Jump to content



Corsair flash 16gb + RMA


lefteriz

Recommended Posts

Ξαφνικά χάλασε το corsair voyager GT 16gb φλασακι μου, δεν το αναγνωρίζει κανένας υπολογιστής...

το στέλνω eshop και ήρθε πίσω με την δικαιολογία ότι δεν είχα καπάκι , κι ότι ήταν ελαφρώς στραβωμένη η θύρα.

Μπορώ να το κάνω RMA κατευθείαν στην Corsair και τι ελπίδες έχω να περάσει το RMA?...

:)

Link to comment
Share on other sites

πάντως πιστεύω ότι μιλώντας απευθείας με την εταιρεία θα βγάλεις άκρη.

ένας γνωστός μου, τους έστειλε ενα ζευγάρι μνήμες και όχι απλά τις αντικατέστησαν αλλά του έστειλαν και καλύτερες ;)

Γενικά αφού υπάρχει τρόπος να μην μπλέξεις με το e-shop νομίζω καλό είναι να τον ακουλουθήσεις :)

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι ότι μπορεί η θύρα (πολύ συχνό φαινόμενο) να έχει στραβώσει λίγο αλλά να είναι πλήρως λειτουργικό το στικάκι...αυτός είναι λόγος για τον οποίο καθίσταται ένα προϊόν εκτός εγγύησης;;;; Και πως η ίδια η εταιρία (corsair) στη προκειμένη περίπτωση δικαιολογεί το RMA ενώ το eshop όχι;;;

Link to comment
Share on other sites

Στο eshop εχουν μηχανημα ευθυγραμμισης για τα στικακια. Αν ξεφευγει ενα χιλιοστο δεξια-αριστερα, σε κοβουν απο το RMA. Η corsair ως τιποτενια εταιρια στον χωρο, δεν εχει τετοιο πραγμα...

Link to comment
Share on other sites

δικαίωμα σου και πιθανότατα πολύ καλά κάνεις :)

ας μην το κάνουμε όμως και αυτό άλλο ένα eshop-blame thread ;)

δε το κατάλαβα αυτό?

να κρύβουμε τα blame για ποιό λόγο?εγώ θα το θάβω μέχρι να αλλάξει πολιτική και λαμογιές με κολλητήρια και ακύρωση εγγύσεων με επιτηδευμένα στραβώματα μετά την παραλαβή.....

να φροντίσει να αλλάξει πολιτική για να κοπούν τα blame.

μέχρι να αλλάξει πολιτική σε κάθε θέμα που θα βλέπω λαμογιές και ακύρωση εγγυήσεων εγώ θα κράζω

:fight:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα ούτε να κρύψουμε τίποτα ούτε να καταπιούν τον πόνο τους όσοι έχουν άσχημες εμπειρίες από το e-shop.

Αλλά από την στιγμή που βλέπουμε ότι πάει να βγει άκρη με απευθείας RMA από τον κατασκευαστή έχει νόημα να μπαίνουμε και να γράφουμε ενα πόστ παντελώς άσχετα με το θέμα απλά για να πούμε τον πόνο μας;

Threads με παράπονα για το service του eshop υπάρχουν πολλά, όποιος θέλει καλύτερα να μπει εκει να τα πει που δεν θα βγει και εκτός θέματος ;)

Link to comment
Share on other sites

λάθος.

κάθε thread και κάθε περίπτωση άδικης μεταχείρισης από το after sales του eshop αλλά και οποιουδήποτε άλλου καταστήματος πρέπει να περιγράφεται λεπτομερώς.....

άλλο να κάνει αναζήτηση κάποιος και να δει 100περιπτώσεις άρνησης rma του eshop και αλλο να δει 100περιπτώσεις rma χωρίς να ξερει την κακή κατάληξη από το περίπτερο και την αντίστοιχα σωστή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία ή την εταιρία.

μη λέμε ότι θέλουμε....τα αυτονόητα γράφονται.

οι λαμογιές θέλουν δυσφήμιση.....όχι αδιαφορία.

Link to comment
Share on other sites

δικαίωμα σου και πιθανότατα πολύ καλά κάνεις :)

ας μην το κάνουμε όμως και αυτό άλλο ένα eshop-blame thread ;)

Με συγχωρείς κιόλας, αλλά μου απαγορεύεις να πω την άποψή μου;

Ένα μέρος του θέματος είναι από μόνο του eshop-blame που λες κι εσύ.

Τόσο παράξενο και ακραίο ήταν αυτό που έγραψα πια;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.