Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ή εκείνο το άμοιρο Corsaκι OPC με κάτι παραπάνω από 500 αλόγατα :p

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Καλά ναι, το ότι πέφτουν πολλά λεφτά εντάξει.

Ακόμα έχω το βίντεο με το προηγούμενο corsa να τα ρίχνει σε 360.

Απλά χωρίς να είδα το βίντεο, και μόνο διαβάζοντας (firewall FTW) το είπα γιατί απο 42 να πάει στα 122, ε τότε πρέπει να έχει 9 Μ3, 2 S4, και 6 φριτέζες μέσα για μια βελτίωση να πάει 80κ.

Απλά αυτά τα αυτοκίνητα συνήθως δεν είναι ομοιογενή, λόγω αδυναμίας του πλαισίου.

Η εξέλιξη που χρειάζεται για να φτιάξεις ένα ... Group B απαιτεί νομίζω πολλαπλά χρήματα από ο,τιδήποτε κυκλοφορεί στους δρόμους, άρα μόνο οι μεγάλες εταιρίες μπορούν να την κάνουν, και αυτό στα πλαίσια κάποιου θεσμού (f1, rally, etc.).

Άλλα τα group B/A/N εκεί μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα τελείως, και απλά το κουβούκλιο μοιάζει με το αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στον δρόμο.

Εκεί μόνο το σύστημα πέδησης συνήθως έχει πάνω από ότι έχει το αυτοκίνητο στην αγορά. (Στα WRC ισχύει αυτό σίγουρα).

Αλλά εκεί είμαστε σε άλλα νούμερα. Ενδεικτικά ένα WRC Focus πχ, έχει >1.000.000 ευρώ (πήγα να γράψω >9000) και αν και μοιάζει εξωτερικά, μοιράζεται με το μοντέλο παραγωγής ΜΟΛΙΣ 50κάτι κομμάτια που είναι χερούλια πόρτας, κανένας αεραγωγός, κάποιο body panel.

Ρε παιδιά, τι κάθεστε και λέτε? Τι σχέση έχει η Μ3, η 911 και όλα τα supercar με το S3 του 0-400?

Εδώ μιλάμε για ένα τέρμα κοντράδικο αμάξι που δεν φοβάται τίποτα από ότι κυκλοφορεί στον δρόμο.

Και Μ3 και 911 turbo και 430 να βρεθούν δίπλα του σε ένα φανάρι, θα του κλ@σουν κανονικά και με τον νόμο.

Επίσης για το κόστος, είναι αμέτρητο, γιατί αυτά τα αμάξια ξεκινάμε με ένα πρώτο στάδιο (~350hp) και ανεβαίνουν σταδιακά μέχρι να γίνουν 2,1L, σφυρήλατα και άπειρα άλογα.

Αυτό έχει φτάσει κάπου στα 600+ με τον 1,8L και μιας και είναι demo car στην ουσία, έγινε vr6 για λόγους εντυπωσιασμού, ήχου και περιθωρίου βελτίωσης.

Edit: Τα WRC ξεκινάνε από αμάξι παραγωγής και βελτιώνονται βάση αυτού. Πολλά μένουν ίδια, ακόμα και το πλαίσιο (αν και ενισχύεται αρκετά)

Edit: Τα WRC ξεκινάνε από αμάξι παραγωγής και βελτιώνονται βάση αυτού. Πολλά μένουν ίδια, ακόμα και το πλαίσιο (αν και ενισχύεται αρκετά)

Σου είπα τι μένει ίδιο.

αν και μοιάζει εξωτερικά, μοιράζεται με το μοντέλο παραγωγής ΜΟΛΙΣ 50κάτι κομμάτια που είναι χερούλια πόρτας, κανένας αεραγωγός, κάποιο body panel

Και ακόμα τα 911 turbo, 430, και δεν ξέρω τι άλλο αν του κλάνουν τα κλάνουν στο 400.

Μόνο.

Κοίτα...για τα wrc impreza είμαι σίγουρος ότι ένα αμάξι παραγωγής μπαίνει στην prodrive και προετοιμάζεται για να γίνει wrc...έχω φίλο στην prodrive...;)

Τώρα για το S3 ξέρω πολύ καλά ότι παίζει στα ίσα την 997 turbo 9ff (800+) που κυκλοφορεί...

...αλλα δεν θα γίνει ποτέ 997 Turbo 9FF και γενικώς εκεί τελειώνουν οι όποιες ομοιότητες... :)

Σε θεμα καθαρα κοντρας θα περναει οτι κινειται αλλα οτι μπορει να κανει το Μ3 ή το 911 το S3 δεν τα κανει ουτε στον υπνο του.

Αν ειναι καθαρα θεμα κοντρας ενα uno σωβρακο με deltona μοτερ περναει ακομα και το S3 αλλα ειναι ολο το θεμα ειναι λιγο καπως!

Ρε παιδία...το αμάξι είναι τέλειο για τον σκοπό που φτιάχτηκε, Demo car του 0-400:

Είναι συντηρητικό σε εμφάνιση, αλλά δείχνει ότι είναι κτήνος, έχει απίστευτο ήχο, τεράστια δύναμη και αρκετά γρήγορο για την εποχή μας. (Μην ξεχνάμε τα διάφορα κτήνη που κυκλοφορούν στον δρόμο...)

Ο τύπος έγινε γνωστός από τα rallye που έφτιαξε κατά καιρούς, από ατμοσφαιρικά, νιτράτα, μέχρι turbo 500+άλογα.

Θα μπορούσε να πάρει Μ3 και να κάνει ότι βελτίωση υπάρχει, θα του ήταν πιο φτηνό, αλλά δεν ταιριάζει στην πελατεία του...ένα s3, r32, ίσως ένα subaru/evo είναι ακριβώς αυτό που θέλει.

Εν τω μεταξύ τώρα είδα (και τα τρια) βιντεάκια... Ξέρεις τι βλέπω; Τον πάλαι ποτέ Βλάχο, με τις ίδιες μαούνες που είχε και τότε να ξαναθερίζει... Και ενα S3 το οποίο εχει παει ΠΟΛΛΑ λεφτά, αλλα δεν μπορεί να παλέψει σοβαρό αντίπαλο... Υπ' οψην το Evo του Παππού είχε δυναμομετρηθεί 590 αλόγατα ροδα @ Δημητριάδη...

Αυτές ήταν εποχές...

Θυμάσε όμως Μήτσο την 3άρα του βλάχου βαμένη στο "ουρανή" της τότε Μ?

Χωρίς 2ο κάθισμα και χωρίς panels στις πορτες lol.

Αν τη θυμάμαι λέει... Και τα γαλάζια Escort / Sierra που είχε, αλλα και μια κόκκινη Lancia HFE που είχε ήχο θανατηφόρο...

Ρε παιδία...το αμάξι είναι τέλειο για τον σκοπό που φτιάχτηκε, Demo car του 0-400:

Είναι συντηρητικό σε εμφάνιση, αλλά δείχνει ότι είναι κτήνος, έχει απίστευτο ήχο, τεράστια δύναμη και αρκετά γρήγορο για την εποχή μας. (Μην ξεχνάμε τα διάφορα κτήνη που κυκλοφορούν στον δρόμο...)

Ο τύπος έγινε γνωστός από τα rallye που έφτιαξε κατά καιρούς, από ατμοσφαιρικά, νιτράτα, μέχρι turbo 500+άλογα.

Θα μπορούσε να πάρει Μ3 και να κάνει ότι βελτίωση υπάρχει, θα του ήταν πιο φτηνό, αλλά δεν ταιριάζει στην πελατεία του...ένα s3, r32, ίσως ένα subaru/evo είναι ακριβώς αυτό που θέλει.

Καταλαβαίνεις βέβαια ότι όταν μιλάς για τέτοια έκτασης μετατροπή το τελικό αποτέλεσμα είναι παράνομο να κυκλοφορεί στους δρόμους.

Πιο παράνομο ειναι το κακοσυντηρημένο Skoda του παππού με φρένα 10ετίας και λάστιχα αλάστιχα... Αλλα παει μακρυά η βαλίτσα...

Πιο παράνομο ειναι το κακοσυντηρημένο Skoda του παππού με φρένα 10ετίας και λάστιχα αλάστιχα... Αλλα παει μακρυά η βαλίτσα...

Σίγουρα?

Πιο είναι για εμάς :)

Σωτήρη, ο παππούς είναι έξω στις 7.30-8.00 το πρωί, με 15 μυωπία, αστιγματισμό και πρεσβυωπία στο καλό το μάτι, με κλειστούς καθρέφτες, αμάξι χωρίς λάστιχα και φρένα και αλλάζει λωρίδες πιο εύκολα από ότι η Julia (για αν είμαστε επίκαιροι) μπουκάλια σαμπάνιας.

Το παλικάρι με το S3 με τα 12 εκατομμύρια άλογα θα το "ανοίξει" 2 φορές τον μήνα, στις 3 το πρωί για 5 χιλιόμετρα σε 1 ευθεία.

Πιο είναι για εμάς? :)

Και οι δυο το ιδιο ειναι... Ο ενας εχει τριπλασιασει την ιπποδυναμη του αυτοκινητου του και

αλλος ειναι ενα βημα πριν το χαρο....

Ο χειροτερος θα ταν ο παππους να οδηγαει το συγκεκριμενο S3!!! :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.