Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το δικό μας πίσω έχει 2 ράβδους στρέψης. Εν τω μεταξύ, έχω και την m-tech2 αεροτομή και το βάρος είναι αυξημένο.

ειχα βρει και για την αεροτομη ειναι 480N anti 410N χωρις στο δικο μου, προσεξε και σε σενα να παρεις τα ιδια (http://www.realoem.com/bmw/ )

Σπυρου πατση δεν ειχα ορεξη να παω, 20 το 1 μου ειπαν στο μαγαζι με ανταλλακτικά στη γειτονια μου :p

Link to comment
Share on other sites

Απο την αεροτομή??! Απο τι είναι από Χαλκό?!

Είναι 2πλή και στην άκρη, δημιουργεί αρκετή παραπάνω ροπή στις ράβδους στρέψης και όταν παρκάρω σε ανηφόρα, δεν μπορούν να το κρατήσουν ανοικτό.

201007261117_bmw_e30_spoiler_m_tech_2_models.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όχι φυσικά! Νόμιζα ήταν σαφές. Είναι τα κομμάτια 7 και 8 από το παρακάτω σχέδιο:

4.png

και αν δείτε την περιγραφή εδώ:

RealOEM.com * BMW E30 318i TRUNK LID/CLOSING SYSTEM

είναι διαφορετικά κομμάτια ανάλογα αν έχεις αεροτομή ή όχι.

Στο κάμπριο, έμπαινε και αμορτισεράκι, το νο 23. Ένας φίλος το έχει βάλει και στο μη κάμπριο E30 του, ίσως το βάλω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Τι αμάξι είναι και έχει 1100 καινούργια η κρεμαργιέρα?

Ακη Α4 ειναι 12τος του 99΄ (Β5). 113Κ Κμ σε ολα αυτα τα χρονια.

Αξιζει να εμπιστευτώ επισκευη?

Αξιζει να ψαξω μεταχειρο?

Αξιζει να βαλλω κατι αφτερμαρκετ?(Αν υπαρχει)

Εχω ξενερωσει την ζωη μου απο το πρωι.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φυσικά! Νόμιζα ήταν σαφές. Είναι τα κομμάτια 7 και 8 από το παρακάτω σχέδιο:

μπορει να ειμαι νουμπ αλλα και εγω το αλλο καταλαβα :computer:

Παρε αμορτισερακια να ξεμπερδευεις δε ξερω αν βρεις τετοια που ψαχνεις

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ψάχνω, κουβέντα κάνουμε.

Επίσης:

torsion bar

Ο σκαραβαίος έχει αντί για ελατήρια.

Μεταμεσονύκτιο EDIT:

Την ξέρω αυτή τη στάση, την έχω δοκιμάσει κι εγώ:

981087417_eHhR3-M.jpg

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Ακη Α4 ειναι 12τος του 99΄ (Β5). 113Κ Κμ σε ολα αυτα τα χρονια.

Αξιζει να εμπιστευτώ επισκευη?

Αξιζει να ψαξω μεταχειρο?

Αξιζει να βαλλω κατι αφτερμαρκετ?(Αν υπαρχει)

Εχω ξενερωσει την ζωη μου απο το πρωι.

Το πρόβλημα αυτό το έβγαλε ένα Alfa Romeo 146 συναδέλφου.Οι τιμές ήταν αντίστοιχες με αυτές που είπες ποιο πάνω και προτίμησε την επισκευή.Το έφτιαξε πριν 3 χρονιά ακόμα μια χαρά είναι το αμάξι του.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φυσικά! Νόμιζα ήταν σαφές. Είναι τα κομμάτια 7 και 8 από το παρακάτω σχέδιο:

4.png

και αν δείτε την περιγραφή εδώ:

RealOEM.com * BMW E30 318i TRUNK LID/CLOSING SYSTEM

Και στο Ε21 που είχαμε έτσι ήταν.

Ακη Α4 ειναι 12τος του 99΄ (Β5). 113Κ Κμ σε ολα αυτα τα χρονια.

Αξιζει να εμπιστευτώ επισκευη?

Αξιζει να ψαξω μεταχειρο?

Αξιζει να βαλλω κατι αφτερμαρκετ?(Αν υπαρχει)

Εχω ξενερωσει την ζωη μου απο το πρωι.

Αφτερμαρκετ = ιμιτασιόν = ΟΧΙ

Μεταχείρο δεν ξέρεις πάλι τι θα σου βγει.

Εγώ θα επέλεγα την επισκευή της δικιά μου εκτός αν το κόστος μεταχειρισμένης είναι τα μισα ας πούμε από την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα τη φθορά της και την κατάσταση της επιφάνειάς της.

Οι κατασκευαστές δίνουν ένα ελάχιστο πάχος δισκόπλακας, που αν το φτάσεις ή ξεπεράσεις, πρέπει να την αλλάξεις.

Επίσης αν είχε σωθεί το τακάκι και τριβόταν μέταλλο πάνω της, ίσως να έχει υπερθερμανθεί και η επιφάνειά της να έχει μικρορωγμές. Τότε πάλι θέλει αλλαγή.

Αν το πάχος το επιτρέπει, μπορείς να την πας για τορνάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.