Jump to content



Δεν πάει άλλο


Nikolai

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Άντε στο διαολο η παλιο μαλα*ια , εχω αλλαξει 3 μοντεμ /ρουτερ τα ιδια και τα ιδια αμαν πια .

πρωτα το μαυρο baudtec του ΟΤΕ , μετα το netgear και τωρα το Thomson ..... ολες αυτες οι μαπες εχουν ενα κοινο δεν με αφηναν στο ιντερνετ πανω απο 3ωρο ... το Θομσον ομως σπαει τα ρεκορ καμια φορα για 1 ωρα ειναι Οκ μετα μπαμ αποσυνδεση ... αναγκαζομαι να το κλεινω για να κρυωσει επισης αλλα ακομα και οταν κρυωνει και το ανοιγω μερικες φορες δεν εχω συνδεση...εχω αγανακτησει 4 χρονια τωρα με αυτη την κατασταση . :rant::cry::suicide2::fight::crazy:

τι θορυβο εχεις στη γραμμη? δοκιμασε να αλλαξεις το φιλτρο καθως και εαν σε παιρνει οικονομικα κανενα draytek 2700 που αρκετοι που το πηραν ενω ειχαν θορυβο τους μειωσε τις αποσυνδεσεις

3 διαφορετικά modems ΚΑΙ τα 3 να βγήκαν μάπα ακούγεται κάπως...

Μήπως να αρχίσεις να ψάχνεις την γραμμή και τις συνδέσεις μέσα και έξω από το σπίτι σου ;;;;

δηλαδη ? τι να κανω , οταν εννοεις να ψαχνω την γραμμη ?

Μισο λεπτο να βρω τα στοιχεια

DSL Connection

bull__md.gif Link Information

spacer.gif Uptime:0 days, 0:09:48 spacer.gif DSL Type:G.992.5 annex B spacer.gif Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:383 / 8.191 spacer.gif Data Transferred (Sent/Received) [kB/kB]:0,00 / 0,00 spacer.gif Output Power (Up/Down) [dBm]:12,0 / 0,0 spacer.gif Line Attenuation (Up/Down) [dB]:26,5 / 38,0 spacer.gif SN Margin (Up/Down) [dB]:22,5 / 11,0 spacer.gif Vendor ID (Local/Remote):TMMB / GSPN spacer.gif Loss of Framing (Local/Remote):0 / 0 spacer.gif Loss of Signal (Local/Remote):0 / 0 spacer.gif Loss of Power (Local/Remote):0 / 0 spacer.gif Loss of Link (Remote):0 spacer.gif Error Seconds (Local/Remote):0 / 0 spacer.gif FEC Errors (Up/Down):1 / 0 spacer.gif CRC Errors (Up/Down):1 / 23 spacer.gif HEC Errors (Up/Down):0 / 16

δηλαδη ? τι να κανω , οταν εννοεις να ψαχνω την γραμμη ?

Φώναξε ηλεκτρολόγο να δει τι γραμμές μέσα στο σπίτι αρχικά και μετα μέχρι τον κατανεμητή

Εξωτερικά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά μόνο να δηλώσεις βλάβη.

Ακριβώς όπως στα λέει

1- ζήτα να σου ελέγξουν την γραμμή από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το σπίτι σου, τεχνικός του ΟΤΕ ή ο πάροχος

2- ρίξε μια ματιά στο κουτί του σπιτιού σου όπου καταλήγει η γραμμή του ΟΤΕ, εκεί γίνεται η πρώτη σύνδεση με το καλώδιο που καταλήγει μέσα στο σπίτι.

2- μέσα στο σπίτι κοίτα το σημείο όπου έρχεται το καλώδιο από το εξωτερικό κουτί και τις διακλαδώσεις που υπάρχουν στα δωμάτια.

3- υπόλοιπα δωμάτια κλπ...

Προτίμησε να βάλεις το router απευθείας πάνω στην πρώτη μπρίζα που καταλήγει το καλώδιο από το κουτί του σπιτιού και δες πώς θα πάει...

Ο θόρυβως στη γραμμή μπορεί να προέρχεται από οπουδήποτε για αυτό το λόγο έχεις τις αποσυνδέσεις...

ευχαριστώ. Θα με υπαρξει καποια χρεωση ? γιατι μου ειχε παρει 60 ευρω ο τεχνικος του οΤε στην αρχη που ηρθε να ενωση κατι καλωδια .

οχι δε πληρωνεις κατι αν δηλωσεις βλαβη....θα τους πεις οτι εχεις συνεχεις αποσυνδεσεις κ να ερθουν να το δουνε!αν δε μπορουνε να κανουν κατι απο εκει θα στειλουν τεχνικο για να κοιταξει το καφαο κτλ., αλλα δε πληρωνεις κατι!

Για μέσα στο σπίτι πληρώνεις

Είτε έρθει δικό σου ηλεκτρολόγος είτε σου στείλει ο isp σου σε περίπτωση που βρει βλάβη στην εσωτερική καλωδίωση τότε θα πληρώσεις στην αντίθετη περίπτωση που βρει έξω κάποιο πρόβλημα απλά δηλώνει την βλάβη στον ΟΤΕ και περιμένει

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.