o polonos Φεβρουάριος 19, 2010 #1721 Φεβρουάριος 19, 2010 Τελος τα καυσιμααααα λεμε.... στεγνωσε το φιατακι, απο αυριο ΜΜΜ.... :suicide2:
GriGaS Φεβρουάριος 19, 2010 #1722 Φεβρουάριος 19, 2010 με πανικοβάλατε και πήγα το απόγευμα να βρω βενζινάδικο μιας και είχα μείνει με καμιά 15αριά λίτρα στο ρεζερβουάρ...4 στα 6 βενζινάδικα που είδα είχαν κανονικά βενζίνη...να σας κανονίσω καμιά όμαδική???
dj_chris_g Φεβρουάριος 19, 2010 #1723 Φεβρουάριος 19, 2010 αλλαξαμε λαστιχα σε rav4 και βαλαμε pirelli scorpion STR.Οοι εντυπωσεις ως τωρα θετικοτατες Καλά είναι για την άσφαλτο...
NoDsl Φεβρουάριος 19, 2010 #1724 Φεβρουάριος 19, 2010 Τα έχει ο father στο 4x4 ωραίο λαστιχάκι για χρήση 60/40(ασφαλτο/χώμα).
performer Φεβρουάριος 19, 2010 #1725 Φεβρουάριος 19, 2010 μας τα αφησε και σε καλη τιμη...απο 800-->500.ειναι οντως καλη?
JdCZT Φεβρουάριος 20, 2010 #1726 Φεβρουάριος 20, 2010 Ρε παιδια τοσο ασχημα ειναι τα ΜΜΜ;Φανταζομαι στην Αθηνα ειδικα το μετρο πρεπει να ειναι σωτηριο...Εγω χρησιμοποιω 100% αυτοκινητο...σε επαρχιακη πολη ομως και απο περιφερειακο δρομο χωρις κινηση κλπ σχεδον καθε μερα (Σπιτι-ΤΕΙ).Το αναφερω γιατι το φοιτητικο αν θυμαμαι καλα ειναι στο 1 ευρω για αστικο και αποστασεις μεγιστο 10χλμ και ειναι κοροιδια ρε γμτ .Θεωρω πως αν εμενα Αθηνα θα χρησημοποιουσα καθημερινα τα ΜΜΜ...Μια μερα εκανα το λαθος να κατεβω Αθηνα με αυτοκινητο... :sick::fist:
o polonos Φεβρουάριος 20, 2010 #1727 Φεβρουάριος 20, 2010 Ρε παιδια τοσο ασχημα ειναι τα ΜΜΜ;Φανταζομαι στην Αθηνα ειδικα το μετρο πρεπει να ειναι σωτηριο...Εγω χρησιμοποιω 100% αυτοκινητο...σε επαρχιακη πολη ομως και απο περιφερειακο δρομο χωρις κινηση κλπ σχεδον καθε μερα (Σπιτι-ΤΕΙ).Το αναφερω γιατι το φοιτητικο αν θυμαμαι καλα ειναι στο 1 ευρω για αστικο και αποστασεις μεγιστο 10χλμ και ειναι κοροιδια ρε γμτ .Θεωρω πως αν εμενα Αθηνα θα χρησημοποιουσα καθημερινα τα ΜΜΜ...Μια μερα εκανα το λαθος να κατεβω Αθηνα με αυτοκινητο... :sick::fist: Οταν εχεις να πας σε 10 διαφορετικες περιοχες της αθηνας σε μια μερα ναι ειναι απιστευτη ταλαιπωρια... Αν ηταν να πηγαινω απο σπιτι - δουλεια ναι μαλλον δεν θα ειχα προβλημα με ΜΜΜ
VIL Φεβρουάριος 21, 2010 #1728 Φεβρουάριος 21, 2010 Παίδες αυτό www.fueleconomy.gr λέει τίποτα? ή......
GriGaS Φεβρουάριος 21, 2010 #1730 Φεβρουάριος 21, 2010 εάν έλεγε, θα το είχαν εφαρμόσει όλοι οι κατασκευαστές....είναι κάτι ανάλογο με τους εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας που διαφημίζει το extra3
bezdim Φεβρουάριος 21, 2010 #1731 Φεβρουάριος 21, 2010 2 μαγνήτες δεν είναι που ιονίζουν το καύσιμο; Ο πατέρας μου είχε βρει 2-3 σε αρκετά καλή τιμή (10Ε το ένα νομίζω) και τα πήρε πριν κάτι χρόνια.
Karavaneas Φεβρουάριος 21, 2010 #1732 Φεβρουάριος 21, 2010 και τωρα κολλας λογαριασμους στο ψυγειο ε?
o polonos Φεβρουάριος 22, 2010 #1733 Φεβρουάριος 22, 2010 Πραγματικα βγαζω καπελλο σε αυτους που καθε μερα ταξιδευουν με ΜΜΜ... Σημερα εκανα 3 ωρες για να παω στην δουλεια μου μιας και ο ΗΣΑΠ σταματησε καλλιθεα και μετα λεωφορειο και ξανα ΗΣΑΠ... :bad: :sick:
nickstamat Φεβρουάριος 23, 2010 #1735 Φεβρουάριος 23, 2010 Δόξα τω Θεώ! SPYKER CARS FINALIZES THE PURCHASE OF SAAB• Spyker Cars finalizes deal over the purchase of Saab Automobile • Transfer of ownership has taken place • Transaction signals the start of an exciting new era for Saab • Saab and Spyker to operate under parent company Spyker Cars N.V. TROLLHÄTAN, SWEDEN (23 February, 2010) – Spyker Cars N.V. today confirmed it has finalized the deal with General Motors Company to purchase Saab Automobile AB. The transfer of ownership took place at 16:30 on February 23. Going forward Saab Automobile and Spyker Cars will operate as sister companies under the umbrella of the Amsterdam Euronext listed parent company Spyker Cars N.V. (Ticker symbol: SPYKR). This transaction secures the future of Saab Automobile and signals the start of an exciting new era for the iconic brand. Victor Muller, CEO of Spyker Cars NV said: “We are delighted - Saab’s future is now secure.” He continued: “From today we will be concentrating all of our efforts into reviving Saab and transforming it into a sustainable and profitable company with the confidence to be bold. We will reinforce the emotional experience between Saab drivers and their cars and we will focus on Saab's historical strengths in the fields of independent thinking, aircraft heritage, ecological performance and motorsport. “Through this acquisition we add approximately 15 euros per share in equity and 60 euros of assets. With a well funded business plan in place we are looking forward to working with Saab’s management on the realization of that plan and bringing exciting new products to our customers. Real Saabs, Saab Saabs” http://www.spykercars.nl/download/artikel/closure_SAAB_Feb_230210_final.pdf Είχα ανησυχήσει με τους άκυρους τους Κινέζους τότε που ακούγονταν διάφορα... Χίλιες φορές με τη Spyker, παρά με την GM!
SirDiman Φεβρουάριος 26, 2010 #1736 Φεβρουάριος 26, 2010 τα μπουζί πως λέγονται στα αγγλικά?? ευχαριστω προκαταβολικα
Hohenstaufen Φεβρουάριος 26, 2010 #1737 Φεβρουάριος 26, 2010 τα μπουζί πως λέγονται στα αγγλικά?? ευχαριστω προκαταβολικα Sparkplugs
astrolabos Φεβρουάριος 26, 2010 #1738 Φεβρουάριος 26, 2010 http://translate.google.com/#el|en|%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF
johnsonb Μάρτιος 2, 2010 #1739 Μάρτιος 2, 2010 Λοιπόν,για να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την Toyota,έχω να πω κάποια πραγματάκια επειδή ακούω αρλούμπες τελευταία (όχι εδώ,γενικώς).Θέλω να ενημερώσω ότι για όποιους δεν το ξέρουνε,ο κόσμος σκοτωνότανε μέσα σε Toyota απ'το 2004,και τολμάει η Toyota να το πάρει χαμπάρι και να αρχίσει το recall το 2009,δηλαδή περίπου 6 χρόνια μετά,και το 2010 τα καινούρια αυτοκίνητα μάλιστα,να συνεχίζουν να έχουν τα ίδια προβλήματα με τα μοντέλα 2004-2009 μια με το γκάζι που κολλάει και μια με τα floor mats,και τώρα να υπάρχουν ως στιγμής περίπου 40 καταγεγραμμένοι θάνατοι ανθρώπων,οικογενιών κτλ,ΜΟΝΟ στις Ηνωμένες Πολιτείες,και λέγοντας καταγεγραμμένοι,εννοούμε ΜΟΝΟ τις περιπτώσεις που αποδείχτηκε ότι όντως έφταιγε το αμάξι,γιατί έχει γεμίσει ο κόσμος τρακαρισμένα Toyota!Επειδή έχω ακούσει πολλά τελευταία πάνω σε αυτό το θέμα,κάτι ότι δεν έγινε και τίποτα γιατί η GM σκότωσε περισσότερο κόσμο με τα αμάξια που σκούριαζαν και έφευγαν οι μηχανές κτλ,ή βλακείες τύπου δεν ήταν καλοί οδηγοί,λοιπόν όσοι τα λένε αυτά πρέπει να καταλάβουν ότι εδώ δεν μιλάμε για τα Buick και τα Pontiac που σκούριαζαν και το παιρνες χαμπάρι,εδώ μιλάμε για φόνο,γιατί φόνος είναι να το παίρνεις χαμπάρι 6 χρόνια μετά αφού σκοτώθηκε αρκετός κόσμος ότι τα αμάξια σου είναι σκάρτα.Το μόνο που έχω να πω για τέτοιου είδους άτομα που υποστηρίζουν την Toyota ρίχνοντας το φτέξιμο στην πελατεία απ'την στιγμή που οικογένιες κλένε δικούς τους και μικρά παιδάκια που έχουν ζήσει 5 χρόνια και άμα,είναι να οδηγούν με το χέρι στην μίζα,γιατί ποτέ και κανείς δεν ξέρει αν του κολλήσει το γκάζι στο Toyota που οδηγεί,και ίσως νιώσει έτσι και η δική του οικογένια.Καλό θα ήταν να κάνει όποιος έχει Toyota μια βολτίτσα κυρίως από εδώ:http://blog.toyota.co.uk/list-of-european-toyota-models-affected-by-recallΑπό εδώ http://www.toyota.com/recall/floormat.htmlΚαι από εδώ http://www.toyota.com/recall/pedal.html(Τα δύο τελευταία είναι τα αμερικάνικα recalls,αλλά για δική σας ασφάλεια αν έχετε κάποιο αναφερόμενο μοντέλο,κοιτάχτε το γιατί με Toyota μπλέξατε,ξαφνικά βλέπετε το αμάξι σας τρακαρισμένο απ'τον ουρανό,και δεν ξέρατε τι έγινε.)Να έχετε μια καλή μέρα,και να έχετε υπόψιν ότι περίεργες απαντήσεις από car extremists and other furious swampasses,θα παίρνουν τις κατάλληλες απαντήσεις απ'τον σκίουρο.
mech5107 Μάρτιος 3, 2010 #1740 Μάρτιος 3, 2010 Φαντάζομαι δεν έχεις ιδέα πόσα ακόμα αυτοκίνητα φοράνε το ίδιο ηλεκτρόγκαζο με τα Toyota...Ευρωπαϊκά, Ασιατικά και Αμερικάνικα.Δεν είδα κανένα άλλο να έχει τα αποτέτοια του σκίουρου να ανακαλέσει τέτοιο τεράστιο αριθμό οχημάτων και μάλιστα σε περίοδο κρίση, όπως τώρα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.