Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ο μοναδικός τρόπος να μπουν τέλη κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο είναι μέσω της βενζίνης. Κάποιοι θα αδικηθούν, κάποιοι θα ευνοηθουν, αλλα είναι το μοναδικό εφαρμόσιμο μετρο με βαση την ελληνική πραγματικότητα. Τα περί gps είναι βλακειες που λέει ένας "φωστήρας" και αναπαράγουν τα blog και τα χαζοκαναλα....

Link to comment
Share on other sites

Ο μοναδικός τρόπος να μπουν τέλη κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο είναι μέσω της βενζίνης. Κάποιοι θα αδικηθούν, κάποιοι θα ευνοηθουν, αλλα είναι το μοναδικό εφαρμόσιμο μετρο με βαση την ελληνική πραγματικότητα. Τα περί gps είναι βλακειες που λέει ένας "φωστήρας" και αναπαράγουν τα blog και τα χαζοκαναλα....

Βασικά δεν το ειχα ακουσει ποτέ στα κανάλια. Σχεδον αποκλειστικά σε διάφορα χαζο-blog το εχω δει να κυκλοφορεί.

Link to comment
Share on other sites

Ο μοναδικός τρόπος να μπουν τέλη κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο είναι μέσω της βενζίνης. Κάποιοι θα αδικηθούν, κάποιοι θα ευνοηθουν, αλλα είναι το μοναδικό εφαρμόσιμο μετρο με βαση την ελληνική πραγματικότητα. Τα περί gps είναι βλακειες που λέει ένας "φωστήρας" και αναπαράγουν τα blog και τα χαζοκαναλα....

Και μάλιστα, μέσω της κάρτας αποδείξεων, έχουν ήδη την μισή δουλειά έτοιμη

Link to comment
Share on other sites

To πιο δικαιο θα ηταν να πληρωνεις τελη με βαση την αξια του ι.χ σου, ουτε κυβικα, ουτε gps, ουτε euro6, ουτε αλλες @@ιες... Οι αξιες ευκολα μπορουν να βρεθουν απο τις ασφαλιστικες.. και παλαιοτητα και τα παντα ολα!

Link to comment
Share on other sites

Και αν πάρω ένα GTO που έχει 1,3 μύρρια και κάνω 3χμ τον χρόνο θα πληρώνω 300,000€ για τα τέλη μου?

Και επίσης ποια αξία? Δηλαδή ένα boxster S του 2004 θα έχει ίδια τέλη με ένα μοντέρνο yaris?

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να καταλάβετε κάτι. Το υπουργείο οικονομικών για τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί πριν το φθινόπωρο του 2010 έχει μόνο τα στοιχεία των κυβικών τους. Άρα μόνο με αυτά είναι δυνατόν να φορολογηθούν. Η μοναδική εναλλακτική που υπάρχει είναι το "τσίμπημα" της βενζίνης με ενσωμάτωση των τελών στην τιμή αυτής. Βέβαια στην περίπτωση αυτή πλήττονται ιδιαιτέρως τα επαγγελματικά, τα οποία αν δεν κάνω λάθος πληρώνουν πολύ χαμηλότερα τέλη. Οτιδήποτε περιλαμβάνει την εισαγωγή νέων στοιχείων στην βάση του taxisnet είναι απλώς ανεφάρμοστο (όπως έγινε και στον υπολογισμό του φόρου ακίνητης περιουσίας για τα εκτός σχεδίου όπου δεν μπορούσαν να υπολογίσουν αντικειμενικές).

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εσυ συμφωνεις να πληρωνει 150κατι ευρω τελη το mercedes E250 cabrio AMG 2012 μοντελο των 60.000 ευρω (της γυναικας μου) επειδη ειναι 1.8 και euro6 και ο δικος μου ο κουβας που ζητημα πιανει 9-10 χιλιαρικα 660ε??

Α! το δικο μου εχει και εισφορα πολυτελειας.. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εσυ συμφωνεις να πληρωνει 150κατι ευρω τελη το mercedes E250 cabrio AMG 2012 μοντελο των 60.000 ευρω (της γυναικας μου) επειδη ειναι 1.8 και euro6 και ο δικος μου ο κουβας που ζητημα πιανει 9-10 χιλιαρικα 660ε??

Α! το δικο μου εχει και εισφορα πολυτελειας.. :hehe:

To AMG το λες γιατί βγάζει 1200 άλογα ή γιατί είναι απλά στυλιστικό?

Το ένα είναι 1.8 και το δικό σου είναι 2.0λιτρο υποθέτω?

Γιατί πληρώνει 150 μόνο? Τι δεν πιάνω?

Εγώ είμαι υπέρ του να πληρώνεις βάση ρύπων γενικά, με ένα λογικό όριο και με σωστό scaling προσωπικά.

Δεν είμαι υπέρ του κυβισμού που έχουμε στην μπανανία και ειδικά με τις κλίμακες που έχουν (ι.ε. οτιδήποτε πάνω απο 2,000 σου κλείνω το σπίτι).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.