Dolly Δεκέμβριος 7, 2009 #1281 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 Σε βρίσκω πολύ καλό μετά απο τόσο καιρό το μόνο πρόβλημα... Ιάπωνας η Σουηδέζα σου! Ebay βρίκες? μήπως το 150άρι γίνει 50-100? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Δεκέμβριος 7, 2009 #1282 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 ebay μονο μεταχειρισμένα...έχω και κωδικό ανταλλακτικού αν μπορεί να βοηθήσει κανείς.....General Motors Part # 12755304δυστυχώς πάει πακέτο με το μοτέρ.....το μοτέρ το κοίταξα και είναι οκ......η εγκατάσταση δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο.ξεβίδωμα τα wiper arms,βγάζεις το πλαστικό κάλλυμα για τη βροχή, ξεσυνδέεις μια πρίζα και σε 3 παξιμάδια (1 μοτέρ 2 μηχανισμός) είσαι έτοιμος να βάλεις το νέο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 7, 2009 #1283 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 Πάλι χάλασε το POLO της μαμάς. Δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος, δεν είναι μπουζί. Μάλλον μπεκ. Μακάρι δηλαδή. Σε λίγο φεύγω για συνεργείο.... Άντε πάλι έξοδα το χιλιαράκι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Δεκέμβριος 7, 2009 #1284 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 Για Mercedes A class ποιο λετε?Toyo T1RMichelin KleberMichelin Pilot ExaltoPirelli P6Bridgestone Turanza ER300Ποιο απο ολα...ειχα αναφερει και παλαιοτερα οτι προοριζονται για ταξιδια (εθνικη οδος, στροφες-επαρχιακο δικτυο), βροχες και γενικα οδοστρομα το οποιο θελει ενα σκληρο λαστιχο Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Δεκέμβριος 7, 2009 #1285 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 Πάλι χάλασε το POLO της μαμάς. Δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος, δεν είναι μπουζί. Μάλλον μπεκ. Μακάρι δηλαδή. Σε λίγο φεύγω για συνεργείο.... Άντε πάλι έξοδα το χιλιαράκι. Μα γιατί; Τα γερμανικά δεν είναι αυτά που δεν σπάνε - δεν χαλάνε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 7, 2009 #1286 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 Όχι, ποιος τα λέει αυτά; Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ζημιάρικο. Διαρροή στο μπουζοκαλώδιο ήταν. Το άλλαξαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 7, 2009 #1287 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 Αν και δεν είμαι ιταλόφιλος,για τον 3.2 Busso απλά respect :banging:Να υποθέσω όταν λες Compressore,εννοείς την βελτιωμένη απο την Autodelta έκδοση?Ναι, αυτη. Με full Supersprint και 4μπουκο Ragazzon. Aλλου...Και που σαι, dolly... Στην παρεα ηταν και μια Shelby GT500! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Δεκέμβριος 7, 2009 #1288 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2009 1027 Ευρώ το σύνολο για τέλη κυκλοφορίας. Καλά πάμε..Όταν τα πληρώσουμε, τα αμάξια μας θα σταματήσουν να μολύνουν δηλαδή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Δεκέμβριος 8, 2009 #1289 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 Στην παρεα ηταν και μια Shelby GT500!Speaking of which http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Ford-Mustang-GT500/245637/ "The trouble is, even with the assistance of a two-stage ESP system, the GT500 will break traction incredibly easily":banging: Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Δεκέμβριος 8, 2009 #1290 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 :nada: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 8, 2009 Author #1291 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 Και που να πετύχαινες τον Αγγελίδη στις καλές του με το θηρίο την 190Ε.... :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Δεκέμβριος 8, 2009 #1292 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 μια απορία για την γλιστερή ανάβαση Ριτσώνας με τόσα άλογα σε πισωκίνητο.....(εμπειρία από αναβάσεις ή έστω να παρακολουθήσω δεν έχω γενικά)Με τόσο πλάγιασμα και σχεδόν driftariσμα στα S-άκια δεν έχανε τον ατελείωτο χρόνο?δεν θα ήταν προτιμότερο να το πηγαίνει πιο συντηρητικά στο γκάζι για να μην γλιστράει τόσο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 8, 2009 Author #1293 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 Δεν είναι δυνατόν να οδηγηθεί αλλιώς πισωκίνητο αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες, και οσο περίεργο και αν ακούγεται, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος... Scandinavians know better! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Δεκέμβριος 8, 2009 #1294 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 Σίγουρα με λίγο μικρότερη γωνιά drift στις εξόδους θα πήγαινε ταχύτερα. Από εκεί και πέρα συνήθως σε γλιστερά οδοστρώματα οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν να προκαλούν υπερστροφή για να κατευθύνουν το αυτοκίνητο εκεί που θέλουν. Η Εσκεμμένη από τον οδηγό υπερστροφή, ελέγχεται πολύ ευκολότερα από την πιθανή υποστροφή που μπορεί να σου εμφανιστεί.Μη ξεχνάμε όμως ότι ειδικά σε τοπικό επίπεδο οι αναβάσεις δε γίνονται τόσο πολύ για το χρόνο όσο για το θέαμα και τη προσωπική ταυλα του οδηγού.καλά πάντως δε θα βιαζόμουν να χαρακτηρίσω το συγκεκριμένο κύριο που οδηγεί "Σκανδιναβό" καθώς δε τον είδα να μπαίνει με φλικ και braking drift στις στροφές... απλά στις εξόδους του δίνει και καταλαβαίνει. (Αλλά σπάνια οδηγός σε τοπικό πρωτάθλημα και ειδικά με ελληνικού βεληνεκούς τσέπη θα οδηγήσει έτσι, καθώς με μια τυχούσα ζημιά πιθανότατα θα βγει εκτός για την υπόλοιπη σαιζόν τουλάχιστον...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Δεκέμβριος 8, 2009 #1295 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2009 dolly , επειδη περιμενω να χιονισει σε Παρνασσο , κανονισε να ανεβουμε μαζι ,εσυ με την μιτο και εγω με το felicia Και εγω σχεδον καθε σαβ/κο πανω ειμαι [/ot] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Δεκέμβριος 9, 2009 #1296 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2009 και εγώ πάω αβέρτα αλλά την Κυριακή είχα 2 κόφτες στο αυτοκίνητο (κοπέλα + φίλη) που ειδικά στις στοφές βαράγανε χωρίς οίκτο! Αλλά πρέπει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Δεκέμβριος 9, 2009 #1297 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2009 να κανονίσουμε εκδρόμα Παρνασσό ρε σεις μια Κυριακή να παίξουμε χιονοπόλεμο:devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Δεκέμβριος 9, 2009 #1298 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2009 Κακα τα ψεμματα , σαβ/κο δεν αξιζει καθολου να πηγαινεις παρνασσο.ουτε καλαβρυτα ουτε καρπενησι..Μονο καθημερινες.Και τον τελευταιο καιρο μονο καθημερινες πηγαινω.Και θεμα κοστους , χρονου , και ανεσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Δεκέμβριος 9, 2009 #1299 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2009 Οι πάνω απο 200 άλογα απαγορεύονται! Πλάκα πλάκα, εγώ για βόλτα, καφέ, κοψίδι, κοψίδι, κοψίδι (δεν είναι typo), επιστροφή είμαι μέσα όποια Κυριακή γουστάρετε! Θα βάλω την κυρά να κάνει μπουγάδα και θα πάω να στρίψω! (το αυτοκίνητο όχι τίποτα άλλο) αν το ψήνεται, είμαστε 1-2 πμ μακριά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 9, 2009 #1300 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2009 Δεν είναι κακό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.