lefteriz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28, 2009 Ξαφνικά χάλασε το corsair voyager GT 16gb φλασακι μου, δεν το αναγνωρίζει κανένας υπολογιστής... το στέλνω eshop και ήρθε πίσω με την δικαιολογία ότι δεν είχα καπάκι , κι ότι ήταν ελαφρώς στραβωμένη η θύρα. Μπορώ να το κάνω RMA κατευθείαν στην Corsair και τι ελπίδες έχω να περάσει το RMA?...
hayabusa Ιούνιος 28, 2009 #2 Ιούνιος 28, 2009 για στείλτους ένα email. εκτός του ότι δεν έχεις τίποτα απολύτως να χάσεις, έχει υπόψιν ότι ακούγονται τα καλύτερα για το rma τους.
SirDiman Ιούνιος 28, 2009 #3 Ιούνιος 28, 2009 Στειλτο και ασε τι λεει το echop...Ειναι για πολλα χερια ξυλο :rant:
hayabusa Ιούνιος 28, 2009 #4 Ιούνιος 28, 2009 πάντως πιστεύω ότι μιλώντας απευθείας με την εταιρεία θα βγάλεις άκρη. ένας γνωστός μου, τους έστειλε ενα ζευγάρι μνήμες και όχι απλά τις αντικατέστησαν αλλά του έστειλαν και καλύτερες Γενικά αφού υπάρχει τρόπος να μην μπλέξεις με το e-shop νομίζω καλό είναι να τον ακουλουθήσεις
sstav Ιούνιος 29, 2009 #6 Ιούνιος 29, 2009 το θέμα είναι ότι μπορεί η θύρα (πολύ συχνό φαινόμενο) να έχει στραβώσει λίγο αλλά να είναι πλήρως λειτουργικό το στικάκι...αυτός είναι λόγος για τον οποίο καθίσταται ένα προϊόν εκτός εγγύησης;;;; Και πως η ίδια η εταιρία (corsair) στη προκειμένη περίπτωση δικαιολογεί το RMA ενώ το eshop όχι;;;
jax7480 Ιούνιος 29, 2009 #7 Ιούνιος 29, 2009 Στο eshop εχουν μηχανημα ευθυγραμμισης για τα στικακια. Αν ξεφευγει ενα χιλιοστο δεξια-αριστερα, σε κοβουν απο το RMA. Η corsair ως τιποτενια εταιρια στον χωρο, δεν εχει τετοιο πραγμα...
greekfragma Ιούνιος 29, 2009 #8 Ιούνιος 29, 2009 κάθε φορά τα ίδια.....έχω βαρεθεί να ακούω τις αηδίες τους.....:rant:
sofos1990 Ιούνιος 29, 2009 #10 Ιούνιος 29, 2009 Πλέον αποτελεί κανόνα....Παίρνεις από το eshop corsair και δεν ξανασχολείσαι μαζί τους μετά απευθύνεσαι απευθείας στην ίδια την corsair:hehe:
lefteriz Ιούνιος 30, 2009 Author #11 Ιούνιος 30, 2009 Πήρα RMA number από την Corsair και αυριο θα στείλω το στικάκι to be continued
noone85 Ιούλιος 1, 2009 #12 Ιούλιος 1, 2009 Παιδιά εγώ πάντως ΧΡΟΟΟΟΟΝΙΑ πελάτης του eshop, το έχω ξεγράψει.Πλέον χρησιμοποιώ πολύ το skroutz και το ebay.
hayabusa Ιούλιος 1, 2009 #13 Ιούλιος 1, 2009 δικαίωμα σου και πιθανότατα πολύ καλά κάνεις ας μην το κάνουμε όμως και αυτό άλλο ένα eshop-blame thread
greekfragma Ιούλιος 1, 2009 #14 Ιούλιος 1, 2009 δικαίωμα σου και πιθανότατα πολύ καλά κάνεις ας μην το κάνουμε όμως και αυτό άλλο ένα eshop-blame thread δε το κατάλαβα αυτό? να κρύβουμε τα blame για ποιό λόγο?εγώ θα το θάβω μέχρι να αλλάξει πολιτική και λαμογιές με κολλητήρια και ακύρωση εγγύσεων με επιτηδευμένα στραβώματα μετά την παραλαβή..... να φροντίσει να αλλάξει πολιτική για να κοπούν τα blame. μέχρι να αλλάξει πολιτική σε κάθε θέμα που θα βλέπω λαμογιές και ακύρωση εγγυήσεων εγώ θα κράζω :fight:
hayabusa Ιούλιος 1, 2009 #15 Ιούλιος 1, 2009 δεν ειπα ούτε να κρύψουμε τίποτα ούτε να καταπιούν τον πόνο τους όσοι έχουν άσχημες εμπειρίες από το e-shop. Αλλά από την στιγμή που βλέπουμε ότι πάει να βγει άκρη με απευθείας RMA από τον κατασκευαστή έχει νόημα να μπαίνουμε και να γράφουμε ενα πόστ παντελώς άσχετα με το θέμα απλά για να πούμε τον πόνο μας; Threads με παράπονα για το service του eshop υπάρχουν πολλά, όποιος θέλει καλύτερα να μπει εκει να τα πει που δεν θα βγει και εκτός θέματος
greekfragma Ιούλιος 1, 2009 #16 Ιούλιος 1, 2009 λάθος.κάθε thread και κάθε περίπτωση άδικης μεταχείρισης από το after sales του eshop αλλά και οποιουδήποτε άλλου καταστήματος πρέπει να περιγράφεται λεπτομερώς.....άλλο να κάνει αναζήτηση κάποιος και να δει 100περιπτώσεις άρνησης rma του eshop και αλλο να δει 100περιπτώσεις rma χωρίς να ξερει την κακή κατάληξη από το περίπτερο και την αντίστοιχα σωστή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία ή την εταιρία.μη λέμε ότι θέλουμε....τα αυτονόητα γράφονται.οι λαμογιές θέλουν δυσφήμιση.....όχι αδιαφορία.
noone85 Ιούλιος 2, 2009 #17 Ιούλιος 2, 2009 δικαίωμα σου και πιθανότατα πολύ καλά κάνεις ας μην το κάνουμε όμως και αυτό άλλο ένα eshop-blame thread Με συγχωρείς κιόλας, αλλά μου απαγορεύεις να πω την άποψή μου; Ένα μέρος του θέματος είναι από μόνο του eshop-blame που λες κι εσύ. Τόσο παράξενο και ακραίο ήταν αυτό που έγραψα πια;
lefteriz Αύγουστος 1, 2009 Author #18 Αύγουστος 1, 2009 Λοιπόν, έστειλα το φλασάκι πριν μια βδομάδα περίπου, και σήμερα ήρθε κουριερ με καινούριο σφραγισμένο φλασάκι respect corsair λοιπόν
greekfragma Αύγουστος 1, 2009 #19 Αύγουστος 1, 2009 άμα περάσεις από το e-shop που σου αρνηθήκανε το rma να έχεις μαζί σου το χαρτί να τους κάνεις ρόμπες μπροστά σε ότι πελάτες έχει εκείνη τη στιγμή.:snap:respect corsair.
sofos1990 Αύγουστος 1, 2009 #20 Αύγουστος 1, 2009 Έλεος.....η ίδια η corsair το πέρασε rma και το eshop όχι......τα λόγια περιττά......
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.