Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ όμορφο αυτοκίνητο το accord, σκεφτόταν να το αγοράσει ο πατέρας μου μια εποχή.

Όταν είχαμε πάει να το δούμε είχα προσέξει ότι οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν όσο σε άλλα αυτοκίνητα και γενικά ήταν δύσκολο να μπαινοβγαίνεις ειδικά όταν είναι οικογενειακό αυτοκίνητο.

Πολύ καλή επιλογή πάντως, μεγειές! :)

Link to comment
Share on other sites

Jerry της skunk2 ειναι αν μπεις στο official site τον εχει . http://www.skunk2.com/fine_tuning.php

Dolly ειναι παρομοιος με του fn2 ( euro type-r ) του s2000 και του fd2 ( japan type-r )

JDM_FD2_6Speed_Bronze_Knob.jpg

Σε μακροστενο οχι τελειως στρογγυλο και σε πιο σκουρο χρώμα ( gunmetal ) .

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο, αλλά φαντάζομαι θα κάνει κάμποσο...

Μπορείς να φτιάξεις σε ένα μηχανουργείο ένα ίδιο ή διαφορετικό, όπως σου αρέσει και να σου έρθει πολύ πιο φτηνά.

Link to comment
Share on other sites

Auto Pro: Λεωφόρος Ηρακλείου 50 & Πολυλά. 210.20.15.222

Μεχρι πριν κανα χρόνο που ειχα κοιτάξει είναι ο μόνος εν Ελλάδι που φέρνει εξαρτήματα της Skunk2. Εκει τον είχα πιάσει στα χέρια μου τον εν λόγω λεβιέ.

Link to comment
Share on other sites

Να σας γυρίσω λιγάκι στα του ατυχήματός μου. Τελικά το αυτοκίνητο θα μείνει ως την Πέμπτη μέσα και η τελική εκτίμηση της αποκατάστασης των ζημιών μαζί με εργασία βαψίματα γυαλίσματα κλπ είναι 4030 ευρώ.....:alien:

Τα πληρώνει ο άλλος.....400.300 ευρώ έπρεπε να πληρώσει ο φορτηγατζής θανατάς........

IMAG0025.jpg

παρατηρείστε 3 πράγματα.

1)Το σκοτάδι στο δρόμο.

Παρότι η φωτό είναι στο 145χλμ στην Αρκίτσα και ο δρόμος είναι 3λωρίδες σε κάθε ρεύμα με στηθαίο στη μέση στα 2-3 χιλιόμετρα της περιοχής δεν υπάρχει ούτε μια λάμπα φωτισμού.

2)Τα λάστιχα δεξιά της νταλίκας είναι σκασμένα και ο πίσω άξονας πήγαινε μόνο με τον ''τεμπέλη'' που κι αυτός είχε γίνει σλικ.

3)Το φορτίο είναι 14 τόνοι.14κύλινδροι από τσιμέντο για κεντρικά φρεάτια αποχετεύσεων 1 τόνος ο καθένας. Το φορτηγό είχε άδεια για 10 τόνους.Φαίνονται 4 κύλινδροι έξτρα δεμένοι με συρματόσχοινα από πάνω από την κανονική σειρά.

Νύχτα και ελληνικοί δρόμοι παιδιά=no go. Εγώ αυτό κατάλαβα. Καλό που δεν έχει κίνηση και δε χρειάζεται να προσέχεις άλλους 100 βλάκες που πάνε μαζί σου τις κανονικές ώρες αλλά τουλάχιστον να ήταν φωτισμένοι οι δρόμοι. Χωρίς φώτα σε ΟΛΟ το μήκος του δρόμου 1 δευτερόλεπτο αρκεί για να βρεθεί κάτι στο δρόμο σας μέσα στο κατασκόταδο και να μην προλάβεις να αντιδράσεις. Εγώ πήρα τα συντρίμια με 130-140χλμ/ω που είχαν καλύψει και τις 3 λωρίδες και δε μπορούσες φυσικά να κάνεις και ελιγμούς βραδιάτικα και με τέτοια ταχύτητα.

Δε θέλω να σκέφτομαι το σενάριο αντί να έβρισκα λάστιχα πλαστικά και λασπωτήρες της νταλίκας να έβρισκα έναν τσιμεντένιο ογκόλιθο 1τόνου.

Link to comment
Share on other sites

@greekfragma, αφου ηταν υπερβαρος, κυνηγα το οσο δεν παει...

δεν εφαγε τπτ προστιμο για το υπερβαρο? εκτος απο τις δικιες σου ζημιες.

καθε μερα τους βλεπω στους δρομους, ολοι απο προμαχωνα, κ ευζωνους κατεβαινουν.

Link to comment
Share on other sites

Σε επαρχιακούς ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει. Πριν μερικά χρόνια με το Clio (να ναι καλά το αμαξάκι) πήγαινα νύχτα στην Εύβοια.

Ήμουν σε παραδοσιακό επαρχιακό μέσα στα βουνά με 1 λωρίδα δεξιά, 1 αριστερά. Εκεί που είμαι με την μεγάλη σκάλα, βλέπω πιο μακριά μου κάποιον, οπότε βάζω τη μεσαία. Πήγαινα με 100 περίπου. Η μεσαία πόσο να φέγγει; 20 μέτρα; Ξαφνικά βλέπω ΜΠΡΟΣΤΑ μου διάζωμα και καρφί κόβω ευτυχώς αμέσως το αμάξι δεξιά και τη γλυτώνω.

Τι είχε γίνει; Κάποιος είχε πέσει πάνω στο διάζωμα και είχε ρίξει κάτω την πινακίδα εμποδίου:

http://www.asxetos.gr/senData/lib/asLibRecords-18949.photo10333_p_79.jpg

και έτσι μέσα στη νύχτα έπρεπε να μαντέψεις ότι έχει ξαφνικά μπροστά σου διάζωμα.

Γενικά τα ρδέλα που έχουμε για δρόμους θέλουν την απλή λογική: αν δεν ξέρεις τη διαδρομή, δεν πας πιο γρήγορα από ότι μπορείς να ελέγξεις.

Link to comment
Share on other sites

@greekfragma, αφου ηταν υπερβαρος, κυνηγα το οσο δεν παει...

δεν εφαγε τπτ προστιμο για το υπερβαρο? εκτος απο τις δικιες σου ζημιες.

καθε μερα τους βλεπω στους δρομους, ολοι απο προμαχωνα, κ ευζωνους κατεβαινουν.

Αν θυμάσαι μετά το δυστύχημα με τα παιδιά στα Τέμπη έγινε άλλο ένα πρόσφατα και κατέβηκαν οι φορτηγατζήδες και έκλεισαν την Αθήνα πάνω στην Κηφισίας.Ο λόγος?. Η δίωξη ασκείται στον οδηγό και όχι στον ιδιοκτήτη (εκτός από την παρέμβαση εισαγγελέα στα των Τεμπών).

Ο ιδιοκτήτης είναι ο υπεύθυνος για τη συντήρηση της νταλίκας. Αν πει ο οδηγός δεν οδηγώ με τελειωμένα λάστιχα και υπέρβαρο την επόμενη μέρα θα μείνει χωρίς δουλειά.

Ο οδηγός ήταν ένας ευγενικός ανθρωπάκος γύρω στα 55 που έβγαζε το ψωμί του οδηγώντας κάθε μέρα στα μπο@ρδέλα δρόμους που έχουμε.

Το συζήτησα με τον αστυνομικό και μου λέει οτι αν τον γράψει για το υπέρβαρο και για τα φθαρμένα λάστιχα καλύτερα να του ρίξει μια με το πιστόλι, με την έννοια οτι ο ιδιοκτήτης δε θα πάθει τίποτα αλλά ο οδηγός θα μείνει χωρίς δίπλωμα για 5χρόνια και με πρόστιμο περί τα 3.000ευρώ.

Ο αστυνομικός επίσης μου πρόσθεσε οτι αν ο νόμος του δινε το δικαίωμα να κυνηγά τον ιδιοκτήτη για αμέλεια στη συντήρηση του οχήματος θα τους είχε ξεπαστρέψει όλους από τους δρόμους.

Και τελικά με έπεισε να γράψουμε μόνο την παράβαση άρθρου 12 και να μην τον ''τελειώσουμε'' τον ανθρωπάκο. Φυσικά αν είχαν φύγει τα τσιμέντα με άλλη κατάληξη ίσως να μην είχα αποφασίσει το ίδιο.

Αν η νομοθεσία στην Ελλάδα δε σου δενε τα χέρια και τον ιδιοκτήτη θα κυνηγούσα και την εταιρία που ήταν υπεύθυνη για το δρόμο σε εκείνο το σημείο και δεν είχε φωτισμό όπως ορίζεται ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας με 3 λωρίδες ανα ρεύμα και στηθαίο στη μέση.

Σε αυτό που λέει ο Γιάννης για την άγνωστη διαδρομή δεν φτάνει. Στη δική μου περίπτωση τη διαδρομή την ήξερα....δεν ήταν και καμιά δύσκολη.Και με 80 να πήγαινα πάλι τα συντρίμια δε θα φαινόντουσαν....μόνη διαφορά αντί να τα φάω με 120 θα τα τρωγα με 50 αν λέμε προλάβαινα να πατήσω και κάνα φρένο στο κατασκόταδο.

Στη παράκαμψη των Τεμπών που δεν είχα ξανακάνει την διαδρομή πάνω από 80 δε πήγα ποτέ και ας είχε και καλές ευθείες στον Αγιόκαμπο

Link to comment
Share on other sites

αρα και οι αμερικανοι που πανε στο ιρακ και σκοτωνουν δε φταινε αυτοι,αλλα αυτοι που τους στελνουν.

φυσικα και θα πρεπε να τον καρφωσεις και ας εμενε χωρις δουλεια.

τι ειναι πιο συμαντικο,η δουλεια του η η ζωη σου,μου,του οταν μαλιστα εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης.

Link to comment
Share on other sites

τελείως άκυρη η σύγκρισή σου.

αλλά να δεχθώ οτι έχεις δίκιο.τι θα κατάφερνα?να χάσει ένας οικογενειάρχης μεροκαματιάρης τη δουλειά του και το επαγγελματικό του δίπλωμα (το μόνο εργαλείο για να ζησει) και μετά τι? θα κατέβαιναν όλοι οι συνάδελφοι του δίπλα στους αγρότες να κλείσουν και την υπόλοιπη μισή Ελλάδα μέχρι το κράτος να φτιάξει τη νομοθεσία?ας είμαστε λιγάκι ρεαλιστές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι 100% έτσι φράγμα μου.

Δεν είναι 12 ετών, ξέρει ΠΟΛΥ καλά τι μπορεί να γίνει αν υπερφορτώσει το αυτοκίνητο, και σε θέμα ασφάλειας και σε θέμα νομικό αν τον σταματίσουνε.

Παρόλα αυτά το κάνει on par με χιλιάδες άλλους που ζουν στην μπανανία και απλά αγνοούν τον κάθε νόμο που θεωρούν πως μπορεί να παρακάμψουν χωρίς κυρώσεις.

Ναι μιλάω σκληρά, και ναι δεν είμαι φορτηγατζής, αλλά έχω θείο που ασχολείται με το επάγγελμα και ξέρω πως είναι δύσκολο και απόλα, αλλά αν εσύ είχες χτυπήσει ή χτύπα ξύλο τίποτα πιο σοβαρό τι θα γινόταν?

Είναι αυτοσυντηρημένα, τα υπερφορτώνουν, και κινδυνεύει ο κοσμάκης. Κανένα έλεος για αυτούς μα τον θεό.

Σε ότι επάγγελμα και να είναι από την στιγμή που κάποιος αγνοεί συνειδητά ένα δυνητικό κίνδυνο για τους συνανθρώπους του, δεν αξίζει καμία λύπηση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.