην τιμή των 4 :hang3: Και μην πει κανείς ότι έτυχε, γιατί το έχω δει ένα σωρό φορές στο συγκεκριμένο κατάστημα τα τελευταία χρόνια. Ψάχνουν για κορόιδα και, ας μην κατηγορούμε λοιπόν μόνο το eshop.
dpolal Ιούλιος 4, 2009 #97 Ιούλιος 4, 2009 Είναι μακρυά η απολίτιστη, βάρβαρη και χωρίς καταναλωτικούς νόμους Taipei άραγε ;;;;Taiwan consumer regulators have ordered Dell to honor an online pricing error that offered 19-inch LCD monitors for only NT$500 (US$15, £9).News of the supposed bargain spread quickly over the internet when it was posted June 25 at 11pm. Within the eight hours before it was removed, more than 26,000 customers placed orders for nearly 140,000 monitors, according to Taiwan's Consumer Protection Commission.The agency said in a statement (in Chinese) it received 471 complaints after Dell corrected the listing to the intended price of NT$4,800 (US$148, £90).Dell has been ordered to make good on the erroneous price for customers who placed an order on one monitor and offer diminishing discounts on additional monitors ordered.According to the statement, if Dell doesn't follow the directive, Taipei will consider it a violation of the country's fair trade laws and seek legal recourse.Dell has issued a statement on the matter apologizing and claiming it will compensate the buyers for the mistake. ®http://www.channelregister.co.uk/2009/07/01/dell_ordered_to_honor_taiwan_monitor_mixup/
JaguarOne Ιούλιος 4, 2009 #98 Ιούλιος 4, 2009 Wow. Λέτε τον καταναλωτή απατεώνα επειδή άκουσον-άκουσον θέλει να αγοράσει κάτι στην τιμή που αναγράφεται?! Δηλαδή μήπως με κάθε παραγγελία να ρωτάμε αν κάνανε λάθος? Και επειδή το διάβασα και αυτό, τι δουλειά έχει ο υπάλληλος G700 (που δεν το πιστεύω ότι το έκανε τέτοιος) να αλλάζει τις τιμές. Εφόσον η πολιτική της εταιρείας είναι να έχει χαμηλόμισθους να εκτελούν τέτοιες σημαντικές εργασίες τότε ας αναλάβει τις ευθύνες της. Πχ ξέρω ότι οσοι διαχειρίζονται ταμειακές μηχανές (βλ. σουπερ μαρκετ) αν κάνουν λάθος το βάζουν από την τσέπη τους. Βάση νόμου όμως δικαιούνται και προσαύξηση στο μισθό για αυτό ακριβώς το λόγο (νομίζω 20%).Όπως και να έχει με 1,5 εκαττομύρια ευρώ καθαρά κέρδη συζητάμε ακόμα?Αφενός έχει να καλύψει τα λάθη και αφετέρου έχει να δώσει καλύτερους μισθους - έστω σε αυτούς που βάζουν τις τιμές....
astrolabos Ιούλιος 4, 2009 #99 Ιούλιος 4, 2009 Για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, όλοι ξέρουν ότι μια τέτοια τιμή, εκτός αν αναφέρεται γραπτώς είναι σίγουρα λάθος, μιας και όλοι μας χρησιμοποιούμε το σκρουτζ. Πες μου τι ηθική υπάρχει σε αυτόν που πάει και αγοράζει 5-5 τα τεμάχια και μετά διαμαρτύρεται για ανήθικες τακτικές της επιχείρησης.
JaguarOne Ιούλιος 4, 2009 #100 Ιούλιος 4, 2009 Δεν τίθεται θέμα ήθους κατεμέ. Αν ήθελε να είναι σωστό και το e-shop άς έδινε 1 κομμάτι σε αυτή την τιμή (ή σε τιμή κόστους ή τέλος πάντων κάτι) και για τα υπόλοιπα κομμάτια να του έλεγε sod off. Δεν δέχομαι το "α έκανα λάθος, σόρρυ, kthxbye"
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.