Hohenstaufen Φεβρουάριος 1, 2010 #1501 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2010 γενικά είναι για άτομα που δεν τους νοιάζει πολύ το ηχητικό. Αν είσαι τύπος της ησυχιας πάρε καλύτερα γιαπονέζικο... Eπειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος και γαλλικού και ιαπωνικού αυτό που λες (γενικά) δεν ισχύει. ΕΔΙΤ- ^^Αν εννοείς απο άποψη ηχομόνωσης... απο άποψη ποιότητας κατασκευης....έ νταξ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Φεβρουάριος 2, 2010 #1502 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Εχω ενα παπακι daytona και του ειχα πανω κατι λαστιχα continental 2.50 μπροστα ,2.75 πισω....επειδη ομως ειναι nylon και γλιστρανε στα νερα αγρια και εχει φαγωθει και το πισω,ειναι και λιγο παλια,ειπα να παρω τα michelin pilot sporty γιατι μου ειπαν οτι ειναι καλα.ηθελα να τα βαλω 2.25 μπροστα και 2.50 πισω.αυτος μου εδωσε 60/90 και 70/90.ειναι 2.25 και 2.50 αυτα?γιατι μου φαινονται πολυ λεπτα...γενικα αυτα τα λαστιχα τι λενε και στη βροχη πως πανε?γιατι αν ειναι να πηγαινουν ευθεια στο βρεγμενο,να τα γυρισω και να κοιταξω για αλλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 2, 2010 #1503 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Πολλές ανακλήσεις γίνονται τελευταία.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 2, 2010 #1504 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Παιδιά οι μαζικές παραγωγές το έχουν αυτό.Να χαιρόμαστε όταν συμβαίνει, γιατί ώς γνωστόν, αν "το κόστος που θα κληθούμε να πληρώσουμε απο μυνήσεις για τα ελλατωματικά προιόντα μας, αν γίνει ατύχημα ή όχι" < "κόστος ανάκλησης".Τότε απλά ΔΕΝ γίνεται ανάκληση... ακόμα και αν επιφέρει θανάτους κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 2, 2010 #1505 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Αν μιλάς για την Toyota, παίζει να είναι η πιο εύκολη επισκευή ταυτόχρονα με το μεγαλύτερο design fail των τελευταίων ετών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 2, 2010 #1506 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 http://autofree.gr/details.php?id=4710http://autofree.gr/details.php?id=4713http://autofree.gr/details.php?id=4712http://autofree.gr/details.php?id=4707http://autofree.gr/details.php?id=4703 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 2, 2010 #1507 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 2, 2010 #1508 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Σήμερα παρέλαβα τη Σουηδέζα με νέα μούρη Έγινε καλύτερο από ότι ήτανε και είμαι ΥΠΕΡευχαριστημένος με τη Βακαρ. Φωτογραφίες να φτιάξει λίγο ο καιρός γιατί αν και μου το δώσανε πλυμένο μέχρι να επιστρέψω σπίτι μου το εγκαινίασαν (στη μούρη κιόλας) 3 περιστέρια στη Λιοσίων <θέλω άδεια καραμπίνας> και ένα ψιλόβροχο 10λεπτών Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 2, 2010 #1509 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 Να καθαρισεις ασαπ τις κοτσιλιες ειδικα αν ειναι φρεσκοβαμμενο καποιο παρτ ισως σου καταστρεψει το χρώμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 2, 2010 #1510 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2010 καθαρίστηκαν asap σου λέω θα άφηνα την μουράκλα έτσι? Αλλά δεν είναι για φωτό....Θέλει πλύσιμο:whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 3, 2010 #1511 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2010 Cruise control ftw Η τελική έρχεται σε 23χλμ ακόμα. ωραιος , μετα αναλυουμε για οδηγικη συμπεριφορα στην ελλαδα, διπλωματα και πολυ μπλα-μπλα και εσυ τραβας βραδυ με 200 φωτο με το κινητο σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 3, 2010 #1512 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2010 ωραιος , μετα αναλυουμε για οδηγικη συμπεριφορα στην ελλαδα, διπλωματα και πολυ μπλα-μπλα και εσυ τραβας βραδυ με 200 φωτο με το κινητο σου. Στην εθνική, σε ευθεία "απεριορίστου" μήκους, βράδυ και δεν υπάρχει ψυχή τριγύρω... Τουλάχιστον δεν αλλάζω λωρίδες σε κίνηση με αυτά τα χλμ ούτε πάω απο τα δεξιά με τόσα... Δεν είναι εξυπνάδα το ξέρω. Χαζομάρα είναι αλλά σε "ψιλοελεγχόμενο" περιβάλλον Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 3, 2010 #1513 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2010 Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην έχει πάει το αμάξι του στα όριά του. Αν δεν το κάνετε τώρα, το κάνατε έστω για μία στιγμή παλιά, δεν παίζει Τα όρια του όδηγου να μην φτάνεις μόνο, αλλά "χαζομάρες" τέτοιου ή άλλου τύπου όλοι τις κάναμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 3, 2010 #1514 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2010 Και με το παραπάνω Γιάννη... Τουλάχιστον σιγά σιγά μαζευόμαστε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 3, 2010 #1515 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2010 Εγώ ακόμα δεν έχω πάει το καινούριο μου* στα όρια του, το πήρα τον Αύγουστο αλλά έχει ένα πρόβλημα στο δεξί εμπρός ψαλίδι και αν δεν το φτιάξω, δεν θα το τρέξω. Μέχρι 210 κοντερίσια (195 πραγματικά) έχω πάει.*(BMW E30 του 1988) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 3, 2010 #1516 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2010 αγνοηστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 4, 2010 #1517 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 http://www.autofree.gr/details.php?id=4718 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 4, 2010 #1518 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Χαζά πράγματα. Όσο πουλάει το yaris δεν πουλάνε όλοι οι άλλοι μαζί... Τι να λέμε τώρα. Τρέχτε αμερικανάκια να πάρετε corvette να πληρώνετε τσάμπα λάστιχα Εδώ που τα λέμε η hyundai βγάζει μαμώ τα αμαξάκια τελευταία. Ειδικά το i20 είναι όλα τα λεφτά. Και έχει και στανταρ esp κλπ. Τα εβριζα τα έβριζα αλλά απο τότε που έκανα ταξίδι στη θέση του οδηγού με atos έπαθα πλάκα. Αμάξι που χαίρεσαι να το οδηγείς. Φτερό στον άνεμο όμως απο θέμα ασφάλειας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 4, 2010 #1519 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Ρε πέτρο χάνει τόσο πολύ στο κοντέρ? πολλά μου φένεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 4, 2010 #1520 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2010 Ρε πέτρο χάνει τόσο πολύ στο κοντέρ? πολλά μου φένεται...Εκτός από το ότι κλέβουν τα κοντέρια, ίσως έχει γίνει και αλλαγή ελαστικών και υπάρχει η διαφορά. Το Clio μου έχανε 10%, δλδ στα 200 ήταν 180 περίπου, τα περισσότερα που είδα ποτέ ήταν 210 στο κοντέρ με back draft πίσω από ένα Golfάκι ξαδέρφου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.