Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Aκολουθούν τέλη κυκλοφορίας σε όσα δεν πληρώνουν και να ετοιμάζονται και τα ποδήλατα (αν φαίνονται αδύνατο να γίνουν θα το δούμε). Από που θα μαζέψουν όσα θα χάσουν από τις φοροελαφρύνσεις; (αν τι κάνουν)

-Σκίσε το λίγο και πες μας πώς πάει

-ΟΚ

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2w4nIwPtiws]2015 Porsche 991.2 Turbo S facelift tested very aggressively on the Nürburgring! - YouTube[/ame]

Το είδατε πως είναι 2 αμάξια έτσι?

Το κουπέ είναι με μεταλικά και το κάμπριο με κεραμικά φρένα.

Τι περιοχη θελεις? Αυτη η επισκευη παντως ειναι τυπικη και θεωρειται ευκολη οποτε ολοι μπορουν να την κανουν λιγο πολυ καλα. Εγω την εκανα προσφατα (πριν απο τρεις μηνες) στο αυτοκινητο μου αλλα θα ξερω αν ειναι καλο το αποτελεσμα σε 2-3 χρονια :p Για την ωρα ειναι οπως οταν το πηρα. Τι ηλικια εχει το αυτοκινητο? Ηταν παντα στον ηλιο?

πειραιάς θα με βόλευε αλλα και ποιο μακρυά να είναι δεν με πειράζει αρκεί να είναι σωστό το αποτέλεσμα και να μην ζητάει όσα του λείπουν

τηλεφώνησα σε 3 ταπετσέρηδες στην περιοχή να έχω μια εικόνα, οι 2 μου είπαν ότι θέλουν το αμάξι από το πρωί που ανοίγουν μέχρι τις 5-6 το απόγευμα η όσο τους πάρει και κόστος 120 ο ουρανός 200 μαζί με τις πλαϊνές κολόνες, ο τρίτος μου είπε ότι θέλει το αμάξι για 3 μέρες γεμάτες και κόστος όλα 350 euro

το αυτοκίνητο είναι του 2007 δεν ήταν πάντα στον ήλιο αλλα για ένα διάστημα 3 χρόνον περίπου για λίγες ώρες της ημέρας το έβλεπε ο ήλιος

δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να φταίει μονό ο ήλιος σίγουρα επηρεάζει αλλα πιστεύω ότι έχει να κάνει με ελαττωματική παρτίδα ανταλλακτικού , δυο συνάδελφοι που έχουν golf v ο ένας του 2004 από όταν πρωτοκυκλοφόρησε το μοντέλο το παρκάρει πάντα στον δρόμο - ήλιο και δεν έχει ξεκολλήσει

ο δεύτερος που έχει του 2007 και το έχει σε κλειστό γκαράζ από όταν το αγόρασε ξεκίνησε να κρεμάει το ύφασμα ενα χρονο ποιο νωρίς από το δικό μου, δεν το κυκλοφορεί καθημερινά γιατί χρησιμοποιεί μηχανή μπορεί και για μια εβδομάδα η ακόμα και 15 μέρες να μην το δει το φως της μέρας

Δες χαρά,τραγούδια κλπ...ο οδηγός πρέπει να έχει πολλά κιλά @@ απλά...ασε που λογικα το τιμόνι την ώρα που είναι στης δυο ρόδες πρέπει να είναι αρκετά βαρύ

ερωτηση.

το αμαξι ηθελε συμπληρωμα λαδι, συπληρωσα και μετα που μετρησα παλι με τη βελονα ηταν πανω απο το max.

πρεπει να παω να αδιασω το περισευουμενο ή δεν εχει θεμα?

(ford fiesta 1.4/ 2003)

Άλλαξα δίσκους μπροστά και τακάκια...

Oι δίσκοι ήταν από τον Οκτώβρη του 2003...τα τακάκια από την προηγούμενη αλλαγή μου, δεν θυμάμαι πότε...

260.000km and rising....:banging:

ερωτηση.

το αμαξι ηθελε συμπληρωμα λαδι, συπληρωσα και μετα που μετρησα παλι με τη βελονα ηταν πανω απο το max.

πρεπει να παω να αδιασω το περισευουμενο ή δεν εχει θεμα?

(ford fiesta 1.4/ 2003)

Βενζίνη είναι έτσι ; εάν είναι λίγο πάνω από το max δεν υπάρχει θέμα για μια φορά

Άλλαξα δίσκους μπροστά και τακάκια...

Oι δίσκοι ήταν από τον Οκτώβρη του 2003...τα τακάκια από την προηγούμενη αλλαγή μου, δεν θυμάμαι πότε...

260.000km and rising....:banging:

Κάτσε γιατί θα τρελαθώ δεν είχες αλλάξει για 11 ολόκληρα χρόνια δίσκους και έκανες 260km ; πως έγινε αυτό ; με τα πόδια φρέναρες ;:p

Σύνολο έχω 260Κ. Οι δίσκοι πρέπει να είχαν κανα 160αρι νομίζω...το αυτοκίνητο το έχω από Νοέμβριο '99 και αν θυμάμαι καλά είχα 98-100Κ μέχρι το 2003...

Τα τελευταία 2χρόνια έχω κι ένα Smart και κάνω τα περισσότερα εντός πόλης

Φρένα δεν πατάω/πλακώνομαι χωρίς λόγο, απλά έχω το πόδι standby στο πενταλ όταν παίρνω το σχετικό feedback....

Επίσης και οι δύο δίσκοι είχαν σκαφτεί....

πειραιάς θα με βόλευε αλλα και ποιο μακρυά να είναι δεν με πειράζει αρκεί να είναι σωστό το αποτέλεσμα και να μην ζητάει όσα του λείπουν

τηλεφώνησα σε 3 ταπετσέρηδες στην περιοχή να έχω μια εικόνα, οι 2 μου είπαν ότι θέλουν το αμάξι από το πρωί που ανοίγουν μέχρι τις 5-6 το απόγευμα η όσο τους πάρει και κόστος 120 ο ουρανός 200 μαζί με τις πλαϊνές κολόνες, ο τρίτος μου είπε ότι θέλει το αμάξι για 3 μέρες γεμάτες και κόστος όλα 350 euro

το αυτοκίνητο είναι του 2007 δεν ήταν πάντα στον ήλιο αλλα για ένα διάστημα 3 χρόνον περίπου για λίγες ώρες της ημέρας το έβλεπε ο ήλιος

δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να φταίει μονό ο ήλιος σίγουρα επηρεάζει αλλα πιστεύω ότι έχει να κάνει με ελαττωματική παρτίδα ανταλλακτικού , δυο συνάδελφοι που έχουν golf v ο ένας του 2004 από όταν πρωτοκυκλοφόρησε το μοντέλο το παρκάρει πάντα στον δρόμο - ήλιο και δεν έχει ξεκολλήσει

ο δεύτερος που έχει του 2007 και το έχει σε κλειστό γκαράζ από όταν το αγόρασε ξεκίνησε να κρεμάει το ύφασμα ενα χρονο ποιο νωρίς από το δικό μου, δεν το κυκλοφορεί καθημερινά γιατί χρησιμοποιεί μηχανή μπορεί και για μια εβδομάδα η ακόμα και 15 μέρες να μην το δει το φως της μέρας

Ετσι οπως τα λες ειναι, και αφου το εψαξες νομιζω εισαι οκ ;) Εγω ξερω μερικους αλλα ειναι βπ.

Εμενα μου πηρε 140 στο vectra c για τον ουρανο. Τα 120 ειναι καλη τιμη οποτε δες αν εχει λιγη δουλεια ο τυπος και αν ειναι παλιος, και αν ναι τοτε προχωρα το. Κολωνες αν δεν εχουν προβλημα μην τα αλλαξεις εκτος αν δεν μπορεις να βρεις το ιδιο περιπου χρωμα για ουρανο.

(Τα 350 δεν τα σχολιαζω)

Το δικο μου ειναι του 2003 και απο περσι ειχε προβλημα. Ειναι θεμα κατασκευης γιατι δεν δικαιολογειται αφου μεχρι το 2012 ηταν σε κλειστο γκαραζ. Ωστοσο το προβλημα γενικα προκαλειται απο τον ηλιο, επειδη απο τη ζεστη και την ακτινοβολια λιωνει το αφρωδες υλικο κατω απο το υφασμα που το συγκρατει πανω στον ουρανο και με τον καιρο κρεμαει.

Αρκετά έβγαλες πάλι εγώ κάθε 80.000km -100.000km της αλλάζω και βάζω και πάντα & μαλακά τακάκια με σκληρά φεύγουν ποιο γρήγορα

Το κακό με τα μαλακά τακάκια είναι πως φεύγουν και αυτά αρκετά πιο γρήγορα.

Αλλά για το "κλασσικό αυτοκίνητο πόλης" τα νορμάλ τακάκια που βάζουν στο 99% των περιπτώσεων είναι μια χαρά.

Τα πολύ σκληρά τις πιο πολλές σφυρίζουν κιόλας μέχρι να ζεσταθούν.

Έχω μαλακά τακάκια στο αμάξι, σε ενάμιση χρόνο είχαν φαγωθεί. Οι δίσκοι (από καινούριοι) έχουν ελάχιστη φθορά.

ζυγοσταθμίστηκα σήμερα μέχρι 140Km όλα jet !!! πιο πάνω δεν γινότανε είχε κίνηση :p

την ζημιά την έκανε η πίσω δεξιά όταν την έβαλε πάνω στο μηχάνημα έλεγε <--25|=|38-->

|=| (ειναι το ζαντολάστιχο και δίπλα οι ενδείξεις)

Εάν χρειάζεται ζυγοστάθμιση σε εμένα τουλάχιστον κοσκινίζει από τα 80+ μέχρι τα 120 το πολύ. Μετά στρώνει! Αν εσένα μέχρι τα 140 δεν κοσκίνισε το τιμόνι είσαι εντάξει.

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.