Jump to content



Προβλημα με PSU-Oktabit-Ντροπή τους!!!


Cnstech

Recommended Posts

Καταρχάς ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο θέμα μου. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα καθοτι εκνευρισμένος.

Στις 12/12/2007 αγόρασα ένα τροφοδοτικό Thermaltake ToughPower 750w έναντι 115 € . Το τροφοδοτικό ήταν προϊόν της Oktabit και μάλιστα στο κουτί του ήταν εμφανέστατο ότι συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση. Κάποια στιγμή περί τα τέλη του Οκτωβρίου το τροφοδοτικό μου παρουσίασε κάποια προβλήματα και όντας εντος εγγύησης αποφάσισα να το στείλω στην Oktabit. Αφού λοιπόν στις 2/11/2012 έγινε αίτηση για RMA αρχικά απορρίφθηκε με την δικαιολογία ΛΗΞΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Έπειτα από διαμαρτυρία μου σχετικά με αυτό και εξηγώντας ότι στο κουτί του προϊόντος γράφει 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ στις 5/11/2012 εσταλη με δελτίο αποστολής το παραπάνω τροφοδοτικό στην παραπάνω εταιρεία η οποία με πληροφόρησε πως θα το στείλει στην Thermaltake USA και πως θα πάρει περίπου ένα μήνα για την αντικατάσταση του. Περνώντας λοιπόν ο μήνας και πλησιάζοντας στην εκπνοή της εγγύησης κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Oktabit με ενημέρωσαν πως έχει σταλεί και πως θα χρειαστεί να περιμένω ακόμα 3 ΜΗΝΕΣ!!! Έστειλα email λοιπόν στην Thermaltake USA για να μάθω τι έγινε με το τροφοδοτικό μου και μου απάντησαν πως όχι μόνο δεν έχουν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number αλλά μάλιστα δεν εξυπηρετούν Ευρωπαϊκές χώρες και πως θα πρέπει να απευθυνθώ στην Thermaltake Europe ή στην Thermaltake DE. Ύστερα λοιπόν ξανά από τηλεφωνική επικοινωνία με την Oktabit με ενημέρωσαν πως ως δια μαγείας μόλις την προηγούμενη μέρα είχαν στείλει το τροφοδοτικό στην Γερμανία και πως το αργότερο μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα μου έχει πιστωθεί ολόκληρο το ποσό. Έστειλα λοιπόν και email στην Thermaltake DE καθώς και στην Thermaltake Europe μήπως και έκαναν λάθος από την Oktabit και το είχαν στείλει εκεί αφού την πρώτη φορά δεν εστάλη στην Αμερική. Ενημερωτικά η εγγύηση του τροφοδοτικού έληξε κατά την διάρκεια αυτής της όλης ταλαιπωρίας. Προς απάντηση του email με ενημέρωσαν ότι δεν είχαν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number. Φτάσαμε 31/1/2013 και πίστωση ή αντικατάσταση δεν είδα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ξανά μου πρότειναν να ΑΓΟΡΑΣΩ ένα Thermaltake smartpower 750w και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα μου εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου.

Μήπως γράφει στο μετωπο μου ΒΛΑΚΑΣ? Ένα πράγμα έχω να πώ...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!! Ντρεπομαι για την συμπεριφορά τους καθως και για την Thermaltake την οποία έχω σε εκτίμηση και χαντακώνεται απο τέτοιους υποτίθεται αντιπροσώπους...Ας το κλείσουν καλύτερα το μαγαζί και ας το κάνουν video club...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.