HotPeanut Ιούλιος 4, 2014 #14241 Ιούλιος 4, 2014 Τι μωρό είναι αυτό; Είδα εχθές μια λευκή στα Μέγαρα. :drool: Ήταν σταματημένη δεξιά με τα αλαρμ αναμμένα και στη θέση του συνοδηγού ήταν ένα ξανθό μωρό. Παράξενο ε;
PetrosD Ιούλιος 4, 2014 #14242 Ιούλιος 4, 2014 Ήταν σταματημένη δεξιά με τα αλαρμ αναμμένα Είχε μείνει;
HotPeanut Ιούλιος 4, 2014 #14243 Ιούλιος 4, 2014 Είχε μείνει; Χωρίς πλάκα ήταν σταματημένο έξω από μαγαζί το οποίο πουλάει ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Μάλλον θα κατέβηκε να πάρει κανα φίλτρο λαδιού.
ARMAGEDDON Ιούλιος 4, 2014 #14244 Ιούλιος 4, 2014 αύριο έφυγε για new αμορτισέρ-ελατήρια (kayaba) :banging:τώρα που ερχόμουν είπα δεν πάω απο εκεί που έχει λακούβες ... το δεξί είναι όντως dead τερμάτισε :patsak: σε μία λακκούβα η οποία ήταν ύπουλη (διότι πας να αποφύγεις ένα αυλάκι) και ακούστηκε το κλασικό γκαπ .....
aggelopas Ιούλιος 4, 2014 #14245 Ιούλιος 4, 2014 Aν τερματισε, δεν παιζει ρολο.Η αποδοση του αμορτισερ μετριεται στο μηχανημα που το βαζουν και στο κτεο.Ας επιβεβαιωσει καποιος(?)
ARMAGEDDON Ιούλιος 4, 2014 #14246 Ιούλιος 4, 2014 Aν τερματισε, δεν παιζει ρολο.Η αποδοση του αμορτισερ μετριεται στο μηχανημα που το βαζουν και στο κτεο.Ας επιβεβαιωσει καποιος(?)σωστός είσαι μαν αλλά το δεξί (μπροστά) χάνει λάδια η ότι άλλο έχει μέσα ...η απόδοση που υπολογισε εμπιρικά ο μηχανικός είναι κάτω από 50% στο δεξί που χάνει λάδια , έχει ανήξει κλπ , και στα υπόλοιπα περίπου 65%επίσης να πω ότι έχω παρατηρήσει και μία αστάθεια , όπου σε μεγάλα ταξίδια θα είναι βάσανο για τον οδηγό !
SirDiman Ιούλιος 4, 2014 #14247 Ιούλιος 4, 2014 Εχω την εντύπωση πως το ΚΤΕΟ οσο αφορα τα αμορτισέρ είναι άθλιος δείκτης κατάστασης. Εδω εβγαλε πως ειναι οκ στο σουζουκι τα πισω που αλλαξαμε γιατι ειχαν χαλασει εντελως.Καπου αλλου διαβαζα για αλλους σε φορουμ που ειχαν ολοκαινουρια αμορτισερ και τα εβγαλε off. Οτι ναναι
Tsoureki Ιούλιος 4, 2014 #14248 Ιούλιος 4, 2014 Εχω την εντύπωση πως το ΚΤΕΟ οσο αφορα τα αμορτισέρ είναι άθλιος δείκτης κατάστασης. Εδω εβγαλε πως ειναι οκ στο σουζουκι τα πισω που αλλαξαμε γιατι ειχαν χαλασει εντελως.Καπου αλλου διαβαζα για αλλους σε φορουμ που ειχαν ολοκαινουρια αμορτισερ και τα εβγαλε off. Οτι ναναιΈτσι ακριβώς. Το 2011, μου είχαν βρει κακή απόδοση τπυ πίσω δεξιά αμορτισέρ. Χωρίς να το αλλάξω, το 2013 δεν βρήκαν τίποτα (στο ίδιο, ιδιωτικό ΚΤΕΟ).
ARMAGEDDON Ιούλιος 4, 2014 #14249 Ιούλιος 4, 2014 Παραλίγο να πάρω δύο γελάδες 1 σκούτερ από τα μεγάλα μαζί με έναν τροφαντο κύριο ο οποίος μου πετάγεται από τα δεξιά πηγαίνοντας αντίθετα της καθόδου, σταματάω στα 2,5 μέτρα από αυτόν χάρης τα αντανακλαστικά μου μαζί με τα φρένα του λατσετι και την μάζα του όπου το τραβούσε ή κατηφόρα προς τα πίσω, τον αφήνω να περάσει και μετά του πάτησα την κόρνα 3-4 φορές και γυρνάει όλη την κεφάλα του προς τα πίσω γιατί δεν είχε καθρέφτες να δει επειδή χαλάνε το imageΕπίσης αυτός δεν Κυνδηνευε μόνο από μένα
aggelopas Ιούλιος 4, 2014 #14250 Ιούλιος 4, 2014 Παραλίγο να πάρω δύο γελάδες 1 σκούτερ από τα μεγάλα μαζί με έναν τροφαντο κύριο ο οποίος μου πετάγεται από τα δεξιά πηγαίνοντας αντίθετα της καθόδου, σταματάω στα 2,5 μέτρα από αυτόν χάρης τα αντανακλαστικά μου μαζί με τα φρένα του λατσετι και την μάζα του όπου το τραβούσε ή κατηφόρα προς τα πίσω, τον αφήνω να περάσει και μετά του πάτησα την κόρνα 3-4 φορές και γυρνάει όλη την κεφάλα του προς τα πίσω γιατί δεν είχε καθρέφτες να δει επειδή χαλάνε το imageΕπίσης αυτός δεν Κυνδηνευε μόνο από μέναΝα υποθεσω ειναι η αδρεναλινη που δεν καταλαβα χριστο.
ARMAGEDDON Ιούλιος 4, 2014 #14251 Ιούλιος 4, 2014 Πες το και έτσι , σπίτι είμαι εδώ και μισή ώρα , όταν γράφω από κινητό απλά η σύνταξη πάει περίπατοΘα κάνω επεξηγήσεις σε λίγο μόλις χωνέψω
PetrosD Ιούλιος 4, 2014 #14252 Ιούλιος 4, 2014 Εγώ μια φορά πήγαινα ωραία και καλά με καμιά 70αριά σε ένα διπλό δρόμο και μου πετάγεται από στενό ένας παππούς με το κάρο του, μέχρι τη μέση του δρόμου και κοίταγε από την αντίθετη κατεύθυνση. Τότε εκτίμησα πραγματικά την ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης του δικού μου και την υπακοή στο steering wheel input.
2cpu Ιούλιος 5, 2014 #14253 Ιούλιος 5, 2014 Ο Τσαρος απεκτησε νεα εξατμιση. Almost τελειωμενη μιας και μενει ο καταλυτης (καθοδον απλα χρειαζονταν το αμαξι ο κολλητος) και μερικες ροδελλες στο τελος για την φασαρια. Προς το παρον μπηκε μια βιδα απο ιμιαξονιο και εκοψε αρκετα.
ARMAGEDDON Ιούλιος 5, 2014 #14254 Ιούλιος 5, 2014 κάτι άκυρο δεν ξέρω αν είναι για εδώ η για τα ανέκδοτα ![ame=http://www.youtube.com/watch?v=mGE6roEThig]A Car You Can't Check The Engine Oil On. - YouTube[/ame]
ARMAGEDDON Ιούλιος 5, 2014 #14255 Ιούλιος 5, 2014 τέλος έτοιμος για αναχώρησημπήκαν τα kyb EXCEL-G η μέρα με την νύχτα (just stable!!!) γιατί όμως ? συνεχίστε να διαβάζεταικαι το πόρισμα του γιατρού ήταναπό τα 4 μαμά αμορτισέρια μόνο το 1 είναι λειτουργικό και τα άλλα πλήρως DEAD τα ζουπάς και δεν επανέρχονται :hang2:
jiohkor3 Ιούλιος 5, 2014 #14256 Ιούλιος 5, 2014 παίζει να χω τετοιο θέμα σε κάτι κινέζικα που έχω . ξαφνικά άρχισε να κοπανάει το μάιο πρεπει να τα κοιτάξω
SirDiman Ιούλιος 5, 2014 #14257 Ιούλιος 5, 2014 Μπορεί να είναι ψαλίδια έτυχε σε φίλο μου την ίδια εποχή κιόλας :-P
paparoach Ιούλιος 5, 2014 #14258 Ιούλιος 5, 2014 Εγώ την τρομερή διαφορά την είδα όταν έβαλα τα bilstein κίτρινα στο Ford focus (2005 μοντέλο).Τελείως διαφορετικό όχημα πλέον. Ευχαριστιόμουν στροφές όσο τίποτα, ειδικά επαρχιακό δρόμο...
wrong method Ιούλιος 5, 2014 #14259 Ιούλιος 5, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Xbjdmw8D9-Y]Hyundai - The Empty Car Convoy - YouTube[/ame]
RootX Ιούλιος 5, 2014 #14260 Ιούλιος 5, 2014 κάτι άκυρο δεν ξέρω αν είναι για εδώ η για τα ανέκδοτα !Εάν ο μπαγλαμάς είχε RTFM θα ήξερε ότι μέσω του iDrive μπορείς να δεις την ποσότητα λαδιού(άσχετα από το low level indicator).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.