Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Pikes Peak δεν πας με κατω απο 800 αν θές να πάς για ρεκόρ. Δεν ειναι υπερβολικό, υπολογίστε οτι ξεκινάς απο τα 2.600κατι μέτρα και τερματίζεις στα 4.500κατι. Σε αυτά τα υψόμετρα οι κινητήρες εχουν χάσει σχεδόν το 30% τις αρχικής τους ιπποδύναμης, οποτε αναγκαστικά πρέπει να ειναι κτήνη.

Το συγκεκριμένο του Tajima (σσ. οδηγούσε παλιότερα το θρυλικο Escudo Pikes Peak) λέγεται για γυρω στα 700 (670-680).

νομιζω ενα παρομοιο θεμα με υψομετρα (αραιοτερος αερας-δυσκολοτερη καυση) ειχαν και οι εμβολοφοροι κινητηρες των αεροπλανων καποτε (πολυ μεγαλυτερο βεβαια λογω μεγαλυτερων υψομετρων)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Η μπλε ηταν μπροστά απο το μαυρο και την έφαγε στο προφυλακτήρα και δεν κλεινει με τη μια το πορτ μπαγκαζ.

Το μαυρο ειναι για ανταλλακτικά (?).

Στο σμαρτ προσέξτε το τζαμι και τα 2 χτυπήματα απο τα κεφαλια τους.

Οταν τρακαρισε στριφογύρισε περιπου όπως φαίνεται απλα το έκαναν στην ακρη.

Το μαυρο ηταν εκει που ειναι ο 1ος "θαμνος" ,1 μετρο πισω, μαζι με το μπλε μπροστα του.

Υποθέτω οτι ειχε προλάβει να περασει το φαναρι μερικα μετρα πιο κατω με ταχύτητα και ισως λογο των λιγων νερων που είχε ο δρομος εχασε πρόσφυση η αριστερή πλευρά.

Δειτε τις αλλες στο album

g1pn0ZBh.jpg

----ALBUM----

trakarisma - Imgur

Η μπλε ηταν μπροστά απο το μαυρο και την έφαγε στο προφυλακτήρα και δεν κλεινει με τη μια το πορτ μπαγκαζ.

Το μαυρο ειναι για ανταλλακτικά (?).

Στο σμαρτ προσέξτε το τζαμι και τα 2 χτυπήματα απο τα κεφαλια τους.

Οταν τρακαρισε στριφογύρισε περιπου όπως φαίνεται απλα το έκαναν στην ακρη.

Το μαυρο ηταν εκει που ειναι ο 1ος "θαμνος" ,1 μετρο πισω, μαζι με το μπλε μπροστα του.

Υποθέτω οτι ειχε προλάβει να περασει το φαναρι μερικα μετρα πιο κατω με ταχύτητα και ισως λογο των λιγων νερων που είχε ο δρομος εχασε πρόσφυση η αριστερή πλευρά.

Δειτε τις αλλες στο album

Δόξα το θεό τα Smartάκια τα παλιά που είναι mercedes ήταν θηρία, τρομερή ασφάλεια για την κλάση τους. Ξέρω από προσωπική εμπειρία. :p

Αν και το πιο ασφαλές να είναι το αμαξάκι, να μη φοράς ζώνη είναι έγκλημα.

New for 2012, the Mercedes-Benz Citan is based heavily on the 2008 Renault Kangoo. It features a re-styled front and rear with the large Mercedes-Benz grill and badge.The Citan was not sold in North America due to strict relations of Renault Group.

sensetionalism το αρθρο, γεμάτο...

Η mercedes απλά πηρε το renault αλλαξε λιγο την εμφάνιση και το πουλάει.Σιγουρα οχι κατι νεο στο χωρο.

Δόξα το θεό τα Smartάκια τα παλιά που είναι mercedes ήταν θηρία

Γιατί, τα τωρινά τι είναι;

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0MIiMYB_4TU&feature=em-uploademail]2013 Bugatti Veyron Grand Sport & the Record Setting Grand Sport Vitesse! - Ignition Episode 65 - YouTube[/ame]

Γιατί, τα τωρινά τι είναι;

Ότι και τα προηγούμενα, αυτοκίνητα που δεν έχουν ανακαλύψει τις ζώνες παραμόρφωσης :p

:rofl:

Η δικιά μου λογική είναι οτι τα μοτέρ που έχουνε ,

σε πιο ελαφριά σασί θα σπέρνανε , ποικιλοτρόπως :banging:

ιν όδερ νιούζ

[ame=http://vimeo.com/58901771]EVO - Guido Tschugg[/ame]

ΥΓ ο λάμπης δέχεται vimeo ?

Εννοειτε.Φαντασου το μοτερ απο το μπιμερ σε κατερχαμ σασι.

Ε ρε γλεντια :hehe:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=g7Cg6k4WdAI]Suzuki GSXR 1000 Frontflip Accident - YouTube[/ame]

"u are the man tom" yeaa sureee:suicide2:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.