sotiris Απρίλιος 21, 2013 #11922 Απρίλιος 21, 2013 Εμάς σήμερα το πρωί (κατά τις 5) μας διέρρηξαν το Nissan Όλο αυτό για να πάρουν τελικά ένα ασημένιο σταυρο (σε μέγεθος κέρματος) και μια μικρή ασημένια εικονιτσα στο ίδιο μέγεθος. Να σας κοπούν τα χέρια παλιοτόμαρα κριμα.. αρα πας για πορτα.. δες απο car.gr μηπως βρεις καμια.φανταζομαι κανα λοστο θα εβαλαν... αλλα δεν τους εφτανε το παραθυρο για να μπουν. ελεος. Πώς διάολο έκαναν έτσι την πόρτα? Το λοστό πού στο διάολο τον έβαλαν και δεν έκανε σημάδι στην οροφή ή στην πίσω πόρτα? Μάλλον θα το τράβηξαν χωρίς να κάνουν μοχλό. Πάλι καλά να λες γιατί θες μόνο μια πόρτα = 50-100 ευρώ μαξ (από car.gr π.χ.).
PetrosD Απρίλιος 21, 2013 #11923 Απρίλιος 21, 2013 Πετρο καλοτάξιδο το νέο όχημα και καλά χιλιόμετρα !Εμάς σήμερα το πρωί (κατά τις 5) μας διέρρηξαν το Nissan Aκολουθούν δύο φωτογραφίες από το τι έπαθε η πόρτα του συνοδηγού Όλο αυτό για να πάρουν τελικά ένα ασημένιο σταυρο (σε μέγεθος κέρματος) και μια μικρή ασημένια εικονιτσα στο ίδιο μέγεθος. Να σας κοπούν τα χέρια παλιοτόμαρα Πολύ στεναχωρήθηκα με αυτό που έπαθες, για αυτό δεν έχω γράψει τίποτα από την F30 ακόμα. Δεν ήταν ασφαλισμένο για κλοπή ή κακόβουλη ενέργεια;;; Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 240 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο και έχω φάει 35 λίτρα βενζίνης. Δε το λες και οικονομικό!! Είναι γρήγορο στην εθνική οδό, γρήγορο αλλά με μέτρια αίσθηση σε ανάβαση-κατάβαση βουνού και αργοκίνητο και μεγάλο (φαρδύ) μέσα στην πόλη. Ήδη πεθύμησα να ξαναοδηγήσω την E30!! (αύριο το απόγευμα προβλέπεται). Θέλω να δω πώς θα μου φανεί.
2cpu Απρίλιος 22, 2013 #11925 Απρίλιος 22, 2013 Ότι τα ανταλλακτικά του Z750 είναι δυσεύρετα δηλαδή? Έχω δει μπόλικα να κυκλοφορούν, το αντίθετο θα έλεγα.Δεν ειναι δυσευρετα απλα ειναι πανακριβα ακομα και σαν μεταχειρισμενα.Απλα περασε και η μοδα τους και βρισκεις λιγα στα μεταχειρισμενα οπωτε ειναι ακριβα.Btw σημερα ηρθε το τεραςκαι συντομα φωτο υλικο.
Dolly Απρίλιος 22, 2013 #11926 Απρίλιος 22, 2013 Long story short, Ο πυροβολημένος ξάδερφος (GTS για όσους με ξέρουν) εχτές αποφάσισε να πάρει ένα 2009 MX5 6spd, κλπ κλπ.Ερώτηση, Πίσω ελαστικά.ΤΙ? Νομίζω είναι 205/45/17Ευχαριστώ.
Thresh86 Απρίλιος 22, 2013 #11927 Απρίλιος 22, 2013 To ορθό θα ήταν να βάλει ακριβώς τα ίδια με τα μπροστά.Ειδάλλως, δεν έγραψες και τι χρήση θα κάνει, να κοιτάξει τα φρέσκα Bridgestone Adrenalin RE002 που βγαίνουν για 205/45/17 και πάνω.Οι πρώτες γνώμες είναι θετικές. See for yourself : Adrenalin RE002 - Bridgestone POTENZABridgestone Adrenalin RE002 | the Bridgestone Adrenalin RE002 reviewed and rated | the online tyre guideΕναλλακτικά, Yokohama S.Drive, Hankook Evo2, Pirelli Nero GT.
Dolly Απρίλιος 22, 2013 #11928 Απρίλιος 22, 2013 Αυτουνού η χρήση κανονική, όταν το παίρνω εγω μόνο σαν λαλάκας. Αλλά δεδομένου πως είμαι Αγγλιά το 95% θα είναι νορμάλ/σβέλτη οδήγηση.Ευχαριστώ!
Thresh86 Απρίλιος 22, 2013 #11929 Απρίλιος 22, 2013 Αυτουνού η χρήση κανονική, όταν το παίρνω εγω μόνο σαν λαλάκας. Αλλά δεδομένου πως είμαι Αγγλιά το 95% θα είναι νορμάλ/σβέλτη οδήγηση.Ευχαριστώ!Θα το οδηγείς Αγγλία δηλαδή κατα κανόνα? Αν είναι ετσι, βάλε και τα Uniroyal Rain Sport 2 στη λίστα!@ 2cpu θυμάμαι ακόμα το άρθρο God's VTR και είχε ένα περιποιημένο με ζάντες μαγνησίου της Dymag, 6πίστονες μπροστά απο ZX-12R και φιλέτα ανθρακόνηματος παντού. Μετά το 10000λιαρο , ο τυπάς ομολόγησεοτι σταμάτησε να μετράει.Αλλά έφτιαξε μηχανάκι. Πόσταρε ASAP!
PetrosD Απρίλιος 22, 2013 #11930 Απρίλιος 22, 2013 Την επέστρεψα σήμερα. Συνολικός απολογισμός: 315 χιλιόμετρα με 37-40 λίτρα βενζίνης. Όταν το πάταγα, η κατανάλωση ξεπερνούσε τα 20 λίτρα/100 για αρκετά λεπτά. Σε ορεινή διαδρομή στον Κάλαμο και στον Ωρωπό, ήταν πολύ γρήγορη, αλλά δεν είχε τόσο καλή αίσθηση στις στροφές. Στην εθνική οδό ήταν όνειρο, έφτανε άνετα τα 200 Km/h (τελική 235 στο κοντέρ), αρκετά μακρύ σασμάν, με 5η, 42 Km/h ανά 1000 στρ., με 6η, 52 Km/h ανά 1000 στρ. Ακόμα και με 6η και μεσαίες στροφές, το τράβηγμα με τέρμα γκάζι ήταν πολύ καλό. 25 τουρμπάτα κιλά ροπής είναι αυτά! Παραπάνω σφιχτός επιλογέας από ότι θα ήθελα, σε μια γρήγορη αλλαγή από 2α σε 3η, μου έφυγε από το χέρι. Τα ηλεκρονικά βοηθήματα ευστάθειας είναι απαραίτητα, λόγο βάρους και στησίματος του οχήματος. Σε αρκετές ορεινές στροφές αλλά και απότομες αλλαγές λωρίδας στην εθνική χρειαζόταν να ενεργοποιηθούν και να κάνουν το κατιτίς τους. Τα απενεργοποιούσα για λίγο, αλλά μετά τα άναβα πάλι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μπλοκέ δεν έχει, αλλά δεν είναι και απαραίτητο. Αναστροφές με την έννοια που έκανα στο E30, απλά τις ξεχνάω. Τέλος, ο 1600άρης κινητήρας έβγαζε 168 άλογα στις 4800 στρ. και μετά τις 5000 ένιωθες να ξεκινάει η πτώση. Με τα βίας μέχρι 5500 και μετά ακούσια, ήθελα να ανεβάσω σχέση στο κιβώτιο. Πολύ γρήγορο αυτοκίνητο αλλά όχι σπορ. Ξανά οδήγηση την E30 σήμερα το απόγευμα και επανήλθε ένα χαζό πλατύ χαμόγελο...
Dolly Απρίλιος 23, 2013 #11931 Απρίλιος 23, 2013 20 λίτρα/100 έχω δεί μόνο στο Cayenne όταν το πάω σαν να το έχω κλέψει. Κάτι λάθος έγινε γιατί σου μιλάω για 2.5 τόνους, 4,5 λίτρα, και αεροδυναμική περιπτέρου. Επίσης σε παρακαλώ εξήγησε μου με πόσα και πως άλλαζες λωρίδες ώστε: αλλαγές λωρίδας στην εθνική χρειαζόταν να ενεργοποιηθούν και να κάνουν το κατιτίς τους Ήσουν με 180 και έκοβες τιμωνιές? Και όλα αυτά τα τούρμο ψωφάνε ψηλά, δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη BMW.
PetrosD Απρίλιος 23, 2013 #11932 Απρίλιος 23, 2013 Ήσουν με 180 και έκοβες τιμωνιές? Ναι. Αλλά και με 150. Είναι και η γρήγορη κρεμαγιέρα (2 +1/4 στροφές από άκρη σε άκρη) Γενικά η αίσθηση της ύπαρξης του DSC με έκανε να οδηγώ πιο απρόσεκτα από ότι κανονικά.
performer Απρίλιος 23, 2013 #11933 Απρίλιος 23, 2013 Ναι.Αλλά και με 150. Είναι και η γρήγορη κρεμαγιέρα (2 +1/4 στροφές από άκρη σε άκρη) Γενικά η αίσθηση της ύπαρξης του DSC με έκανε να οδηγώ πιο απρόσεκτα από ότι κανονικά.
Thresh86 Απρίλιος 23, 2013 #11935 Απρίλιος 23, 2013 Τα 20 λίτρα / 100 τα βρίσκω αναμενόμενα. Εξηγούμαι : με ένα απλό 1600άρι αν το ξεζουμίσεις σε ανάβαση θα γράψει γύρω στα 11-12. Με 520i (E60) με αυτόματο, σε πολύ σβέλτους ρυθμούς θα γράψει ένα 16άρι σίγουρα. Αυτό βέβαια σημαίνει οτι το αμάξι καλό χρυσό με το κινητήρα που έχει αλλά πιέζεται, είναι βαρύ. Τα λαδάκια του θα είναι λίρα 100 για την μελλοντική του μακροζωία. Τις τιμονιές και την πίστη στο DSC όταν είσαι στα 180, δεν το βρίσκω αναμενόμενο. Πρόσεχε για σένα και πρόσεχε τριγύρω Πέτρο, ειλικρινά.
PetrosD Απρίλιος 23, 2013 #11936 Απρίλιος 23, 2013 Μάλλον δε γνωρίζω ακριβώς τι σημαίνει ο όρος "τιμονιά" και εσείς καταλαβαίνετε ότι έκανα κάτι που δεν έκανα.Μη φανταστείτε ότι έκοβα το τιμόνι απότομα και με δύναμη για να αλλάξω λωρίδα, απλά έκανα μια σβέλτη αλλαγή. Δεν υπάρχουν και βίντεο για να δείξω τι εννοώ.Εννοείται ότι δε θέλω να πάθω κάτι εγώ ή οι γύρω μου.Επίσης, το αυτοκίνητο είχε 5700 χιλιόμετρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κατάσταση των ελαστικών του.Επίσης, με 100 χιλιόμετρα σταθερά και ενεργοποιημένο ένα σύστημα LIMIT που έχει στο τιμόνι, σε ίσιωμα έγραψε 3.8 λτ/100χμ.
PetrosD Απρίλιος 23, 2013 #11937 Απρίλιος 23, 2013 Τις τιμονιές και την πίστη στο DSC όταν είσαι στα 180, δεν το βρίσκω αναμενόμενο. Πρόσεχε για σένα και πρόσεχε τριγύρω Πέτρο, ειλικρινά. Πίστη στο DSC είχα με 50-80 χιλιόμετρα σε κλειστές στροφές. Όχι στα πολλά.
paparoach Απρίλιος 23, 2013 #11938 Απρίλιος 23, 2013 Ντάξει προφανώς το πίεσες για να βγάλεις τέτοιες καταναλώσεις... δεν είναι ότι ήσουν ήρεμος και απαλός στο γκάζι. Όταν θα πηγαίνεις ήρεμος, θα δεις μονοψήφια και στην περιοχή του 7-8... Για όταν δεν είσαι ήρεμος , θα σου κάνω δώρο ένα μαντήλι για να κλαις με μαύρο δάκρυ!
PetrosD Απρίλιος 23, 2013 #11939 Απρίλιος 23, 2013 Ντάξει προφανώς το πίεσες για να βγάλεις τέτοιες καταναλώσεις... δεν είναι ότι ήσουν ήρεμος και απαλός στο γκάζι.Όταν θα πηγαίνεις ήρεμος, θα δεις μονοψήφια και στην περιοχή του 7-8... Για όταν δεν είσαι ήρεμος , θα σου κάνω δώρο ένα μαντήλι για να κλαις με μαύρο δάκρυ! Προφανώς και το πίεσα! Το γκάζι ήταν on-off. Δεν πρόκειται να ξαναδώ μονοψήφια, το επέστρεψα.
paparoach Απρίλιος 23, 2013 #11940 Απρίλιος 23, 2013 (Νόμιζα ότι το αγόρασες)Το μοτεράκι σε περιοχές 1500-2000 rpm πως τα πήγαινε?Τραβούσε?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.