Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Suuuuuuuuure :hehe:

4 βαλβίδες εξαγωγής καμμένες, 4 στραβιές και 8 οδηγοί off. Η μία εκ των στραβών είναι σαν πηρούνι σε προφίλ. :p Φωτό αύριο που παραλαμβάνω την κεφαλή. :hehe:

Όταν λέμε καμμένες βαλβίδες εννοούμε ; :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Κυριολεκτικά καμμένες, απο αυξημένες θερμοκρασίες καυσαερίων συνήθως. Στη δευτερη φωτό βλέπεις γυρω-γυρω την βαλβιδα να ειναι ξεροψημενη και σε μερικά σημεία να λείπουν (μικρά) κομματάκια.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στράβωσαν έτσι οι βαλβίδες μόνο από θερμοκρασίες?:nada: Νόμιζα ότι θα έπρεπε να έρθουν σε επαφή με κανένα πιστόνι, λόγω προβλήματος στο χρονισμό ή παλαβό στρατάρισμα με αδύναμα ελατήρια, για να γίνει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχουν ακόμη GLX;:unsure:Όσο για 50αράκι παίζει και να το είχε κάνει 72άρι :rolleyes:

attachment.php?attachmentid=57579&stc=1&d=1375616878

C90 1988' 6V του πατέρα μου, τό'χω βάλει κάτω τελευτές μέρες και το φτιάχνω.. φεύγω για διακοπές σήμερα, από βδομάδα που γυρνάω θα το συνεχίσω.. σε 2-3 βδομάδες θα το έχω έτοιμο.. αλλα θέλει πολύ δουλειά!

Έχω πάρει ανταλλακτικά από τόγελο, αλλα δεν έβρισκα κάλυμμα σέλας που να λέει 'HONDA' οποτε αναγκαστικά έχω πάνω αυτήν που λέει GLX (γυφτιά :red::red:) επειδή η αυθεντική σέλα από κάτω έχει σκιστεί..

Εδώ και το παλιό που έφυγε πριν 1 μηνα...

971624_1386095251603235_14245458_n.jpg

post-17639-1416077603,2767_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] δεν είναι απο το Datsun οι βαλβίδες αλλα απο το BMW. :p

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] και εγω αυτό νόμιζα και μας έχει τρελανει αλλα:

ο Μ42 έχει καδένα, η οποία δεν πηδάει δοντι εκτός αν σπάσει κάποιος τεντωτήρας-γλύστρα (στην οποία περίπτωση οι βαλβίδες θα είναι οι λιγότερες απο τις ανησυχίες μας :p ), τα πιστόνια είναι πεντακάθαρα χωρίς κανενα απολύτως σημάδι επαφής / φθοράς, το ίδιο και οι κύλινδροι.. Τα ελατήρια ο ρεκτιφιεϊτορ τα μέτρησε σωστά. Μόνο οδηγοί εξαγωγής και βαλβίδες εξαγωγής την άκουσαν.

Ψάχνοντας λίγο είδα οτι στραβώνουν ακόμα και "μονες" τους απο υπερστροφία, πολύ στεγνό μίγμα* (άνοδος των EGT) ή συνδυασμός αυτων. Δεν μπορώ να βγάλω κάποιο αλλο ασφαλές συμπέρασμα... :/

*Μεταφέροντας αυτολεξεί αυτό που διάβασα ειναι οτι οταν φτάσουν οι θερμοκρασίες τοσο ψηλά που να κοκκινίσουν οι βαλβίδες, αν φύγει κάποιο κομμάτι απο τις επικαθήσεις του άνθρακα πάνω στο πιστόνι και σφηνώσει αναμεσα σε βαλβίδα και κεφαλή, συμβαίνει αυτο το στράβωμα. Βεβαια δεν μπορώ να το δικαιολογήσω για 4 θεόστραβες βαλβίδες, αλλα οριακά για μια. Παντως σε συνδυασμό με το πόσο καψαλισμένες είναι μάλλον υποψιάζομαι υπαιτιο το φτωχό μείγμα (βουλωμένα μπέκ; - πηγα τα καθαρισα τωρα ).

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Βρε σίγουρα δε κατέβασε κάνεις από γεμισμένη τρίτη σε δευτέρα? (κλασσικα αντι να βάλει τετάρτη) :p Αν είχε γίνει αυτό πριν από πολύ καιρό μπορεί τα σημαδάκια πάνω στα πιστόνια να καλύφθηκαν από μάκα :p Πάντως φτωχό μείγμα και κατάμαυρες βαλβίδες δε μου κολλάρει. Θα περίμενα να ήταν ασπρισμένες σε αυτή τη περίπτωση. ([edit] Αν ειναι όλες οσες ειδα στην φωτό εισαγωγής, δεν ισχύει αυτο που λεω)

Τεσ'πά. με το καλό να το συνεφέρεις :T:

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας λίγο είδα οτι στραβώνουν ακόμα και "μονες" τους απο υπερστροφία, πολύ στεγνό μίγμα* (άνοδος των EGT) ή συνδυασμός αυτων. Δεν μπορώ να βγάλω κάποιο αλλο ασφαλές συμπέρασμα... :/

Μεθανόλη και βαλβίδες νατρίου. :tw:

(κάγκουρας mode on):dirol:

Link to comment
Share on other sites

αχα sorry που λέμε, δεν είδα με προσοχή τα προηγούμενα ποστ. Ψιλοδυσκολο να έπασχε αποκλειστικά από υψηλές θερμοκρασίες, ειδικά λόγω φτωχού μείγματος. Θα έπρεπε να έχουν πιο ασπρογκρί χρώμα.

Πάντως το χρώμα δικαιολογείται λογω μειωμένης συμπίεσης και ατελούς καύσης γενικότερα, εξ αιτίας του στραβώματος.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.