spresv Μάϊος 9, 2013 #12021 Μάϊος 9, 2013 Δεν εχω βαλει βιντεακι εδω, ε? Ενα πολυ συντομο απο την gtv, στην παρουσα φαση σηκωνω 1bar και το υπολογιζω γυρω στα 240 αλογα. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eJIpauvFu_o]Alfa GTV 1.8 TS TB - YouTube[/ame]
2cpu Μάϊος 9, 2013 #12022 Μάϊος 9, 2013 Εμείς το Terrano II το έχουμε 15 χρόνια με 190.000 και έχει αλλάξει 1 φορά συμπλέκτη Σε εχω Δοξασμενο πΟΠΕΛ 329 χιλιαδες και κατι ψιλα ακομα με τον μαμα .
Billys Μάϊος 9, 2013 #12023 Μάϊος 9, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=167JRK50-Eo]Peugeot 208 T16 Pikes Peak : first drive by S[/ame]
ThorLite Μάϊος 9, 2013 #12024 Μάϊος 9, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=d6u8kvWgQ4k]Famous Senna's wet race- Monaco 1984 review - YouTube[/ame]O σχολιαστής είναι Legendary.
paparoach Μάϊος 10, 2013 #12026 Μάϊος 10, 2013 Έχει κυκλοφορήσει και ένα άλλο βιντεάκι που έκανε δοκιμές σε μια πίστα στη Γαλλία...ακούγεται σα διάολος και πάει τραγικά γρήγορα..
alexandertm8 Μάϊος 10, 2013 #12028 Μάϊος 10, 2013 Γνωρίζει κάποιος πόσο δύσκολο/εύκολο είναι να αλλάξω την φορά περιστροφής ενός Ι4 μοτέρ;Έχω ένα παλιό Quatrelle 850cc στο οποίο η Renault είχε βάλει ένα μοτέρ "Sierra" ανάποδα. Η διάταξη του είναι: Κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό, μηχανή. Όλα σε ένα δηλαδή, μοτέρ και end-on κιβώτιο που κοιτά στο μπροστά μέρος του αμαξώματος.Σκέφτομαι να το καθαρίσω, να του βάλω άλλο καρμπιρατέρ και να του φτιάξω ένα χταπόδι για να έχει νέες ανάσες καθώς μέρα παρά μέρα ο κολλητός μου επαναλαμβάνει την ιδέα να το κάνουμε mid-engine locost "κλέβοντας" τα σχέδια από το θρυλικό σωληνωτό σασί της Elva MKVII.Το μόνο μας κόλλημα είναι το πως να ρυθμίσουμε οικονομικά την μηχανή που θα μπει στην πίσω μεριά να μην έχει 1 πρώτη και 4 όπισθεν...
paparoach Μάϊος 10, 2013 #12029 Μάϊος 10, 2013 Ξενερα που το pikes peak ειναι πλεον μονο ασφαλτος.Το χώμα είναι πιο θεαματικό συμφωνώ..Αλλά η άσφαλτος έχει άλλη χάρη.Οι ταχύτητες σε άσφαλτο είναι πολύ μεγαλύτερες ( ειδικά στις στροφές ) Όλοι θαυμάσαμε το θεό που ανέβαινε με το 1 χέρι στο τιμότι και το άλλο για σκιά από τον ήλιο...Αλλά και το 240 τάπα σε στροφές είναι θεματάκι..
LevelOne Μάϊος 10, 2013 Author #12030 Μάϊος 10, 2013 Γνωρίζει κάποιος πόσο δύσκολο/εύκολο είναι να αλλάξω την φορά περιστροφής ενός Ι4 μοτέρ;Έχω ένα παλιό Quatrelle 850cc στο οποίο η Renault είχε βάλει ένα μοτέρ "Sierra" ανάποδα. Η διάταξη του είναι: Κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό, μηχανή. Όλα σε ένα δηλαδή, μοτέρ και end-on κιβώτιο που κοιτά στο μπροστά μέρος του αμαξώματος. Σκέφτομαι να το καθαρίσω, να του βάλω άλλο καρμπιρατέρ και να του φτιάξω ένα χταπόδι για να έχει νέες ανάσες καθώς μέρα παρά μέρα ο κολλητός μου επαναλαμβάνει την ιδέα να το κάνουμε mid-engine locost "κλέβοντας" τα σχέδια από το θρυλικό σωληνωτό σασί της Elva MKVII. Το μόνο μας κόλλημα είναι το πως να ρυθμίσουμε οικονομικά την μηχανή που θα μπει στην πίσω μεριά να μην έχει 1 πρώτη και 4 όπισθεν... Αν μπείτε στην διαδικασία να φτιάξετε ενα locost, τοτε μαλλον δεν σας συμφέρει να κρατήσετε το υποτονικό (ειναι το πιο ευγενικό που μπορώ να πω ) μοτέρ του κατρέλ. Με τα "ιδια" λεφτά πανω κατω παίρνετε ενα μοτέρ Sierra 1600 και πολλα επίσης πράγματα (πολλα locost δανειζονται μηχανικά μερη, γεφυρες κλπ απο δώτες Sierra).
Κοπρίτης Μάϊος 10, 2013 #12032 Μάϊος 10, 2013 Τι έγινε στο 1'17";invisible bikeκι εγω σκαλωσα μεχρι να καταλαβω τι βλεπωαν το παγωσεις αμεσως μετα την επαφη, βλεπεις τον αναβατη να εκτοξευεταιαπο τα σχολια συμπεραινω οτι μαλλον το combo αναβατη/μηχανης ηταν ηδη εν πτηση προ της προσκρουσηςφρικη οπως και να χει παντως
alexandertm8 Μάϊος 10, 2013 #12033 Μάϊος 10, 2013 Αν μπείτε στην διαδικασία να φτιάξετε ενα locost, τοτε μαλλον δεν σας συμφέρει να κρατήσετε το υποτονικό (ειναι το πιο ευγενικό που μπορώ να πω ) μοτέρ του κατρέλ. Με τα "ιδια" λεφτά πανω κατω παίρνετε ενα μοτέρ Sierra 1600 και πολλα επίσης πράγματα (πολλα locost δανειζονται μηχανικά μερη, γεφυρες κλπ απο δώτες Sierra). Συζητάμε για κάτι μικρό, ελαφρύ και χαμηλό -σε κέντρο βάρους και τιμή- που θα γίνει με προγραμματισμό Τζίγκερ (πλάνο 5ετίας). Η ιδέα είναι να "κλέψουμε" τα αναλυτικά σχέδια που έχουμε για τη 2θέσια Elva και να πάμε να κάνουμε κάτι που να μας θυμίζει την παλιά αγαπημένη Lotus 18 του '61. Η εμμονή του κολλητού μου για να κάνουμε την συγκεκριμένη μηχανή locost mid-engine σχετίζετε άμεσα με την αγάπη της Lotus 18, θέλει το χταπόδι και τα καρμπιρατέρ απο την ίδια μεριά όπως είχε το αυθεντικό μοτέρ της Lotus το Cosworth 105E. Τώρα για το υποτονικό συμφωνώ μαζί σου, ευτυχώς εδώ υπάρχουν ελπίδες. Η Renault έδινε ένα μοτέρ 850cc που έβγαζε 35 άλογα μπουκωμένο. Αυτό γιατί του είχε στενή εξαγωγή και εξάτμιση για μηχανή ~25 αλόγων και τόσο η εισαγωγές όσο και το καρμπιρατέρ ήταν απαράδεκτα. Βρήκαμε σε ξένα forums ότι με αλλαγή του καρμπιρατέρ (απο ένα R5) και φαρδιές εξαγωγές τα άλογα έγιναν 85 χωρίς κανένα πρόβλημα στον δίσκο και τις ταχύτητες.
spresv Μάϊος 10, 2013 #12035 Μάϊος 10, 2013 Οσο γουσταρω τις ιδιοκατασκευες, τετοιου ειδους εμμονες ειναι τουλαχιστον ανουσιες κατ'εμε, ειδικα απο την στιγμη που πατε να κανετε κατι μονοι σας, οποτε δεν υπαρχει καποια αναγκη να ειναι period correct (ανακατασκευη για concourse ας πουμε ή κατι τετοιο). Δεστε το για αγκυρα σε κα μια βαρκα, οπου και ανηκει, και ασχοληθειτε με κατι που δεν εχει ξεπεραστει εδω και 30 χρονια και βαλε, κριμα κι αδικο για το χρονο και το μερακι σας.
AN7 OverClocker Μάϊος 10, 2013 #12036 Μάϊος 10, 2013 Οσο γουσταρω τις ιδιοκατασκευες, τετοιου ειδους εμμονες ειναι τουλαχιστον ανουσιες κατ'εμε, ειδικα απο την στιγμη που πατε να κανετε κατι μονοι σας, οποτε δεν υπαρχει καποια αναγκη να ειναι period correct (ανακατασκευη για concourse ας πουμε ή κατι τετοιο). Δεστε το για αγκυρα σε κα μια βαρκα, οπου και ανηκει, και ασχοληθειτε με κατι που δεν εχει ξεπεραστει εδω και 30 χρονια και βαλε, κριμα κι αδικο για το χρονο και το μερακι σας.μιλάει ο άνθρωπος που έχουν περάσει 35 Alfa Romeo από τα χέρια του και πήρε V6 μοτέρ από Alfa για να το βάλει σε lo(w)cost
spresv Μάϊος 10, 2013 #12037 Μάϊος 10, 2013 Και τελικα θα το βαλει στη gtv τουρμπισμενο. If you're gonna do it wrong, do it right . Δεν εχει σχεση ομως μ'αυτο που ειπα. Οσο κακεντρεχης και να σαι, το arese v6, ειδικα σε 24v μορφη, ακομα και τωρα δεν ειναι διολου ασχημο και ουδεμια σχεση εχει με μοτερ κατρελ.
Billys Μάϊος 10, 2013 #12038 Μάϊος 10, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Rd06nMTXSC8]Drag Day Agrinio 27-28 April 2013 - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.