Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

αν βάλεις κανά τουρκικο των 500-600 ευρω επομενο ειναι να την παθεις.

Οχι έχει να κάνει με θερμοκρασίες λειτουργίας όπου με το αέριο ανεβάζει πολύ υψηλότερες πολλά μαστόρια μάλιστα συνιστούν και κάποια χιλιόμετρα ταχύτητας ως όριο ανεπίσημα - επίσημα (120-130νομίζω) Τα οποία ελάχιστοι τηρούν στην πράξη . Οπότε στην τελική τζογάρεις και παίζεις με τις ανοχές του μοτέρ . Λογικά οσο πιο χαμηλόστροφο και αδύναμο το μοτέρ τοσο μικρότερες πιθανότητες να πάρεις κάτι στο χέρι .

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Nickzzz, μιας και σε βλέπω με στροφείο στο avatar, έχεις RX-8?

Όχι δεν το επιτρεπουν οι συνθήκες. :sorry:

------

Το υγραέριο επειδή είναι αέριο :tomato: πρώτον δεν μειώνει την θερμοκρασία στον θάλαμο και έχει διαφορετικές ταχύτητες καύσης σε σχέση με την βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Μια βοήθεια!!

Θέλω να βάλω μπάρα θόλων στο BMW (και πολύ άργησα).

Έχω στο μυαλό μου για αλουμινένια, μη ρυθμιζόμενη, 2 σημείων. Επίσης σκεφτόμουν καλύτερα για 2 μπράτσα αντί για ένα.

Ξέρετε καταστήματα που μπορώ να πάω να βρω;

Επίσης θέλω να αλλάξω ένα λαστιχένιο σωλήνα νερού που πάει στο ψυγείο με έναν σιλικόνης. Πού θα βρω;

Άλλαξα μπουζί σήμερα, μετά από 3,5 χρόνια. Πραγματικά πέρασαν τα χρόνια πολύ γρήγορα. Δεν είχαν ορατή φθορά αλλά έπρεπε να τα είχα αλλάξει νωρίτερα.

Link to comment
Share on other sites

Μην βαζεις.

Λογω σχεδιασμου οι θολοι στις BMWδαρες εχουν μια κλιση προς τα

πισω.Βαλε οτι 10/10 που κυκλοφορανε εκει (μεταξυ των αλλων και η δικια μου)

εχουν κουτσουρα αναρτησεις εχουμε και δρομους σουηδιας :tomato: οπωτε δεν θελει

πολυ να πεσεις σε κανενα κρατηρα και να τραβηξουν και οι 2 θολοι μετα.

Ναι μεν σφιγγει και εχεις καλυτερη αισθηση αλλα ειπαμε εχουμε κατι δρομους....

Link to comment
Share on other sites

2014-Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-side.jpg

renault-laguna-coupe.2000x1333.Dec-07-2011_11.13.29.513112.jpg

Επίσης

2016-BMW-2-Series-Active-Tourer-rear-view-on-road.jpg

Mercedes-Benz-B-Class_2012_photo_36.jpg

Σχετικά με τις κόπιες, είμαι ο μόνος που τα καινούρια φορντ τα βλέπει να έχουν κοπιάρει πολύ σε μάσκα και πίσω φώτα τις Άστον Μάρτιν; Ντάξει, η μάσκα είναι χειρότερη κόπια απ'ότι να το είχα αναλάβει εγώ, αλλά τα πίσω φώτα του μοντέο μοιάζουν πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις κόπιες, είμαι ο μόνος που τα καινούρια φορντ τα βλέπει να έχουν κοπιάρει πολύ σε μάσκα και πίσω φώτα τις Άστον Μάρτιν; Ντάξει, η μάσκα είναι χειρότερη κόπια απ'ότι να το είχα αναλάβει εγώ, αλλά τα πίσω φώτα του μοντέο μοιάζουν πολύ.

Συμφωνώ!

Η κατάσταση με μια νέα σχεδίαση ξεκίνησε με το Ford Mondeo που παρουσιάστηκε

πριν απο λίγα χρόνια , με ένα εμπνευσμένο σχέδιο, μοντέρνο και ευχάριστο εσωτερικό.

Απ'το facelift όμως , ξεκίνησε η κόπια παντού, όπου έκανε το Mondeo έτσι,

προχώρησε με το facelift του Fiesta (που χάλασε λίγο σαν σχέδιο) και

τώρα και στο Focus.

Στο Focus διόρθωσε λίγο τα πράγματα, καθόσον το προηγούμενο σχέδιο , ως universal

car, ήταν απογοητευτικό για τα δικά μας οπτικά βιώματα.

Αποκορύφωμα : Ford EcoMax , μακράν το ασχημότερο μικρό.

ιν όδερ νιουζ:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=a3CBoNugB1c]2014 MV Agusta Brutale Dragster 800 First Ride - MotoUSA - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

All (?) new Audi TT:

The all-new Audi TT is here - BBC Top Gear

"Leading the charge is the TTS. It gets a 2.0-litre 310bhp engine, and with the S-tronic transmission option, you're looking at 0-62 in 4.7 sec."

audi-tt_100458485_l.jpg

myauditt.jpg

audi-s1-tt-as-12.jpg

audi-s1-tt-as-13.jpg

Μόνο σε μένα δεν αρέσει η αίσθηση των ηλεκτρονικών οργάνων?

Δείχνει HiTech and all, αλλά η βελόνα είναι αλλιώς...Μπορεί κ να γέρασα :p

Audi-TT-1_2784860b.jpg

audi-ces-dash-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.