jimakoZzz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16, 2009 Καλημερα!Εκανα μια παραγγελια και μετα μου στελνουν οτι προεκιωε ενα προβλημα κα τους πηρα τηλεφωνο και μου λενε οτι δεν υπαρχει πλεον και κατι τετοια ενω οταν το ειχα παραγηλει τουσ ειχα ρωτισει και μου ειχαν πει οτι υπηρχαν πολλα κομματια!τι κανουμε τωρα?
DotaGami Ιούνιος 16, 2009 #2 Ιούνιος 16, 2009 Δε νομιζω να μπορεις να κανεις κατι Περιμενεις αν και οταν ερθει νεα παραλαβη προιοντων, αλλιως το παιρνεις απ'αλλου...
jimakoZzz Ιούνιος 16, 2009 Author #3 Ιούνιος 16, 2009 καλα ειναι ολοι τους για τον π@@@το πλαισιο εχει χαλασει πια δεν ειναι οπως παλια...
sofos1990 Ιούνιος 16, 2009 #4 Ιούνιος 16, 2009 Πως το εννοείς το έχει χαλάσει; Επειδή προέκυψε πρόβλημα με την παραγγελία σου; Δηλαδή ήθελες να μην σου πουν τίποτα και να σε αφήνουν να περιμένεις; Και εγώ περιμένω εδώ και μια εβδομάδα να φέρουν μια μητρική, αλλά τους καταλαβαίνω(οικονομική κρίση κλπ), απλώς παίρνω τηλ. και ρωτάω άμα την έχουν φέρει....Το ίδιο να κάνεις και εσύ
jimakoZzz Ιούνιος 16, 2009 Author #5 Ιούνιος 16, 2009 γενικα μιλαω!για να σου ελενξουν κατι αν εχει χαλασει που ειναι μεσα στην εγγυηση χρειαζεσαι 30+€
sofos1990 Ιούνιος 16, 2009 #7 Ιούνιος 16, 2009 γενικα μιλαω!για να σου ελενξουν κατι αν εχει χαλασει που ειναι μεσα στην εγγυηση χρειαζεσαι 30+€ Όπα όπα.......Για πες ακριβώς τι έγινε...οτιδήποτε είναι στην εγγύηση στο ελέγχουν νομίζω χωρίς οικονομική επιβάρυνση....αλλά δυστυχώς είμαστε ΟΤ....
whitesnake Ιούνιος 16, 2009 #9 Ιούνιος 16, 2009 30 ευρώ λογικά χρειάζεσαι αν στο ελέγξουν και τελικά δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Λογικό, δε μπορούν να κάνουν δωρεάν ελέγχους...
narampa1416003274 Ιούνιος 16, 2009 #10 Ιούνιος 16, 2009 ¨Εγω πάντως με έναν εξωτερικό που νόμιζα ότι είχε πρόβλημα μου το έκαναν έλεγχο, με διαγνωστικό και δεν μου χρέωσαν τίποτα ενω δεν είχε τελικά πρόβλημα ο δίσκος.(πλαίσιο καλαμαριάς).
jimakoZzz Ιούνιος 16, 2009 Author #11 Ιούνιος 16, 2009 σθγκεκριμενα εγω ειχα παει μια καρτα γραφικων και ηταν χαλασμενη 100% και ηθελε να κανει ελενχο με 30 €
sofos1990 Ιούνιος 16, 2009 #12 Ιούνιος 16, 2009 Εαν και εφόσον η κάρτα ήταν μέσα στην εγγύηση δεν νομίζω ότι ήταν σωστό αυτό που έκανε......Απόδειξη πήρες;
jimakoZzz Ιούνιος 16, 2009 Author #13 Ιούνιος 16, 2009 τελικα δεν τα πληρωσα γιατι ξαναπηγα μια αλλη μερα και επεσα πανω σε γνωστο...Βασικα λενε οτι μετα απο 1,5 χρονο δεν ειναι full εγγυηση...
Dant3 Ιούνιος 16, 2009 #14 Ιούνιος 16, 2009 Αν τους πας ολο το συστημα(και εφοσον το εχεις φτιαξει εσυ)για να ελεγξουν και να αντικαταστησουν κατι που ειναι στην εγγυηση τοτε ναι παιρνουν 30Ε.αν πας μονο το κομματι που εχει χαλασει τοτε δεν παιρνουν τιποτα.και η εγγυηση ειναι 2 χρονια για ολα τα προιοντα ακομα και αυτα που λενε αυτοι οτι εχουν 1.το λεει καθαρα η νομοθεσια.
Kosmos Ιούνιος 17, 2009 #16 Ιούνιος 17, 2009 Εγω παραγγειλα στις 14 του μηνος απο το πλαισιο κατι και μεχρι σημερα η παραγγελια βρισκεται σε επεξεργασια χωρις καμμια ενημερωση...:hang2:
p55 Ιούνιος 17, 2009 #17 Ιούνιος 17, 2009 Εγω παραγγειλα στις 14 του μηνος απο το πλαισιο κατι και μεχρι σημερα η παραγγελια βρισκεται σε επεξεργασια χωρις καμμια ενημερωση...:hang2: Έπεσες στην περίπτωση και εσύ όπως και εγώ. Για να πάρω δυο τέτοια περίμενα ένα μήνα αλλά είχε έλλειψη. Όσες φορές όμως παράγγειλα κάτι άλλο όλα μου ήλθαν στην ώρα τους. Μήπως να τους κάνεις ένα τηλέφωνο; Γιατί αν έχουν αυτό που ζητάς σε κάποιο κατάστημα θα στο φέρουν.
Kosmos Ιούνιος 18, 2009 #18 Ιούνιος 18, 2009 Οντως φιλε p55 σε ελλειψη επεσα και εγω...Αρχες του αλλου μηνα περιμενουν να τους ερθει.Αλλα ευγενεστατοι στο τηλεφωνο οπως παντα....και δεν μπορεις να τους πεις τπτ που δεν ειδοποιησαν
jimakoZzz Ιούνιος 18, 2009 Author #19 Ιούνιος 18, 2009 εμενα εξαντλιθηκε και απλα μου ακυρωσαν την παραγγελια
webhunter Ιούνιος 18, 2009 #20 Ιούνιος 18, 2009 Τυχαίνουν αυτά...Εγώ περίμενα 3 μήνες για να παραδοθεί μια παραγγελία, αλλά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα.Όσο για τη χρεώση που λες, δεν υφίσταται όταν το προϊόν είναι αγορασμένο από το Πλαίσιο και έχει και εγγύηση.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.