Nickzzz Αύγουστος 26, 2013 #13081 Αύγουστος 26, 2013 Υπάρχει μη-κανονικό σασί; Ένας λόγος λένε που τα πάει τόσο καλά στα τέστ είναι επειδή είναι οι μπαταρίες στο πάτωμα και βελτιώνουν την ακαμψία.
paparoach Αύγουστος 27, 2013 #13082 Αύγουστος 27, 2013 Δεν είναι μόνο αυτό.Από μπροστά επειδή δεν έχει κινητήρα στο κέντρο, κάνει όπως θέλει τη στήριξη .. ( και έχεις και χώρο για αποσκευές ).
Lakisss Αύγουστος 29, 2013 #13083 Αύγουστος 29, 2013 cutting off cement truck = bad decision - YouTube
Dolly Αύγουστος 29, 2013 #13084 Αύγουστος 29, 2013 RUF;;; Στην Ελλάδα;;Πριν αρκετά χρόνια (εποχή που κυκλοφορούσε το 996 Turbo κανένα χρόνο λέω 2001-2003 κάπου), σπούδαζα αγγλία είχα πετύχει στα Εβερεστ Κηφισιάς που τρωγαμε ένα τύπο (6 το πρωί), με ένα 996 RUF (R-Turbo το λέγανε αν ξέρεις), με 550 άτια (μαμά 420 να θυμήσω).Και μου έλεγε πως τον είχαν σταματήσει μπάτσοι στην ευθεία για αεροδρόμιο με 322 κοντέρ και τον αφήσανε να φύγει με την προϋπόθεση πως θα πάει τον ένα βολτα. Έκτοτε δεν έχω ξαναδεί παρά ένα yellow bird σε έκθεση που φυσικά και αυνανίστηκα επι τόπου.
PetrosD Αύγουστος 29, 2013 #13085 Αύγουστος 29, 2013 Πριν αρκετά χρόνια (εποχή που κυκλοφορούσε το 996 Turbo κανένα χρόνο λέω 2001-2003 κάπου), σπούδαζα αγγλία είχα πετύχει στα Εβερεστ Κηφισιάς που τρωγαμε ένα τύπο (6 το πρωί), με ένα 996 RUF (R-Turbo το λέγανε αν ξέρεις), με 550 άτια (μαμά 420 να θυμήσω).Και μου έλεγε πως τον είχαν σταματήσει μπάτσοι στην ευθεία για αεροδρόμιο με 322 κοντέρ και τον αφήσανε να φύγει με την προϋπόθεση πως θα πάει τον ένα βολτα. Έκτοτε δεν έχω ξαναδεί παρά ένα yellow bird σε έκθεση που φυσικά και αυνανίστηκα επι τόπου.Ωραίος!!Yellow bird σε έκθεση; Πού;
Simon Αύγουστος 29, 2013 #13087 Αύγουστος 29, 2013 τον είχαν σταματήσει μπάτσοι στην ευθεία για αεροδρόμιο με 322 κοντέρ και τον αφήσανε να φύγει με την προϋπόθεση πως θα πάει τον ένα βολτα. Να κανω μια χαζη ερωτηση? Πως τον προλαβαν?
Dolly Αύγουστος 29, 2013 #13088 Αύγουστος 29, 2013 Όπως στην εθνική, είναι 2 με το λέιζερ, και μιλάνε με τους άλλους στο τέλος της ευθείας που τον σταματάνε.
SirDiman Αύγουστος 29, 2013 #13090 Αύγουστος 29, 2013 FFUUUUUUUCKKK χαλασε το πισω μοτερ του παραθυρου :(:(
bezdim Αύγουστος 29, 2013 #13091 Αύγουστος 29, 2013 FFUUUUUUUCKKKχαλασε το πισω μοτερ του παραθυρου :(:( To μοτέρ του πίσω παραθύρου;
SirDiman Αύγουστος 29, 2013 #13092 Αύγουστος 29, 2013 yeah ηλεκτρικα ειναι τα παραθυρα... λογικα τραβηξε νερο απο τοτε που εβαλα τη φιμε...Αν και δουλευε πριν 1-2 μηνες -.-εχω σπαστει απειρα(αμα δεν υπαρχει και $)...(τουλαχιστον θα τσεκαρω το ολο συστημα γιατι αν θυμαμαι καλα ειχε ενα χτυπηματακι καπου οταν το ανεβο/κατεβαζες, κλασσικο θεμα με ρεγουλατορους ισως?)
uNick Σεπτέμβριος 1, 2013 #13093 Σεπτέμβριος 1, 2013 Εννοείς ότι είδες στο κοντέρ πολύ παραπάνω από αυτό; Όλα τα κοντέρ δείχνουν παραπάνω από την πραγματική ταχύτητα. Το προηγούμενο κοντέρ που είχα με άλλα λάστιχα, έδειχνε 240 όταν πήγαινα με 218! Το τωρινό ευτυχώς είναι ρυθμιζόμενο και το έχω ακριβώς. Μετρησα και το κοντερ μου τελικα (χωρις να το θελω ). στα 120 ημουν και τοσο εγραφε το ρανταρ. οποτε βλεπω την κανονικη ταχυτητα
SirDiman Σεπτέμβριος 1, 2013 #13094 Σεπτέμβριος 1, 2013 yeah ηλεκτρικα ειναι τα παραθυρα... λογικα τραβηξε νερο απο τοτε που εβαλα τη φιμε...Αν και δουλευε πριν 1-2 μηνες -.-εχω σπαστει απειρα(αμα δεν υπαρχει και $)...(τουλαχιστον θα τσεκαρω το ολο συστημα γιατι αν θυμαμαι καλα ειχε ενα χτυπηματακι καπου οταν το ανεβο/κατεβαζες, κλασσικο θεμα με ρεγουλατορους ισως?)μαλλον ειναι το συρματοσκοινο και οχι το μοτερ γιατι οταν το παταγα να κατεβει ακουγοταν κατι απο τη πορτα...
Dant3 Σεπτέμβριος 3, 2013 #13095 Σεπτέμβριος 3, 2013 Αλλαξα μπουζι σημερα. Υπενθυμιζω οτι εχω V μοτερ. Το μπροστα Και το πισω Και τα δυο μαζι(αριστερα το μπροστα,δεξια το πισω) Πως τα βλεπετε? Ειναι μαμα τελειως εκτος απο ενα φιλτρο αερος KN που εχω. Μαλλον θα βαλω εξατμισεις αργοτερα.Να το αφησω το φιλτρο η να βαλω το μαμα? Γιατι εχω δει οτι λενε οτι με τελικα και φιλτρο γινεται φτωχο το μειγμα... Επισης το φιλτρο αερα το επλυνα σε λεκανη με νερο και ελαχιστο ava. μετα το εκανα λιγο με πιεστικο αερα (εβγαλε πολυ βρωμια με το πιεστικο) και το αφηνω τωρα μεχρι αυριο να στεγνωσει. θα ειμαι οκ ε?
Wizard! Σεπτέμβριος 3, 2013 #13096 Σεπτέμβριος 3, 2013 Μετρησα και το κοντερ μου τελικαστα 120 ημουν και τοσο εγραφε το ρανταρ. οποτε βλεπω την κανονικη ταχυτητα Για όσους δε γνωρίζουν γαλλικά, λένε ότι περνούσαν μπροστά από το radar επίτηδες για να μετρήσουν τελικές. O τελευταίος δε, παραπονιέται που χάλασε και δεν πήρε κλήση με τη μέτρηση
2cpu Σεπτέμβριος 3, 2013 #13098 Σεπτέμβριος 3, 2013 Πως τα βλεπετε?Ειναι μαμα τελειως εκτος απο ενα φιλτρο αερος KN που εχω.Μαλλον θα βαλω εξατμισεις αργοτερα.Να το αφησω το φιλτρο η να βαλω το μαμα?Γιατι εχω δει οτι λενε οτι με τελικα και φιλτρο γινεται φτωχο το μειγμα...Επισης το φιλτρο αερα το επλυνα σε λεκανη με νερο και ελαχιστο ava.μετα το εκανα λιγο με πιεστικο αερα (εβγαλε πολυ βρωμια με το πιεστικο) και το αφηνω τωρα μεχρι αυριο να στεγνωσει.θα ειμαι οκ ε?Βαζεις μαμα φιλτρο.Και τσιμπα 2 ιριδιου και τελειωσες.Εξατμισεις μην μπεις στο κοπο καν.
Dant3 Σεπτέμβριος 3, 2013 #13099 Σεπτέμβριος 3, 2013 Βαζεις μαμα φιλτρο.Και τσιμπα 2 ιριδιου και τελειωσες.Εξατμισεις μην μπεις στο κοπο καν.Μαμα φιλτρο γιατι το λες?Φαινεται φτωχο το μειγμα?Στην επομενη αλλαγη θα βαλω ιριδιου.απλα ελειπα διακοπες τωρα και δε τα παραγγειλα.Εξατμισεις γιατι οχι?να πω οτι δεν τα βαζω για αποδοση,το ξερω οτι ειναι απειροελαχιστη η διαφορα.το φιλτρο το ειχα βαλει γιατι πλενεται και το κρατας.και τις εξατμισεις για τον ηχο και για να μη καινε.γιατι καιγεται κοσμος και μου καιει και τα σαμαρια
suboy Σεπτέμβριος 3, 2013 #13100 Σεπτέμβριος 3, 2013 Επισης το φιλτρο αερα το επλυνα σε λεκανη με νερο και ελαχιστο ava. μετα το εκανα λιγο με πιεστικο αερα (εβγαλε πολυ βρωμια με το πιεστικο) και το αφηνω τωρα μεχρι αυριο να στεγνωσει. θα ειμαι οκ ε? Απαγορεύεται δια ροπάλου αέρας με πίεση πάνω σε φίλτρο. του καταστρέφεις τις ίνες και την ικανότητα του να φιλτράρει. Καλύτερα με το ειδικό καθαριστικό για φίλτρα, bmc για παράδειγμα. [ame] [/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.