Μοκου Αύγουστος 4, 2013 #12941 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2013 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] [MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION] Σε καμια περιπτωση δεν φταινε μονο τα μπεκακια σ!!!! Κοιτα το συστημα ψυξης σου, εαν ειναι λασπομενο τοτε εχεις και αρπαμενο κυλινδρο σε καπια σημεια του!Αρα υψηλη θερμοκρασια και καπια στιγμη να και οι βαλβιδες μπαστουνι! απο οτι βλεπω καφετιζουν-με πολυ καπνα, αρα θερμοκρασια με προαναφλεξη μεσα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 4, 2013 #12942 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2013 μπηκε?[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uoiVtXtS444]Motorcycle vs. Car Drift Battle 3 - [Full HD] - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 5, 2013 #12943 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Απο θερμοκρασίες, όντως θα έπρεπε να είναι πιο ανοιχτόχρωμες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 5, 2013 #12944 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Βρε σίγουρα δε κατέβασε κάνεις από γεμισμένη τρίτη σε δευτέρα? (κλασσικα αντι να βάλει τετάρτη) Τό χω κάνει κι εγώ αυτό! Αλλά ο TU δουλεύει ακόμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 5, 2013 #12945 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 ειναι συχνό πρόβλημα Πάντως παιζει ρόλο και η κλιμάκωση. Σε ορισμένα σασμαν το σκαλοπάτι μεταξυ δευτερας - τρίτης ειναι πολυ μεγάλο, με αποτέλεσμα αν γινει αυτο το λάθος με τη τρίτη στον κόφτη, οι βαλβίδες σιγουρα τρωνε μπουνιές λογω αδυναμίας επαναφοράς των stock ελατηρίων στις 9+Κ στροφές που γυρναει για λιγο το μοτερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 5, 2013 #12946 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Όταν ο οδηγός δεν έχει την απαιτούμενη επεξεργαστική ισχύ στον εγκέφαλο, όταν οδηγεί γρήγορα να μην κάνει λάθος αλλαγή, του φταίνε οι σχέσεις. (δε μιλάω για τον παραπάνω πόστερ, μην παρεξηγηθώ, γενικά μιλάω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Αύγουστος 5, 2013 #12947 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Σωστό αυτό, αλλά λάθη έχουν γίνει κι απο οδηγούς με πραγματικά καλή αντίληψη και μεταχείριση τουαυτοκινήτου σε σβέλτους ρυθμούς.Κλασικό #1: απο μηχανή σε παπίΚλασικό #2: μετάβαση εν τάχει απο σφιχτό κιβώτιο σε χαλαρό and vice versa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 5, 2013 #12948 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Ε καλά υπενθυμίζω κι εγώ ότι μιλάμε ultra γενικά. Δε ξέρουμε τι έχει παιχτεί με το παραπάνω μοτερ. κάνουμε και λίγο χαβαλέ στη πορεία. Όταν λεω "είναι συχνό πρόβλημα" δεν εννοώ ότι είναι λογικό να το κάνει κανείς επανειλημμένα ούτε ότι είναι φυσιολογικό.Απλά έχει συμβεί από μια φορά στη ζωή τους σε 3εις κοντράριζες σε ένα δείγμα των 100 τουλάχιστον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 5, 2013 #12949 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Κλασικό #2: μετάβαση εν τάχει απο σφιχτό κιβώτιο σε χαλαρό and vice versa.True dat.Παίρνω το mondeo μετα απο καιρό για να παμε Γιάννενα. Στην Ιονια οδο ξεκιναω να το παταω με 4η, παω να βάλω 5η, βαζω ταχύτητα αλλα κατι δεν αισθάνομαι καλα και αφήνω πολυ δειλά αλλα συνάμα γρηγορα τον συμπλέκτη... Τελικά εβαλα 3η.Αυτο μου εχει γινει 2 φορές αλλα και τις 2 φορές την ψιλιαστικα και δεν εγινε τπτ γιατι το προλαβα, εκανε ενα μικρο over rev 7100-> 7700 αλλα κλαιν. Τέρμα σφιχτο το mazda, σαπουναδα αυτό... ε δε θελει πολυ. Μετα οταν έπαιρνα το mazda δεν μπορούσα να βαλω 5η γιατι την πήγαινα τερμα δεξια και έβρισκα τοιχο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 5, 2013 Author #12950 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 [MENTION=258]kaynd[/MENTION] και λοιπούς ενδιαφερόμενους, ενδέχεται να ήταν λάθος χρονισμένο το μοτέρ. Δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει με τις μαυρισμένες βαλβίδες αλλα ενω τα σημάδια των εκκεντροφόρων ήταν εκεί που έπρεπε, η τροχαλία του στροφάλου ήταν ενα δόντι πρίν το άνω νεκρό σημείο. Το εχω λύσει 3 φορές απο το πρωί να το διπλοτριπλοελέγξω και τωρα που το χρονισα βάσει service manual τον βγάζω οκ τον χρονισμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 5, 2013 #12951 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 για τις λάθος αλλαγές ταχυτήτων : εγώ έχω πρόβλημα με την όπισθενYaris 2010 : δαχτυλίδι πάνω αριστεράMondeo 2002: δαχτυλίδι κάτω δεξιάGolf II 1984 : πατητή πάνω δεξιά (δίπλα στην πρώτη) Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Αύγουστος 5, 2013 #12952 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 εγω αυτο που φοβαμαι και εχω το νου μου ειναι πχ sto yaris εχω 6η. πχ τα ford ειναι κατω απο την 5η η οπισθεν... μην κανω καμια μαμακια και βαλω οπισθεν και σε καμια εθνικη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 5, 2013 #12953 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Σε αυτήν την περίπτωση δεν χτυπούν τα πιστόνια τις βαλβίδες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Αύγουστος 5, 2013 #12954 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 [MENTION=258]kaynd[/MENTION] και λοιπούς ενδιαφερόμενους, ενδέχεται να ήταν λάθος χρονισμένο το μοτέρ. Δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει με τις μαυρισμένες βαλβίδες αλλα ενω τα σημάδια των εκκεντροφόρων ήταν εκεί που έπρεπε, η τροχαλία του στροφάλου ήταν ενα δόντι πρίν το άνω νεκρό σημείο. Το εχω λύσει 3 φορές απο το πρωί να το διπλοτριπλοελέγξω και τωρα που το χρονισα βάσει service manual τον βγάζω οκ τον χρονισμό. Σε αυτήν την περίπτωση δεν χτυπούν τα πιστόνια τις βαλβίδες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 5, 2013 Author #12955 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Οχι υποχρεωτικά... Υπάρχουν δυο είδη κινητήρων, οι interference engines και οι non-interference engines. Οι πρώτες σε περίπτωη που χάσουν χρονισμό καρφώνουν βαλβίδες στο πιστόνι και οι δεύτερες ακόμα και λουρι να κοπεί, δεν καρφώνουν. Είναι τέτοιες οι ανοχές και ο σχεδιασμός των θαλάμων καυσης που δεν έρχονται ποτέ σε επαφή. Στη δική μου περίπτωση, ο Μ42Β18 είναι interference engine, αλλα το ένα δοντι (καδένας) δεν είναι αρκετό να προκαλέσει κάρφωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 5, 2013 #12956 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 εγω αυτο που φοβαμαι και εχω το νου μου ειναι πχ sto yaris εχω 6η. πχ τα ford ειναι κατω απο την 5η η οπισθεν... μην κανω καμια μαμακια και βαλω οπισθεν και σε καμια εθνικη! Εν κινήσει, είναι πολύ δύσκολο να μπει όπισθεν. Αυτό γιατί χρησιμοποιούνται straight cut γρανάζια για την όπισθεν και μπαίνει ένα ακόμα ενδιάμεσα, για να αντιστρέψει την κίνηση, οπότε αν προσπαθήσεις να τη βάλεις μάλλον θα ακούσεις το "γρρρρρρ" οπότε θα το καταλάβεις και θα σταματήσεις την προσπάθεια. Στη δική μου περίπτωση, ο Μ42Β18 είναι interference engine, αλλα το ένα δοντι (καδένας) δεν είναι αρκετό να προκαλέσει κάρφωμα. Μπορεί να του είχαν αλλάξει το χρονισμό επίτηδες. Αλλαγή καμπύλης ροπής κι έτσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 5, 2013 Author #12957 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Βρήκα εναν παλήκαρο στο γιότουμπεη που είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εμένα... Και εμένα τωρα που πηρα την απόφαση να το συμμαζέψω, έτσι ακριβώς έκανε. Τι δήλωσε ο παλήκαρος;Update: as it turns out, the timing chain was stretched and skipped a tooth, bending three valves, and taking out a timing chain rail.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RfOT8Ru7gLs]1991 BMW 318is m42 running poorly sounds like diesel - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Αύγουστος 5, 2013 #12958 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=4su013xXltQ]Greece Turkey border crossing at Ipsala - YouTube[/ame]σερβος απο καναδα παει τουρκια, δειτε διαλογο για την καμερα που τραβαει στον δρομο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 5, 2013 #12959 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2013 Σε άπταιστα Αγγλικά!! Αλήθεια, μπορεί ο τελωνειακός να σου ζητήσει να δει τί έχεις βιντεοσκοπήσει; Αλήθεια, απαγορεύεται στην Ελλάδα η βιντεοσκόπηση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 6, 2013 #12960 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2013 Ίσως να περνάει από περιοχές που απαγορεύεται η βιντεοσκόπηση και να ήθελαν να δουν αν τράβηξε εκείνα τα κομμάτια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts