Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Το ίδιο έχουμε (μαύρο μεταλλικό - Diamond swartz κάπως έτσι γράφεται στα γερμανικά) άλλα φαίνεται ποιο γκρίζο το δικό σου

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Μιας και βάζουμε φώτος από τα τουτού μας, ας βάλω κι εγώ μία μετά από πλύσιμο :snap:

9f1x5.jpg

Φάνη τώρα που το έχεις λίγο καιρό, απο κατανάλωση πως πάει?

Καίει λίγο πάνω απο την BMW του Πέτρου ή φυσιολογικά?

Μιας και βάζουμε φώτος από τα τουτού μας, ας βάλω κι εγώ μία μετά από πλύσιμο :snap:

Ποιό είναι το hi-power ή το low-power;

Πόσα km έχεις κάνει;

Το 40th anniversary edition είναι;

Ποιό είναι το hi-power ή το low-power;

Πόσα km έχεις κάνει;

Το 40th anniversary edition είναι;

To 231 είναι(high), έχει κάνει 54Κ km και είναι το Evolve, UK special edition, ένα από τα 500.

Dolly, ψώνισα άλλο εγκέφαλο, χωρίς πρόγραμμα και χωρίς immobilizer και ήρθε χτες. Σήμερα θα τον βάλω πάνω και ελπίζω να δω φυσιολογικότερα νούμερα κατανάλωσης.

Και μια απ΄το πλοίο μαζί με νεότερο αδερφάκι :)

Πρέπει να είσαι μεγάλος "χεράς" για να πάρκαρες το πλοίο σε τέτοιο στενό!

:hehe::hehe:

Πρέπει να είσαι μεγάλος "χεράς" για να πάρκαρες το πλοίο σε τέτοιο στενό!

:hehe::hehe:

Με ευνοούσε ο άνεμος :hehe:

Το rx8 ειναι απο τα ωραιότερα sport coupe ακόμη και 10+ χρόνια απο την παρουσίαση του . Συνδιάζοντας μοναδικά χαρακτηριστικά για την κατηγορία του ( 4 θέσεις - πορτες - πισωκούνα ) Κρίμα που δεν του φορέσαν κανένα πιό αξιοπίστο και με λιγότερη κατανάλωση μοτερ ( ακόμη και το 2.3 4c απο το mps 3 καλύτερο θα ηταν απο τον vangel )

Κρίμα που δεν του φορέσαν κανένα πιό αξιοπίστο και με λιγότερη κατανάλωση μοτερ ( ακόμη και το 2.3 4c απο το mps 3 καλύτερο θα ηταν απο τον vangel )

Θα διαφωνήσω σχετικά με την επιλογή κινητήρα(θα συμφωνήσω βέβαια με το θέμα κατανάλωσης :p )

Πέρα από τα ελάχιστο βάρος/μικρό όγκο που του επιτρέπουν να τοποθετηθεί πολύ χαμηλά και να συνεισφέρει στο ιδανικό ζύγισμα/συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το power delivery είναι απίστευτα ομαλό.

Όσο αφορά την αξιοπιστία, στο UK owners club υπάρχουν παραδείγματα που έσκασαν στα 60Κ αλλά και στα 160Κ.

Σπουδαίο ρόλο παίζει η συντήρηση, δεν είναι αμάξι που το παίρνεις και το πας μία φορά το χρόνο για service.

Του αλλάζω λάδι κάθε 3000 χιλιόμετρα, premix(λάδι για 2χρονα στο τεπόζιτο) και μετά από 8 χρόνια και 54Κ έχει τιμές συμπίεσης καινούργιου.

Το rebuild του μοτέρ από specialists πάει max 3000 ευρώ(γυάλισμα/porting/εγγύηση included). Αν σκεφθείς ότι μπορείς να αγοράσεις non runner με 800 ευρώ, δύσκολα βρίσκεις παρόμοιο αυτοκίνητο στα 3800.

Εάν δε πιάνουν τα χέρια σου, υπάρχει τόνος πληροφοριών στο net να δοκιμάσεις το rebuild μόνος σου.

Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία αλλά με αρκετό διάβασμα και τα σωστά εργαλεία, άλλαξα βάσεις μηχανής, σωλήνες ψυγείου, λάδια σε διαφορικό/κιβώτιο, επιλογέα κλπ.. who me, που πέρα από σταθερό χέρι και όρεξη, δεν έχω ξαναδουλέψει σε αυτοκίνητο.

Οκ, είμαι λίγο biased :hehe:

Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου

Ειναι προσόν αρκετών ιαπωνικών αυτο.

Σαν lego.

Θα διαφωνήσω σχετικά με την επιλογή κινητήρα(θα συμφωνήσω βέβαια με το θέμα κατανάλωσης :p )

Πέρα από τα ελάχιστο βάρος/μικρό όγκο που του επιτρέπουν να τοποθετηθεί πολύ χαμηλά και να συνεισφέρει στο ιδανικό ζύγισμα/συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το power delivery είναι απίστευτα ομαλό.

Όσο αφορά την αξιοπιστία, στο UK owners club υπάρχουν παραδείγματα που έσκασαν στα 60Κ αλλά και στα 160Κ.

Σπουδαίο ρόλο παίζει η συντήρηση, δεν είναι αμάξι που το παίρνεις και το πας μία φορά το χρόνο για service.

Του αλλάζω λάδι κάθε 3000 χιλιόμετρα, premix(λάδι για 2χρονα στο τεπόζιτο) και μετά από 8 χρόνια και 54Κ έχει τιμές συμπίεσης καινούργιου.

Το rebuild του μοτέρ από specialists πάει max 3000 ευρώ(γυάλισμα/porting/εγγύηση included). Αν σκεφθείς ότι μπορείς να αγοράσεις non runner με 800 ευρώ, δύσκολα βρίσκεις παρόμοιο αυτοκίνητο στα 3800.

Εάν δε πιάνουν τα χέρια σου, υπάρχει τόνος πληροφοριών στο net να δοκιμάσεις το rebuild μόνος σου.

Είναι τόσο εύκολο αμάξι να δουλέψεις που πραγματικά ξυπνάει τον diy μηχανικό μέσα σου, χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία αλλά με αρκετό διάβασμα και τα σωστά εργαλεία, άλλαξα βάσεις μηχανής, σωλήνες ψυγείου, λάδια σε διαφορικό/κιβώτιο, επιλογέα κλπ.. who me, που πέρα από σταθερό χέρι και όρεξη, δεν έχω ξαναδουλέψει σε αυτοκίνητο.

Οκ, είμαι λίγο biased :hehe:

Καθόλου biased...το βασικότερο για την μακροζωία είναι εκτός από την σωστή χρήση, η σωστή συντήρηση και η χρήση των κατάλληλων παρελκόμενων για κάθε συγκεκριμένο κινητήρα...

...δεν είναι λίγοι που πήραν παραμάσχαλα τα μοτέρ στα FC τους, λόγω λάθους λαδιού και κακής συντήρησης ελληνικού τύπου "ελα-μωρε-τωρα-δεν-πειραζει-και-τι-εγινε-βαλε-αυτο-τωρα"

Mιας και επεσαν μερικες photos ας βαλω και γω τη γερμανιδα σαυρα μου την οποια μαλλον θα αποχωριστω..

20140415_145942.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.