Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Dolly εγώ βλέπω πολύ κόσμο να καρφώνεται με αυτοκίνητα που δεν μπορεί να διαχειριστεί την ιπποδύναμή τους, ακόμη και εργοστασιακά.

Φαντάσου μια x-treme μετατροπή.

Και καλά 1-2-3 πες τη γλίτωσες.

Για πόσο?

Το ίδιο με τον παππού είναι για μένα, μόνο που ο παππούς το πολύ πολύ να σου κάνει κάνα τζαρτζάρισμα με 20 km/h, ο κάγκουρας παίζει να σου κάνει το τζαρτζάρισμα με 220 γιατί και στο nfs prostreet έτσι έπαιζε.

http://www.bloka.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=8465

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

o παππούς το πολύ πολύ να σου αλλάξει λωρίδα από τέρμα δεξιά τέρμα αριστερά με 20 και χωρίς φλας τη στιγμή που είσαι στη μεσαία με 80......ο 0-400 θα αλλάξει λωρίδα από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά πατώντας τέρμα το γκάζι και δε θα προλάβεις καν να δεις για πότε χώθηκε και άλλαξε 3 λωρίδες.

Σώτο την οδήγησή μου την ξέρεις.Καθώς και τη φιλοσοφία μου πάνω στο τιμόνι.Όμως φίλε μου ο παππούς με αντίληψη 3φορές πιο αργή από replay και με αυτοκίνητο χάρο-κακοσυντηρημένο είναι 10φορές πιο επικίνδυνος από τον wannabe κοντράκια που πάνω στο τιμόνι είναι στη τσίτα σαν να έχει πει 10 εσπρεσάκια και έχει τα πάντα καινούρια πάνω στο δικό του ''χάρο''.

σας πιάνω και πρόσφατη περίπτωση.

χθες κατέβαινα τον κηφισσό προς πειραιά.στο ύψος του Alloy είναι το peugeot rallye το κλασσικό με τις κλασσικές σφήνες.

τσουπ 1-2-3 σφήνες και έγινε καπνός.

μερικά μέτρα πιο κάτω είναι στην αριστερή λωρίδα 65χρονών με γυαλιά 5εκ πάχος σε αγροτικό και πηγαίνει με 70...τρενάκι όλοι στην αριστερή πίσω του και η μεσαία και η δεξιά να πηγαίνουν πιο γρήγορα με 80-100.

ξαφνικά αποφασίζει να βγει στην έξοδο της λαχαναγοράς 2 στροφές παρακάτω χωρίς φλας και χώνεται την τελευταία στιγμή.....αλλάζει δηλαδή από τέρμα αριστερά 2 λωρίδες και χώνεται σα σφηνότσουτσα στην τέρμα δεξιά που οδηγεί στον παράδρομο και που είναι φυσικά πηγμένη στα αυτοκίνητα που θέλουν όπως και αυτός να βγουν σε αυτή την έξοδο.

αποτέλεσμα?

μεσαία λωρίδα και δεξιά 10αμάξια τσίτα στα φρένα για να αποφύγουν το μλκ που αλλάζει λωρίδες χωρίς φλας και με μικρότερη ταχύτητα από αυτούς.

επειδή έτυχε να βγαίνω στην ίδια έξοδο τον φτάνω στο φανάρι. κατεβάζω παράθυρο και του κάνω νόημα να κατεβάσει παράθυρο.......το παιζε ανέμελος.άναψε φανάρι και του πέταξα μερικά μπινελίκια και κατάρες να στουκάρει στον επόμενο τοίχο που θα βρει μπροστά του για να είμαστε πιο ασφαλείς οι υπόλοιποι.

κανονικά θα έπρεπε να καλέσω τροχαία αλλά και μια άλλη φορά που κάλεσα απλά δεν τον βρήκανε και έχασα την ώρα μου κάνοντας μια τρύπα στο νερό.

μόνος τρόπος για να μαγκώσεις κάποιον είναι να έχει όντως προκαλέσει ατύχημα, να τον έχει δει κι άλλος και να τον ακολουθήσεις για να τον τσακώσουν επιτόπου.

Ναι απλά αυτός με τις πολλές σφήνες, όταν ο δρόμος δεν θα έχει διαχωριστική, θα σου έρθει αγκαλιά στο αντίθετο.

μα τι λες....εδώ είμαστε ακόμα στο κλειστό αυτοκινητόδρομο με διαχωριστική......αμα θες να φτάσουμε σε ανοιχτό μονής λωρίδας χωρίς στηθαίο για μένα είναι πιο επικίνδυνος ξανά ο παππούς....που θα αποφασίσει να φρενάρει για να στρίψει στο στενό του απέναντι ρεύματος χωρίς φλας......ή θα πεταχτεί με το ντατσουν με την εκπληκτική ταχύτητα των 5χλμ/ω για να διασχίσει και τα 2 ρεύματα για να μπει εκει που θέλει.

Για τι πραγμα μιλατε τωρα ρε παιδια?

Για το ποιος ειναι πιο επικινδυνος?

Και οι 2 δολοφονοι ειναι. Ο νεος εν γνώση του , και ο παππους απο αφέλεια.

Και οι 2 ΔΕΝ πρεπει να κυκλοφορουν στους δρόμους , με τη μονη διαφορα οτι ο παππους πρεπει να κλειστει σπίτι του , ενω ο νεος σε ψυχιατρείο.

Τι λετε τωρα....εδω δεν τηρουμε την προτεραιοτητα απο δεξια,σε τετοια κολλατε?ειναι κατι στενα εδω που μενω,που επειδη ειναι ευθεια και κατηφορα κατεβαινουν με 200 ασχετα που δεν εχουν προτεραιοτητα.οταν ειμαι με το αυτοκινητο περναω,δεν πανε να μου το διαλυσουν,χαρος ειναι ετσι και αλλιως ,θα παω να παρω καινουργιο κιολας...αλλα με το παπι δεν το διακινδυνευω.και εχουν γινει και απειρα ατυχηματα ετσι...

Μην το ψάχνετε, είναι και οι δύο περιπτώσεις ιδιαίτερα επικίνδυνες. :)

Επίσης, χτες ήμουν μαζί με φίλους γύρω στα μεσάνυχτα καθώς γυρνούσαμε από βόλτα.

Τρεις φορές χρειάστηκε να πατήσουμε απότομο φρένο λόγω βλακείας άλλου οδηγού (πετάχτηκε, μας έκλεισε κλπ.).

Και στις 3 αυτές περιπτώσεις έτυχε να είναι στο τιμόνι γυναίκα ξανθιά...

δε θα πω περισσότερα για να μην ακούσω την κλισέ φράση "φαλλοκρατικό γουρούνι" : p

Καλα μενα μου εχουν πεταχτει 3 φορες σε λεωφορειολωριδα και με εχουν κλεισει(εγω με το παπι).και τις 3 φορες γυναικα...την μια μιλαγε στο κινητο μια ξανθια και οπως περασα της εριξα και μια μουντζα αλλα δεν παιζει να πηρε χαμπαρι και η αλλη βαφοταν...:dots:

...μερικά μέτρα πιο κάτω είναι στην αριστερή λωρίδα 65χρονών με γυαλιά 5εκ πάχος σε αγροτικό και πηγαίνει με 70...τρενάκι όλοι στην αριστερή πίσω του και η μεσαία και η δεξιά να πηγαίνουν πιο γρήγορα με 80-100.

ξαφνικά αποφασίζει να βγει στην έξοδο της λαχαναγοράς 2 στροφές παρακάτω χωρίς φλας και χώνεται την τελευταία στιγμή.....αλλάζει δηλαδή από τέρμα αριστερά 2 λωρίδες και χώνεται σα σφηνότσουτσα στην τέρμα δεξιά που οδηγεί στον παράδρομο και που είναι φυσικά πηγμένη στα αυτοκίνητα που θέλουν όπως και αυτός να βγουν σε αυτή την έξοδο.

αποτέλεσμα?

μεσαία λωρίδα και δεξιά 10αμάξια τσίτα στα φρένα για να αποφύγουν το μλκ που αλλάζει λωρίδες χωρίς φλας και με μικρότερη ταχύτητα από αυτούς...

Οταν βλεπεις τετοιες περιπτωσεις,η καλυτερη λυση imho ειναι να απομακρυνθεις απο κοντα του ASAP γιατι ποτε δεν ξερεις τι θα δουν τα ματια σου(οπως επισης τυπους χωρις φωτα φρενων ή τυπους που δυσκολευονται να μεινουν σε μια λωριδα στην ευθεια/πηγαινουν στην αριστερη με 52χαω/εχουν κρεμαστει απο το τιμονι/εχουν φορτωσει 2,5 τονους παλιοσιδερα σε ascona 30ετιας/δεν υπαρχει καμμια επιφανεια χωρις βαθουλωμα......)

Επισης αν διακρινεις πινακιδες επαρχιας,ειναι πολυ πιθανο να μην ξερουν ακριβως που και πως θελουν να πανε και μπορει να κανουν πασης φυσεως ταρζανιες προκειμενου να προλαβουν τη σωστη εξοδο/διασταυρωση/λωριδα...

Διαβάζω διαβάζω και προσπαθώ να καταλάβω πώς καταλήξανε μερικοι οτι όποιος έχει γρήγορο αμάξι είναι αυτομάτως χάρος,κουλομαρία,επικίνδυνος, κάγκουρας,δολοφονος κλπ κλπ..

Μόνο όσοι έχουν toyota 75hp είναι σωστοί οδηγόι?

Μόνο όσοι έχουν toyota 75hp είναι σωστοί οδηγόι?

Οχι και αυτοι δολοφονοι ειναι γιατι τους κολλανε το γκαζι :hehe:

πριν κατι μέρες είδα εδω στη πάτρα ένα αμάξι που μοιαζει πολύ με το smart αλλά ήτανε της piaggio!!! έψαξα στο internet αλλα δε βρήκα τίποτα. ξέρει κανεις τίποτα σχετικό;;;;;

δε σκεφτομαι να το αγορασω απλα μου κινησε τη περιέργεια :p

Το θεμα παιδια , ειναι οπως και για ολα τα αλλα εδω στην Ελλαδα η παιδεια μας.

Κανεις δε μας μιλησε στο σχολειο για το πως να συμπεριφερομαστε στους δρομους.

Περιμενουν να μας τα πουν οι σχολες οδηγησης...που οσοι βιαζονται δε κανουν καν τα υποχρεωτικα μαθηματα των σηματων και απλα γραφουν πλασματικες ωρες...να μη μιλισω για πληρωμενα διπλωματα κτλπ.

Θα μιλησω ομως για το συστημα εξετασεων αυτο καθ'αυτο.

Απο ποτε μεσα σε ενα τεταρτο φαινεται το αν ξερεις να οδηγεις?

Κανοντας δηλαδη ενα παρκαρισμα , μια αναστροφη και μια οπισθογωνια (η οποια ποτε δε χρησιμευει στη ζωη σου...κυριως για το λογο οτι η οπισθογωνια ειναι παρανομη και αποτελει παραβαση) εμαθες και οδηγηση?

Δλδ οι καναδοι ειναι χαζοι που χρειαζονται 1 ετος για να παρουν διπλωμα και που δινουν εξετασεις 4 φορες στο χρονο (για να ποιασουν ολα τα καιρικα φαινομενα - απο ηλιο μεχρι χιονι).

ΕΙναι βεβαια και η υποδομη ...παιρνει ο καθε ματσο ή μη ματσο το αμαξι το γκαζατο (πορσε για τους ματσο - rallye υπερφτιαγμενο για τους μη) και δεν εχει που να το τρεξει...Το τρεχει λοιπον οπου βρει.

Οι Αγγλοι εχουν τα trackdays.

Μια φορα τη βδομαδα ανοιγουν ολες οι πιστες της χωρας (silverstone κτλπ) προς το κοινο και μπορει ο καθενας να παει με το αυτοκινητο του και να τρεξει με σχετικη ασφαλεια.

Οποτε το γουστο σου για το γκαζι το βγαζεις εκει

Θα γινουν κι αυτα εδω...τωρα σε λιγο.

Αν εισαι λιγο οργανωμενος κ εχεις τα μυαλα σου στο κεφαλι, μια χαρα υπαρχουν πιστουλες για αυτο το σκοπο. Μπορει να ειναι μπ....δελα, να μην ειναι silverstone, να μην υπαρχουν παντου, αλλα υπαρχουν. Και open trackdays γινοντουσαν παλια και για χρονια, και τωρα ξαναρχισαν, και μπορεις ανα πασα στιγμη να κανονισεις. Αλλα οταν επικρατει η λογικη "εγω τα θελω ολα στο πιατο", και ακομα χειροτερα, παιδια που οταν τους λες για πιστα, η συντριπτικη πλειοψηφια απαντα "τι λες ρε, εισαι τρελος, να παω να το σπασω το αυτοκινητο? Η παραλιακη τσαμπα ειναι", τοτε προκοπη μην περιμενεις.

Προσωπικα πριν 2 βδομαδες ημουν kartodromo με συμφορουμιστα με ολοκαινουριο αυτοκινητο και καμια 10ρια ακομη πυροβολημενους για μια ωριτσα, και μια χαρα περασαμε. 9-11 Απριλη εχει Σερρες.

Το θέμα Grandpa Vs Kiddo Racer δεν είναι το ποιός είναι πιο επικίνδυνος,είναι πιο πρόβλημα έχει μεγαλύτερη επέκταση.

Άτομα μεγάλης ηλικίας στον δρόμο υπάρχουν σε φόρμα chuck norris,αλλά και με πάρκινσον,η διαφορά όμως ξέρετε ποιά και που ακριβώς είναι?

Ότι ποτέ δεν έχω δει ηλικιωμένο να ορμάει πάνω σε πλατεία με χαμηλωμένα και καλά ωραία αμάξια (σκουπίδια βασικά),γεμάτο πλαστικά γύρο-γύρο,με κάτι κλανοκουβάδες που κουφένουν όλην την περιοχή.

Ποτέ δεν έχω δει ηλικιωμένο να αρχίσει να γκαζώνει και μετά να βγαίνει στους δρόμους,να τρέχει έξω από σχολεία για να ενθουσιάσει με τον κουβά του 500άρικου,κάνα χαμένο κορμί που καλύβει με φτηνά αρώματα την μυρωδιά της θαλασσινής σήψης και της υδρωτίλας που αναδύεται απ'τα γεννητικά όργανα.

Και ποτέ δεν έχω δει να φοβάσαι μην βγεις καταλάθος πιο δω στον δρόμο την νύχτα,μην σε πάρει σβάρνα ηλικιωμένος που τρέχει με 352.6 ΜΙΛΙΑ όχι χιλιόμετρα μαζί με άλλους δέκα ηλικιωμένους δίπλα-δίπλα,επειδή νομίζει ότι ο δρόμος αν δείχνει άδειος,πάει να πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος αφελής να περνάει αυτήν την ώρα.

Για μένα όποιος βρίσκει τον ηλικιωμένο πιο dangerous απ'ότι τον κάθε βρομερό βρομιάρη 18-19 χρονών που παίρνει ένα civic,ένα 106,ή κάποια άλλη βοθροποίηση αυτοκινήτου,και νομίζει ότι έγινε racer,και παρανομεί ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ πόλης,αφήνοντας το όριο ταχύτητας εκατοντάδες χιλιόμετρα πριν απ'την ταχύτητα που χει πιάσει... Ε απλά τον τρεμάμενο τον γέρο,τον βρίσκει ως δικαιολογία να πούμε,για να αλλάζει θέμα όταν του λένε γιατί κυκλοφορεί κάνοντας συνεχώς απόπειρες ανθρωποκτονίας.

Τον 70χρονο αν υπήρχε ένα σύστημα επανεξετάσεως ικανότητας οδήγησης,ή θα το πέρναγε,ή όχι και θα έκοβε βόλτίτσες με τα λεωφορεία μετά,και δεν θα ήτανε επικίνδυνος πια.

Τον 18-19χρονο που μόλις πήρε δίπλωμα,και τον βλέπεις και λες ζήτημα να μην σκοτώσει κάνα παιδί στου ψιλικατζή την γονία στην γειτονιά σου γιατί στρίβει σχεδόν ντριφτάροντας,ποιό ακριβώς σύστημα που θα μπορούσε να εφαρμοστεί,θα τον συμάζευε όπως τον 70χρονο,εκτός από τον άγριο ομοφυλικό βιασμό από νιγηριανό,το ροπάλιασμα,και την αφαίρεση φρονιμίτη χωρίς αναισθητικό???

Για τους ηλικιωμένους που δεν είναι σε θέση να οδηγάνε,εύχομαι να βγεί ένα σύστημα που να βγάλει τους ίδιους και τους τριγύρο από τον κίνδυνο,και όσο για τους καμικάζι,όταν είναι να τους φύγει το τιμόνι,σε αντλία κλειστού βενζινάδικου να πέσουν,και όχι σχολείο.

ότι να ναι όμως......

καταρχάς αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά τις δημοσιεύσεις σχετικά με το kagkour vs oldman θα δεις οτι δε προσπαθώ να βγάλω λάδι τον kagkour.

αυτό που λέω είναι οτι οι παππούδες κυκλοφορούν κυρίως τις ώρες που κυκλοφορεί και ο υπόλοιπος κόσμος ενώ οι κοντράκηδες κυρίωςτα βράδια και σε συγκεκριμένες περιοχές.

σαφώς κινδυνεύεις και από τους 2.

η διαφορά είναι οτι τον παππού δε τον παίρνεις χαμπάρι.είναι καμουφλαρισμένος σα stealth είτε μέσα σε καμιά σακαράκα είτε σε νορμάλ συμβατικό.

τον kagkour τον παίρνεις χαμπάρι από τα 200μέτρα γιατί ανάβει φώτα κορνάρει κάνει σφήνες έχει το subwoofer τερμα και γενικα καβαλάει αμάξι που τραβάει την προσοχή.

για μένα λοιπόν που όταν οδηγώ έχω στο νου μου πάντα οτι όσο καλός οδηγός και να μαι υπάρχουν άλλοι 100μλκες δίπλα μου.....τους καμουφλαρισμένους φοβάμαι περισσότερο.....αυτούς που φαίνονται συνηθίζω να τους έχω από απόσταση.

επειδή λοιπόν ο παππούς είναι καμουφλαρισμένος και δε του δίνεις το 100% της προσοχής είναι πολύ πιο επικίνδυνο όταν αποφασίσει να κάνει τη μλκια του (αλλαγή λωρίδες χωρίς να δει καθρέφτες ή χωρίς φλας ή απότομο φρενάρισμα γιατί του θόλωσε το γυαλί μυωπίας) από τον kagkour που τον έχεις σταμπάρει από πρίν.

Ρε γιώργο τι λες τώρα, πας καλά?

Κι εγώ έχω φρενάρει απότομα γιατί μου θόλωσε π.χ. το μάτι μου, τι να κάνουμε, άνθρωποι είμαστε, και αυτοί που οδηγάνε, συνάνθρωποι.

Έλεος με την επιθετική συμπεριφορά του ο δρόμος μας ανήκει.

Δεν μας ανήκει, ανήκει σε όλους, και στον παππού μάλλον περισσότερο γιατί πληρώνει πιο πολλά χρόνια φόρους.

Αυτός που οδηγάει επικίνδυνα σε επικίνδυνα αυτοκίνητα δεν έχει καμία δικαιολογία δυστυχώς, είτε σας αρέσει είτε όχι.

Μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο τον όρο 'επικίνδυνα αυτοκίνητα'?

Δηλαδή ο kagkour όταν μπαίνει σε s3 είναι επικίνδυνος και όταν μπαίνει σε yugo είναι υπόδειγμα?

Μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο τον όρο 'επικίνδυνα αυτοκίνητα'?

Δηλαδή ο kagkour όταν μπαίνει σε s3 είναι επικίνδυνος και όταν μπαίνει σε yugo είναι υπόδειγμα?

Ναι.

Το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό καθορίζει την συμπεριφορά σου.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.