GriGaS Οκτώβριος 3, 2014 #14641 Οκτώβριος 3, 2014 αθάνατη toyota πες καλύτερα... θα γίνω γραφικός εάν ξαναπώ τις ιστορίες του mondeo του πατέρα μου...
Athens2004 Οκτώβριος 3, 2014 #14642 Οκτώβριος 3, 2014 Χμμμ όχι ακριβώς σε όλα... η αξιοπιστία απέδρασε από το παράθυρο του εργαστηρίου που ερευνά στα πόσα χρόνια συμφέρει να σπάει ένα ανταλλακτικό για να στα παίρνουν συνέχεια. Στην ουσία αγοράζεις ένα μηχάνημα και μετά την λήξει της εγγύησης πληρώνεις ενοίκιο για να το χρησιμοποιείς Οχι σε ολα .
2cpu Οκτώβριος 3, 2014 #14643 Οκτώβριος 3, 2014 Oι Ιαπωνικοί κινητήρες είναι πιο αξιόπιστοι από τους Γερμανικούς - Autoblog.gr
Lakisss Οκτώβριος 3, 2014 #14645 Οκτώβριος 3, 2014 H χαρά του σοφέρ.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ap9eROAo82U&list=UUAl8a5FALYxgtfZwVh-3HRw]The Garden of Wraith - by Rolls Royce - YouTube[/ame]
Tomahawk Οκτώβριος 3, 2014 #14646 Οκτώβριος 3, 2014 Χμμμ όχι ακριβώς σε όλα... η αξιοπιστία απέδρασε από το παράθυρο του εργαστηρίου που ερευνά στα πόσα χρόνια συμφέρει να σπάει ένα ανταλλακτικό για να στα παίρνουν συνέχεια. Στην ουσία αγοράζεις ένα μηχάνημα και μετά την λήξει της εγγύησης πληρώνεις ενοίκιο για να το χρησιμοποιείςΚαι πάλι θα διαφωνήσω, σίγουρα υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις μοτοσυκλετών που βγήκαν με ελαττωματικά partsαλλα κατα τα άλλα "δε σπάνε δε χαλάνε" ούτε τα σημερινά, ειδικά απο ιαπωνία μεριά...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 4, 2014 #14647 Οκτώβριος 4, 2014 Και πάλι θα διαφωνήσω, σίγουρα υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις μοτοσυκλετών που βγήκαν με ελαττωματικά partsαλλα κατα τα άλλα "δε σπάνε δε χαλάνε" ούτε τα σημερινά, ειδικά απο ιαπωνία μεριά... Είναι γιατί δεν γνωρίζεις τι σημαίνει δεν σπάνε δεν χαλάνε. Μετά τον πόλεμο η ανάγκη έσπρωξε τον έλληνα να μετασκευάσει σε φορτηγά τις μοτοσικλέτες του πολέμου. Αυτές έγραψαν εκατομμύρια χιλιόμετρα επί δεκαετίες κουβαλώντας φορτία. Η βιομηχανία της μοτοσικλέτας δεν θέλει πλέον οι μηχανές να κρατάνε τόσο πολύ. Όσο για της γιαπωνέζικες: «Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει» : P Και μία ανακατασκευασμένη
Nickzzz Οκτώβριος 4, 2014 #14648 Οκτώβριος 4, 2014 Όπως και τα κτήρια, ούτε αυτά τα κάνουν να κρατάνε πολύ. Υπάρχουν πύργοι του 1500 που είναι ακόμα όρθιοι ενώ κτήριο 70 χρόνων τώρα πια είναι για κατεδάφιση.
felix Οκτώβριος 4, 2014 #14649 Οκτώβριος 4, 2014 On topic, έκανα φούλ γέμισμα και πήρα 2 λίτρα παραπάνω από την ονομαστική του ρεζερβουάρ.... Δεν το περίμενα ποτέ ότι μετά από 15 χρόνια και 261.000km με όσα γεμίσματα αυτό συνεπάγεται, θα "ξεχείλωνε" το ρεζερβουάρ.... magic!!!!!
Nickzzz Οκτώβριος 4, 2014 #14650 Οκτώβριος 4, 2014 Από το ρεζερβουάρ μέχρι την τρύπα που βάζεις την μάνικα υπάρχει και μια σωλήνα που τα ενώνει. Άνετα χωράει 1-2 λίτρα.
felix Οκτώβριος 4, 2014 #14651 Οκτώβριος 4, 2014 Απλή η απάντηση, απλούστερο το ερώτημα...15 χρόνια λές να μή συνέβη ποτέ πάλι ?Πάντα τερματίζω στα 44.x και πίστεψέ με, το στραγγίζω ( ναι το γνωρίζω πως δεν πρέπει )...Το ίδιο είπε και ο βενζινάς όταν του μετέφερα την απορία μου. Δεν έθεσα ζήτημα απάτης όταν του το είπα, πάραυτα...
Nickzzz Οκτώβριος 4, 2014 #14652 Οκτώβριος 4, 2014 Απλή η απάντηση, απλούστερο το ερώτημα...15 χρόνια λές να μή συνέβη ποτέ πάλι ?Πάντα τερματίζω στα 44.x και πίστεψέ με, το στραγγίζω ( ναι το γνωρίζω πως δεν πρέπει )...Το ίδιο είπε και ο βενζινάς όταν του μετέφερα την απορία μου. Δεν έθεσα ζήτημα απάτης όταν του το είπα, πάραυτα...Εντάξει δεν έχω και μαγική σφαίρα να ξέρω οτι το γεμίζεις κάθε φορά από το 0 εδώ και 15 χρόνια και κρατάς στατιστικά, φαντάστηκα οτι πρώτη φορά το παρατήρησες και σου έκανε εντύπωση.
theo_mich Οκτώβριος 4, 2014 #14653 Οκτώβριος 4, 2014 Oι Ιαπωνικοί κινητήρες είναι πιο αξιόπιστοι από τους Γερμανικούς - Autoblog.grΛ Ο Λ... το δειγμα δεν μας λενε και φοβαμαι οτι ειναι καμια 100αρια αυτοκινητα... Λ Ο Λ indeed. toyota 2000+ και αξιοπιστια δεν μπαινουν στην ιδια προταση. για honda δεν εχω ιδεα.
GriGaS Οκτώβριος 4, 2014 #14654 Οκτώβριος 4, 2014 Στον ευρύτερο κοινωνικό μου κύκλο υπάρχουν αρκετά Toyota και σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει κανένα...
Delijohn Οκτώβριος 4, 2014 #14655 Οκτώβριος 4, 2014 στην οικογένειά μου υπάρχουν 4, στο πιο ευρύ μου περιβάλλον.. υπολογίζω άλλα 4-5... όλοι τα φιλάνε κ τα χαϊδεύουν που δεν τους έχουν πάθει τπτ.. για να μη μιλήσω για s class συγγενή που κάηκε πριν χρόνια με τη δικαιολογία ότι "φτιάχνονται τουρκία".. να μη μιλήσω για audi και bmw.. για citroen και renault φίλων μου..
SirDiman Οκτώβριος 5, 2014 #14656 Οκτώβριος 5, 2014 το πρόβλημα είναι ότι δεν τα συντηρούν για να μην βγάλουν πρόβλημα (πρόωρα) υπάρχουν πολλά φόρουμ για κάθε μάρκα που μπορεί κανείς να βρει τι χαλάει ή χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα κάθε τόσο ώστε να μην τη πάθειπροσωπικά πιστεύω όλα τα αυτοκίνητα με καλή φροντίδα και πρόωρο έλεγχο γνωστών προβλημάτων είναι αξιόπιστα. Η ανάγκη για σύγχρονους κινητήρες(πιο συνθέτους) για επιδόσεις και οικονομία έχει τα κακά της
RexMundi Οκτώβριος 5, 2014 #14657 Οκτώβριος 5, 2014 Απλή η απάντηση, απλούστερο το ερώτημα...15 χρόνια λές να μή συνέβη ποτέ πάλι ?Πάντα τερματίζω στα 44.x και πίστεψέ με, το στραγγίζω ( ναι το γνωρίζω πως δεν πρέπει )...Το ίδιο είπε και ο βενζινάς όταν του μετέφερα την απορία μου. Δεν έθεσα ζήτημα απάτης όταν του το είπα, πάραυτα...Μην ξαναβάλεις από εκεί. Το πιο πιθανό είναι να κλέβει στον μετρητή παρά οτιδήποτε άλλο.
2cpu Οκτώβριος 5, 2014 #14658 Οκτώβριος 5, 2014 Xρονια εβαζα απο ενα συγκεκριμενο.Μερικες εως αρκετες φορες στο μεγαλο service με ειπε ο μηχανικος μουοτι εβρισκε περισσοτερο νερο απο το φυσιολογικο στο φιλτρο βενζινηςαλλα δεν εδινα πολυ σημασια.Απο τοτε που ηρθε η μπεμπα ειπα να αλλαξω και ω ! του θαυματοςεπανηλθε(??) στα φυσιολογικα ορια....
felix Οκτώβριος 5, 2014 #14659 Οκτώβριος 5, 2014 Εντάξει δεν έχω και μαγική σφαίρα να ξέρω οτι το γεμίζεις κάθε φορά από το 0 εδώ και 15 χρόνια και κρατάς στατιστικά, φαντάστηκα οτι πρώτη φορά το παρατήρησες και σου έκανε εντύπωση.Το κατανοώ αυτό και σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις τί είναι ο καθένας εδώ και πώς προσέχει το αυτοκίνητό του ή πόσο ψείρας είναι, γιαυτό και ανέφερα το χρόνο χρήσης και τα χιλιόμετρα, γιατί ίσως να προϊδεάζει για το πόσο λίγο πιθανό είναι να μην έχει ξαναγεμίζει τσίτα κανείς το ντεπόζιτο...Προσωπικά μετά το πρώτο $€κ@#λωμα όταν το πήρα καινούριο, άρχισα να προσέχω λίγο και την κατανάλωσή μου, να προσέχω τους βενζινάδες που "μου έκοβαν την ιπποδύναμη" κλπ κλπ...Τα τελευταία χρόνια έχω κόψει την 100άρα και προσέχω αρκετά κ την κατανάλωσή μου, καθώς και με αυτό και με άλλο αμάξι που χρησιμοποιώ έχω αυξήσει τα χιλιόμετρα και η τσέπη πονούσε σε κάθε απρόσεχτη γκαζιά...Δεν είναι 0.2lt είναι κοντά 4.5% της χωρητικότητας και μου τη σπάει γιατί δεν μπορείς να είσαι ήρεμος τελικά, πρέπει να προσέχεις παντού...On a side note, πριν 2 εβδομάδες άνοιξαν το αμάξι της κοπελιάς μου στην πιλωτή και του ξήλωσαν όλη τη μούρη μαζί με την πινακίδα...και 2 μέρες μετά και το πατρικό της σπίτι διάρρηξη....Τι να πώ..."Χτύπα κι άλλο θα τ'αντέξω" ???
2cpu Οκτώβριος 5, 2014 #14660 Οκτώβριος 5, 2014 Πριν μερικη ωρα με πηρε τηλ. ο αδερφος μιας και γυρνουσε απο Καστορια.Βομβαρδισμένο τοπίο η Εγνατία μετά την καραμπόλα: δείτε τα σοκαριστικά βίντεο Ατύχημα με καραμπόλα στη Βέροια 05/10/2014Τέσσερις νεκροί σε καραμπόλα 35 αυτοκινήτων στην Εγνατία Οδό - Ειδήσεις - Ελλάδα - in.gr:nada:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.