racer Φεβρουάριος 17, 2014 #13741 Φεβρουάριος 17, 2014 Βάλε μέσα και το 5 GT.. (το λέει και το όνομα του.. giati? ) Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Billys Φεβρουάριος 19, 2014 #13742 Φεβρουάριος 19, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Msm6rt02u5A]Supercharged BMW M3 E92 Amazing Drift & Sound - Francesco Conti' KOE Car - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=AMDVMp3CbdY]LaFerrari SPIN OUT, Spitting Flames & Huge Sounds! - YouTube[/ame]
HotPeanut Φεβρουάριος 19, 2014 #13743 Φεβρουάριος 19, 2014 O Kimi στη la ferrari. Btw αυτό το βίντεο πάει στo supercars thread
Billys Φεβρουάριος 19, 2014 #13744 Φεβρουάριος 19, 2014 Btw αυτό το βίντεο πάει στo supercars thread Λεπτομερειες.. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Kb8tGX-HPQE]The McLaren P1 Test. On Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame] :banging:
PetrosD Φεβρουάριος 20, 2014 #13745 Φεβρουάριος 20, 2014 Θέλω να βάλω μπάρα θόλων στο BMW (και πολύ άργησα).Έχω στο μυαλό μου για αλουμινένια, μη ρυθμιζόμενη, 2 σημείων. Επίσης σκεφτόμουν καλύτερα για 2 μπράτσα αντί για ένα.Ξέρετε καταστήματα που μπορώ να πάω να βρω;Επίσης θέλω να αλλάξω ένα λαστιχένιο σωλήνα νερού που πάει στο ψυγείο με έναν σιλικόνης. Πού θα βρω;
felix Φεβρουάριος 20, 2014 #13749 Φεβρουάριος 20, 2014 Στο σασί αναφέρθηκα βασικά, δεν το διευκρίνησαΓια κάποιο λόγο το E34 το θεωρώ πολύ όμορφο...ίσως είναι σε μένα οικείο, μπορεί να είμαι και περίεργος...
performer Φεβρουάριος 20, 2014 #13750 Φεβρουάριος 20, 2014 σήμερα σύστημα αερίου στο αμάξι BRC.Μια πρώτη εντύπωση καμιά διαφορά σε απόδοση-ήχο..με 20€ βενζίνη είχα βάλει 12,3λμε 20€ αέριο 21,100λ
paparoach Φεβρουάριος 20, 2014 #13751 Φεβρουάριος 20, 2014 Το όχημα καίει λίγο παραπάνω αέριο από βενζίνη.Δλδ αν έκαιγες 6.5λτ/100χλμ τώρα θα πας στα 7.5. Βέβαια, και πάλι κερδισμένος είσαι αρκετά.Πάντως αν θες να μετράς σωστά, μη μετράς τα λτ/100 χλμ. Να μετράς τα 0.χχ €/1 χλμ
performer Φεβρουάριος 20, 2014 #13752 Φεβρουάριος 20, 2014 Το όχημα καίει λίγο παραπάνω αέριο από βενζίνη.Δλδ αν έκαιγες 6.5λτ/100χλμ τώρα θα πας στα 7.5. Βέβαια, και πάλι κερδισμένος είσαι αρκετά.Πάντως αν θες να μετράς σωστά, μη μετράς τα λτ/100 χλμ. Να μετράς τα 0.χχ €/1 χλμτο brc απο το εχω μαθει καιει το ιδιο ή ελαχιστα παραπανω.απλα ανα 100κμ καιει και κανα λιτρο βενζινη για λιπανση
Nickzzz Φεβρουάριος 20, 2014 #13753 Φεβρουάριος 20, 2014 Η θεωρεία πάντως λέει οτι αν καις υγραέριο έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση ας πούμε ~15% με 20% παραπάνω υγραέριο σε σχέση με βενζίνη.
paparoach Φεβρουάριος 20, 2014 #13754 Φεβρουάριος 20, 2014 επειδή πρακτικά το προγραμματίζεις ξανά το αυτοκίνητο, Αν προγραμματιστεί σωστά, στις καθημερινές συνθήκες δεν θα χάσεις πολύ.Δλδ να σου γεμίσει την καμπύλη ροπής μέχρι τις 3.500 και μετά να είναι πιο τζούφιο...Ανάλογα το "mode".
Athens2004 Φεβρουάριος 21, 2014 #13755 Φεβρουάριος 21, 2014 Νομίζω κάτι αλχημείες κάνουν με παράλληλο ,. Σε 2 γνωστούς μου πάντως με αυτοκίνητα που μαμα γράφουν 100δες χιλιάδες ( Mazda 2 και ενα toyota κατι ) στο mazda εκαψε ολες τις βαλβίδες εξαγωγής (λογω θερμοκρασιών λειτουργιας του αεριόυ???) και στο toyota νομιζω ειχε θεματα με αισθητήρες . Οποτε αν βαλεις την μετατροπή και μια πιθανη ζημιά στα 2 χρόνια καλυτερα να το σουταρεις απο την αρχή να πάς σε πετρέλι . 2cents.
paparoach Φεβρουάριος 21, 2014 #13756 Φεβρουάριος 21, 2014 στο πετρέλαιο συμφωνώ απόλυτα. Έχω εδώ και 3 χρόνια αυτοκίνητο πετρέλαιο και δε το αλλάζω με τίποτα. Έλα όμως που κάναμε τη βλακεία και βάλαμε στο άλλο αέριο.Σε άλλα νέα...: Renault Energy dCi 160 Twin Turbo, ο πρώτος 1.6 - λίτρων πετρελαιοκινητήρας που επωφελείται από διπλό - υπερσυμπιεστή.Αυτός ο 1.598 cc αποδίδει 160hp και μια γενναιόδωρη ροπή 380Nm.Τι άλλο να ζητήσεις ????
Thresh86 Φεβρουάριος 21, 2014 #13757 Φεβρουάριος 21, 2014 Να μην σπάσει κάτι γιατί ακούγεται ακριβός κινητήρας και η επισκευή του φαντάζομαι θα κοστίζει το κάτι παραπάνω. Δεν έχει δώσει βέβαια η Renault ποτέ κάποιο δείγμα αναξιοπιστίας αλλά κουβέντα να γίνεται Πέρα απο την πλάκα, οι Γάλλοι το έχουν πιάσει το νόημα και αν είναι πραγματικά καλό μοτέρ και αξιόπιστο, το βλέπω να την ανεβάζει στις πωλήσεις σύντομα. Επίσης ίσως να το τσιμήσει και η Merc μάλλον αφού ο 2.2 είναι Euro 5. Για υγραέριο , ακούω για τα 5ης γενιάς ως ικανοποιητικά συστήματα με ορθή λίπανση και μειωμένες θερμοκρασίες ως άμεσο επακόλουθο. Για να τα βάζουν οι εδώ αντιπροσωπείες Toyota, που η αξιοπιστία είναι το κύριο ατού με συνέχεια της 6ετής (έστω στα μηχανικά) , δείχνει εμπιστοσύνη στην επιλογή τους.
paparoach Φεβρουάριος 21, 2014 #13758 Φεβρουάριος 21, 2014 Να μην σπάσει κάτι γιατί ακούγεται ακριβός κινητήρας και η επισκευή του φαντάζομαι θα κοστίζει το κάτι παραπάνω. Δεν έχει δώσει βέβαια η Renault ποτέ κάποιο δείγμα αναξιοπιστίας αλλά κουβέντα να γίνεται Πέρα απο την πλάκα, οι Γάλλοι το έχουν πιάσει το νόημα και αν είναι πραγματικά καλό μοτέρ και αξιόπιστο, το βλέπω να την ανεβάζει στις πωλήσεις σύντομα. Επίσης ίσως να το τσιμήσει και η Merc μάλλον αφού ο 2.2 είναι Euro 5. Το θεωρώ δεδομένο πως θα τον βάλει και η merc στα πιο μικρά της μοντέλα.Τον 1.6 130 άλογα τον βάζει ήδη στην C. Βέβαια έχει και τον 2.15(2.2) που βγάζει 170 άλογα στην απλή του έκδοση οπότε δεν ξέρω τι και πως.
Nickzzz Φεβρουάριος 21, 2014 #13759 Φεβρουάριος 21, 2014 Τέτοιοι κινητήρες δεν θα μπουν στις απλές εκδόσεις, αλλά στις ζμπορ diesel εκδόσεις.
performer Φεβρουάριος 21, 2014 #13760 Φεβρουάριος 21, 2014 Νομίζω κάτι αλχημείες κάνουν με παράλληλο ,. Σε 2 γνωστούς μου πάντως με αυτοκίνητα που μαμα γράφουν 100δες χιλιάδες ( Mazda 2 και ενα toyota κατι ) στο mazda εκαψε ολες τις βαλβίδες εξαγωγής (λογω θερμοκρασιών λειτουργιας του αεριόυ???) και στο toyota νομιζω ειχε θεματα με αισθητήρες . Οποτε αν βαλεις την μετατροπή και μια πιθανη ζημιά στα 2 χρόνια καλυτερα να το σουταρεις απο την αρχή να πάς σε πετρέλι . 2cents.αν βάλεις κανά τουρκικο των 500-600 ευρω επομενο ειναι να την παθεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.