Kosmos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2, 2009 Αγαπητέ κύριε, Σας ενημερώνουμε ότι εξαιτίας ανθρώπινου λάθους, δημοσιεύθηκε το βράδυ της 1ης Ιουλίου, η τιμή των 109 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) για το προϊόν με κωδικό μας PER.558269 και τίτλο INTEL CORE I7-920 2.66 GHZ LGA1366 - BOX. Το λάθος εντοπίστηκε νωρίς σήμερα το πρωί όπου και διορθώθηκε άμεσα. Ζητούμε την κατανόησή σας καθώς δεν είναι δυνατή η διάθεση του προϊόντος σε αυτή την τιμή. Η παραγγελία σας με αριθμό "09_07_02-χχχχχ---77_49_137_248" θα ακυρωθεί, εφόσον το επιθυμείτε μπορείτε να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία του προϊόντος με την τιμή που είναι πλεόν δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα μας. Σας γνωστοποιούμε ότι για το συμβάν αυτό έχουν ήδη ενημερωθεί οι αρμόδιες αρχές και ακολουθούνται οι οδηγίες που δόθηκαν. Με εκτίμηση, Mε αφορμη το παραπανω ηλεκτρονικο μηνυμα: Μηπως ξερει κανεις σε ποιες αρμοδιες αρχες απευθυνεται ο υπαλληλος του e-shop? Πως θα ξερουμε εμεις αν οντως ειναι πραγματικη η τιμη(βλεπε πριν λιγο καιρο τον Q9550 στο ιδιο καταστημα νομιζω*) και αν οφειλεται σε "ανθρωπινο λαθος"?Γιατι αν ειναι προσφορα και οντως ισχυει γινεται για την διαφημιση του καταστηματος...αλλα και ψεμμα να ειναι ή λαθος παλι στην διαφημιση καταληγει...Οποτε μηπως γινεται καταχρηση "ανθρωπινων σφαλματων"? Γιατι ας πουμε για τα super market, αν γινει λαθος στην τιμη του προϊοντος και πας στο ταμειο, ειναι υποχρεωμενοι να σου το δωσουν σε αυτη την τιμη.Ή το πλαισιο αν θυμαμαι καλα σε παρομοια πατατα με επεξεργαστη της σειρας E8xxx παρα το λαθος τους εδωσαν τα cpu στην αναγραφομενη λαθος τιμη. Πιο πολυ κανω το θρεντ για να μαθω τι λεει ο "νομοθετης" για τετοιες περιπτωσεις παρα για τον 920,που ειπα να τον τσιμπησω μηπως ειναι παρομοια προσφορα με τον Q9550...αλλα τζιφος:hang3: *για να μην λεγονται ακυρα πραγματα, παρακατω καποιος φιλος λεει οτι η προσφορα ηταν στα multirama.
blkik Ιούλιος 2, 2009 #2 Ιούλιος 2, 2009 Ανάλογο θέμα με αφορμή λάθος της Dell στην Τaiwan που δεν είναι σαν την Ελλάδα και την ανάγκασε να πουλήσει στην λάθος τιμήhttp://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=49250
Κοπρίτης Ιούλιος 2, 2009 #3 Ιούλιος 2, 2009 Παιδια συμβαινουν αυτα τα πραγματαανθρωπινα λαθη ειναιτωρα το εαν καποιος θελει να το εκμεταλλευτει για το προσωπικο του κερδοςκαι σκοπευει να το τραβηξει στα ακρα κανοντας την τριχα, τριχιαειναι αλλου παπα ευαγγελιο.προσφατο παραδειγμα ο 920 του e-shop και η προσφορα του site της Multirama για την ultra 120 copper στα 50something€(ενω κανονικα επαιζε στα 119€)οι παραγγελιες εκτελεστηκαν κανονικακαι μαλιστα θα ικανοποιηθουν και αυτες που εκκρεμουσαν λογω εξαντλησης αποθεματοςαπ'οτι εχω καταλαβει, το θεμα μαλλον εγκειται στην ευθιξια του εκαστοτε υπευθυνου, καποιες φορες θα σου κατσει αλλες παλι οχι.οποιος παντως το ψαξει πιο αναλυτικα ας ενημερωσει και το κοινο του φορουμ τι ισχυει νομικα και τυπικαετσι απλα για να ξερουμε
p_under Ιούλιος 2, 2009 #4 Ιούλιος 2, 2009 Παιδια συμβαινουν αυτα τα πραγματαανθρωπινα λαθη ειναιτωρα το εαν καποιος θελει να το εκμεταλλευτει για το προσωπικο του κερδοςκαι σκοπευει να το τραβηξει στα ακρα κανοντας την τριχα, τριχιαειναι αλλου παπα ευαγγελιο.προσφατο παραδειγμα ο 920 του e-shop και η προσφορα του site της Multirama για την ultra 120 copper στα 50something€(ενω κανονικα επαιζε στα 119€)οι παραγγελιες εκτελεστηκαν κανονικακαι μαλιστα θα ικανοποιηθουν και αυτες που εκκρεμουσαν λογω εξαντλησης αποθεματοςαπ'οτι εχω καταλαβει, το θεμα μαλλον εγκειται στην ευθιξια του εκαστοτε υπευθυνου, καποιες φορες θα σου κατσει αλλες παλι οχι.οποιος παντως το ψαξει πιο αναλυτικα ας ενημερωσει και το κοινο του φορουμ τι ισχυει νομικα και τυπικαετσι απλα για να ξερουμεφιλε κοπριτη πρεπει να σε ενημερωσω οτι στο multirama για την copper δεν ειχε γινει λαθος απλα ηταν σε προσφορα μιας ημερας . ετσι μου ειπαν κ στο τηλ που πηρα . τωρα αν ειναι τοσο αθωο το λαθος του eshop δεν ξερω . κ γιατι εγινε τετοια ωρα ? ξερει καποιος απο τι ωρα ηταν αυτη η τιμη στον αερα ?¨εγω κατα τι 1 το βραδυ το ειδα .
Kosmos Ιούλιος 2, 2009 Author #5 Ιούλιος 2, 2009 ...απ'οτι εχω καταλαβει, το θεμα μαλλον εγκειται στην ευθιξια του εκαστοτε υπευθυνου, καποιες φορες θα σου κατσει αλλες παλι οχι... οποιος παντως το ψαξει πιο αναλυτικα ας ενημερωσει και το κοινο του φορουμ τι ισχυει νομικα και τυπικα ετσι απλα για να ξερουμε Χμμ, ισως να ειναι ετσι.Παιζει μαλλον και πολυ η πολιτικη της εταιριας...κατα ποσο θελει να εχει σταθερους πελατες, να ειναι ευχαριστημενοι.Πχ απο το πλαισιο με εχουν παρει αρκετες φορες να με ρωτησουν αν ειμαι ευχαριστημενος απο τις υπηρεσιες που προσφερει κτλ κτλ.Υπηρχαν βεβαια και περιπτωσεις που ο εκαστοτε υπαλληλος στο πλαισιο δεν ηταν ιδιαιτερα εξυπηρετικος...αλλα λιγες περιπτωσεις σε σχεση με την εμπειρια μου στο e-shop.Οποτε μαλλον με την ψυχολογια του προσωπικου παιζουμε αν δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο να "παταμε" Και αυτο με την ωρα που λεει ο p_under...να προσθεσω ακομα οτι αν δεν αλλαξε η τιμη.Δηλαδη αν πριν το λαθος ηταν 258ε και μετα το λαθος ηταν 258ε παλι...ποιος ο λογος να γινει η αλλαγη?Μηπως κανουν ερευνα ποσο ευκολα ψαρωνουν τα geeks ?
FANISTELROOY Ιούλιος 2, 2009 #6 Ιούλιος 2, 2009 εγω ειχα πετυχει στο πλαισιο τς μνημες της υπογραφης μου στα 33€ και τις παρηγγειλα. Το μεηλ που μου ηρθε ελεγε οτι κοστιζουν 50κατι και στο σάιτ ειχαν πάει 70κατι. Πηρα τηλ και λεω οτι στο μέηλ μου ηρθε μεγαλυτερο το κοστος και μου λέει ο υπάλληλος μισό λεπτο να το τιμολογήσω στην τιμη παραγγελίας. Μαλιστα ειχα ξεκινησει να πηγαινω σελιδες πισω στον browser για να παρω και κανενα screenshot αν χρειαστει απο την παραγγελια..:devil:Τι θα πει λαθος και βλακείες;
pank Ιούλιος 2, 2009 #7 Ιούλιος 2, 2009 Παρήγγειλα κι' εγω τον εν λόγω επεξεργαστή στα 109 ευρώ, και έλαβα φυσικά το παραπάνω e-mail.Φίλε Kosmos, όταν λένε : ''αρμόδιες αρχές'', εγω καταλαβαίνω ότι κοινοποίησαν το πρόβλημα στο ΙΝΚΑ, και αυτό τους έδωσε οδηγίες για το πως θα αποκαταστήσουν το λάθος τους. Μπορεί φυσικά και να μην επικοινώνησαν, και απλά να μπλοφάρουν.Εγω πάντως αυτή τη στιγμή συντάσσω την καταγγελία μου προς το ΙΝΚΑ, για να δω τι θα μου πούν. Σημειώνω ότι εχω πάρει screenshot της σελίδας με την αναγραφόμενη τιμή στα 109 ευρώ, η οποία θα επισυναφθεί στην καταγγελία μου.Μπορώ να ανεβάσω εδω στο forum το ss, αν κάτι τέτοιο είναι σύμφωνο με τους κανόνες.Αν οχι, μπορεί να μου στείλει pm όποιος θέλει.Ομολογώ πως εχω κάποιους (μικρούς είναι αλήθεια) ενδοιασμούς ως προς το ηθικό του πράγματος...
p_under Ιούλιος 2, 2009 #8 Ιούλιος 2, 2009 Παρήγγειλα κι' εγω τον εν λόγω επεξεργαστή στα 109 ευρώ, και έλαβα φυσικά το παραπάνω e-mail.Φίλε Kosmos, όταν λένε : ''αρμόδιες αρχές'', εγω καταλαβαίνω ότι κοινοποίησαν το πρόβλημα στο ΙΝΚΑ, και αυτό τους έδωσε οδηγίες για το πως θα αποκαταστήσουν το λάθος τους. Μπορεί φυσικά και να μην επικοινώνησαν, και απλά να μπλοφάρουν.Εγω πάντως αυτή τη στιγμή συντάσσω την καταγγελία μου προς το ΙΝΚΑ, για να δω τι θα μου πούν. Σημειώνω ότι εχω πάρει screenshot της σελίδας με την αναγραφόμενη τιμή στα 109 ευρώ, η οποία θα επισυναφθεί στην καταγγελία μου.Μπορώ να ανεβάσω εδω στο forum το ss, αν κάτι τέτοιο είναι σύμφωνο με τους κανόνες.Αν οχι, μπορεί να μου στείλει pm όποιος θέλει.Ομολογώ πως εχω κάποιους (μικρούς είναι αλήθεια) ενδοιασμούς ως προς το ηθικό του πράγματος...γτ αυτο που κανουν αυτοι ειναι ηθικο ?
Kosmos Ιούλιος 2, 2009 Author #9 Ιούλιος 2, 2009 Μια καταγγελεια δεν ξερω αν θα κανει κατι, αλλα καλο ειναι καποιος να διεκδικει αυτα που καταδειχνει ο νομος.Καλα κανεις παντως για να μαθουμε και τι λεει αυτος ο νομοθετης..?Ακυρο, αλλα στις 1 η ωρα το βραδυ ειχαν υπαλληλο να αλλαξει την τιμη και να κανει λαθος...αμα παρεις τηλεφωνο το σερβις τους δεν εχουν υπαλληλο ακομα και σε ωρες λειτουργιας.Πρεπει να βγει κατι στανταρ παντως....και για τις επιστροφες και για τα rma και για τις τιμες.Οχι καθε φορα να παιζουμε ζαρια αν του υπευθυνου θα του εχει κατσει η γκομενα και θα ειναι στις καλες του:kiss3::baby:
pank Ιούλιος 2, 2009 #10 Ιούλιος 2, 2009 γτ αυτο που κανουν αυτοι ειναι ηθικο ?Κοίτα, εγω καλή την πίστη δέχομαι ότι πρόκειται όντως για ανθρώπινο λάθος.Τα λάθη πληρώνονται βέβαια...Δε νομίζω ότι το έκαναν για διαφήμιση, γιατί πέτυχαν δυσφήμιση. Επίσης δεν έγραφε κάπου τη λέξη ''προσφορά'' ή κάτι τέτοιο.
FANISTELROOY Ιούλιος 2, 2009 #11 Ιούλιος 2, 2009 Σιγα μην σωθουν πια στο eshop απο 4-5 επεξεργαστες.... χειροτερο κανουν το ηδη κακο ονομα που εχουν! Αν τους εδιναν ισως και να αλλαζε η σταση καποιον απο εμας....
blkik Ιούλιος 2, 2009 #12 Ιούλιος 2, 2009 Διαφήμιση ή δυσφήση δεν έχει και πολύ σημασία για αυτούςΌτι γίνανε θέμα και συζητιούνται αυτό μετράειΥπάρχουν πολλοί που τσιμπάνε
ea6gka Ιούλιος 2, 2009 #13 Ιούλιος 2, 2009 τα λαθη οταν επαναλαμβανονται τοτε σημαινει οτι εχουμε να κανουμε με , ανικανους υπαλληλους και υπευθυνους ή οτι γινεται επιτηδες . BTW τα μουλτιραμα ειχαν δωσει Q9550 @ 120 ευρω , προφανως ηταν λαθος αλλα απο οσο ξερω οι παραγγελιες εκτελεστηκαν κανονικα
pank Ιούλιος 2, 2009 #14 Ιούλιος 2, 2009 Παιδιά κι' εγω δεν αγοράζω ούτε ανεμιστηράκια και καθοδικές λάμπες από το e-shop, αλλά στη συγκεκριμμένη περίπτωση δεν αντιλαμβάνομαι ως διαφημιστικό τρίκ αυτό που έγινε. Θα το δεχόμουν αν έλεγαν : - Σούπερ - ντούπερ προσφορά!! i7 στα 109 ευρώ !!! και μόλις έκανα την παραγγελία : - Δυστυχώς δεν προλάβατε γιατί εξαντλήθηκαν τα αποθέματα μας. Έτσι κι' εγω θα σκεφτόμουν πόσο καλό είναι το e-shop και τι ωραίες προσφορές που κάνει, και καλό θα ήταν να το παρακολουθώ, μήπως και την επόμενη φορά προλάβω Κάτι τέτοιο όμως δε συνέβη ποτέ. Μόνοι τους είπαν ότι πρόκειται περί λάθους. Το προϊόν ήταν αναρτημένο κανονικά στο section επεξεργαστές, χωρίς καμμία ένδειξη να παραπέμπει σε κάτι έξω από τα συνηθισμένα. Ακόμα και η ωρα που έγινε η ανάρτηση, συνηγορεί σε κάτι τέτοιο, γιατί νομίζω πως βράδυ γίνονται αυτές οι αλλαγές που το site δεν είναι ''φορτωμένο''. Απλά πιστεύω πως κάποιος υπάλληλος πληκτρολόγησε λάθος. Τεσπα. Συνήθως είμαι κι' εγω καχύποπτος, οπότε ο καθένας το βλέπει όπως θέλει:yes2:
Kosmos Ιούλιος 2, 2009 Author #15 Ιούλιος 2, 2009 Ναι σιγουρα μπορει να εγινε και λαθος...Απλα οταν γινεται συνεχεια κατι πρεπει να γινει...δεν λεω να τους υποχρεωνει απαραιτητα ο νομος να δινουν τσαμπα οτιδηποτε, απλα να βγει ενας νομος να ξεκαθαριζει τα πραγματα.Αλλιως νομιζω δικο τους κακο κανουν....στο ονομα, στην φημη και στην εμπιστοσυνη που δειχνουν οι καταναλωτες.
greekfragma Ιούλιος 2, 2009 #16 Ιούλιος 2, 2009 ξέρετε οτι είμαι από τους πρώτους που θα βγω να κράξω το e-shop και την πολιτική του service του ειδικότερα.....στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως και αν αναλογιστεί κανείς την συχνότητα των "λαθών" στις τιμές θα δει οτι άδικα πάμε να βγάλουμε από τη μύγα ξύγκι.και το Πλαίσιο και το Multirama και το e-shop κάνουν τιμολογιακά λάθη στις τιμές σε προιόντα στα site τους με συχνότητα 1 λάθος ανά 3 μήνες περίπου (διορθώστε με αν δεν είναι έτσι)1 λάθος λοιπόν το 3μηνο για κάθε μαγαζί εγώ το βλέπω απολύτως λογικό.....μην ξεχνάτε οτι άνθρωποι είναι πίσω από τα μηχανάκια που ανανεώνουν το κάθε site.επίσης στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά και σε άλλες παλαιότερες το αξιοσημείωτο είναι οτι δεν αναρτήθηκε το λάθος πονηρά (π.χ. με επιγραφη ΠΡΟΣΦΟΡΑ....ή ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟΘΕΜΑ) αλλά θα πρέπει κάποιος να παρατηρεί καθημερινά για να καταλάβει για την κραυγαλέα διαφορά τιμής ανάμεσα από χιλιάδες κωδικούς προιόντων.ας μην ξεχνάμε και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις (χωρίς ειδική ένδειξη-σήμανση προσφοράς) που απλά έγινε τυπογραφικό λάθος υποδιαστολής.......299ευρω ---> 29.9ευρώκαλό και απαραίτητο το κράξιμο στη στραβή πολιτική και στα πονηρά.....αλλά και τα λογικά και εντός ορίων λάθη είναι πραγματικότητα.το μόνο μεμπτό θα είναι να βγει οποιοσδήποτε εκπρόσωπος του e-shop (πωλητής, marketing, etc) και να πει οτι όντως ήταν προσφορά και όποιος πρόλαβε πρόλαβε...ή ήταν 10κομμάτια βιτρίνας χωρίς παρελκόμενα ή άλλα τέτοια όμορφα.my2cents
deninho Ιούλιος 2, 2009 #17 Ιούλιος 2, 2009 όταν πας στο σούπερ μάρκετ, και στο ράφι σου λέει 109€, το παίρνεις, και στο ταμείο σου πουν 250€, είναι υποχρεωμένοι να στο δώσουν όσο έλεγε στο ράφι. Και εκεί λάθος μπορεί να έχει γίνει, αλλά στο δίνουν όσο σου είπανε. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να είναι διαφορετική η πολιτική σε ηλεκτρονικά καταστήματα...
greekfragma Ιούλιος 2, 2009 #18 Ιούλιος 2, 2009 γιατί υπάρχει διαφορά μεταξύ online και αγορών εξ αποστάσεως (εκτός εμπορικού καταστήματος) με την αγορά κατευθείαν από το ράφι.(εντός εμπορικού καταστήματος)στα περισσότερα site επίσης που θέλουν να έχουν τον πωπό τους καλυμμένο αν διαβάσετε κάτω χαμηλά ή σε κάποια υποενότητα του faq θα δείτε και το εξής"δεν ευθυνόμαστε για τυχόν τυπογραφικά λάθη στις τιμές"
Kosmos Ιούλιος 2, 2009 Author #19 Ιούλιος 2, 2009 Ναι απλα το πλαισιο ας πουμε και το μουλτιραμα "πληρωνουν" τα λαθη τους, αντιθετα με το e-shop.Σιγουρα ανθρωποι ειναι και οχι μηχανες, αλλα πρεπει να δειχνουν καποια συνεπεια στις πραξεις τους...Βεβαια εχουμε και το αλλο θρεντ στην ιδια κατηγορια που δειχνει οτι κανουν και λαθη προς τα πανω...Απο οποια πλευρα και να το δεις θα βρεις ελαφρυντικα...αλλα και σε αλλα νομικα ζητηματα γινεται το ιδιο.
qbiefox Ιούλιος 2, 2009 #20 Ιούλιος 2, 2009 στα περισσότερα site επίσης που θέλουν να έχουν τον πωπό τους καλυμμένο αν διαβάσετε κάτω χαμηλά ή σε κάποια υποενότητα του faq θα δείτε και το εξής"δεν ευθυνόμαστε για τυχόν τυπογραφικά λάθη στις τιμές"Νομιζω παντως οτι μονο και μονο με αυτο ειναι καλυμενοι... Βεβαια για τον καταναλωτη δεν εχει σημασια μονο το τυπικο του θεματος, αλλα και το ηθικο... Τωρα αν καποιος βγαλει ακρη ας μας πει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.