Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

γνωρίζει κάποιος κανένα καλο ταπετσέρη για αυτοκίνητα?

άρχισε να ξεκολλάει η ταπετσαρία του ουρανού και να κρεμάει όπως συμβαίνει σε πολλά golf από ότι έχω διαβάσει.

Μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή γιατί το ύφασμα φαίνεται να είναι πολύ τσίτα τεντωμένο ακόμα και να κολλήσει δεν νομίζω να μπορεί να καλυψει την άκρη από όπου έκανε την αρχή αλλα και να επιδιορθωθεί ίσως να συνεχίσει να ξεκολλάει μετά το σημείο της επισκευής

Link to comment
Share on other sites

γνωρίζει κάποιος κανένα καλο ταπετσέρη για αυτοκίνητα?

άρχισε να ξεκολλάει η ταπετσαρία του ουρανού και να κρεμάει όπως συμβαίνει σε πολλά golf από ότι έχω διαβάσει.

Μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή γιατί το ύφασμα φαίνεται να είναι πολύ τσίτα τεντωμένο ακόμα και να κολλήσει δεν νομίζω να μπορεί να καλυψει την άκρη από όπου έκανε την αρχή αλλα και να επιδιορθωθεί ίσως να συνεχίσει να ξεκολλάει μετά το σημείο της επισκευής

Τι περιοχη θελεις? Αυτη η επισκευη παντως ειναι τυπικη και θεωρειται ευκολη οποτε ολοι μπορουν να την κανουν λιγο πολυ καλα. Εγω την εκανα προσφατα (πριν απο τρεις μηνες) στο αυτοκινητο μου αλλα θα ξερω αν ειναι καλο το αποτελεσμα σε 2-3 χρονια :p Για την ωρα ειναι οπως οταν το πηρα. Τι ηλικια εχει το αυτοκινητο? Ηταν παντα στον ηλιο?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ;

1220 εαν θυμάμαι καλά

Γιατι εχει χτυπησει ενα σκασμο σ.α.λ με 160χλμ με σχεδον αδειο ρεζερβουαρ

και το καλυτερο? Η θερμοκρασια μοτερ ουτε καν στη μεση.

Ιδιως αν ειναι το τερας που δειχνεις στο δυναμομετρο θα εχει ολα αυτα τα μπλιμπλικια

πανω του σε δυναμομετρο με αδειο ρεζερβουαρ με αυτες τις θερμοκρασιες ?

1)Θα το φυσαει κανα jumbo και θα κρυωνει

2)Πηγε με αδειο ρεζερβουαρ με αυτο το τερας για δυναμομετρηση?

Και αν μεινει απο καυσιμο τα πιστονια τα κανει τασακια μετα?

3)160 χλμ?Με αυτες τις σ.α.λ?Ουτε γραναζωμενο μηχανακι δεν κανει τετοιο fail..

Εκτος που ταλαιπωρεις το μοτερ (σαν να λεμε εβαλες GTX TITAN σε athlon64+ )

τι κερδιζεις?Θα χτυπας τρελες σ.α.λ στα 160 και θα σε περναω με το ε36 δεκαετιας χωρις

να εχω πονοκεφαλο.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι εχει χτυπησει ενα σκασμο σ.α.λ με 160χλμ με σχεδον αδειο ρεζερβουαρ

και το καλυτερο? Η θερμοκρασια μοτερ ουτε καν στη μεση.

Ιδιως αν ειναι το τερας που δειχνεις στο δυναμομετρο θα εχει ολα αυτα τα μπλιμπλικια

πανω του σε δυναμομετρο με αδειο ρεζερβουαρ με αυτες τις θερμοκρασιες ?

1)Θα το φυσαει κανα jumbo και θα κρυωνει

2)Πηγε με αδειο ρεζερβουαρ με αυτο το τερας για δυναμομετρηση?

Και αν μεινει απο καυσιμο τα πιστονια τα κανει τασακια μετα?

3)160 χλμ?Με αυτες τις σ.α.λ?Ουτε γραναζωμενο μηχανακι δεν κανει τετοιο fail..

Εκτος που ταλαιπωρεις το μοτερ (σαν να λεμε εβαλες GTX TITAN σε athlon64+ )

τι κερδιζεις?Θα χτυπας τρελες σ.α.λ στα 160 και θα σε περναω με το ε36 δεκαετιας χωρις

να εχω πονοκεφαλο.

Για το ρεζερβουάρ παίζει να μην έχουν τους αισθητήρες πάνω μιας και απο ότι ξερω ακόμη δεν εχει βγει στον δρόμο παρα μονο δοκιμες κάνει (Επίσης δουλεύει με μεθανολη ) , για την θερμοκρασία η αλήθεια είναι οτι μου εκανε και εμενα εντύπωση .

Περιμένω να το δω πως θα πηγαίνει στον δρόμο .

Ανεβασαν και ένα video

https://www.dropbox.com/s/37yl4llu5couiu2/Extreme%20Tuners.mp4

Με το προηγούμενο setup πάντως 8,9 έκανε τετρακοσαρι

Έγινε επεξεργασία από rafail1994
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] [MENTION=16541]rafail1994[/MENTION]

Ο δείκτης βενζίνης είναι σε θέση που μόνο αν δεν ήταν συνδεδεμένο το όργανο θα ήταν. Κάτω από το Empty αρκετά.

Δεν λειτουργούν όλα τα μοτέρ καμπάνα κέντρο θερμοκρασίες σταθερά και στα δυναμόμετρα έχουν 1-2 Fans αρκετά μεγάλα για την παροχή αέρα, επίσης κανείς μας δεν γνωρίζει τις συνθήκες στο χώρο της δυναμομέτρησης, αλλά ούτε και σε τί χρονική φάση είναι η φωτό.

Συνήθως μετράνε με την 1:1 σχέση , αλλά μάλλον το στιγμιότυπο είναι από 2α-3η αναλόγως το σχέσωμα του συγκεκριμένου. Αν αναλογιστείς τι km/h βγάζει στις μαμά 7-7.5k rpm τότε μου φαίνεται φυσιολογικό...

Δεν ξέρω τι Ε36 έχεις, αλλά το να πρέπει να φτάσει στις 12k για να σε περάσει μην νομίζεις ότι θα αργεί να το κάνει, αν είναι έτσι όπως φαίνεται...

Καλό θα ήταν να έδινε περισσότερες πληροφορίες ο rafail1994 σχετικά με τη φωτό αλλά και το στήσιμο του συγκεκριμένου για να μην εικάζουμε όλοι μας....

Link to comment
Share on other sites

Στην Φώτο είναι με 3 σχεση . Αυτες είναι οι πληροφορίες που δινουν

As we promise at the past, to test our evo ix GTX55 17:1cr engine to see the output to independent dyno for the speednation presentation. Dyno is again dynojet, Before 2 months was tested on racing fuel VP import and we had 1335hp – 1068awhp at 32psi <11.000rpms. But our engine is built for methanol and more rpms. So here we are to our appointment. The ambient temp was not too good for this test (97f) but we are before summer holidays and we found free time to finish it.

We made firsts runs at 20psi boost controller off and we had ~1250hp – 1014awhp – 12.200rpm limit – 20psi on methanol M5.

Then we wanted to raise the boost but at the first pull the IC tanks open and we lost pressure. We weld it and we will go again to finish this small GTX55 for this engine

Some old haters from the old VPimport tests wanted to see boost and rpms on the plot to believe it, so here it is now.

Still is the best 4 cylinder engine we have built so far, engine is under stroked. We haven’t see or tune or built any higher efficiency engine no matter cc or cylinders. This setup after these tests its for sale like the old we did, as we have ready the new one.

Enjoy our video, and wait for the 30-41psi tests that we have finish the turbo.

Thank you

Link to comment
Share on other sites

τα 160 ειναι απο σπιναρισμα δειτε το βιντεο που εβαλε ο rafail1994 στην αρχη λεει κάποια πράγματα. το αμάξι πάντως εχει πολυ δουλειά πάνω του . και δεν ειναι στην μεγίστη πίεση στο πάτημα που φαίνεται στο βιντεο .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.