Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ξαφνικα πηρα χαμπαρι οτι μου εγινε σωβρακο η αλυσιδα...

και ξεκινα να ψαχνεις τωρα αλυσιδες και γραναζια...

το πισω γραναζι μονο με πανεντα.γραναζι απο gsxr 600 και πρεπει να αυξησω 1χιλιοστο τη διαμετρο του.και μου λεει αυτος στο συνεργειο 15-25Ε παιρνουν αυτοι :hang3:

και 40 Ε και τα εργατικα για τα αλυσιδογραναζα...

Link to comment
Share on other sites

Οι Άγγλοι, άμα συμβεί κάτι αναπάντεχο, λένε ένα "κοκκοράκι" και τελείωσαν. Ο Ελληναράς, θα είχε κατεβάσει μισή μητρόπολη, το σπίτι και όλο το σόι του άλλου!!!:rofl:

Link to comment
Share on other sites

Για τι πράγμα τον θέλεις;

Προβληματική καύση μάλλον στο S5, είναι περίεργο μοτέρ και το έχω πάει ήδη σε 2 Αθηναίους που έλυσαν εν μέρι το πρόβλημα.

Έχω αλλάξει αισθητίρες αλλά υποψιάζομαι καταλύτες πλέον...

Link to comment
Share on other sites

Οχι ολα στις βενζινες παιδια.... Ενταξει δεν εχουμε τις καλυτερες αλλα ουτε τις χειροτερες της Ευρωπης... Απλα ο γερμανος δεν θελει απροβληματιστα αμαξια απο την ημερα αγορας... Θελει να αγορασεις και τα βελτιωτικα του - aftermarket για να το πετυχεις. Απαραδεκτο κατα την γνωμη μου αλλα προσοδοφορο στην εταιρια. Στιβαρα αυτοκινητα με πατημα στο δρομο ενα καρο τεχνολογια αλλα.... Toyota corolla 2006 145.000xlm καιει αυστηρα 95- χαχαχα για λαδι ουτε αστειο και ζημιες μονο μια... Ενα σκασμενο λαστιχο..χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Προβληματική καύση μάλλον στο S5, είναι περίεργο μοτέρ και το έχω πάει ήδη σε 2 Αθηναίους που έλυσαν εν μέρι το πρόβλημα.

Έχω αλλάξει αισθητίρες αλλά υποψιάζομαι καταλύτες πλέον...

Έχεις πμ.

Link to comment
Share on other sites

Οχι ολα στις βενζινες παιδια.... Ενταξει δεν εχουμε τις καλυτερες αλλα ουτε τις χειροτερες της Ευρωπης... Απλα ο γερμανος δεν θελει απροβληματιστα αμαξια απο την ημερα αγορας... Θελει να αγορασεις και τα βελτιωτικα του - aftermarket για να το πετυχεις. Απαραδεκτο κατα την γνωμη μου αλλα προσοδοφορο στην εταιρια. Στιβαρα αυτοκινητα με πατημα στο δρομο ενα καρο τεχνολογια αλλα.... Toyota corolla 2006 145.000xlm καιει αυστηρα 95- χαχαχα για λαδι ουτε αστειο και ζημιες μονο μια... Ενα σκασμενο λαστιχο..χαχαχα

Καλά, όταν θα πάρεις την τρόμπα/αντλία στο χέρι , θα δώσεις κάνα 250άρι για μεταχειρό ή κάνα 500άρι

για καινούργια , τότε θα τα ξαναπούμε.

Εν τω μεταξύ, για να μην είναι σύντομα, βάζε που και που καμιά αξιόπιστη 100άρα (για καθαρισμό περισσότερο)

, αγόρασε και ένα "καθαριστικό" για που και που...

ΥΓ το αν οι γερμανοί του VW έχουν ποιότητα ή όχι κάτω απο το καπώ για αρκετά χιλιόμετρα

είναι επίσης μια μεγάλη-μεγάλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

τα καυσιμα μας πιστευω ειναι τα χειροτερα στην ευρωπη...

περαν τις νοθειας, οποιον ακουσα που πηγε ευρωπη, πχ ιταλια ολοι μου ειπαν οτι λες και οδηγουσαν αλλο οχημα, ειτε αυτο ηταν αμαξι, ειτε μηχανη.

Link to comment
Share on other sites

Όταν το αμάξι δούλευε κανονικά και σήκωνε 2bar μπορούσα να διακρίνω διαφορά ανάμεσα στις 100αρες. Οχι σαν γκάζι οτι πήγαινε καλύτερα, κλαϊν διαφορά βλέπεις οταν σηκώνεις 2bar, αυτα είναι χαζομάρες. Απλά εβλεπα το advance να πέφτει κατακόρυφα. Με τις δέ 95αρες ζήτημα να μπορούσα να δουλέψω σε wastegate pressure (~1.2bar)..

Link to comment
Share on other sites

την καλυτερη 100 την εχω βαλει στα σκοπια.

αισθητη διαφορα, σε σχεση με εδω στο yaris μου, ηταν ποιο νευρικο και πιο ησυχο.

επισης η διαφορα στην τιμη ηταν 2-3 λεπτα του ευρω.

σε εμα για να εχει 20+ λεπτα μαλλον εχει μαγικο ζωμο μεσα..

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
Link to comment
Share on other sites

Καλά, όταν θα πάρεις την τρόμπα/αντλία στο χέρι , θα δώσεις κάνα 250άρι για μεταχειρό ή κάνα 500άρι

για καινούργια , τότε θα τα ξαναπούμε.

Εν τω μεταξύ, για να μην είναι σύντομα, βάζε που και που καμιά αξιόπιστη 100άρα (για καθαρισμό περισσότερο)

, αγόρασε και ένα "καθαριστικό" για που και που...

ΥΓ το αν οι γερμανοί του VW έχουν ποιότητα ή όχι κάτω απο το καπώ για αρκετά χιλιόμετρα

είναι επίσης μια μεγάλη-μεγάλη ιστορία.

Οταν την παρω στο χερι.... Μετα απο καποια χλμ τα αναλωσιμα μου εχουν βγαλει τα €€€€ τους.

Link to comment
Share on other sites

Οταν την παρω στο χερι.... Μετα απο καποια χλμ τα αναλωσιμα μου εχουν βγαλει τα €€€€ τους.

:T:

Ειλικρινά χαίρομαι που έχεις κάνει ορθή οικονομική διαχείριση και ανάλυση αντοχής υλικών,

τέτοια ωστε να μπορείς και τα πληρώνεις και ανά πάσα στιγμή μάλιστα,

πράγματα που πιθανότατα να μην τα βγάλει ποτέ με μια πιο προσεκτική συντήρηση.

Σπάνιο δείγμα χρονοπρογραμματισμού σε συνάρτηση με εξαιρετική οικονομική άνεση :T:

Link to comment
Share on other sites

:T:

Ειλικρινά χαίρομαι που έχεις κάνει ορθή οικονομική διαχείριση και ανάλυση αντοχής υλικών,

τέτοια ωστε να μπορείς και τα πληρώνεις και ανά πάσα στιγμή μάλιστα,

πράγματα που πιθανότατα να μην τα βγάλει ποτέ με μια πιο προσεκτική συντήρηση.

Σπάνιο δείγμα χρονοπρογραμματισμού σε συνάρτηση με εξαιρετική οικονομική άνεση :T:

Καλα δεν ειμαι ο οικονομολογος ο σουπερ απλα οταν ειχα την ευχερεια να παρω αυτοκινητο στα ιδια χρηματα ΔΕΝ διαλεξα Golf ΤSI 140 ΔΕΝ διαλεξα Seat-Skoda με πολλαπλα αλογα αλλα διαλεξα συντηριτικα Toyota ισως γιατι μια Ε101 του πατερα μου εχει ακομα μετα απο 340.000χλμ το ιδιο μοτερ...(Δεν συζητω ποσο τριζει και κοπαναει βεβαια...χαχαχαχα). Μαλλον μου βγηκε σε καλο...:T:

ΥΓ. Αν μου χαλασει στα 200.000 ναι την θεωρω αναλωσιμο περιφερειακο...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.