Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Με το yugo και να θες να τρεξεις,δεν μπορεις...ενω με την S3 σε καιει λιγακι να το πατησεις...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Με το yugo και να θες να τρεξεις,δεν μπορεις...ενω με την S3 σε καιει λιγακι να το πατησεις...

Ακόμα και αμάξι 800cc μπορεί να αναπτύξει μια χαρά υψηλές ταχύτητες για το δρόμο που βρίσκεται.

Δηλαδή δεν μπορεί να πάει με 100 στα στενάκια?

Το θέμα είναι ότι με ένα πολύ καλύτερο αμάξι θα έχεις και καλύτερες δυνατότητες στο φρενάρισμα, ελιγμό κτλ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να ποντάρεις εκεί και να πηγαίνεις πλακωμένος.

Το θέμα Grandpa Vs Kiddo Racer δεν είναι το ποιός είναι πιο επικίνδυνος,είναι πιο πρόβλημα έχει μεγαλύτερη επέκταση.

Άτομα μεγάλης ηλικίας στον δρόμο υπάρχουν σε φόρμα chuck norris,αλλά και με πάρκινσον,η διαφορά όμως ξέρετε ποιά και που ακριβώς είναι?

Ότι ποτέ δεν έχω δει ηλικιωμένο να ορμάει πάνω....

Δεν θέλω να πώ κάτι επι του θέματος, εχω ήδη εκφέρει την άποψη μου προηγουμένως, το μόνο που θέλω να σου πω ειναι οτι αν θές σε προκαλώ σε διαγωνισμό για το ποιός μπορεί να γράψει το πιο γραφικό κείμενο, τραβηγμένο απο μαλλιά, χέρια, πόδια, βυζά κλπ....

Δεν νομίζω οτι με την υπερσουπερτραγικοποίηση που έκανες άλλαξες κάποιου τη γνώμη, απλα μάλλον έπεισες οτι σου είχε έρθει οίστρος όταν το έγραφες...

ότι να ναι όμως......

καταρχάς αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά τις δημοσιεύσεις σχετικά με το kagkour vs oldman θα δεις οτι δε προσπαθώ να βγάλω λάδι τον kagkour.

αυτό που λέω είναι οτι οι παππούδες κυκλοφορούν κυρίως τις ώρες που κυκλοφορεί και ο υπόλοιπος κόσμος ενώ οι κοντράκηδες κυρίωςτα βράδια και σε συγκεκριμένες περιοχές.

σαφώς κινδυνεύεις και από τους 2.

η διαφορά είναι οτι τον παππού δε τον παίρνεις χαμπάρι.είναι καμουφλαρισμένος σα stealth είτε μέσα σε καμιά σακαράκα είτε σε νορμάλ συμβατικό.

τον kagkour τον παίρνεις χαμπάρι από τα 200μέτρα γιατί ανάβει φώτα κορνάρει κάνει σφήνες έχει το subwoofer τερμα και γενικα καβαλάει αμάξι που τραβάει την προσοχή.

για μένα λοιπόν που όταν οδηγώ έχω στο νου μου πάντα οτι όσο καλός οδηγός και να μαι υπάρχουν άλλοι 100μλκες δίπλα μου.....τους καμουφλαρισμένους φοβάμαι περισσότερο.....αυτούς που φαίνονται συνηθίζω να τους έχω από απόσταση.

επειδή λοιπόν ο παππούς είναι καμουφλαρισμένος και δε του δίνεις το 100% της προσοχής είναι πολύ πιο επικίνδυνο όταν αποφασίσει να κάνει τη μλκια του (αλλαγή λωρίδες χωρίς να δει καθρέφτες ή χωρίς φλας ή απότομο φρενάρισμα γιατί του θόλωσε το γυαλί μυωπίας) από τον kagkour που τον έχεις σταμπάρει από πρίν.

Έχω δει Toyota Starlet ή όπως το λένε στην λένορμαν στο ύψος McDonalds,εντελώς casual,τσιγγάνος οδηγός υπεράνω πάσης υποψίας,δίπλα ένας άλλος με μηχανάκι και μιλούσανε ήρεμα,και όλα ήρεμα δεν είχες κάτι στο μυαλό σου,ξαφνικά με το που ανάβει το φανάρι εκτοξέυονται σαν πύραυλοι και οι δύο,ο ένας με σούζα,ο άλλος σπινιάροντας,μέρα μεσημέρι με τα πεζοδρόμια γεμάτο κόσμο.

Αυτόν φραγμα πως ακριβώς τον παίρνεις χαμπάρι? Και αν εφεύγε και έμπενε μέσα στα McDonalds που ναι γεμάτο παιδιά all day long,επειδή είχε τάσεις αυτοκτονίας τι θα γινότανε?

Δεν θέλω να πώ κάτι επι του θέματος, εχω ήδη εκφέρει την άποψη μου προηγουμένως, το μόνο που θέλω να σου πω ειναι οτι αν θές σε προκαλώ σε διαγωνισμό για το ποιός μπορεί να γράψει το πιο γραφικό κείμενο, τραβηγμένο απο μαλλιά, χέρια, πόδια, βυζά κλπ....

Δεν νομίζω οτι με την υπερσουπερτραγικοποίηση που έκανες άλλαξες κάποιου τη γνώμη, απλα μάλλον έπεισες οτι σου είχε έρθει οίστρος όταν το έγραφες...

Φίλε μου για ποιά υπερτραγικοποίηση ακριβώς μιλάς?

Μήπως το λες για πλάκα και δεν το κατάλαβα?

Μήπως να πιάσω να βγω στον δρόμο με κάνα Viper να βγάλω τα 500 άλογα στην συγγρού,να βάλω σε κίνδυνο παιδιά και οικογένιες,για να μου λες μπράβο?

Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι τρέχουν τρέχουν και δεν έχει σκοτωθεί κόσμος από τέτοιους?

Ο δρόμος ανεξαρτήτως ώρας και μέρας έχει ένα όριο ταχύτητας,και οικογένιες,παιδιά,γέρους-νέους που περνάνε μέρα-νύχτα,το να τρέξεις περισσότερο απ'ότι το όριο ταχύτητας,πόσο μάλλον να κάνεις αγώνα στον δρόμο είναι παράνομο είτε το θες είτε όχι,και αν προκαλέσεις θανατηφόρο ατύχημα από τέτοιον λόγο,διώκεται και ποινικά,και πας και εκεί που σου αξίζει.

Αν θες να σκοτωθείς,ή σε πίστα πας,ή στα κατσάβραχα σε κάνα αραχνιασμένο αεροδρόμιο και εκεί να σκοτωθείς δεν ενοχλείς κανέναν.

Δηλαδή επειδή ο παππούς είναι στραβός,να τον πάρουμε ως δικαιολογία για να αφήσουμε τον κάθε τρομοκράτη να πιάνει 350 μέσα σε civilian streets?

Ρε άνθρωπε χαλάρωσε το κορμάκι σου από την πολύ πρεμούρα και διάβασε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ την παρακάτω γραμμή

ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 2 ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙΣ?

Φίλε μου για ποιά υπερτραγικοποίηση ακριβώς μιλάς? Μήπως το λες για πλάκα και δεν το κατάλαβα? Μήπως να πιάσω να βγω στον δρόμο με κάνα Viper να βγάλω τα 500 άλογα στην συγγρού,να βάλω σε κίνδυνο παιδιά και οικογένιες,για να μου λες μπράβο? Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι τρέχουν τρέχουν και δεν έχει σκοτωθεί κόσμος από τέτοιους?

Ο δρόμος ανεξαρτήτως ώρας και μέρας έχει ένα όριο ταχύτητας,και οικογένιες,παιδιά,γέρους-νέους που περνάνε μέρα-νύχτα,το να τρέξεις περισσότερο απ'ότι το όριο ταχύτητας,πόσο μάλλον να κάνεις αγώνα στον δρόμο είναι παράνομο είτε το θες είτε όχι,και αν προκαλέσεις θανατηφόρο ατύχημα από τέτοιον λόγο,διώκεται και ποινικά,και πας και εκεί που σου αξίζει.

Αν θες να σκοτωθείς,ή σε πίστα πας,ή στα κατσάβραχα σε κάνα αραχνιασμένο αεροδρόμιο και εκεί να σκοτωθείς δεν ενοχλείς κανέναν.

Δηλαδή επειδή ο παππούς είναι στραβός,να τον πάρουμε ως δικαιολογία για να αφήσουμε τον κάθε τρομοκράτη να πιάνει 350 μέσα σε civilian streets?

Κυκλοφορούσα εδω και ~2 χρόνια με αμάξι σχεδόν 20ετίας που είχε στην πλάτη του ~400 άλογα. Δεν πήρα ποτέ κλήση, δεν χτύπησα ποτέ κανέναν και μου το διάλυσε ταρίφας απο το πουθενά. Πάμε παρακάτω. Βλέπω οτι συνεχίζεις τις υπερτραγικοποιήσεις και τις τονίζεις και με bold κιόλας.

Προσωπικά δεν γνωρίζω αυτοκίνητο να πιάνει 350 σε... civilian streets. Ξέρουμε πολύ καλά τι εννοείς, αλλα μην το παρακάνεις, είναι εξόφθαλμο, κουράζει και δεν πρόκειται κανείς να το πάρει σοβαρά.

Προσωπικά, προτιμώ (αλλα δεν υποφέρω) εναν κάγκουρα με ηχοσύστημα (το οποίο προσθέτει περίπου 190000 υπερτραγικοποιημένα κιλά βάρος) ο οποίος πάει με 10 κοιτώντας απο το πλαϊνο παραθυρο να δεί αν τα γκομενάκια τον βλεπουν να παίζει τις τελευταίες επιτυχίες του Βολάνη, απο τον παππού που λόγω φυσικής κατάστασης ειναι ανήμπορος για οποιαδήποτε κίνηση αντίδρασης και το να κρατήσει το αμάξι του στην λωρίδα του ειναι σαν να του βάζεις να πιλοτάρει F16 ύστερα απο τα Corsair που οδηγούσε στον Β.Π.Π (υπερτραγικό)...

Μην ξεχνάς, οτι για όλα οσα είπες, ο Κ.Ο.Κ. προβλέπει ανάλογα προστίματα και τιμωρίες. Και για τον κάγκουρα, και για τον παππου. Θεωρώ όμως οτι ειμαι πιο ασφαλής ανάμεσα σε S3 των 500hp παρά σε Yugo των 50 με υπερήλικα πισω απο το βολάν...

Ναι.

Το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό καθορίζει την συμπεριφορά σου.

Την συμπεριφορά σου την καθορίζουν τα μυαλά που κουβαλάς και τίποτα άλλο

Φράγμα μου έχω την εντύπωση ότι ούτε εγώ ούτε εσύ καταλαβαίνουμε τι γράφουμε.

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ μπορεί να είναι επικίνδυνες περιπτώσεις,ΚΑΙ ο παππούς,και ο 18άρης ελεεινός κάγκουρας,αλλα το θέμα δεν είναι ποιόν μπορείς να εντοπίσεις,το θέμα είναι ποιόν ΔΕΝ μπορείς να εντοπίσεις,και στις συγκεκριμένες περιπτώσεις ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ!

Όπως προανέφερα,υπάρχουν λιγδιασμένοι με casual αυτοκίνητα που το πατάνε εκεί που δεν το περιμένεις,και λιγδιασμένοι που δεν το παίρνουν το πόδι απ'το γκάζι.

Ο ελεεινός CASUAL για μένα είναι ίδια επικίνδυνος όπως με τον παππού,με μόνη διαφορά ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΤΡΕΧΕΙ,και εκεί που τρέχει,περνάει κόκκινα φανάρια,γράφει στα φρίδια του στοπ,και ότι θες,το πάσο του είναι να ΝΟΜΙΖΕΙ ότι δεν έχει αμάξια στον δρόμο,και ας έχει και μποτιλιάρισμα.

Και του παππού με πάρκινσον και του λιγδιάρη αν του πεταχτεί ένα σχολικό από διαστάυρωση σε δρόμο δέκα μέτρα πλάτος,θα γίνει ατύχημα,όμως φανταστείτε να γίνεται αγώνας και να βγει ένα σχολικό μπροστά τι έχει να γίνει.

Ρε συ LevelOne,honestly,συνεχίζω να μην καταλαβαίνω που ακριβώς είναι η υπερτραγικοποίηση!?

Δεν πήρα ποτέ κλήση, δεν χτύπησα ποτέ κανέναν και μου το διάλυσε ταρίφας απο το πουθενά.

Δεν πήρες κλήση,και δεν πήρες σβάρνα κανέναν.... Έτρεχες όμως σαν θεριστής να θερίσεις ψυχές? Αν ναι,κινδύνεψες και εσύ και άλλοι ποτέ?

Εδώ είναι το κόλπο,γιατί και να σκοτώσεις ακόμα υπάρχει μια περίπτωση να μην σε πιάσουνε...

Προσωπικά, προτιμώ (αλλα δεν υποφέρω) εναν κάγκουρα με ηχοσύστημα (το οποίο προσθέτει περίπου 190000 υπερτραγικοποιημένα κιλά βάρος) ο οποίος πάει με 10 κοιτώντας απο το πλαϊνο παραθυρο να δεί αν τα γκομενάκια τον βλεπουν να παίζει τις τελευταίες επιτυχίες του Βολάνη, απο τον παππού που λόγω φυσικής κατάστασης ειναι ανήμπορος για οποιαδήποτε κίνηση αντίδρασης και το να κρατήσει το αμάξι του στην λωρίδα του ειναι σαν να του βάζεις να πιλοτάρει F16 ύστερα απο τα Corsair που οδηγούσε στον Β.Π.Π (υπερτραγικό)...
Οκ δεν έχω να πω τίποτα εδώ,διότι δεν διαφωνώ.

Και θα το πω μια φορά και όποιος το καταλάβει,γιατί μέτα εφαρμόζω την γνωστή τακτική μου των αόρατων απαντήσεων:

ΔΕΝ υποστηρίζω τον παππού με το πάρκινσον,απλά με συχαίνει μια ανέχεια που εντόπισα στο θέμα illegal street racing,με την δικαιολογία του τύπου:

"Ας πιάσω τελική στην συγγρού,ας πάρω παρέα το dragster forum για αγώνα στην βουλιαγμένης,α τι λες ρε βλάκα είσαι χαζός? ας παρανομίσω και εγώ να βγάλω τα αποθημένα μου να ρίχνοντας κλωτσιές στο γκάζι,αφού ούτως ή άλλως όποιον δεν σκοτώσω εγώ θα τον σκοτώσει ο παππούς με το πάρκινσον και δεν θα φταίω εγώ μετά!"

Χαλαρά το αμάξι που χεις δεν καθορίζει την οδηγική συμπεριφορά σου...εγώ πήγα να σκοτωθώ μόνος μου τρώγοντας τούμπα με 70 (μόνος μου) με ένα lada niva της φαμίλιας και μετά είχα ένα golf gt με πρόγραμμα 200 άλογα για 3 χρόνια ούτε γρατζουνιά...απλά στο ενδιάμεσο οχι μόνο έμαθα να οδηγάω αλλά και να σέβομαι βασικούς κανόνες...οι οποίοι όμως δεν συμβαδίζουν πάντα με τα όρια του δρόμου (όρια ταχύτητας πχ) αλλά κυρίως με τα ανθρώπινα όρια των οδηγών γύρω σου..(ικανότητα οδήγησης, παρατήρησης κλπ)

Εκεί είναι που είναι ανύπαρκτοι οι μέσοι έλληνες οδηγοί όχι στο να σέβονται μόνο τα όρια ταχύτητας...no οδηγική παιδεία whatsoever.

Όσο για τους παππούδες και τους κάγκουρες, εγώ τους παππούδες-ανίκανους-άσχετους φοβάμαι γιατι είναι απλά περισσότεροι από τους κάγκουρες (τουλάχιστον την ημέρα που οδηγώ κυρίως:look:

Την συμπεριφορά σου την καθορίζουν τα μυαλά που κουβαλάς και τίποτα άλλο

"ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Η Παρορμητική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από την αδυναμία ενός ατόμου να αντισταθεί σε μια παρόρμηση και να μην πραγματοποιήσει μια πράξη. Επίσης, απότάση για άμεση, γρήγορη, μη σχεδιασμένη αντίδραση, καθώς και από την απουσίαπρόνοιας για τις τυχόν αρνητικές συνέπειες για τον ίδιο ή για τρίτους."

"ΑΝΔΡΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ"

ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 2 ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙΣ?

Καλα ρε φραγμα ηρεμησε,δεν ειναι και σουσαμια να μην τους δεις,ουτε εχουν μεσα την γκομενα με το μινι να το παιξουν μαγκες παιρνοντας στον λαιμο τους και αλλους.:nada:

Το ποσο καλος(οχι οπως το οριζουμε ολοι) και ποσο μυαλωμενος οδηγος εισαι ,δεν εχει να κανει με το αμαξι.Αμα εισαι προσεκτικος και δεν ψαχνεσαι να βρεθεις σε κανα χαντακι μια χαρα μπορεις να οδηγησεις χωρις να φοβασαι τους παππουδες.

Εγω για τον μονο κοσμο που απορω ειναι για αυτους που ακουνε στην διαπασων μουσικη.

Πως γινεται να οδηγεις οταν δεν ακους τι γινεται γυρω σου...

ή απλα δεν τους νοιαζει τι γινεται?

Επειδη παντως ειμαι στους δρομους καθε μερα, διαφορετικες ωρες και βλεπω τι γινεται γυρω μου, να πω οτι τα ποσοστα των οδηγων που δεν μπορουν ή δεν ξερουν να οδηγουν, σε σχεση με τους schumi wannabees εχουν μεγαλη διαφορα υπερ αυτων που δεν μπορουν ή δεν ξερουν να οδηγουν.

Επισης το θεμα με το κινητο τηλεφωνο εχει ξεφτυλιστει σε μεγαλο βαθμο. Προχθες μεσημερι γυρνωντας απο την δουλεια σε ενα πληθος 30 σχεδον αυτοκινητων, οι 20 περιπου μιλουσαν στο κινητο.

Οδηγικη παιδεια δεν προκειται να αποκτηθει ποτε δυστυχως. Ποτε δεν θα σταματησει ο Ελληνας για να περασει ο πεζος, ποτε δεν θα προτιμησουμε να φρεναρουμε για να αφησουμε τον αλλον να μπει στην λωριδα, ποτε δεν προκειται να κανουμε δεξια ενω ειμαστε στην αριστερη και πηγαινουμε με 60 και χιλιες δυο αλλες συμπεριφορες που δειχνουν αν μη τι αλλο τραγικη οδηγικη παιδεια, εως ανυπαρκτη.

Πολυ ευκολα μπορουν να μαζευτουν λεφτα απο τις τροχαιες παραβασεις αλλα ...

Τιποτα βεβαια απο ολα αυτα δεν απασχολει το κρατος ουτε τον Ελληνα.

Ποιο σημαντικα ειναι τα μιζωματα για τα υποβρυχια που μπαταρουν ή η σαμπανια στο .... της Τζουλιας παρα το οτι σε καθε εξοδο το καλοκαιρι ξεκληριζεται ενα μικρο χωριο...

Και βεβαια ειναι μ@κ@κες οι αγγλοι που εχουν φτιαξει σχολεια για παιδια κατω των 16 μεσα σε πιστες ωστε να μαθουν οδηγικη συμπεριφορα, ειναι μ@κ@κες οι Σουηδοι που για να δωσουν διπλωμα σε ενηλικα, πρεπει να κανει 3 χρονια μαθηματα σε ΟΛΕΣ τις καιρικες συνθηκες.

Πάντως στο θέμα αυτό πιστεύω ότι θα βελτιωθούμε σταδιακά. Ειδικά όταν αρχίσει να φεύγει η φουρνιά των 40-50άρηδων που τα φλας τα έχουν διακοσμητικά. Προσωπικά έμαθα στον πατέρα μου να βάζει ζώνη πριν εκκινήσει καν, έπειτα από πολλές φωνέσ βέβαια. Τη λέω και αβέρτα στα κοντινά πρόσωπα, λίγο-λίγο και θα βελτιωθούμε (λέω τώρα).

Οντως εδω ζωνες δεν φορανε οι μισοι...εγω πλεον το χω κανει συνηθεια και αν οδηγαω χωρις ζωνη,νιωθω σαν να μην καθομαι καλα στο καθισμα.και πριν καιρο ουτε ο πατερας μου φορουσε και μετα απο πιεση δικη μου,της μανας μου κτλ την συνηθισε...το ιδιο ισχυει και για το κρανος που πολλοι το εχουν διακοσμητικο στο χερι και ας εχουν σκασει 500Ε για αυτο.

Σε αυτα τα video θα δειτε απο τους μεγαλυτερους μακακες οδηγους η οικογενεια του δεν παει πισω στην μακακια βεβαια αλλα λεμε:

Kαι τα κορυφαια:

τα βίντεο είναι από το 2007.εύχομαι να είναι ήδη στον τάφο και κυρίως χωρίς να έχει πάρει άλλους μαζί του.αν έχει πάρει τουλάχιστον να έχουν τα ίδια μυαλά στο τιμόνι.όσο λιγότεροι καραγκιόζηδες στο τιμόνι τόσο το καλύτερο.

"ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Η Παρορμητική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από την αδυναμία ενός ατόμου να αντισταθεί σε μια παρόρμηση και να μην πραγματοποιήσει μια πράξη. Επίσης, απότάση για άμεση, γρήγορη, μη σχεδιασμένη αντίδραση, καθώς και από την απουσίαπρόνοιας για τις τυχόν αρνητικές συνέπειες για τον ίδιο ή για τρίτους."

"ΑΝΔΡΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ"

Τα διάβασα πολύ προσεκτικά τα link που μου παρέθεσες αλλα επέτρεψέ μου να έχω ακόμα διαφορετική άποψη.

Εξακολουθώ να πιστεύω οτι είναι τα πάντα θέμα μυαλού και ωριμότητας μιλώντας για ψυχικά υγιείς ανθρώπους πάντα.

Ο οδηγος κανει το αμαξι και οχι το αντιστροφο.

Επίσης μετά απο συζητήσεις με άτομα τα οποία έκαναν την υπέρβαση απο τα 75hp στα 150-200-300 (βάλε ότι νούμερο θές) βγήκε το συμπέρασμα οτι όλοι τους ανεξαιρέτως ήταν πολύ πιο προκλητικοί και επιθετικοί στον δρόμο όταν καβαλούσαν τα μικρά τους αυτοκίνητα , γιατί ''ψαχνόντουσαν'', απ ότι όταν ανέβηκαν σε ιπποδύναμη

για τον λόγο του οτι δέν είχαν να αποδείξουν κάτι...

Προσωπικα το video με ολη την οικογενεια να χαχανιζει οταν ο makinen τους παει προς τον αλλο κοσμο μου αναψε ολα τα λαμπακια.Απιθανη ειναι η μανα που κραταει το πιτσιρικι για αεροσακο και να γελαει με τον γιγαντα αντρα της που τους παει μαμιοντας ελπιζω να εχει καρφωθει σε κανενα δεντρο χωρις να εχει παρει κανενα αλλο μαζι του....

Σε αυτα τα video θα δειτε απο τους μεγαλυτερους μακακες οδηγους η οικογενεια του δεν παει πισω στην μακακια βεβαια αλλα λεμε:

Kαι τα κορυφαια:

Θεωρώ απίστευτη την έλλειψη του στοιχειώδους ενστίκτου της αυτοσυντήρησης. Μα καλά δεν φοβάται; Τυφλές στροφές και κάνει προσπέραση;;;;;;;; :wall::wall::wall::wall:

Δηλαδή οκ, τη ζωή σου τη γράφεις στα @ σου. Οι άλλοι τι σου φταίνε. ε ρε κάτι άτομα... ανατρίχιασα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.