Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

έχουμε και λέμε στο μπροστά αριστερό λάστιχο χάνω 4 psi (από 32 που βάζω το βρίσκω σε 28-27 μέτρηση με το μάτι γιατί δεν είχα κανονικό psi δείκτη)

τι λέτε να είναι ?

Αν δεν έχεις αρπάξει καμια βίδα, τσέκαρε αν εχει φάει καμια καλή η ζάντα, ή η βαλβίδα σου είναι για πέταμα...δε λες σε πόσες μέρες το χάνεις αυτό που χάνεις...

Αν δεν έχεις αρπάξει καμια βίδα, τσέκαρε αν εχει φάει καμια καλή η ζάντα, ή η βαλβίδα σου είναι για πέταμα...δε λες σε πόσες μέρες το χάνεις αυτό που χάνεις...

την προηγούμενη βδομάδα το είδα τώρα πάμε για τις δύο (δεν πολύ μετακινούμε γιατί δεν χρειάζεται αλλά από Οκτώβριο ξεκινάμε τα πέρα δώθε)

η ζάντα πριν 1,5 μήνα που έκανα και ζυγοστάθμιση ήταν μια χαρά (δεν νομίζω να είναι αυτή)

τώρα αν εννοείς η βαλβίδα μου να είναι γυαλιστερή (αυτό το χρυσαφί nope θα σου πω έχει γίνει μαύρη)

από λίγο search που έκανα στο net για τέτοιο είδος ύπουλου ξεφουσκόματος την βάση της βαλβίδας

λέω να περάσω την Τρίτη όπου θα κινηθώ κιόλας σε βουλκανιζατέρ να το τσεκάρουν και αν είναι η βαλβίδα να την αλλάξουν

Έκανε 45.000 μίλια (72420km) το χρόνο; Στο αμάξι ζούσε; :p Απίστευτο πάντως ότι στα 500.000 μίλια είχε τον μαμά συμπλέκτη!

Ηδη στη μπεμπα εχω κανει 15.000 και παω πολυ χαλαρα και δεν ζω στο αμερικα.

Εκοβε χλμ Λακη.;)

Αμερικα τρελλες αποστασεις εβαζε μια την 6 και εκοβε.

Το κορσα μου που το εδωσα με 350.000 ειχε ακομα ψωμι και ο νυν

ιδιοκτητης ακομα δεν με παραπονεθηκε σε κατι γιατι πολυ απλα εκανα

μεγαλες αποστασεις χωρις αλλαγες.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=rUfpgSDpHOY]COTA 9 27 2014 - YouTube[/ame]

H Viper που έβαλα τις προάλλες κάνεις γύρους στο COTA.. τυχερός ο άτιμος.

Αν εξαιρέσεις την ευθεία δεν το ανοίγει καθόλου και τις στροφές τις παίρνει λίγο πιο αργά από την μάνα μου όταν γυρνάει από λαϊκή που δεν θέλει να σπάσει τα αυγά.

Ή μου φαίνεται?

Τυχερός, κουλός, ή δεν θέλει συνεργείο για αναλώσιμα?

Μήπως είναι πρώτος γύρος βλέπει την πίστα, ζεσταίνει τα λάστιχα ; , κανει δοκιμες ; όντως πολύ αργά πάει

Αν εξαιρέσεις την ευθεία δεν το ανοίγει καθόλου και τις στροφές τις παίρνει λίγο πιο αργά από την μάνα μου όταν γυρνάει από λαϊκή που δεν θέλει να σπάσει τα αυγά.

Ή μου φαίνεται?

Τυχερός, κουλός, ή δεν θέλει συνεργείο για αναλώσιμα?

Μήπως είναι πρώτος γύρος βλέπει την πίστα, ζεσταίνει τα λάστιχα ; , κανει δοκιμες ; όντως πολύ αργά πάει
Here is what it feels like to pull out of the paddock area into pit lane and then a "hot" lap (I don't consider myself fast enough to think of it any faster than luke warn really). Anyway, great first time on a fantastic track. In case you are wondering about the speeds, around 140ish on the long straight coming out of turn 11 and 120ish on the main straight by the grand stands, so nothing to crazy. I stayed in 3rd for all of the track and shifted into 4th for the straights. Wonderful track and I highly recommend driving it if you get the chance.

Για μίλια μιλάει btw

Ναι στις 2 ευθείες, αυτό λέμε :)

Και μετά όλο τον γύρο με 3η γιατί ναι έχει ροπή και μπορεί αλλά και γιατί έχει αρκετά Long gearing Και δεν παίζει να του ρίξει κανένα σκαμπίλι ;)

BMW S 1000RR

"[...] also gets a new ride-by-wire cruise control! Yes, cruise control on a 199bhp bike is now available! BMW claim it not only helps on longer journeys but can also be used as a speed limiter if the rider chooses." :nerd:

Hδη με βαλε στη μπριζα να βαλω και στο VTR ενα τετοιο...:o

H kawa εξ απενεκαθεν ηταν κυριαρχη στο χωρο της αποδοσης

(υστερουσε σε αλλα).

Προσωπικα οπως ειχα γραψει αλλου περιμενα να περνανε τον ηδη υπαρχον

κινητηρα του Ultra 310 να τον μαζευανε

και να τον χωνανε σε ενα πλαισιο.

Το μοτερ υπηρχε ηδη,προβληματα νεοτητας τα ειχε λυσει και πλεον ειχε ωριμασει

αρκετα ωστε να βγει σε αυτη τη αγορα.

Περαν της ολης συλληψης και με το χερι στην καρδια πολλα αλογα σε 2 ροδες

για everyday usage.

Βλεπω να ερχονται εποχες ,katana,H2,RD,και αλλων διαολων εκεινης της εποχης.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.