Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σωτήρη είχα φίλο με το εν λόγω ματσεράτι, και συνήθως του χαλούσε πριν βγέι απο το συνεργείο και για αυτό το έδωσε στο τέλος.

Τα ίδια και με ένα άλλο με ένα Ghibli Cup.

Και οι 2 τα πηγαίνανε σαν να τα είχανε κλέψει (ήμασταν 19 τότε) αλλά νομίζω πως το Ciao είναι πιο αξιοπιστο.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
θα σε απογοητευσω,ο κινητηρας του S2000 θεωρειται απο τους καλυτερους που εχουν κατασκευαστει ποτε.

εχει ψηφιστει 4χρονιες σερι ο καλυτερο κινητηρας σε αυτα τα κυβικα,και στο top gear ειχαν πει οτι απο τους 15εκ V-tec κινητηρες που εχουν κατασκευαστει δεν εχει παρουσιασει ουτε ενας προβλημα(λογω κατασκευης)

Ξεκινώντας θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι το S 2000 δεν είναι αυτοκίνητο αλλά σπαρτιάτικος αραμπάς. Αλλά, γούστα είναι αυτά, δεν κολλάμε.

Η αξιοπιστία ενός κινητήρα αξιολογείτε με την χρίση του. Επειδή λοιπόν εκεί που είναι ποτέ δεν κουβαλάει αξιόλογο φορτίο για να χρειαστεί ροπή χαμηλά αλλά και αξιοπιστία, δεν μπορεί να αξιολογηθεί, με πειστικότητα .

Σε ταξί 5 θέσεων θα δυσκολευόταν να ξεκινήσει και δεν θα άντεχε πάνω από εξάμηνο.

Η αντοχή των μέταλλων δεν είναι εφτασφράγιστο μυστικό που μεταφέρετε από στόμα ιάπωνα σε αυτί ιάπωνα.

Γιανγκ εντάξει δεν έχει ροπή χαμηλά όντος, γιατί με αυτά τα κυβικά και ρυθμό περιστροφής καθαρόαιμου δεν γίνεται να έχεις τα πάντα. Πρέπει να πας σε μοτέρ M3, GT3 για να πάρεις τα best of both worlds.

Για αυτό άλλωστε βγάλανε και το 2,2 μοτέρ μαζί με το facelift σε συνδυασμό με λίγο πιο μαλακή ανάρτηση πίσω (για να καταπολεμήσουν την νευρικότητα του) και το κλασσικό γυαλί για το πίσω «παρπρίζ» που ήταν πλαστικό και θόλωνε με τον καιρό.

Δεν θα διαφωνήσω πως ήταν πολύ νευρικό και ήθελε ένα – δυό κουβάδες @@ για να το πας γρήγορα, και ξεκολλούσε με 4η στην Κηφισίας μόλις έμπαινε το Vtec στις 6.500.

Αλλά πέραν αυτού σαν πακέτο, για τα λεφτά του, και την εποχή του, που σαν εναλλακτικά είχες το SLK με τα 196 άλογα αλλά που δεν έστριβε/φρέναρε, και το Ζ3 που καθόσουν πάνω από τον πίσω άξονα και για να το πάρεις με μοτέρ με άλογα τότε πήγαινες για το 3.0 με τα 213 που είχε τεκμήριο όσο η θαλαμηγός του Yb’Saud, δεν μπορείς να πεις πως δεν ήταν καλό.

Και το μοτέρ δύστροπο από την μια αλλά είναι ένα μικρό διαμάντι στην ιστορία της αυτοκίνησης , πάλι δεδομένου το πότε βγήκε, και ότι είναι όντος αξιόπιστο ένα μοτέρ που έχει κόφτη στις 9.200 και βγάζει 100κ χμ.

Γιανγκ εντάξει δεν έχει ροπή χαμηλά όντος, γιατί με αυτά τα κυβικά και ρυθμό περιστροφής καθαρόαιμου δεν γίνεται να έχεις τα πάντα. Πρέπει να πας σε μοτέρ M3, GT3 για να πάρεις τα best of both worlds.

Για αυτό άλλωστε βγάλανε και το 2,2 μοτέρ μαζί με το facelift σε συνδυασμό με λίγο πιο μαλακή ανάρτηση πίσω (για να καταπολεμήσουν την νευρικότητα του) και το κλασσικό γυαλί για το πίσω «παρπρίζ» που ήταν πλαστικό και θόλωνε με τον καιρό.

Δεν θα διαφωνήσω πως ήταν πολύ νευρικό και ήθελε ένα – δυό κουβάδες @@ για να το πας γρήγορα, και ξεκολλούσε με 4η στην Κηφισίας μόλις έμπαινε το Vtec στις 6.500.

Αλλά πέραν αυτού σαν πακέτο, για τα λεφτά του, και την εποχή του, που σαν εναλλακτικά είχες το SLK με τα 196 άλογα αλλά που δεν έστριβε/φρέναρε, και το Ζ3 που καθόσουν πάνω από τον πίσω άξονα και για να το πάρεις με μοτέρ με άλογα τότε πήγαινες για το 3.0 με τα 213 που είχε τεκμήριο όσο η θαλαμηγός του Yb’Saud, δεν μπορείς να πεις πως δεν ήταν καλό.

Και το μοτέρ δύστροπο από την μια αλλά είναι ένα μικρό διαμάντι στην ιστορία της αυτοκίνησης , πάλι δεδομένου το πότε βγήκε, και ότι είναι όντος αξιόπιστο ένα μοτέρ που έχει κόφτη στις 9.200 και βγάζει 100κ χμ.

Χρησιμοποίησες την κατάλληλη λέξη: "Σαν πακέτο".

Σαν πακέτο δεν έχω αντίρρηση για αυτά που γράφεις, όχι όμως και να συγκρίνεις τον κινητήρα με δύλιτρα που είναι φτιαγμένα να κουβαλάνε 5 άτομα με αποσκευές!

Ξέρης ποιος κινητήρας είναι άξιος θαυμασμού; Ο R51 της BMW που φτιάχτηκε για μοτοσικλέτα και κόβανε το σκελετό του βάζανε καρότσα και κουβάλαγε 2 και 5 τόνους για χρόνια.

Ε ναι, δεν διαφωνώ, αλλά είναι για άλλο ο ένας για άλλο ο άλλος :)

Αυτός που κουβαλάει 5 άτομα, δεν έχει 240 άλογα και @@ ροπή στις 2,500 όπως είπες, απλά νόμιζα πως δεν μας άρεσε το μοτέρ :)

Ξεκινώντας θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι το S 2000 δεν είναι αυτοκίνητο αλλά σπαρτιάτικος αραμπάς. Αλλά, γούστα είναι αυτά, δεν κολλάμε.

Η αξιοπιστία ενός κινητήρα αξιολογείτε με την χρίση του. Επειδή λοιπόν εκεί που είναι ποτέ δεν κουβαλάει αξιόλογο φορτίο για να χρειαστεί ροπή χαμηλά αλλά και αξιοπιστία, δεν μπορεί να αξιολογηθεί, με πειστικότητα .

Σε ταξί 5 θέσεων θα δυσκολευόταν να ξεκινήσει και δεν θα άντεχε πάνω από εξάμηνο.

Η αντοχή των μέταλλων δεν είναι εφτασφράγιστο μυστικό που μεταφέρετε από στόμα ιάπωνα σε αυτί ιάπωνα.

το S2000 ειναι διθεσιο καμπριο με πισω κινηση,δεν ειναι ουτε ταξι για να ειναι με 1η 3η 5η,ουτε λεωφορειο να εχει κοφτη στις 2.500 και 50 τονους ροπη.

το εσωτερικο του ναι ειναι τρισαθλιο,εγω μιλησα ομως για το κινητηρα και μονο.

τετοια αναλογια ιππων και κυβικων εχουνε μονο τα supercars (τυπου ferrari τα οποια χαλανε πολυ πιο ευκολα).

αν κατσεις και ψαξεις για ερευνες για το ποια ειναι τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα,το S2000 ειχε βγει 3 φορες σερι πρωτο.2004,2005,2006

και γενικα τα γιαπωνεζικα στις πιο ανεβασμενες θεσεις. 1

2

3

4

Reviews and awards

Θα συμφωνήσω με τον από πάνω περί αξιοπιστίας γιαπωνέζικων, γενικά.

Πάντως, σε κάποιο θρεντ διάβασα για την τάση της εποχής να βγάζουν οι Ιάπωνες περισσότερα άλογα ανά λίτρο απ' ό,τι οι Γερμανοί.

Δεν το βλέπω να ισχύει σήμερα.

π.χ. TSI 1.2 105 hp? WTF?

Το Mazda 2 αποδίδει την ίδια ισχύ από 1.5 L αν δεν κάνω λάθος.

Γενικά πλέων με τα νέα μοτέρ, και με την μηχανική υπερπλήρωση να είναι ποια φτηνή και αξιόπιστη, δεν ασχολούνται οι κατασκευαστές να βγάλουν ατμοσφαιρικά μοτέρ με πολλά άλογα στις μικρές κατηγορίες.

Δεν είναι εύκολο να συναγωνιστείς τα 1,2-1,4 με 140-210 άλογα με ατμόσφαιρα, και για να το κάνεις θα πρέπει αν κάνεις ένα μίνι S2000 που θα αλλάζει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Θα συμφωνήσω με τον από πάνω περί αξιοπιστίας γιαπωνέζικων, γενικά.

Πάντως, σε κάποιο θρεντ διάβασα για την τάση της εποχής να βγάζουν οι Ιάπωνες περισσότερα άλογα ανά λίτρο απ' ό,τι οι Γερμανοί.

Δεν το βλέπω να ισχύει σήμερα.

π.χ. TSI 1.2 105 hp? WTF?

Το Mazda 2 αποδίδει την ίδια ισχύ από 1.5 L αν δεν κάνω λάθος.

1ον μιλαμε για ατμοσφαιρικα

2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...

1ον μιλαμε για ατμοσφαιρικα

2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...

Οκ, ξέρω ότι μιλάμε για ατμοσφαιρικά.

Απλώς ρε μαν δεν μπορώ να πεισθώ με τίποτα ότι ένα μοτεράκι τόσο μικρό, τουρμπισμένο, θα έχει αντοχή στο χρόνο.

Δεν μπορώ. Μπορεί να είμαι στενόμυαλος, αλλά ακούω τριγύρω συνέχεια για βλάβες στα γερμανικά και, παρόλο που μου αρέσουν τόσο πολύ, κάτι με κάνει πιο επιφυλακτικό.

2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...

αν δεν κανω λαθος η Lancia

Lancia Delta S4 με το Nissan Micra να ακολουθεί νομίζω?

Ξέρης ποιος κινητήρας είναι άξιος θαυμασμού; Ο R51 της BMW που φτιάχτηκε για μοτοσικλέτα και κόβανε το σκελετό του βάζανε καρότσα και κουβάλαγε 2 και 5 τόνους για χρόνια.

sorry αλλά ο πατέρας ενός φίλου εδώ κάτω έχει αυτό και κάθε 3000 με 5000χλμ συμπληρώνει 1 λίτρο λάδι :(

οποτε επαναδιατυπωσε το "ανακαλυψε" με το "χρησιμοποιησε εμπορικα" :)

Μαγκες, παρτε το χαμπαρι, τα περισσοτερα μοτερ θα μικραινουν και θα χρησιμοποιουν υπερτροφοδοτηση.

Έτσι πιστεύω κι εγώ. Είναι το μέλλον, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι καλό ή κακό.

Χαμηλότερη κατανάλωση με χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με τις επιδόσεις τους, αυτό είναι το όπλο τους.

οποτε επαναδιατυπωσε το "ανακαλυψε" με το "χρησιμοποιησε εμπορικα" :)

Μαγκες, παρτε το χαμπαρι, τα περισσοτερα μοτερ θα μικραινουν και θα χρησιμοποιουν υπερτροφοδοτηση.

εχω την εντυπωση οτι το μικρα προοριζοταν κι αυτο για αγωνες,και πιο μετα βγηκε στη παραγωγη σε ελαχιστα κομματια γιατι αλλιως δε θα μπορουσε να τρεξει,κατι τετοιο...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.