Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Παιδιά δυστυχώς στα 14άρια τα μοτέρ, όταν έχεις τόσες επιλογές με υπερπλήρωση πραγματικά εκτός αν συντρέχει κοσμοιστορικός λόγος, δεν βρίσκω λόγο να μην πας εκεί και να ταλαιπωρήστε με ατμοσφαιρικά σύνολα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σκεφτόμουν.

Βγάζει 127Νm.

Ούτε καν 13Kg ροπής.

Δε σε βγάζει ούτε γι' αστείο. Αν σκεφτούμε ότι είναι και ατμόσφαιρα, οπότε θα βγαίνει μετά τις 3.000, καληνύχτα :fie: .

(Είπα το 18.000 γιατί τόσο γράφει στο site τους χωρίς την απόσυρση.)

Άμα είναι 2Κ κάτω, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

καλά είχαν βγάλει κάτι προβλήματα με τα κομπρεσέρ του κλιματιστικού τα οποία δεν καλύπτονταν από την εγγύηση και τουλάχιστον στην αρχή υπήρχε μόνο εργοστασιακό ανταλλακτικό με κόστος πάνω από 1000 ευρώ (σύμφωνα με φίλο που έχει μονάδα επισκευής κλιματιστικών και συστημάτων επαγγελματικής ψύξης αυτοκινήτων)

Link to comment
Share on other sites

δεν αναφερθηκες ..αλλα επειδη ψιλοτσουζει πλεον το τεκμηριο..δες και τα focus 1000cc ecoboost.

Ευρυχωρο ,σχετικα σπιρτοζικο οχημα(120hp,200Nm) χωρις να το πληρωνεις συνεχεια σε εφοριες τελη κλπ..

Link to comment
Share on other sites

Άσε που δεν χαλάει με τίποτα και βαριέσαι να βλέπεις το ίδιο και το ίδιο δεκαετίες ολόκληρες!

Πολύ σωστά το έθιξες :cool:

Την εμφάνιση την είχα ξεχάσει επειδή είχα κατα νου τις επιδόσεις λόγω

προηγούμενης κουβέντας!

in other news :

New-2014-Mazda3-Sedan-1.jpg

2014 Mazda3 Sedan: This Is Really It, The First Official Photos! - Carscoops

Link to comment
Share on other sites

αν και δε μ'αρεσει πολύ ο γάλλος το νεο C4 diesel με εντυποσιαζει...

Καλό είναι και σε καλά λεφτά, αλλά το μοτέρ του είναι ένα κλικ πίσω σε σύγκριση με την τωρινή τεχνολογία.

Ο megane με αρέσει πιο πολύ σαν σύνολο (ειδικά στην έκδοση 1.6 με 130 αλόγατα) αλλά αλλάζει του χρόνου το μοντέλο.

Link to comment
Share on other sites

Το Torque σαν επιλογή το έχει.

Το θέμα είναι τι κάνει η OBD II σου.

Εμένα στα 2 αυτοκίνητα που χρησιμοποιώ και το έχω βάλει δε μου το αναφέρει.

Αλλά σηκώνω 1.3 bar όταν τουρμπίζει το diesel :happy2: χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.